Nee hoor, die tijd is voorbijquote:Op maandag 25 juni 2012 12:06 schreef egelhond het volgende:
Heb nu een iphone 4. Vandaag aan het rondkijken om een S3 te kopen. Mocht het niet bevallen dan ga ik terug naar een iphone 4S. Ff lekker rondgluren. Iemand tips?
Koop hem zoiezo los. Gewoon sim only is altijd het goedkoopste
Geen reclame, volledige backups kunnen maken, bloatware verwijderen, etcquote:Op maandag 25 juni 2012 12:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik snap er echt het voordeel niet van.
Tegenvallen? Ik vind dat ie mooie foto's maakt hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind de camera trouwens wel vet tegenvallen zeg.
Je kan proberen zelf de "oude" Swype te installeren via http://beta.swype.com/quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ik vind de camera wel heel erg goed vergeleken met mijn sgs1, maar waar de hell is swype?????????
Ik weet dat swype er gedeeltelijk nog wel op zit, maar dus niet meer in alle typevelden
Daar gaat het al mis. 24 maanden dat is me echt te lang. 12 maanden maximaal. Nee voor mij gewoon zekerheid en los kopenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Nee hoor, die tijd is voorbij
Het toestel is los ¤549? met het goedkoopste sim-only abonnement á ¤10 in de maand ben je dan ¤789 kwijt in 2 jaar. Ik ben nu ¤775 kwijt in 2 jaar, met een "gratis" toestel en geen abonnementskosten de eerste 6 maanden
[..]
Geen reclame, volledige backups kunnen maken, bloatware verwijderen, etc
[..]
Tegenvallen? Ik vind dat ie mooie foto's maakt hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik gisteren gedaan, maar dan nog gebruikt hij die niet in alle velden, of doe ik iets verkeerd?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef bram.dejong het volgende:
[..]
Je kan proberen zelf de "oude" Swype te installeren via http://beta.swype.com/
Bij bepaalde velden (gebruikersnaam, wachtwoord, zoeken) staat dat uitgeschakeld. Dat is heel normaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:43 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gedaan, maar dan nog gebruikt hij die niet in alle velden, of doe ik iets verkeerd?
Ook dat was niet zo bij de sgs1, maar dat zou ik nog niet zo'n probleem vinden.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:17 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Bij bepaalde velden (gebruikersnaam, wachtwoord, zoeken) staat dat uitgeschakeld. Dat is heel normaal.
Inmiddels enkele uren mee gespeeld. Maar nee dit gaat hem niet worden. Hij is veel te groot en te lomp. Ik kan niet lekker met 1 hand de gsm gebruiken zoals met de iphone 4.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:23 schreef egelhond het volgende:
Zo nu ook een S3 in mn handen. De blauwe versie. Vanavond ff uitvogelen. Kijken of hij de iphone gaat vervangen. Zoniet gaat deze er weer uit en komt er een 4S voor terug.
Die doen meer kwaad dan goedquote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef Mip1988 het volgende:
hoe stel ik mijn eigen mp3 in als 'standaardmeldingen'?![]()
beltoon is gelukt maar dit wil nog niet erg..
mijn batterij gaat steeds beter mee, heb Advanced Task Killer en JuiceDefender er op gezet, doen goed hun werk
Wat verwacht je dan? En maak je die conclusie nou op basis van het aantal Megapixel?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind de camera trouwens wel vet tegenvallen zeg.
Geen adsquote:Op maandag 25 juni 2012 12:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik snap er echt het voordeel niet van.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:29 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Geen ads, backuppen en de rotzooi (bloatware) kunnen verwijderen
thanksquote:Op maandag 25 juni 2012 22:43 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Die doen meer kwaad dan goed
FAQ: Why You Shouldnt Be Using a Task Killer with Android
Niet toevallig op Automatisch staan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:44 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
thanks![]()
hoe stel ik mijn eigen mp3 in als 'standaardmeldingen'?![]()
ook lijkt de browser mijn instelling voor de 'helderheid en kleuren' telkens te vergeten. iemand anders hier last van? ik wil em graag altijd op standaard, maar op de een of andere manier staatie telkens op niveau 3..
Als je dit hoesje zoekt, http://www.appelshop.com/(...)flip-cover-case.htmlquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef xSouL het volgende:
Ja ik zoek nog hoesjes.
Ben elke telefoonturk () langs gegaan, maar elke keer kwamen ze weer "Ja ja, komt morgen binnen". Al 2 weken lang
En Media Markt Enschede heeft alleen die stroeve siliconen aids-hoesjes die je nooit in je zak krijgt, Of de wat gladde rubbeen, maar daar kun je de knoppen nooit fatsoenlijk indrukken en ze hebben ook van die enorm saaie lelijke insteekhoesjes.
Kortom lelijk en ook nog duur. Bij de media markt was je al bijna 20 euro kwijt voor zo'n kut hoesje.
Het liefst wil ik zo'n flip cover, maar nog even afwachten en anders gewoon online bestellen.
Niet fijn? Ik wou juist wachten op dat hoesje, aangezien dat de officiele van Samsung zelf is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef yes-yes het volgende:
[..]
Als je dit hoesje zoekt, http://www.appelshop.com/(...)flip-cover-case.html
Mijn vriendin kreeg hem erbij maar vindt hem niet fijn, dus hij is te koop
Het is het witte hoesje. Ik moet zeggen ik vind dat ding ook waardeloos zo`n rubberen hoesje vind ik een stuk fijnerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef xSouL het volgende:
[..]
Niet fijn? Ik wou juist wachten op dat hoesje, aangezien dat de officiele van Samsung zelf is.
Welke kleur is het? Aangezien ik de Blauw/Zwarte wil sinds ik zelf Pebble Blue heb.
Staat ook zo krom een blauwe telefoon in dat witte hoesje
Die flip cover van de HTC One X vond ik zelf erg vet.
Je geeft al aan dat je weinig belt, als je genoeg hebt aan 90 minuten is dat een mooie deal jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:19 schreef mainedoll het volgende:
Ik wil ook de Galaxy SIII. "Probleem" is alleen dat ik weinig verbruik qua sms, belminuten en MB's, zodat ik óf een boel bij moet betalen of een duur abonnement moet nemen die véél meer is dan ik nodig heb..
Zaterdag bij Belcompany geweest voor informatie.
Daar kan ik 175 euro krijgen voor mijn Galaxy I als ik mijn abonnement daar afsluit. Stel dat ik een 1 jaar Vodafone-abonnement neem van 37,50 per maand, 1e 3 maanden gratis. Dan moet ik 344,99 euro bijbetalen.
¤ 344,99 - ¤ 175 = 169,99.
¤ 37,50 x 9= ¤ 337,50
¤ 337,50 + ¤169,99 = ¤ 507,49 totaal
Is toch een mooie deal dan? Of zie ik iets over het hoofd?
Die vind ik ook leuk. Al een winkel gevonden waar hij is? Of ga je hem via internet bestellen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:07 schreef Spelvout het volgende:
Ik ben van plan om dit hoesje te halen, ziet er wel nice uit en beschermt hem volgens mij ook een beetje bij een val.
http://www.spigen.com/new(...)er-pouch-series.html
Is wel een goeie deal qua totaalprijs jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:19 schreef mainedoll het volgende:
Ik wil ook de Galaxy SIII. "Probleem" is alleen dat ik weinig verbruik qua sms, belminuten en MB's, zodat ik óf een boel bij moet betalen of een duur abonnement moet nemen die véél meer is dan ik nodig heb..
Zaterdag bij Belcompany geweest voor informatie.
Daar kan ik 175 euro krijgen voor mijn Galaxy I als ik mijn abonnement daar afsluit. Stel dat ik een 1 jaar Vodafone-abonnement neem van 37,50 per maand, 1e 3 maanden gratis. Dan moet ik 344,99 euro bijbetalen.
¤ 344,99 - ¤ 175 = 169,99.
¤ 37,50 x 9= ¤ 337,50
¤ 337,50 + ¤169,99 = ¤ 507,49 totaal
Is toch een mooie deal dan? Of zie ik iets over het hoofd?
Tango is ook een goede video messaging app;). Tip;)quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:54 schreef egelhond het volgende:
Ik ben laaiend over de S3. Dacht dat ik de iphone 4 ging missen maar no way. Dit toestel kan meer, veel meer! En de grootte ben ik alweer aan gewend. Wat ik dacht te missen was Facetime. Maar what the hell de app Fring maakt daar een einde aan. Gewoon beeldbellen van android naar iphone
Nu nog even een sd kaart scoren en een sport armband
Alleen al de kleuren van de display zou ik niet eens meer terug willen naar een iPhone 4(s).quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:54 schreef egelhond het volgende:
Ik ben laaiend over de S3. Dacht dat ik de iphone 4 ging missen maar no way. Dit toestel kan meer, veel meer! En de grootte ben ik alweer aan gewend. Wat ik dacht te missen was Facetime. Maar what the hell de app Fring maakt daar een einde aan. Gewoon beeldbellen van android naar iphone
Nu nog even een sd kaart scoren en een sport armband
Jammer dat je niet gewoon tevreden kunt zijn met je eigen toestel zonder andere toestellen af te moeten zeiken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:06 schreef xSouL het volgende:
[..]
Alleen al de kleuren van de display zou ik niet eens meer terug willen naar een iPhone 4(s).
Gisteren een scherm vergelijk gedaan door tegelijk dezelfde trailer tegelijk af te spelen in HD met mijn Galaxy S3 en mijn kameraad zijn iPhone 4S.
En man man, mijn kameraad is al zo'n Apple fanboy, maar hij kon serieus wel janken hoe groot het verschil is. Zijn Retina wat zo goed was leek gewoon poep t.o.v. Amoled scherm van Samsung.Alleen die dynamische kleuren brengt het beeld van de S3 echt tot leven. Die overdreven kleuren geven echt dat oogstrelende effect.
Mijn enige probleem met de S3 was dat akelige TouchWizz van Samsung![]()
Maar dat was simpel op te lossen door Go Launcher EX te installeren en je telefoon ziet er gewoonuit!
Dat is ook meteen de kracht van Android, je bent nergens toe verplicht.
Ik ben zeer tevreden over mijn toestel... en af en toe hier en daar wat zeiken om andere toestellen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet gewoon tevreden kunt zijn met je eigen toestel zonder andere toestellen af te moeten zeiken.
De verkoper zei tegen mij dat je daar een app voor moest hebben, ofzo. Kan dat kloppen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:50 schreef Buitendam het volgende:
Heeft 1 van jullie toevallig deze telefoon met een Vodafone abonnement? Toen ik 'm bestelde meldde de verkoper mij dat ik gratis met al mijn Vodafone contacten kan bellen. Hij zei dat ik kon zien wie van mijn contacten Vodafone klant zijn, omdat er in het telefoonboek achter de naam een Vodafone-icoontje komt te staan, zodat ik weet wie ik gratis kan bereiken. Verschillende icoontjes achter de namen, maar geen 1 Vodafone-icoontje bij de mensen van wie ik zeker weet dat ze met Vodafone bellen.
Dat zou wel eens kunnen, ik bel Vodafone wel even. Zal het antwoord dalijk wel even hier plaatsen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:53 schreef mainedoll het volgende:
[..]
De verkoper zei tegen mij dat je daar een app voor moest hebben, ofzo. Kan dat kloppen?
Ik houd je niet tegen. Ik vind het alleen wat typerend voor Galaxy-gebruikers dat ze constant de vergelijking moeten opzoeken met een toestel van vorig jaar. Dat zie je in het One X topic niet gebeuren. Bovendien deel ik je sentiment niet; ik vind het scherm juist tegenvallen in vergelijking met de One X en de iPhone. Het scherm van de S3 vind ik niet zichtbaar beter dan dat van mijn Galaxy Nexus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:23 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden over mijn toestel... en af en toe hier en daar wat zeiken om andere toestellen.
Moet kunnen toch?
Ik ben dolgelukkig met mijn S3, maar heb ook een hekel aan fanboys. Het S3 scherm is goed, maar alle exemplaren die ik heb gezien hebben de typische groene waas die typerend is voor pentile-schermen. Vooral bij het browsen valt dat op. Ik vind het niet erg, want de rest van het toestel is fantastisch, maar claimen dat het het beste scherm is is gewoon onzin. De kleuren zijn misschien mooier voor het oog, maar zeker niet kleurechter dan op het IPS-scherm van de HTC-X. Ook qua kijkhoeken is het geen perfect scherm.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik houd je niet tegen. Ik vind het alleen wat typerend voor Galaxy-gebruikers dat ze constant de vergelijking moeten opzoeken met een toestel van vorig jaar. Dat zie je in het One X topic niet gebeuren. Bovendien deel ik je sentiment niet; ik vind het scherm juist tegenvallen in vergelijking met de One X en de iPhone. Het scherm van de S3 vind ik niet zichtbaar beter dan dat van mijn Galaxy Nexus.
De groene waas heeft weinig met pentile te maken maar komt gewoon door de gebruikte kleurinstellingen bij de meeste AMOLED schermen. Overigens is dit bij de S3 wel een stuk beter dan bij de S1, ik heb er nauwelijks last van en zie duidelijk het verschil tussen deze 2 schermen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben dolgelukkig met mijn S3, maar heb ook een hekel aan fanboys. Het S3 scherm is goed, maar alle exemplaren die ik heb gezien hebben de typische groene waas die typerend is voor pentile-schermen. Vooral bij het browsen valt dat op. Ik vind het niet erg, want de rest van het toestel is fantastisch, maar claimen dat het het beste scherm is is gewoon onzin. De kleuren zijn misschien mooier voor het oog, maar zeker niet kleurechter dan op het IPS-scherm van de HTC-X. Ook qua kijkhoeken is het geen perfect scherm.
Dat Iphones kut zijn heeft niets met fanboy-zijn te maken. Dat is een objectief feit.
Op mijn S1 had ik er totaal geen last van. Los van de resolutie vind ik het scherm van de S1 eigenlijk gewoon beter qua kleurechtheid.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:03 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
De groene waas heeft weinig met pentile te maken maar komt gewoon door de gebruikte kleurinstellingen bij de meeste AMOLED schermen. Overigens is dit bij de S3 wel een stuk beter dan bij de S1, ik heb er nauwelijks last van en zie duidelijk het verschil tussen deze 2 schermen.
Hmm, dat is bij mij dan juist weer veel beter dan met de S1.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:11 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb wel last van een slecht internetbereik, moet ik zeggen.
Serieus? dan zit er veel verschil tussen de schermen onderling, als mijn S1 naast m'n S3 ligt ziet echt alles er groen uit op de S1. Bij mijn S3 totaal niet, wit is ook gewoon mooi wit bij standaard modus, film is nog beter.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Op mijn S1 had ik er totaal geen last van. Los van de resolutie vind ik het scherm van de S1 eigenlijk gewoon beter qua kleurechtheid.
Bij mij is het stukken beter, alleen wifi gebruikt meer stroom dan 3g, dat was bij de S1 andersom.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:11 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb wel last van een slecht internetbereik, moet ik zeggen.
De S3's die ik heb gezien zijn allemaal ongeveer hetzelfde, maar bij de S1 (en ook de S2 trouwens) waren de onderlinge verschillen veel groter.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:26 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Serieus? dan zit er veel verschil tussen de schermen onderling, als mijn S1 naast m'n S3 ligt ziet echt alles er groen uit op de S1. Bij mijn S3 totaal niet, wit is ook gewoon mooi wit bij standaard modus, film is nog beter.
Die indruk heb ik ook niet. Wifi aan is bij mij bij beide zwaarder op de accu.quote:Bij mij is het stukken beter, alleen wifi gebruikt meer stroom dan 3g, dat was bij de S1 andersom.
Veel plezier in het Apple-forum. Kennelijk niet nagedacht voor je de S3 aanschafte.quote:
Wat een kansloze reactie weer. Dus je mag je in dit topic alleen melden om deze telefoon te bejubelen? Het is voor potentiële kopers juist fijn dat sommige mensen nog de moeite nemen de punten te verwoorden waarop dit toestel nog tekort (kan) schiet(en).quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Veel plezier in het Apple-forum. Kennelijk niet nagedacht voor je de S3 aanschafte.
Ja, behalve als je dataverkeer uitzet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:26 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap mobiel internet nog niet heel helemaal. Is het normaal dat als mijn s3 met zwart scherm op mijn nachtkastje ligt en ik een mail en whatsapp binnenkrijg ik een half mb aan data verbruik?
Sorry vriend, maar als het scherm van de S3 niet zichtbaar beter vind dan de retina van de 4s, dan raad ik je echt aan om een afspraak te maken bij een oogarts. Want de kleuren spatten gewoon uit de S3 daar waar de Retina die ook erg indrukwekkend is, maar gewoon heel grijs-achtig uit ziet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik houd je niet tegen. Ik vind het alleen wat typerend voor Galaxy-gebruikers dat ze constant de vergelijking moeten opzoeken met een toestel van vorig jaar. Dat zie je in het One X topic niet gebeuren. Bovendien deel ik je sentiment niet; ik vind het scherm juist tegenvallen in vergelijking met de One X en de iPhone. Het scherm van de S3 vind ik niet zichtbaar beter dan dat van mijn Galaxy Nexus.
Nee, onderbouwde kritiek is altijd welkom, maar als je serieus beweert dat de Iphone 4 een betere batterijduur heeft dan de S3 dan ben je hier alleen maar om te trollen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat een kansloze reactie weer. Dus je mag je in dit topic alleen melden om deze telefoon te bejubelen? Het is voor potentiële kopers juist fijn dat sommige mensen nog de moeite nemen de punten te verwoorden waarop dit toestel nog tekort (kan) schiet(en).
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, onderbouwde kritiek is altijd welkom, maar als je serieus beweert dat de Iphone 4 een betere batterijduur heeft dan de S3 dan ben je hier alleen maar om te trollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |