Ik wel denk ik. Ik zal de volgende keer als hij vol is even een uur op standby laten en daarna kijken hoeveel % eraf is gegaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef totalvamp het volgende:
[..]
dat is niet precies wat het is, maar komt er op neer. de processor zou in slaapstand 3.4mA moeten krijgen, maar krijgt 34mA. Hij krijgt dus teveel energie voor slaapstand en daardoor gaat de batterij snel leeg.
Zelf geen last van trouwensSpeel sinds vandaag ook Final Fantasy 3 en Dungeon Hunter 3(leuk 1.5GB downloaden op 3g). Ben blij dat ik geen limiet heb
Probeer dit soort speakers!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand al een goede speakerdock gevonden voor de S3? Tientallen van die dingen voor die kutiphone, maar iets betaalbaars voor de S3 vond ik niet.
is toch niks man, met die zooi betaal je je scheel voor heel matige geluidskwaliteitquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ja maar, ik zoek een speakerdock....laden en luisteren in 1.
Philips heeft er een van dik 100 euro..... maar dat is wat prijzig.
Is voor op mijn werk. Thuis stream ik vanaf mijn NAS.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
is toch niks man, met die zooi betaal je je scheel voor heel matige geluidskwaliteit
gewoon aux kabeltje en aan versterker hangen
Ach zolang ik geen limiet heb ga ik er vol gebruik van makenquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:18 schreef exile79 het volgende:
[..]
Vreemd he, dat de nieuwe abbonementen steeds duurder worden.
Vodafone heeft de blauwe opeens tóch niet op voorraad, ondanks dat me aan de telefoon werd verteld dat dat wel zo was. Zit nu tegen 1-2 weken aan te kijken terwijl mijn oude telefoon het al zo goed als begeven heeftquote:
Sommige apps doen dat, krijgen ze goed geld voor. Zag op Reddit een app die kon achterhalen waar het vandaan komt, zal even voor je zoeken...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:19 schreef exile79 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan reclame/spam in mijn taakbalk kom, en belangerijker nog, hoe ik er weer af kom?
Heb je de blauwe al in het echt gezien trouwens? Voordat ik ze allebei in het echt had gezien, ging ik automatisch voor blauw. Eenmaal in de winkel leek blauw paars en vooral de rand (die bij de witte zilver is) had mijns inziens een vreemde kleur. Uiteraard geheel subjectief maar blauw was niet zomaar blauw in elk geval, en lijkt niet echt op de plaatjes op internet vind ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Vodafone heeft de blauwe opeens tóch niet op voorraad, ondanks dat me aan de telefoon werd verteld dat dat wel zo was. Zit nu tegen 1-2 weken aan te kijken terwijl mijn oude telefoon het al zo goed als begeven heeft
Ja, vind blauw een stuk mooierquote:Op zaterdag 28 juli 2012 03:07 schreef bear87 het volgende:
[..]
Heb je de blauwe al in het echt gezien trouwens? Voordat ik ze allebei in het echt had gezien, ging ik automatisch voor blauw. Eenmaal in de winkel leek blauw paars en vooral de rand (die bij de witte zilver is) had mijns inziens een vreemde kleur. Uiteraard geheel subjectief maar blauw was niet zomaar blauw in elk geval, en lijkt niet echt op de plaatjes op internet vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |