Heb je nog steeds antwoord nodig?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:15 schreef Ooku het volgende:
Beste mensen,
Mijn abonnement op mijn Galaxy S1 loopt binnenkort af en ik wil een Galaxy S3 aanschaffen, maar ik heb toch wat vraagjes omdat dit de eerste keer is dat mijn abonnement afloopt.
Mijn T-mobile abonnement loopt volgens de T-mobile site op 4 augustus af. Stel ik stap over naar Vodafone met nummerbehoud. Moet ik dan zelf mijn t-mobile abonnement stop zetten of doen ze dat automatisch voor me?
Wat is jullie ogen de beste aanbieding op het moment voor een S3. Ik zie nu via studentmobiel een Vodafone aanbieding van 2 jaar. 1ste 12 maanden 23,75 2e 12 maanden 47,50. Telefoon gratis. 140 min 3000 sms 1 gb internet. Is dit een goede aanbieding of zijn er op het moment veel betere te vinden.
2 jaar geleden heb ik het abonnement dat ik nou heb afgesloten voor 20 euro per maand, met 135 min/sms en onbeperkt online voor ¤20 met de telefoon gratis. Helaas zie je dit soort aanbiedingen nu niet meer terug.
Ik hoop dat jullie wat antwoorden voor me hebben, want ik ben best een newb op dit gebied. Alvast bedankt
Is die van rubber/plastic?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:11 schreef Mip1988 het volgende:
Sinds gister de blije eigenaar van een case van Uunique
[ afbeelding ]
Erg tevreden mee, goede kwaliteit en de kleur komt vrijwel overeen met de phone
Ook heb ik een screenprotector van Anymode er bij gekocht
Aanrader! netjes uitsparingen voor de frontcam, flitser en home button
Makkelijk aan te brengen, geen enkel luchtbelletje of iets dergelijkt, prima!
Helaas niet goedkoop, ¤12,99 bij de Mediamarkt voor 2 plasticjes
Dit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef Ooku het volgende:
Ik denk dat hij bedoeld dat de taskmanager gewoon overbodige rotzooi is, omdat deze al geïntegreerd zit in Android.
Ik dacht dat ik mijn toestel na een paar weken wel aardig kende, maar waar vind ik de filemanager?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:40 schreef Mirel het volgende:
maak het mapje via de filemanager aan en plaats de foto's erin. Het mapje verschijnt dan automatisch in de gallery.
Maar je kan beter de quickpic gallery app gebruiken. Daar kan je wel een map aanmaken en hij is ook nog eens sneller.
Vanuit quickpic kan ik ook kiezen waarmee ik video wil afspelen en ik heb eindelijk alles (dus ook HD) kunnen koppelen aan moboplayer. Die heeft helemaal geen playback vertraging. Ook niet bij een HD video (zelf getest!)
Dat is het 'mijn bestanden' dingetje toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:47 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mijn toestel na een paar weken wel aardig kende, maar waar vind ik de filemanager?
Dat zijn geen scheuren maar lashoeken. Dat zijn namelijk rechte lijnen en haarscheuren vertonen meestal kronkels en zijn wat dieper en je ziet het ook meteen als je een scheur hebt. Die lashoeken zijn praktisch niet te zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:02 schreef Spelvout het volgende:
Ik heb het in alle 4 de hoeken en net boven de usb-connector. Is niet te voelen.. zal dus wel gewoon van de productie zijn?
Ik draai GO Launcher EX en die doet dat prima.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik heb me suf gezocht, maar er is echt geen manier om de homescreens in landscape te laten werken hè?
Ik heb nog geen trek in custom roms op mijn nieuwe telefoon.
Gewoon in de contextmenu kijken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:10 schreef Durnstic het volgende:
Via 'mijn bestanden' wilde het ook niet lukken. Toen heb ik Quickpic gedownload en was het binnen twee minuten allemaal geregeld. Inderdaad een fijne app! Thanks!
Prima ding. Ik heb em nu lichtjes anders qua design van Touchwizz, maar wel met extra optiesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:24 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik draai GO Launcher EX en die doet dat prima.
Overigens heeft die meer en betere opties dan die flut launcher van Touchwizz
Sowieso de stock rom draaien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:24 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik draai GO Launcher EX en die doet dat prima.
Overigens heeft die meer en betere opties dan die flut launcher van Touchwizz
Ik heb op mijn Galaxy S alleen het eerste half jaar stock gedraaid. Daarna vooral Mintberry en op het laatst CM 9 nightly. Voornaamste reden was de vreselijk slechte Samsung ROM op de S. De Samsung ROM voor de S3 is helemaal niet slecht, alles behalve zelfs.quote:
Denk dat ruim 90% van de S3 gebruikers de standaard rom draait. We zitten hier niet op tweakersquote:
Wat wil je daarmee zeggen, dat als je de stock rom hebt je een loser ofzo bent?quote:
Dat is hetzelfde als zeggen als je n auto koopt en je gaat er motorisch niets aan tunen je een loser bentquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen, dat als je de stock rom hebt je een loser ofzo bent?
Precies. OF als Android 5.0 er over een jaar is en Samsung het verrekt om die voor de S3 uit te brengen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:59 schreef zoz het volgende:
Mijn s3 draait stock als een tiet. Dus geen behoefte om er wat aan te doen. Over een half jaartje ofzo zal ik hem wel rooten.
Want???quote:
Inderdaad. En vooral dat laatste. Dan maar een loser die de stock rom draaitquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:22 schreef exile79 het volgende:
Inderdaad. Twee jaar geleden met de s1 was de stock rom waardeloos, nu heb ik vooralsnog geen reden om er zelf mee te kutten. Zitten ook genoeg nadelen aan.
Die heb ik niet en wil ik juist hebben. Hoe doe je dat?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
vraagje
in het drop down menu heb ik op eens de helderheid balk staan
zie pic
hoe kan ik deze weer weghalen ?
[ afbeelding ]
Je toestel updaten 4.0.4quote:Op maandag 23 juli 2012 08:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die heb ik niet en wil ik juist hebben. Hoe doe je dat?
Ik heb al 4.0.4quote:
Ik wil em juist kwijtquote:Op maandag 23 juli 2012 08:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die heb ik niet en wil ik juist hebben. Hoe doe je dat?
Maaarrrr, wél de spaarstand aan he.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:16 schreef Mirel het volgende:
Ja ik post even een vraag over lenzen, moet iemand eronder een big ass foto van een freaking helderheidsbalkje posten, en dan valt m'n post niet meer op
Hoezo heb je trouwens de slaapstand aan, maar helderheid op max en de GPS draait ook. Benieuwd of je mobile data ook aan had staan.
Voor de S2 zijn ze zat te vinden, zoek op detachable lensquote:Op zondag 22 juli 2012 13:21 schreef Mirel het volgende:
Bestaan dit soort lenzen ook voor de Galaxy S3? Ik kan er niet echt veel over vinden, bijna allemaal voor iphones.
Zometeen even googlen of ze voor de S en S2 beschikbaar zijn, als dat niet zo is dan zal er waarschijnlijk ook niks gemaakt worden voor de S3.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |