Ik vind het er op de S3 ook allemaal wat goedkoper uitzien, maar het scherm is echt veel mooier en helderder dan het scherm van de Desire HD.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:16 schreef Fendy het volgende:
Nu een paar dagen met mijn S3 aan het spelen, maar ik moet heel eerlijk zeggen, HTC Sense wint het dik van de UI van de S3, meer gebruiksgemak, mooier te customizen, betere widgets, veel intuitiever
Ik kom van een Desire HD, wat nog een verouderde versie is ook, maar toch is Sense echt beter dan dat touchwiz in mijn optiek...
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het er op de S3 ook allemaal wat goedkoper uitzien, maar het scherm is echt veel mooier en helderder dan het scherm van de Desire HD.
Eng idd, de vorige ook alquote:Op maandag 30 juli 2012 20:54 schreef Fendy het volgende:
UVTmodcollegaikhebdezelfdetelefoonalsfendystalker
Nog niet geprobeerd eigenlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:32 schreef APK het volgende:
[..]
Eng idd, de vorige ook al
Gebruikt iemand die 'motions'?
Ik heb echt het idee dat ik 'em een eind wegsmijt als ik aan aantal van die moves ga proberen
Zit wel bij Android Pro Widgets, uit de market. Gebruik ik zelf ook.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd eigenlijk.
Wat ik tof vind aan het ding:
De camera is echt heel goed
Het scherm is heel mooi
Hij is retesnel!
Mooi vormgegeven, al heb ik hem telkens verkeerd om vast
Wat ik mis:
Mooie widget voor bookmarks (full page)
Mooie widget voor het weer, zoals die van Sense 3.5
Ik snap de opbouw van de gallery niet, waarom maak je een gallery waarin je zowel horizontaal als verticaal moet scrollen. Dan blijf je bezig.
Edit- dat laatste dus niet. Al snap ik nog niet dat oud het meest rechts is en dan van oud naar nieuw van onder naar boven - rechts naar links is.
Hoe heb je die weer widget zo gedaan een app of wat, ik kan het nergens vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:35 schreef Mirel het volgende:
Gehide. Ik heb overigens in Opera nog een aantal dingen op speed dial staan. In principe kan je daar ook 9292ov etc doen. Werkt precies hetzelfde. Enige reden dat ik die weer widget daar heb is dat ik het irritant vind dat iedere weer app in haar startscherm info toont die ik niet wil zien, dingen zoals luchtdruk etc, fuck dat, ik wil gewoon de komende 5 dagen zien in 1 oogopslag
Geen een zolang hij het goed doet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:37 schreef 16meter het volgende:
Heb sinds vanmiddag ook een S3. Welke custom ROM raden jullie aan?
If it ain't broke...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:42 schreef 16meter het volgende:
Dus als hij het niet goed doet, moet je een custom ROM erop zetten en dan werkt alles weer? Wat bedoel je?
Ik heb een Galaxy S1 gehad, en in het begin was de stock rom niet zo best en werd traag na een tijdje. Dat was toen voor mijn een reden om er een custom rom op te zetten. Maar er zitten ook nadelen aan, soms werkt niet alles.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:42 schreef 16meter het volgende:
Dus als hij het niet goed doet, moet je een custom ROM erop zetten en dan werkt alles weer? Wat bedoel je?
Even naar je contacten gaan, daar menu -> accounts en druk daar op een account. Daar kun je selecteren wat je wil dat er gesynchroniseerd wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag toch maar de S3 gehaald. Ik ben er dolgelukkig mee, na twee jaar een BlackBerry () gehad te hebben! Nu nog even wachten op de Jelly Bean-update!
Ik heb trouwens nog twee korte vragen:
1. Is het mogelijk om de menu-toets, helemaal rechts onderin, te verplaatsen? Ik heb hem namelijk liever in het midden onderin;
2. Ik erger mij een beetje aan de contactenlijst. Ik heb een Google-account, dus na het inloggen werd mijn telefoon mooi aangevuld met contactpersonen, apps, instellingen en agendapunten. Echter, na het installeren van wat apps, kwamen er een hele boel contactpersonen bij. Onder ander uit de volgende apps:
- Facebook;
- Whatsapp;
- Endomondo;
- Uit die vervelende chat-app van Samsung. Chat On o.i.d.
Class 10, van Sandisk of Samsung. 32 gb kost je dan rond de 25 euro.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:31 schreef Ooku het volgende:
Ik heb inmiddels ook mijn s3 al een tijdje, maar zit wat krap met geheugen, wat voor sd kaart raden jullie aan. Het liefst zogoed mogelijk en met flink wat extra geheugen
Een andere launcher uit de market halen. Zelf gebruik ik nova. Kan je zelf kiezen of, welke en hoeveel icoontjes je onderin hebt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag toch maar de S3 gehaald. Ik ben er dolgelukkig mee, na twee jaar een BlackBerry () gehad te hebben! Nu nog even wachten op de Jelly Bean-update!
Ik heb trouwens nog twee korte vragen:
1. Is het mogelijk om de menu-toets, helemaal rechts onderin, te verplaatsen? Ik heb hem namelijk liever in het midden onderin;
2. Ik erger mij een beetje aan de contactenlijst. Ik heb een Google-account, dus na het inloggen werd mijn telefoon mooi aangevuld met contactpersonen, apps, instellingen en agendapunten. Echter, na het installeren van wat apps, kwamen er een hele boel contactpersonen bij. Onder ander uit de volgende apps:
- Facebook;
- Whatsapp;
- Endomondo;
- Uit die vervelende chat-app van Samsung. Chat On o.i.d.
Ik heb mijn S3 sinds gisteren (meteen geupdate naar 4.0.4.) en heb nog geen vastlopers gehad. Verder kan ik gewoon foto's maken tijdens het filmenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:01 schreef ygzzhn het volgende:
sinds de laatste update (4.04 volgens mij) is mijn s3 al een paar keer vastgelopen wat ik er voor nog nooooit had.
En kan ik geen foto meer maken tijdens het filmen wat ook vroeger wel kon.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?(vastlopen) en is dat bij iedereen zo van het filmen/foto?
Oke, bedankt! Jammer dat het in de huidige launcher niet kan...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
Een andere launcher uit de market halen. Zelf gebruik ik nova. Kan je zelf kiezen of, welke en hoeveel icoontjes je onderin hebt.
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Verder kan ik gewoon foto's maken tijdens het filmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |