Jammerquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef Catch22- het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er wel zoiets bestond maar kan t zo 123 niet terugvinden..
Ik heb al jaren een smartphone. Het gaat om mijn moeder. Die wil "zo'n ding' niet. Maar ik kan haar nu niet meer texten op haar nokiaatje uit 1997 aangezien three Ireland geen internationale webtexts toestaat.quote:Voor 80 euro heb je een smartphone.. Ia dat niet het overwegen waar? zonder data maar met wifi thuis is dat wel te doen al
Opnieuw opstarten was de oplossing! thx!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef Mirel het volgende:
Had ik in de trein gisteren, was vrij irritant maar na wat gekloot was het weg. Gekloot zoals opnieuw opstarten en inpluggen en muziek aan en dan uitpluggen en muziek aan, of uitpluggen terwijl de muziek aanstaat en andersom. Volgens mij is alleen opnieuw opstarten genoeg dus probeer dat
Related:
is er een goede volumebooster app? Heb al wat geprobeerd maar dan blijkt het een app te zijn om het volume voor aparte onderdelen aan te passen.
Niemand...?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef DuchessX het volgende:
Mss al voorbijgekomen deze vraag maar met apps als app2sd(pro) kan ik geen apps wegschrijven naar mijn sdkaart. Schijnt bug te zijn heb ik gehoord? Weet iemand er meer van en hoe los ik dit op...?
Helemaal geen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:16 schreef Catch22- het volgende:
helemaal geen apps of sommige apps niet?
Snel vraagje: Hoe sla je je contactlijst op? Dus niet dat het alleen de gmail contactlijst doet, maar gewoon degene die ik zelf eruit heb gekozen en in m'n eigen contactlijst heb staan. Heeft het ook de profielfoto's die je zelf erin hebt gezet meegenomen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:16 schreef Dimitri_ het volgende:
Heb alles op de S3 gewist, en ze nu vanaf de S plus via de mail verzonden, de S3 importeert ze dan perfect!
Via Samsung Kies kun je je contacten backuppen volgensmij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef Mirel het volgende:
[..]
Snel vraagje: Hoe sla je je contactlijst op? Dus niet dat het alleen de gmail contactlijst doet, maar gewoon degene die ik zelf eruit heb gekozen en in m'n eigen contactlijst heb staan. Heeft het ook de profielfoto's die je zelf erin hebt gezet meegenomen?
Ik vraag me trouwens af hoe dat zit. Ik heb zelf in m'n gmail profiel al jaren een profielfoto staan, en die komt terug in google plus en dingen zoals google buzz, maar m'n vrienden zeggen dat ik aanvankelijk niet een profielfoto kreeg toen ze mij toevoegden in hun smartphone. Andersom heb ik het bij sommige mensen wel.
Ik gebruik zelf Swiftkey, aanrader!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:00 schreef Ayca het volgende:
Sinds gisteren in bezit van een sgs 3
Maar welk toetsenbord gebruiken jullie? Vond mijn oude toetsenbord op htc een stuk fijner (vooral autocorrect)
Welke update?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:05 schreef Mirel het volgende:
Het toetsenbord is in de update iets veranderd. Er is nu meer ruimte tussen de toetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |