abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:50:11 #51
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113555751
Heeft 1 van jullie toevallig deze telefoon met een Vodafone abonnement? Toen ik 'm bestelde meldde de verkoper mij dat ik gratis met al mijn Vodafone contacten kan bellen. Hij zei dat ik kon zien wie van mijn contacten Vodafone klant zijn, omdat er in het telefoonboek achter de naam een Vodafone-icoontje komt te staan, zodat ik weet wie ik gratis kan bereiken. Verschillende icoontjes achter de namen, maar geen 1 Vodafone-icoontje bij de mensen van wie ik zeker weet dat ze met Vodafone bellen.
Dit, dus.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:53:14 #52
355028 mainedoll
een kloon idd
pi_113555873
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:50 schreef Buitendam het volgende:
Heeft 1 van jullie toevallig deze telefoon met een Vodafone abonnement? Toen ik 'm bestelde meldde de verkoper mij dat ik gratis met al mijn Vodafone contacten kan bellen. Hij zei dat ik kon zien wie van mijn contacten Vodafone klant zijn, omdat er in het telefoonboek achter de naam een Vodafone-icoontje komt te staan, zodat ik weet wie ik gratis kan bereiken. Verschillende icoontjes achter de namen, maar geen 1 Vodafone-icoontje bij de mensen van wie ik zeker weet dat ze met Vodafone bellen.
De verkoper zei tegen mij dat je daar een app voor moest hebben, ofzo. Kan dat kloppen?
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:55:10 #53
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113555968
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:53 schreef mainedoll het volgende:

[..]

De verkoper zei tegen mij dat je daar een app voor moest hebben, ofzo. Kan dat kloppen?
Dat zou wel eens kunnen, ik bel Vodafone wel even. Zal het antwoord dalijk wel even hier plaatsen.

Edit: Het gaat om de hoogte van je abonnement. Als je een abonnement hebt met minimaal 200 minuten en 200 mb kun je gratis bellen en smsen naar Vodafone klanten. Heb je minder bel en datategoed dan wordt het een BloX waar je ¤10,- per maand voor betaalt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Buitendam op 29-06-2012 14:30:59 ]
Dit, dus.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:16:07 #54
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_113559603
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 21:23 schreef xSouL het volgende:

[..]

Ik ben zeer tevreden over mijn toestel... en af en toe hier en daar wat zeiken om andere toestellen.
Moet kunnen toch?
Ik houd je niet tegen. Ik vind het alleen wat typerend voor Galaxy-gebruikers dat ze constant de vergelijking moeten opzoeken met een toestel van vorig jaar. Dat zie je in het One X topic niet gebeuren. Bovendien deel ik je sentiment niet; ik vind het scherm juist tegenvallen in vergelijking met de One X en de iPhone. Het scherm van de S3 vind ik niet zichtbaar beter dan dat van mijn Galaxy Nexus.
pi_113561171
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik houd je niet tegen. Ik vind het alleen wat typerend voor Galaxy-gebruikers dat ze constant de vergelijking moeten opzoeken met een toestel van vorig jaar. Dat zie je in het One X topic niet gebeuren. Bovendien deel ik je sentiment niet; ik vind het scherm juist tegenvallen in vergelijking met de One X en de iPhone. Het scherm van de S3 vind ik niet zichtbaar beter dan dat van mijn Galaxy Nexus.
Ik ben dolgelukkig met mijn S3, maar heb ook een hekel aan fanboys. Het S3 scherm is goed, maar alle exemplaren die ik heb gezien hebben de typische groene waas die typerend is voor pentile-schermen. Vooral bij het browsen valt dat op. Ik vind het niet erg, want de rest van het toestel is fantastisch, maar claimen dat het het beste scherm is is gewoon onzin. De kleuren zijn misschien mooier voor het oog, maar zeker niet kleurechter dan op het IPS-scherm van de HTC-X. Ook qua kijkhoeken is het geen perfect scherm.

Dat Iphones kut zijn heeft niets met fanboy-zijn te maken. Dat is een objectief feit.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_113561815
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:50 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik ben dolgelukkig met mijn S3, maar heb ook een hekel aan fanboys. Het S3 scherm is goed, maar alle exemplaren die ik heb gezien hebben de typische groene waas die typerend is voor pentile-schermen. Vooral bij het browsen valt dat op. Ik vind het niet erg, want de rest van het toestel is fantastisch, maar claimen dat het het beste scherm is is gewoon onzin. De kleuren zijn misschien mooier voor het oog, maar zeker niet kleurechter dan op het IPS-scherm van de HTC-X. Ook qua kijkhoeken is het geen perfect scherm.

Dat Iphones kut zijn heeft niets met fanboy-zijn te maken. Dat is een objectief feit.
De groene waas heeft weinig met pentile te maken maar komt gewoon door de gebruikte kleurinstellingen bij de meeste AMOLED schermen. Overigens is dit bij de S3 wel een stuk beter dan bij de S1, ik heb er nauwelijks last van en zie duidelijk het verschil tussen deze 2 schermen.
pi_113562056
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:03 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

De groene waas heeft weinig met pentile te maken maar komt gewoon door de gebruikte kleurinstellingen bij de meeste AMOLED schermen. Overigens is dit bij de S3 wel een stuk beter dan bij de S1, ik heb er nauwelijks last van en zie duidelijk het verschil tussen deze 2 schermen.
Op mijn S1 had ik er totaal geen last van. Los van de resolutie vind ik het scherm van de S1 eigenlijk gewoon beter qua kleurechtheid.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 16:11:45 #58
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113562217
Ik heb wel last van een slecht internetbereik, moet ik zeggen.
Dit, dus.
pi_113562277
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:11 schreef Buitendam het volgende:
Hmm, dat is bij mij dan juist weer veel beter dan met de S1.
pi_113562804
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:08 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Op mijn S1 had ik er totaal geen last van. Los van de resolutie vind ik het scherm van de S1 eigenlijk gewoon beter qua kleurechtheid.
Serieus? dan zit er veel verschil tussen de schermen onderling, als mijn S1 naast m'n S3 ligt ziet echt alles er groen uit op de S1. Bij mijn S3 totaal niet, wit is ook gewoon mooi wit bij standaard modus, film is nog beter.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:11 schreef Buitendam het volgende:
Bij mij is het stukken beter, alleen wifi gebruikt meer stroom dan 3g, dat was bij de S1 andersom.
pi_113563070
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:26 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Serieus? dan zit er veel verschil tussen de schermen onderling, als mijn S1 naast m'n S3 ligt ziet echt alles er groen uit op de S1. Bij mijn S3 totaal niet, wit is ook gewoon mooi wit bij standaard modus, film is nog beter.

De S3's die ik heb gezien zijn allemaal ongeveer hetzelfde, maar bij de S1 (en ook de S2 trouwens) waren de onderlinge verschillen veel groter.

quote:
Bij mij is het stukken beter, alleen wifi gebruikt meer stroom dan 3g, dat was bij de S1 andersom.
Die indruk heb ik ook niet. Wifi aan is bij mij bij beide zwaarder op de accu.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 17:51:24 #62
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_113565790
Een week deze telefoon in bezit. Een leuk toestel maar hij gaat toch de deur uit. Het is voor mij een lastig toestel omdat hij vrij groot is. Op mn werk is dat niet handig omdat ik hele dag loop/beweeg.
Een paar nadelen:

*Erg onhandig met hardlopen omdat hij zo groot is. Iphone 4 is lekker klein en compact hiervoor, als je hem in je broekzak hebt fietst het ook voor geen meter :)

*Accu gaat 1 dag mee. Hetzelfde wat ik ermee deed ging mn oude iphone4 zeker 2 dagen mee.

*geluid is slechter dan de iphone4. Iphone 4 is een stuk minder hol achtig. S3 kan wel weer iets harder.

*als ik iemand bel, komt mn gezicht tegen het scherm aan waardoor hij wel eens op luidspreker uit drukt per ongeluk. Erg irritant! Maargoed dit komt gewoon omdat het een groot toestel is.

*problemen met wifi, pakt niet altijd de wifi bij mij thuis. In een week tijd daarom al meer dan 800 mb van mn bundel af. Met mn iphone gebruikte ik normaal nog geen 200 mb per maand. Die pakt altijd automatisch mn wifi.

*blue tooth gaat niet ver. Hier een draadloos kastje staan om via blue tooth muziek te luisteren via mn surround set. Iphone kan door het hele huis en zelfs achterin de tuin. De S3 gaat maar tot meter of 5 en dan begint de muziek te storen.

*ziggo app kan je bij android geen tv kijken, bij iphone 4 wel.
*Facetime is een groot gemis :( maar dat is ook omdat ik het gewend ben. Wel een alternatief geprobeerd , fring, maar dat is duidelijk minder kwaliteit.

Nou dat was het gezeur. Dan eventjes de voordelen:
*erg snel!!
*camera!
* android is gewoon mp3 en films erop knallen zonder dat gezeik wat itunes wel heeft!
*scherp beeldkwaliteit

Nou ben blij dat ik dit toestel toch geprobeerd heb. Heb de S1 gehad, maar viel enorm tegen omdat er geen flitser op zat. Daarna de iphone 4. Erg goed toestel. Wilde na de positieve reacties de S3 toch eens proberen. Maar valt wat tegen dus. Als ik de S3 een cijfer moet geven krijgt het een 7,5.
De iphone4 krijgt een dikke 9!

Ga hem nu omruilen voor een iphone S4.
pi_113575543
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 17:51 schreef egelhond het volgende:
*knip*
Veel plezier in het Apple-forum. Kennelijk niet nagedacht voor je de S3 aanschafte.
pi_113575760
quote:
Accu gaat 1 dag mee. Hetzelfde wat ik ermee deed ging mn oude iphone4 zeker 2 dagen mee.
ofc. :')
  vrijdag 29 juni 2012 @ 22:57:23 #65
347693 BlackLodge
Beauty is truth, truth beauty
pi_113577368
Weet iemand of er een mogelijkheid is om apps te kopen zonder creditcard? Want er zijn best wel wat betaalde apps die me leuk lijken, maar ik heb geen CC, kan het niet gewoon via paypal of via je bankrekening dat iemand weet?
  zaterdag 30 juni 2012 @ 09:26:35 #66
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113586518
Ik snap mobiel internet nog niet heel helemaal. Is het normaal dat als mijn s3 met zwart scherm op mijn nachtkastje ligt en ik een mail en whatsapp binnenkrijg ik een half mb aan data verbruik?
Dit, dus.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 09:27:13 #67
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113586524
Edit dubbel
Dit, dus.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:36:40 #68
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_113587578
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 22:23 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Veel plezier in het Apple-forum. Kennelijk niet nagedacht voor je de S3 aanschafte.
Wat een kansloze reactie weer. Dus je mag je in dit topic alleen melden om deze telefoon te bejubelen? Het is voor potentiėle kopers juist fijn dat sommige mensen nog de moeite nemen de punten te verwoorden waarop dit toestel nog tekort (kan) schiet(en).
pi_113588159
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 09:26 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap mobiel internet nog niet heel helemaal. Is het normaal dat als mijn s3 met zwart scherm op mijn nachtkastje ligt en ik een mail en whatsapp binnenkrijg ik een half mb aan data verbruik?
Ja, behalve als je dataverkeer uitzet.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 11:46:31 #70
371602 xSouL
kaak dicht
pi_113588932
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Sorry vriend, maar als het scherm van de S3 niet zichtbaar beter vind dan de retina van de 4s, dan raad ik je echt aan om een afspraak te maken bij een oogarts. Want de kleuren spatten gewoon uit de S3 daar waar de Retina die ook erg indrukwekkend is, maar gewoon heel grijs-achtig uit ziet.

Zelfs mijn kameraden die een iPhone 4s hebben, die gewoon alles lopen te hemelen wat door Apple is gemaakt, gaven zelfs toe dat het scherm gewoon super was.

Over de One X heb ik het nooit gehad, want de scherm daarvan is ook gewoon beter. Hoewel mijn persoonlijke voorkeur als nog uit gaat naar de S3 vanwege die dynamische kleurgebruik en in de praktijk merk je die extra sub-pixel niet.

Overigens ben ik nog geen goene waas tegen gekomen. De Galaxy S van mijn moeder heeft hier wel last van, maar op mijn S3 ziet wit er gewoon vrij wit. Zonder rare verkleuringen.

[ Bericht 9% gewijzigd door xSouL op 30-06-2012 12:14:33 ]
pi_113588965
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:36 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat een kansloze reactie weer. Dus je mag je in dit topic alleen melden om deze telefoon te bejubelen? Het is voor potentiėle kopers juist fijn dat sommige mensen nog de moeite nemen de punten te verwoorden waarop dit toestel nog tekort (kan) schiet(en).
Nee, onderbouwde kritiek is altijd welkom, maar als je serieus beweert dat de Iphone 4 een betere batterijduur heeft dan de S3 dan ben je hier alleen maar om te trollen.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 11:55:13 #72
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_113589124
OK, ik ben niet alleen van telefoon veranderd, maar ook van provider, namelijk van de Ierse O2 naar de Ierse 3. Bij O2 had ik 250 webtext per maand, die ook texts bezorgde vanuit Ierland naar Nederlandse mobiele nummers van mensen die 'nog ouderwets' zijn en dus geen smartphone hebben maar een toestelletje uit het jaar blok. (Lees: mijn moeder)

Helaas voorziet de Ierse 3 niet in het verzenden van webtexts naar internationale nummers. Ik ben dus op zoek naar een App die me daarbij helpt, maar kan tot dusver niets vinden. Iemand enig idee?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 30 juni 2012 @ 12:00:05 #73
371602 xSouL
kaak dicht
pi_113589211
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 11:48 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee, onderbouwde kritiek is altijd welkom, maar als je serieus beweert dat de Iphone 4 een betere batterijduur heeft dan de S3 dan ben je hier alleen maar om te trollen.
Dat dus.

Ik weet namelijk niet hoe je met je telefoon omgaat, maar zelfs met scherm op maximale helderheid, 3G, GPS de hele dag aan en minimaal 2 uur muziek luisteren in het openbaar vervoer. Waarover ik de gehele dag Whatsapp, Facebook, Tumblr en G+ gebruik.

Verbruik ik nog geen 50% batterij en dan heb ik mijn telefoon al sinds 07.00 van de lader en dat is mijn actieve gebruik tot 21.00 aangezien ik dan weer thuis ben. En ik de hele mikmak weer uitschakel en over ga naar Wi-Fi wat zuiniger is dan 3G.

Voor een smartphone vind ik dat echt impressive. Een iPhone houd het bij lange weg na niet zo lang vol, aangezien mijn collega/kameraad een iPhone 4s heeft en zijn accu was om 17.00 al volledig uitgezogen. :') Zijn scherm stond niet eens op maximaal :')

Terwijl hij over de gehele dag zijn telefoon net zoveel gebruikt als mij. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door xSouL op 30-06-2012 12:12:25 ]
  zaterdag 30 juni 2012 @ 12:14:21 #74
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_113589499
Weer de ongenuanceerde gedoe. En nee, ik vind dat blauw-groene scherm van de S3 niet mooier dan het retinaDisplay van de iPhone. Voor video's is dat overdreven contrast misschien mooi, maar voor browsen, ebooks en andere dingen met veel wit zijn de neutralere kleuren van de iPhone veel aangenamer. Datzelfde geldt voor de One X, dat ik persoonlijk het mooiste scherm vind van alle smartphones.

Natuurlijk is het bij high end-toestellen een kwestie van smaak wat je het mooist vindt. Maar als je beweert dat het scherm van de iPhone opeens troep is ivm de S3, lul je gewoon uit je nek en moet je niet verwachten dat men je serieus neemt. Het scherm van de S3 is bijna gelijk aan dat van de Galaxy Nexus en als ik deze naast de iPhone 4S leg, is het kwaliteitsverschil niet noemenswaardig en komt het op zeiken in de marge aan.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 12:20:45 #75
371602 xSouL
kaak dicht
pi_113589631
Dat is jouw mening, maar als zelfs eigenaren van een iPhone 4s helder en duidelijk toegeven dat zij het scherm van de S3 beter vinden. Want zelfs als ik mijn scherminstellingen op neutraal zet i.p.v. neutraal is het scherm gewoon mooier dan de 4s

Overigens kan je dynamische kleuring uitzetten voor browsen, maar ik zet hem als nog aan aangezien het er gewoon strakker uit. Het is toont natuurlijk een vertekend beeld van de realiteit. Maar dat maakt het scherm naar mijn mening gewoon vetter en veel levendiger. Ik ben altijd al een grote fan van verzadigde effecten en mooie contrast-dynamiek.

En dat de One X het beste scherm heeft ben ik het overigens wel mee eens.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 12:28:14 #76
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113589841
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 11:09 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ja, behalve als je dataverkeer uitzet.
En data verkeer uitzetten betekent gewoon internet uitzetten? (ik ben nieuw in deze wereld, zoals je merkt)
Dit, dus.
pi_113592276
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik bied 10 euro
Dat vind ik te weinig, hij staat te koop in dit topic [TK] Samsung Galaxy III Flip cover (wit)
pi_113597504

Een foto gemaakt met mijn S3.
pi_113598808
Ik wil graag dat hij mijn uitgaande belminuten bij houdt. Zo kan ik controleren dat ik niet over mijn bundel ga net als met internetten. Iemand enig idee hoe je dat aan zet? Ik kan het niet vinden...
Same shit different day
pi_113615283
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 12:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En data verkeer uitzetten betekent gewoon internet uitzetten? (ik ben nieuw in deze wereld, zoals je merkt)
Dat dnk ik wel, maar wellicht dat n expert hier antwoord op heeft.

Als je bovenin geen G/3g/h+ ziet staan heb je geen vebinding.

Je kan m natuurlijk thuis ook gewoon op wifi zetten :)
pi_113615920
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:50 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]

Een foto gemaakt met mijn S3.
Zelfde camera module als in de 4S, top camera dus:)
pi_113637838
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 12:20 schreef xSouL het volgende:
Dat is jouw mening, maar als zelfs eigenaren van een iPhone 4s helder en duidelijk toegeven dat zij het scherm van de S3 beter vinden. Want zelfs als ik mijn scherminstellingen op neutraal zet i.p.v. neutraal is het scherm gewoon mooier dan de 4s

Overigens kan je dynamische kleuring uitzetten voor browsen, maar ik zet hem als nog aan aangezien het er gewoon strakker uit. Het is toont natuurlijk een vertekend beeld van de realiteit. Maar dat maakt het scherm naar mijn mening gewoon vetter en veel levendiger. Ik ben altijd al een grote fan van verzadigde effecten en mooie contrast-dynamiek.

En dat de One X het beste scherm heeft ben ik het overigens wel mee eens.
Ik had een One X en heb nu een S3. Mijn vriendin heeft een iphone 4. Ik vind samsung toch het minste scherm hebben. De kleuren van de s3 zijn te overdreven. In films vind ik dit mooi maar bij normaal gebruik zwaar shitty helaas.

Scherm One X oppermachtig!
Iphone ook erg mooi.
pi_113639113
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 18:42 schreef zoz het volgende:

[..]

Ik had een One X en heb nu een S3. Mijn vriendin heeft een iphone 4. Ik vind samsung toch het minste scherm hebben. De kleuren van de s3 zijn te overdreven. In films vind ik dit mooi maar bij normaal gebruik zwaar shitty helaas.
Heb je ook lang genoeg research gedaan om te ontdekken dat je de kleurinstellingen bij de S3 in 4 verschillende standen kunt zetten....?

quote:
Scherm One X oppermachtig!
Iphone ook erg mooi.
One X heeft wat mij betreft het beste scherm. De Iphone kan niet tippen aan de S3. Nog niet misschien.
pi_113639771
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:22 schreef Hoppahoppa het volgende:

Heb je ook lang genoeg research gedaan om te ontdekken dat je de kleurinstellingen bij de S3 in 4 verschillende standen kunt zetten....?

Nee :@

Ik ga meteen checken :s)
pi_113639851
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:39 schreef zoz het volgende:

[..]

Nee :@

Ik ga meteen checken :s)
Echt, sommige mensen..... ;)
pi_113640131
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:41 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Echt, sommige mensen..... ;)
Hehe dikke faal inderdaad. Ik heb de telefoon ook net een paar uurtjes hč.

Nou ik ben het nu in ieder geval met je eens dat de S3 een beter scherm heeft dan de iphone 4.
  maandag 2 juli 2012 @ 00:56:08 #87
371602 xSouL
kaak dicht
pi_113657726
Dat sowieso.

De One X is en blijft momenteel het beste display hebben qua kijkhoeken en pixels. _O_
Maar SGSIII vind ik zelf veel mooier ogen. :) Lekker overdreven kleuren, als of het uit je scherm springt. En tijdens het browsen kan je dat gewoon instellen dat het dan wel natuur getrouwe kleuren vertoond.
pi_113661932
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:27 schreef Desdemona het volgende:
Ik wil graag dat hij mijn uitgaande belminuten bij houdt. Zo kan ik controleren dat ik niet over mijn bundel ga net als met internetten. Iemand enig idee hoe je dat aan zet? Ik kan het niet vinden...
Zoek naar de app van ziggo. Fijne app dat doet wat hij moet doen.
  maandag 2 juli 2012 @ 09:06:37 #89
19529 Fendy
True Spirit
pi_113662439
Via personeelsaanbieding op het werk krijg ik binnenkort ook een S3. heb nu prive een desire HD die erg goed bevalt, nog steeds. Het is dat ik geen vrije keuze heb, anders was ik voor een OneX gegaan, maar die zat niet in het assortiment.

Ben erg benieuwd, ik zie dat de meningen erg uiteenlopen...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_113663821
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 11:48 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Betere geluidsoutput is ook bullshit. Zie review van gsmarena.
  maandag 2 juli 2012 @ 16:45:51 #91
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_113677535
Bij mijn S3 zit er sinds enige tijd in de linker bovenhoek een soort blokje (een vijfhoek) met daarin een min (-) teken. Wat is dit? En ik krijg het niet weg ook :')
Dit was de plek waar je kunt zien of er een FB of een whats appje binnenkwam, maar dit is nu dus niet zichtbaar meer.

Verder puik toestel :)
kloep kloep
pi_113680471
Reset je toestel eens?

Bij mij gaat de webversie van fokforum wel eens op helemaal zwart, behalve de smilies :)
pi_113680652
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:45 schreef Borizzz het volgende:
Bij mijn S3 zit er sinds enige tijd in de linker bovenhoek een soort blokje (een vijfhoek) met daarin een min (-) teken. Wat is dit? En ik krijg het niet weg ook :')
Dit was de plek waar je kunt zien of er een FB of een whats appje binnenkwam, maar dit is nu dus niet zichtbaar meer.

Verder puik toestel :)
Je meldingen staan uitgeschakeld, staat tussen spaarstand en mobiele gegevens in.
  maandag 2 juli 2012 @ 18:40:48 #94
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_113682048
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 11:55 schreef ElizabethR het volgende:
OK, ik ben niet alleen van telefoon veranderd, maar ook van provider, namelijk van de Ierse O2 naar de Ierse 3. Bij O2 had ik 250 webtext per maand, die ook texts bezorgde vanuit Ierland naar Nederlandse mobiele nummers van mensen die 'nog ouderwets' zijn en dus geen smartphone hebben maar een toestelletje uit het jaar blok. (Lees: mijn moeder)

Helaas voorziet de Ierse 3 niet in het verzenden van webtexts naar internationale nummers. Ik ben dus op zoek naar een App die me daarbij helpt, maar kan tot dusver niets vinden. Iemand enig idee?
Niemand?????
  maandag 2 juli 2012 @ 18:47:24 #95
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113682313
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Niemand?????
Dit is zo specifiek dat je mazzel moet hebben om iemand te vinden die dit weet. Ik denk dat je sneller bent door mensen van je provider te bellen of te zoeken naar telefoonnummers op Google.
Dit, dus.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:25:55 #96
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_113684219
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:01 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Je meldingen staan uitgeschakeld, staat tussen spaarstand en mobiele gegevens in.
Dank je! :) Opgelost.
Zit je de hele handleiding na te pluizen, maar niets gevonden.
kloep kloep
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:22:44 #97
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_113736522
HIJ IS BINNEN, wat een pracht van een ding niet lomp, hij is snel, echt snel!
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  dinsdag 3 juli 2012 @ 23:37:46 #98
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_113741419
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dit is zo specifiek dat je mazzel moet hebben om iemand te vinden die dit weet. Ik denk dat je sneller bent door mensen van je provider te bellen of te zoeken naar telefoonnummers op Google.
om. Dat verbaast me. Ik dacht dat er vast wel een of andere algemene app zou zijn die internationaal texten naar niet smart phones verzorgt. Jammer. Toch bedankt.
  woensdag 4 juli 2012 @ 00:20:22 #99
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113743590
Ik meen me te herinneren dat er wel zoiets bestond maar kan t zo 123 niet terugvinden..

Voor 80 euro heb je een smartphone.. Ia dat niet het overwegen waar? zonder data maar met wifi thuis is dat wel te doen al
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 4 juli 2012 @ 02:04:45 #100
371602 xSouL
kaak dicht
pi_113747000
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:22 schreef cherrycoke het volgende:
HIJ IS BINNEN, wat een pracht van een ding niet lomp, hij is snel, echt snel!
...en word nog sneller met de aankomende nieuwe versie 4.1 Jelly Bean ;)
'Project Butter' is wat het geheel sneller gaat maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')