Jammerquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef Catch22- het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er wel zoiets bestond maar kan t zo 123 niet terugvinden..
Ik heb al jaren een smartphone. Het gaat om mijn moeder. Die wil "zo'n ding' niet. Maar ik kan haar nu niet meer texten op haar nokiaatje uit 1997 aangezien three Ireland geen internationale webtexts toestaat.quote:Voor 80 euro heb je een smartphone.. Ia dat niet het overwegen waar? zonder data maar met wifi thuis is dat wel te doen al
Opnieuw opstarten was de oplossing! thx!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef Mirel het volgende:
Had ik in de trein gisteren, was vrij irritant maar na wat gekloot was het weg. Gekloot zoals opnieuw opstarten en inpluggen en muziek aan en dan uitpluggen en muziek aan, of uitpluggen terwijl de muziek aanstaat en andersom. Volgens mij is alleen opnieuw opstarten genoeg dus probeer dat
Related:
is er een goede volumebooster app? Heb al wat geprobeerd maar dan blijkt het een app te zijn om het volume voor aparte onderdelen aan te passen.
Niemand...?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef DuchessX het volgende:
Mss al voorbijgekomen deze vraag maar met apps als app2sd(pro) kan ik geen apps wegschrijven naar mijn sdkaart. Schijnt bug te zijn heb ik gehoord? Weet iemand er meer van en hoe los ik dit op...?
Helemaal geen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:16 schreef Catch22- het volgende:
helemaal geen apps of sommige apps niet?
Snel vraagje: Hoe sla je je contactlijst op? Dus niet dat het alleen de gmail contactlijst doet, maar gewoon degene die ik zelf eruit heb gekozen en in m'n eigen contactlijst heb staan. Heeft het ook de profielfoto's die je zelf erin hebt gezet meegenomen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:16 schreef Dimitri_ het volgende:
Heb alles op de S3 gewist, en ze nu vanaf de S plus via de mail verzonden, de S3 importeert ze dan perfect!
Via Samsung Kies kun je je contacten backuppen volgensmij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef Mirel het volgende:
[..]
Snel vraagje: Hoe sla je je contactlijst op? Dus niet dat het alleen de gmail contactlijst doet, maar gewoon degene die ik zelf eruit heb gekozen en in m'n eigen contactlijst heb staan. Heeft het ook de profielfoto's die je zelf erin hebt gezet meegenomen?
Ik vraag me trouwens af hoe dat zit. Ik heb zelf in m'n gmail profiel al jaren een profielfoto staan, en die komt terug in google plus en dingen zoals google buzz, maar m'n vrienden zeggen dat ik aanvankelijk niet een profielfoto kreeg toen ze mij toevoegden in hun smartphone. Andersom heb ik het bij sommige mensen wel.
Ik gebruik zelf Swiftkey, aanrader!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:00 schreef Ayca het volgende:
Sinds gisteren in bezit van een sgs 3
Maar welk toetsenbord gebruiken jullie? Vond mijn oude toetsenbord op htc een stuk fijner (vooral autocorrect)
Welke update?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:05 schreef Mirel het volgende:
Het toetsenbord is in de update iets veranderd. Er is nu meer ruimte tussen de toetsen.
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:06 schreef Catch22- het volgende:
obvious vraag, heb je wel een sd kaart?
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:28 schreef Mirel het volgende:
Weet iemand nog goeie PC remote control apps waarvan je ook daadwerkelijk de gekochte versies kan vinden op de 'zwarte' markt?
Ik vind de gewone versie van aWARemote (voor winamp) hardstikke tof. Ik was benieuwd of er apps zijn met meer control, en Unified Remote is ook tof, mooie cleane interface, en het gaat heel vlug allemaal. Je kan gewoon je muis en toetsenbord besuren met je touchscreen, en binnenin zitten apps voor browsers en mediaspelers. Voor een browser bijv. heb je allerlei knoppen zoals inzoomen, uitzoomen, vorige en volgende etc. Voor Spotify wat ik niet gebruik kan je playlists zien, netzoals aWARemote dat voor Winamp doet. De Winamp app van Unified remote heeft dat jammer genoeg nietEnkel de playback knoppen.
TouchRemote lijkt dit te kunnen maar die moet je kopen en ik heb geen marktkraam gevonden die 'em heeft
Zou moeten kunnen werken. Anders kan je hem ook niet kopen als het goed is.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:58 schreef cherrycoke het volgende:
GTA 3 doet het niet klopt dit? Gekocht voor jan lul
Volgens mij gaat het gewoon over HDMI als je een MHL adapter koopt. Je kan ook streamen via WiFi naar een Samsung TV met allshare geloof ik, dat zal je tv niet ondersteunenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:44 schreef kelgo het volgende:
Even een vraagje over de HDTV adapter. Ik lees namelijk verschillende dingen op verschillende sites. Zoals de naam het al zegt is het om je S3 te mirroren naar een HD TV. Nu heb ik thuis een HD-ready TV.
Betekent dit dan dat het sowieso niet werkt? Of heb ik gewoon wat kwaliteitsverlies?
Zeker! doorvoor zitten we ook op Fok!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:23 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden over mijn toestel... en af en toe hier en daar wat zeiken om andere toestellen.
Moet kunnen toch?
start hem op krijg zwart scherm en dan zegt ie dat ie stopped working ...quote:Op maandag 16 juli 2012 16:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]Je vraagt om warez, lekker slim
[..]
Zou moeten kunnen werken. Anders kan je hem ook niet kopen als het goed is.
[..]
Volgens mij gaat het gewoon over HDMI als je een MHL adapter koopt. Je kan ook streamen via WiFi naar een Samsung TV met allshare geloof ik, dat zal je tv niet ondersteunen
Bij wifi zie ik geen mb verbruik als ik youtube thuisquote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef Catch22- het volgende:
Zou daar wel een beetje op letten, of is dat via WiFi?
oke.. HD kijken of 3G is ook niet echt handigquote:Op maandag 16 juli 2012 16:18 schreef BzP het volgende:
[..]
Bij wifi zie ik geen mb verbruik als ik youtube thuis
Al die aps en dingen wat hier genoemd worden snap ik nog geen hol van haha.
Echt een nieuwe wereld gaat open voor mij hier haha
Hm apart. Misschien opnieuw installeren ofzo?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
start hem op krijg zwart scherm en dan zegt ie dat ie stopped working ...
Handig in de zin van verbuik neem ik aan?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
oke.. HD kijken of 3G is ook niet echt handig
[..]
Hm apart. Misschien opnieuw installeren ofzo?
Geluktquote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
oke.. HD kijken of 3G is ook niet echt handig
[..]
Hm apart. Misschien opnieuw installeren ofzo?
Jullie ook?quote:Gebruikers op diverse fora, waaronder GoT, melden dat ze onverklaarbare scheuren zien in de behuizing van hun Samsung Galaxy S III. De scheuren treden op zonder dat het toestel is gevallen, zo melden gebruikers die last hebben van de schade.
De schade zit op de 'metalen' rand die rond de behuizing van de Samsung Galaxy S III loopt, zo blijkt uit foto's van diverse gebruikers, waaronder die van tweaker xp7amrkr op GoT. Ze treden op diverse plaatsen op, zowel aan de zijkant als aan de onderkant van het toestel.
De gebruikers zeggen geen zaken te hebben gedaan die de schade normaal gesproken veroorzaakt kunnen hebben, zoals laten vallen of de telefoon in de kontzak stoppen. Diverse gebruikers op GoT zeggen dezelfde schade aan hun toestel te zien. Samsung heeft nog geen inhoudelijke reactie gegeven op de schadegevallen, waardoor onduidelijk is of het om incidenten gaat of dat het een groter probleem is.
Samsung bracht de Galaxy S III eind mei in Nederland uit. De telefoon is het nieuwe toptoestel van de fabrikant voor dit jaar en volgt daarmee de populaire Galaxy S II op. De Galaxy S III draait op een Samsung Exynos 4 Quad-processor. Deze quadcore-processor wordt bijgestaan door een Mali 400 MP4-gpu. De telefoon heeft een 4,8"-Super Amoled HD-scherm met een resolutie van 1280x720 pixels.
Die van de Samsung gaat t langst meequote:Op maandag 16 juli 2012 23:35 schreef djayzz het volgende:
Ik heb een vraagje, wat vinden jullie van de accu-duur van de S3?
Eind Juli loopt mijn contract af en wil bij KPN een nieuw abonnement afsluiten met mogelijk de S3 of de HTC One X.
Na drie weken nog niet. Ik heb de blauwe.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef Amoeba het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ng-galaxy-s-iii.html
[..]
Jullie ook?
Vette actie. Maar je moet dan helemaal naar maastricht?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:53 schreef alwaysonhold het volgende:
Crosspost tweakers forum lees ik net iets moois:
Over 3 dagen gaat er een nieuwe t-mobile shop open in Maastricht. Die geven dan 2 jaar lang 50% korting weg op de galaxy s3 en de one x.
Voorbeeldje, tmobile smart plus 430 belminuten/sms plus 1GB internet kost dan 2 jaar lang slechts 25 euro per maand. Toestel eenmalig 30 euro:). Aansluitkosten eenmalig 30 euro.
Prijs totaal:
24 maanden keer 25 euro = 600 euro. plus 30 euro voor toestel en 30 euro eenmalig voor S3 zit je in totaal op 660 euro
Ook nog nergens last van gehad, heb de telefoon nu al 1,5 maand.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef Amoeba het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ng-galaxy-s-iii.html
[..]
Jullie ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |