abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113303163
Ik heb mij opgegeven als opvanggezin voor het dierenasiel bij mij in de stad. En gisteren was het dan eindelijk zover. Mijn eerste opvangers. Een heel leuk schattig nestje met vier kittens van ongeveer vier weken oud. Zijn opgegeven als zwerfkittens, maar lagen in een schuur. Ze zijn ook niet schuw, dus waarschijnlijk wilden die mensen er gewoon vanaf.
Ze ontdekken de kamer, spelen en eten al brokjes. Gelijk het eerste uur al de kattenbak netjes gebruikt.
Ze zijn zo leuk O+

Ik stel aan u voor.

Abeltje 353 gram

Amelie 366 gram

Angie 381 gram

En Aisha 397 gram ( nog geen goede foto komt zo snel mogelijk)

Foto's van de hele bundel

zo klein zijn ze nog

Angie

Abeltje

Angie

Aisha en Amelie aan het eten

Nog meer foto's

Een heel leuk nestje met allemaal mooie kleuren. Over vier weken zijn ze alweer oud genoeg voor hun eerste inenting en mogen ze al naar een nieuw baasje. Maar daar ga ik nu nog niet te veel aan denken :D
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_113303521
Oh hier ook weer van die heerljke hummeltjes O+
Goed bezig
pi_113304750
Wat leuk dat je gastgezin bent geworden en wat een leuke kittens? O+
Eten ze helemaal zelf of fles je ze nog bij?
pi_113305012
Wat een dotjes. O+ Lekkere wollebolletjes zijn het. ^O^
En wat Oognip vraagt± moet je nog flessen? Met 4 weken zitten ze natuurlijk net tegen zelf eten aan en dat is wel zo relaxed.

Via welk asiel vang je op?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113305565
Oh my O+ nog meer lieve kittens! Onze jongste poes Mika komt ook uit het asiel van Almelo.

Amelie lijkt trouwens wel wat op onze poes Savannah, ook een blue tortie tabby volgens mij? Ik vind haar echt prachtig!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_113306143
Leuk dat het zo ver is ! En wat een knapperdjes !
Amelie is inderdaad een blue tortie tabby.
pi_113307745
Ik vang op voor het dierenasiel Noordbroek in Almelo.
Ze eten al helemaal zelf. Ook harde brokjes. Gisteren hebben ze harde brokjes gegeten en wat natvoer van royal canin( mousse voor jonge katjes) En vandaag hebben ze voor het eerst carnibest gegeten. En ook voor het eerst dat ik ze heb horen grommen _O-
  zondag 24 juni 2012 @ 12:45:14 #8
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_113307870
Wat een mooitjes, vooral die grijze!
Amelie O+

Het zou toch echt geen probleem moeten zijn om voor deze snoezepoesjes nieuw personeel te vinden.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_113307880
Almelo! Binnenkort, als iemand een topic over een zoektocht naar kitten opent in F&F kunnen we hem meteen doorverwijzen naar een Fok!ker. ^O^

Wat fijn dat ze al zelf eten, dan heb je ze in de leukste periode te pakken (vind ik). :P
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113307951
Amelie is leuk!! Verder veel succes met de kittens en respect voor jou dat je dit doet.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juni 2012 @ 13:37:30 #11
163650 Greys
pi_113310102
Angie, wat een knapperd :o
De anderen ook hoor, maar die vind ik het mooist O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_113321780
Nieuwe foto's

Het hele nestje

Stelletje bulkers

Abeltje

Abeltje en Angie

Mugshots

Angie

Amelie

Aicha

Abeltje

Filmpje. De kittens eten carnibest. Met 1.40 beschermt Amelie haar eten.

pi_113323997
O+ !

Abeltje heeft een beetje dikke oogjes of niet?
pi_113327572
Ik vind hun subtiel gestreepte pyjamaatjes zo leuk. O+
Hier krijg ik meestal met de grove verfkwast bekladderde kittens. _O-
pi_113333704
Die "mugshot" van Angie is echt zo leuk O+

Sowieso erg leuke foto's trouwens.
  zondag 24 juni 2012 @ 21:43:45 #16
323439 HetKlusKonijn
pi_113333959
Prachtige foto's van prachtige poezels!
(serieus... wat een schoonheden, allemaal. Ik zou subiet in de auto stappen om er ééntje te komen halen ware het niet dat ik allergisch ben voor katten, terwijl ik stapelgek ben op die beestjes. Meh.)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_113388850
Alweer een update!

Abeltje en Amelie zijn echte knuffelaars en spinnen heel vaak en willen bij mij liggen slapen. O+
Aicha en Angie zijn een stelletje rauwdouwers. Overal op klimmen. De eerste die bovenop de krabpaal klom was Aicha en toen piepen dat ze er af wilde maar niet durfde |:(

De gewichten

Zaterdag 23-6

Aicha 397
Amelie 366
Angie 381
Abeltje 353

Zondag 24-6

Aicha 423 +26
Amelie 358 -8
Angie 397 +16
Abeltje 392 +39

Maandag 25-6

Aicha 435 +12
Amelie 359 +1
Angie 393 -4
Abeltje 395 +3

In vergelijking met zaterdag zijn ze bijna allemaal aangekomen. Behalve Amelie. Die ik toch wel net zoveel zie eten als Angie bv. Aicha en Abeltje zijn vreetzakjes.
Ik maak me nog niet heel erg veel zorgen. Ze moeten toch wennen aan de omgeving en het eten van brokken (geweekte en harde heb ik staan) Maar ze moet aan het einde van de week toch wel allemaal boven de 400 zitten. Dan zijn ze namelijk plusminus 5 weken oud.

Ze spelen verder goed. Als ik de kamer binnen kom dan miauwen ze en komen ze eraan lopen. Meestal springt er dan ook een in mijn broek.
Ik geef ze 75-80 gram carnibest ( gewoon die voor volwassen katten) per dag voor hun allen. Dit gaat in een keer op.
En er staan onbeperkt natte en harde brokken van royal canin.

@ PaarsBeestje. Abeltje zijn oogjes lijken idd een beetje rood.Denk door de flits. Soms heeft hij een beetje vieze ogen. Maar dat maak ik schoon.

Voor in de woonkamer heb ik nu een supergrote bench. Zo zijn de kleintjes niet altijd alleen. En kunnen Sammy en Billy ook goed wennen. De bench neemt de halve woonkamer in beslag. Is ooit van een deense dog geweest dus huge.

Kijk maar

En zo waren ze vanochtend om half acht. Lekker klimmen en bij mij zitten c_/

Helaas alleen telefoonfoto's. Batterij is leeg van de gewone camera. Morgen komt er een klein kittenkrabpaaltje van zooplus. Die rooie O+
pi_113390682
Mooie kinders hoor O+
Als Amelie toch niet goed aankomt zou je haar misschien kunnen helpen door toch 1 of 2 flesjes te gaan geven per dag.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 26 juni 2012 @ 23:59:44 #19
95752 crew  Chell
Kluns
pi_113440312
Ohhh ik ben verliefd op Angie! (en ik weet zeker dat als ik mijn vriend de foto's laat zien, hij ook....hij wil zooo graag een gestreept katje :D)
pi_113446145
O+ Weer zo'n opvangtopper!
pi_113477831
Ze zijn in vergelijking met maandag allemaal aangekomen *O*

quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 11:37 schreef Miss_Isis het volgende:
Oh my O+ nog meer lieve kittens! Onze jongste poes Mika komt ook uit het asiel van Almelo.

Amelie lijkt trouwens wel wat op onze poes Savannah, ook een blue tortie tabby volgens mij? Ik vind haar echt prachtig!
Amelie is leuk he. Alle kittens zijn leuk hoor. Maar Amelie is zo zoet, rustig, lief en knuffelig. Als ik haar oppak begint ze gelijk te spinnen en knorren en wil ze alleen maar bij mij zitten O+
Kan je dit koppie weerstaan?

Angie en Aicha zijn een stel wervelwinden. Die zouden goed samen geplaatst kunnen worden. Vinden de toekomstige baasjes vast leuk hihi.

En Abeltje. Mooie rooie O+ Ook al zo lief en knuffelig.

Fotootjes

Amelie

Sammy: "Wat moet dat hier? "

In de bench met hun nieuwe krabpaal. Love zoopluspunten

Aicha

Angie
pi_113478224
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:26 schreef WinnieWana het volgende:
Ze zijn in vergelijking met maandag allemaal aangekomen *O*

[..]

Amelie is leuk he. Alle kittens zijn leuk hoor. Maar Amelie is zo zoet, rustig, lief en knuffelig. Als ik haar oppak begint ze gelijk te spinnen en knorren en wil ze alleen maar bij mij zitten O+
Kan je dit koppie weerstaan?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Angie en Aicha zijn een stel wervelwinden. Die zouden goed samen geplaatst kunnen worden. Vinden de toekomstige baasjes vast leuk hihi.

En Abeltje. Mooie rooie O+ Ook al zo lief en knuffelig.

Fotootjes

Amelie
[ afbeelding ]

Sammy: "Wat moet dat hier? "
[ afbeelding ]

In de bench met hun nieuwe krabpaal. Love zoopluspunten

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Aicha
[ afbeelding ]

Angie
[ afbeelding ]
Fijn dat ze zo goed groeien! En ze zijn echt heel schattig, ik kan dat koppie zeker niet weerstaan O+ maar mijn man wel, helaas :')

Ik laat hem zo'n beetje van alle kittentopics hier en de website van het DOC Enschede de foto's zien (vergezeld van een hoopvol 'en? Lief he??') maar er was maar één katje waar hij verliefd op werd. En die bleek al een huis te hebben ;(

Heeft het Noordbroek trouwens ook een aparte website voor de kittens in gastgezinnen waar je foto's kan zien? Wie weet kan ik het dan daar nog proberen :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
pi_113478929
Nope niet dat ik weet helaas. Gewoon langsgaan. In het echt kan hij ze toch niet weerstaan ofwel? :D
pi_113481154
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:46 schreef WinnieWana het volgende:
Nope niet dat ik weet helaas. Gewoon langsgaan. In het echt kan hij ze toch niet weerstaan ofwel? :D
Hij kent me helaas al te lang om daar in te trappen... en vanwege rugklachten kan ik hem ook niet echt 'spontaan' meenemen ergens naar toe, kan niet eens autorijden atm dus ben een beetje van hem afhankelijk :')

Het is gewoon nog even wachten op dat ene speciale katje dat hij niet kan weerstaan, n.a.w. een lapjespoesje. Daar is mijn moeder ook nog al een fan van dus de kans is groot dat ze daar met z'n tweeën voor vallen. Ik ben zelf iets minder kieskeurig. Als ik niet tegen gehouden zou worden door m'n moeder vroeger en nu door manlief was ik al lang een crazy catlady (of doglady, of piglady, of rabbitlady...) :') Hij is in dat opzicht mijn betere verstandiger helft :+
  donderdag 28 juni 2012 @ 00:31:35 #25
323439 HetKlusKonijn
pi_113494882
Ze zijn echt allemaal beeldschoon, maar ik blijf een zwak houden voor Amelie in het bijzonder.
Wat een fantastisch mooi poezenmeisje! O+
pi_113497490
Oh wat een leuk stel. O+
pi_113499095
:@

[ Bericht 55% gewijzigd door Ga.aguyim op 28-06-2012 10:08:21 ]
pi_113499870
Amelie O+ Ik vond de film al mooi, maar dit kleine katje O+
pi_113566270
Gisteren begonnen met het zalven van het oog van Abeltje en gisteren zijn ze ook allemaal voor de zekerheid nog ontwormd. Amelie kwam namelijk niet goed aan en had ook diarree. De andere drie zijn allemaal 50-70 gram aangekomen en Amelie schommelt en woog gisteren niet meer dan toen ze vrijdag bij mij kwam. Asiel dacht dat ze misschien nog wormen konden hebben. Dus allemaal ontwormd en Amelietje is aangekomen. *O*

Gisteren

Abeltje 416
Angie 412
Amelie 357
Aicha 457

Vandaag

Abeltje 422
Angie 424
Amelie 375
Aicha 461

Fimpje van gisteren

Als het goed is zijn ze vandaag ongeveer 5 weken oud.
pi_113648265
Ze komen goed aan en beginnen ook al echt te spelen met speelgoed. Even wat foto's van de afgelopen dagen

De nieuwe krabpaal

De vele übercute slaaphoudingen van Abeltje O+

Bij mij op schoot

Zijn zusje Angie kan er ook wat van. Kan toch niet lekker liggen?

Bazenkat

Abeltje in de armen van mijn neefje

Zo'n heerlijke knuffel

Amelie

die ook wel eens een niet zo'n goede foto heeft

In bad gaan is niet fijn

Angie

Abeltje

Allemaal

Aicha en Amelie

Aicha en Abeltje

Stippelbuik O+

Filmpjes

Aicha en Abeltje

Abeltje plaagt zijn zusje zelfs op de kattenbak

Alleen heeft Abeltje nog steeds een beetje last van zijn oogje. De oogzalf lijkt het alleen maar erger te maken. Even kijken wat zijn oog doet zonder oogzalf.
pi_113648422
Mooie foto's en mooie kittens! O+
Zijn jouw kittens ook zo vies dat je ze in bad doet? :P
pi_113648471
Oh en: het kan goed dat de oogzalf het oogje alleen maar erger maakt. Ik krijg in zulke gevallen een andere soort zalf :)
pi_113648489
Soms hebben ze diarree en daar lopen ze dan lekker met z'n allen doorheen :'(
pi_113648596
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 22:14 schreef WinnieWana het volgende:
Soms hebben ze diarree en daar lopen ze dan lekker met z'n allen doorheen :'(
Oh god _O- ik weet er alles van :') op dit moment zijn de mijne aan het beginnen met de drolletjes te begraven. Dat kun je het beste doen door met je pootjes in de drolletjes te gaan staan en graven maar :')
pi_113650556
Oh, ze zijn echt vreselijk fotogeniek O+ wat een schatjes zeg! Het Noordbroek moest eigenlijk maar net zo'n site maken als die van DOC Enschede. Dan vinden al die kittens vast sneller een huisje met zulke mooie foto's en leuke verhaaltjes van de pleegouders er bij :)
  woensdag 4 juli 2012 @ 01:19:26 #36
323439 HetKlusKonijn
pi_113745892
Amelie is de Doutzen Kroes onder de kittens.
Is ze al besproken?

[ Bericht 22% gewijzigd door HetKlusKonijn op 04-07-2012 02:19:51 ]
pi_113752251
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 22:40 schreef Miss_Isis het volgende:
Oh, ze zijn echt vreselijk fotogeniek O+ wat een schatjes zeg! Het Noordbroek moest eigenlijk maar net zo'n site maken als die van DOC Enschede. Dan vinden al die kittens vast sneller een huisje met zulke mooie foto's en leuke verhaaltjes van de pleegouders er bij :)
De andere kittens die wel plaatsbaar zijn en al in het asiel zitten staan ook niet op de site ikzoekbaas. Niet echt handig. Maar ik zal eens vragen naar hun beleid daarin.

quote:
17s.gif Op woensdag 4 juli 2012 01:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Amelie is de Doutzen Kroes onder de kittens.
Is ze al besproken?
Nee. Wil je haar bespreken? :D
pi_113752263
En oja ze hebben alle vier diarree. Lucky me ;(
pi_113752343
Wat vervelend. Enig idee waardoor ? (ontworming bv)

Vooral de foto's van Abeltje vind ik echt briljant, die op het hoofd van je neefje _O-
pi_113752448
Ja he. We hebben hem er niet op gezet ofzo. Het is echt zo'n klimmertje.

Geen idee waardoor ze diarree hebben. Ze eten eigenlijk alleen carnibest. Iets anders willen ze niet. Ze eten ook niet vanuit zichzelf brokjes. Dus soms gooi ik die er doorheen. Maar dat deed ik eerst ook. Dus niet echt een verandering.

Na de ontworming hadden er wel een paar diarree, maar nu allemaal.

Ze krijgen wel genoeg vocht iig.
pi_113874293
Amelie O+ iets eerder op de avond.
  Moderator vrijdag 6 juli 2012 @ 23:33:25 #42
184769 crew  Deisyy
pi_113874980
Wat een schatjes!

Abeltje O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_113941766
!!!Waarschuwing!!!

Erg veel foto's van de afgelopen week. Ik kon niet kiezen en heb al heel veel niet hier neergezet.
Foto's zijn vanaf maandag tot vandaag. De foto's staan op chronologische volgorde dus daarom een beetje door elkaar heen.

Angie, aan het slapen

Amelie

Aicha

Aicha en Abeltje waren samen stiekem naar de slaapkamer geglipt en ik was ze een poosje kwijt. Ik vond ze zo.
Billy is zijn slaapplek kwijt

Amelie had weer eens lekker door derrie heengelopen. dus die had ik even onder de kraan gezet.

Angie maakt speelse bokkesprongen

3/4 groepsfoto

hele groepsfoto

Amelie en Abel

Aicha

Abel

Amelie

Aicha (rechts) en Angie (links)

Aicha

Angie en Aicha

Aicha

Angie

Abel wast zijn zusje en amelie is aan het sabbelen

Aicha

Aicha en Abel

Samen (L)

[ Bericht 0% gewijzigd door WinnieWana op 10-07-2012 08:45:09 ]
pi_113941982
Oh wat een lekker stel O+ En wat heb je leuke foto's, d'r zitten echt een paar pareltjes tussen!
  maandag 9 juli 2012 @ 14:33:27 #45
323439 HetKlusKonijn
pi_113967586
Wat zijn ze allemaal leuk en lievvvv!!!!

Gaat het trouwens een beetje beter met de diarree?
pi_113969087
Ze hebben nog steeds diarree. Iig gisteren nog. Ze eten nu sinds zaterdag gekookte kip. Mocht de diarree vandaag niet over zijn dan krijgen ze medicijnen tegen diarree. Ze hebben vannacht/ vandaag nog niets gedaan op de bak, behalve veel plassen.

Ze groeien wel goed :)

Aicha 693 gram
Angie 660
Amelie 587
Abel 655
pi_113969557
Angie O+
pi_113990845
Hopelijk is de diarree nu over, je ziet dan vaak dat ze even niets doen en het volgende poepje is dan netjes stevig, dus het klinkt hoopvol.

Het zijn echt schatjes O+
pi_113991285
Ik vond eerst Amelie het schattigst, maar ik ben nu toch echt verliefd op Aicha
pi_114037115
Oh my O+ Ik wil Amelie!!! Dat hoofdje! O+
pi_114037725
*O* De diarree is voorbij *O* Dus geen medicijnen nodig.

Voor elkaar gekregen met gekookte kipfilet en alleen babycat 34 brokjes van royal canin. Geen vers vlees meer. Als het goed blijft gaan ga ik het de komende week wel weer toevoegen aan hun menu, met kleine beetjes.
pi_114038565
Super ^O^
pi_114038569
Fijn dat de diarre weg is!
Nu gewoon weer groeien en doen!
pi_114082464
Ze groeien super. Amelie is ook een inhaalslag aan het maken :)

Het tuig heeft een nieuw tunneltje. Gegarandeerd speelplezier.
  woensdag 11 juli 2012 @ 21:42:57 #55
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114082635
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:39 schreef WinnieWana het volgende:
Ze groeien super. Amelie is ook een inhaalslag aan het maken :)

Het tuig heeft een nieuw tunneltje. Gegarandeerd speelplezier.
O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_114226583
Nieuwe foto's

Aicha

Foto van gisteravond. De oogjes verkleuren al iets.

Vanochtend. Vreetbuikje O+

Angie O+

Amelie's voetjes O+

Abeltje

Kleine en grote rooie

Nieuwsgierige oogjes

Vanochtend, na het eten is het tijd om samen een uur te slapen O+

Ze groeien goed. Ze zijn nu allemaal sociaal en knuffelig. Willen alleen maar geaaid worden of samen spelen.

Ze wegen vandaag met zeven weken oud
Abeltje 815 gram
Amelie 741 gram
Aicha 841 gram
Angie 769 gram
  zondag 15 juli 2012 @ 14:24:28 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114227945
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:47 schreef WinnieWana het volgende:
Nieuwe foto's

Aicha

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Foto van gisteravond. De oogjes verkleuren al iets.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vanochtend. Vreetbuikje O+
[ afbeelding ]

Angie O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Amelie's voetjes O+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Abeltje

[ afbeelding ]

Kleine en grote rooie
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nieuwsgierige oogjes
[ afbeelding ]

Vanochtend, na het eten is het tijd om samen een uur te slapen O+
[ afbeelding ]

Ze groeien goed. Ze zijn nu allemaal sociaal en knuffelig. Willen alleen maar geaaid worden of samen spelen.

Ze wegen vandaag met zeven weken oud
Abeltje 815 gram
Amelie 741 gram
Aicha 841 gram
Angie 769 gram
Leuke foto's weer O+ *O* En fijn om te horen dat ze het zo goed doen *O*
pi_114371782
morgen worden ze ingeënt bij het asiel. ben benieuwd.
pi_114375223
Komt vast goed :) Hoe gaat het verder met ze?
pi_114376888
Het gaat super met ze. Ze eten goed en komen dus ook goed aan.
Ze zijn knuffelig en sociaal. Allemaal. Al zijn er twee die er toch duidelijk meer van houden. Knuffelbeer Abeltje en knuffeltante Amelie O+
Ze zijn allemaal druk en ondernemend. Zoals kittens horen te zijn. Ze mogen nu ook in de woonkamer, slaapkamer en keuken. Maar dat is nog wel goed opletten want ze halen de raarste fratsen uit.
Kittens O+
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:38:01 #61
323439 HetKlusKonijn
pi_114381890
Het zijn gewoon TOP-poezels!
Echt allemaal, en ze lijken steeds mooier te worden...
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:06:50 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114383707
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:02 schreef WinnieWana het volgende:
Het gaat super met ze. Ze eten goed en komen dus ook goed aan.
Ze zijn knuffelig en sociaal. Allemaal. Al zijn er twee die er toch duidelijk meer van houden. Knuffelbeer Abeltje en knuffeltante Amelie O+
Ze zijn allemaal druk en ondernemend. Zoals kittens horen te zijn. Ze mogen nu ook in de woonkamer, slaapkamer en keuken. Maar dat is nog wel goed opletten want ze halen de raarste fratsen uit.
Kittens O+
Top ^O^
pi_114409277
Wat nieuwe foto's van de afgelopen dagen

klimmende racemonsters

Spelen met de dragonfly :D

Dat boedha beeldje hoort bij een waterfontein, waar sammy en billy ook uit drinken. Maar Sammy of Billy of allebei :P hebben hem gemold.

Angie met haar mooie bruine kijkers en schitterende kleurtjesvacht

Angie geeft haar broertje een poetsbeurt

Ze zijn vanochtend naar het asiel geweest om daar ingeënt te worden. Ging snel. Ze waren hooguit tien minuten bezig met de vier kittens. Ze zijn gezond verklaard. Het afscheid komt nu wel snel in zicht. ;( Als ze geen entreactie vertonen kunnen ze volgende week al in het asiel terecht. Ik heb liever volgende week vrijdag. Dan zijn ze negen weken en volgens mij komen veel mensen op vrijdag langs in het asiel. Ik heb namelijk de hoop dat ze daar niet langer dan 2 dagen hoeven te zitten.
pi_114410450
Poeh, zoveel knuffeligheid... ik heb tijdens het lezen van dit topic wel 10 keer gedacht 'ach, er is best nog wel plaats voor een 3e poesje bij mij'. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_114415206
Wat een leuke foto's weer, lekker stel O+ Hopelijk zijn ze vanuit het asiel snel geplaatst, al denk ik dat het niet binnen 2 dagen zal zijn, er zitten waarschijnlijk nog wel meer kittens op een baasje te wachten. Maar in het asiel kunnen ze zich vast ook prima vermaken hoor, genoeg mensen die even een aai en wat aandacht geven en andere katten om mee te spelen enzo! Afscheid is natuurlijk helemaal niet leuk (zachtjes uitgedrukt), maar het komt vast helemaal goed met ze :Y Geniet van de laatste week :*
pi_114415416
Whut? Gaan de kittens na de eerste enting al terug naar het asiel? Wat snel! Hier blijven ze tot minstens 16 weken bij de gastgezinnen als er niet eerder een baasje gevonden is.
pi_114416091
Hmm volgens mij werkt het asiel in Enschede dan anders dan in Almelo. Ik heb nu kittens zonder moeder, dus weet niet of het dan anders is. Maar meestal mogen ze rond de negen weken naar het asiel en geadopteerd worden.

Ik heb ook liever vanuit huis adopteren. Maar ze houden geen site bij dus mensen gaan eerder naar het asiel om te kijken dan bij gastgezinnen thuis.

En vanaf wanneer mogen ze geadopteerd worden uit de gastgezinnen dan Oognip? 10-12 weken?
pi_114419965
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:15 schreef WinnieWana het volgende:
Hmm volgens mij werkt het asiel in Enschede dan anders dan in Almelo. Ik heb nu kittens zonder moeder, dus weet niet of het dan anders is. Maar meestal mogen ze rond de negen weken naar het asiel en geadopteerd worden.

Ik heb ook liever vanuit huis adopteren. Maar ze houden geen site bij dus mensen gaan eerder naar het asiel om te kijken dan bij gastgezinnen thuis.

En vanaf wanneer mogen ze geadopteerd worden uit de gastgezinnen dan Oognip? 10-12 weken?
Ze mogen geadopteerd worden vanaf 1 week na de eerste inenting.
Erg zonde dat ze geen site bijhouden zeg! Staan de kittens ook niet op de site van het asiel zelf? Dit is wel onnodig stress door een extra verhuizing en meer kans op ziektes in het asiel na nog maar 1 inenting. Na de 2e inenting zijn ze pas helemaal beschermd, vandaar dat ze dan ook pas naar het asiel terug mogen hier.
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:47:54 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114423429
Geweldige foto's weer *O* *O* *O* ^O^

Maar wat jammer dat ze zo snel al naar het asiel moeten -O- :'(
pi_114537209
Spelen met een muisje en dopje

Spelen met de cat it rails en automatische laser.

Ze zijn een beetje beduusd van die laser. Snappen nog niet zo goed wat ze er mee moeten. Ze vinden hem wel interessant.

Gewichten (rond de 8 weken oud nu)

Aicha 991 gram :o
Abel 911 gram
Amelie 837 gram

Angie niet kunnen wegen want die zit niet stil. Maar aangezien ze altijd ietsjes meer weegt dan Abel vermoed ik dat ze ook ruim over de 900 zit.

Nee ze staan niet op de website. Het dierenasiel zet dieren alleen op www.ikzoekbaas.nl en daar staat gewoon een algemene advertentie met "weer volop kittens" Op het asiel zelf hebben ze een apart ingerichte grote kittenkamer, waar alle kittens zitten. Ze komen dus niet bij de grotere katten terecht.
pi_114576721
Hier weer een aantal foto’s van mijn opvangers.
Ik denk dat ik ze donderdag naar het asiel breng. Dan heb ik ook nog even tijd om er bij te blijven. Nu de datum dichterbij komt, blijk ik het wel moeilijker vinden dan dat ik gedacht had voordat ik ging opvangen.

Maar ik ben er zeker van dat ze allemaal een goede blikopener zullen krijgen. Hopelijk worden ze per twee geplaatst.

Ze zijn nu iets ouder dan 8 weken en dat is ook te merken. Ze spelen lomp, luisteren nauwelijks en klimmen en klauteren overal op. Ze stoeien ook ruwer met elkaar. Als ze in de woonkamer zijn is het constant opletten wat ze nu weer aan het slopen zijn. Meestal is Billy (mijn kat) ook in de woonkamer. En het is natuurlijk leuk om die de hele tijd achterna te lopen en zijn staart proberen te pakken. Billy loopt alleen maar weg. De goedzak O+

En als ze dan uitgespeelt zijn komen ze heerlijk knuffelen en willen ze geaaid worden. En dan kunnen ze heerlijk slapen in mijn armen. En spinnen dat ze dan doen O+ . Dit zijn heerlijke kittens die zeker weten leuke huisgenootjes zullen worden voor degene die ze adopteert.
Nu ze zo druk zijn ben ik ook begonnen met strenge opvoeding. Haha. Dus niet in mijn benen klimmen als je denkt dat ik eten maak in de keuken. Ook niet klimmen als ik wel eten maak. Niet op de salontafel. Niet aan de snoeren, niet in de lamp klimmen, niet aan de planten knagen etc :P

De foto’s O+

Amelie

Abel

Angie

Abel en Aicha in het hoge mandje in de krabpaal

Amelie uit de bocht

Abeltje en Angie maken elkaar af

Wie wij? Nee hoor.

Angie heeft zo’n grappig koppie

Amelie en Angie

De grote rooie pesten

pi_114576973
quote:
17s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:21 schreef WinnieWana het volgende:

O+
pi_114612915
Foto's van vanmiddag

Voor het eerst op het balkon

Zo warm O+

En Aicha

Is het te zien dat ze al over de een kilo weegt ? *O*

dinsdag 24 juli 2012 @ 19:38:05 #74
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114613333
Wat een geweldige foto's weer O+
Fijn dat je dat nog even flink doet voor ze donderdag weg zijn :*

Ik zal duimen voor fantastische blikopeners voor ze ^O^
pi_114613474
Gaan ze donderdag al verhuizen? :o (sorry, ik kan niet alle gastgezinnen hier op fok! uit elkaar halen :@)

Maar leuke foto's en grote kittens :Y
pi_114621668
Ja donderdag al :'( Even nog overleggen met asiel. Iig deze week.
pi_114687184
Ik kon niet eerder vrij krijgen vandaag. Misschien morgen. Anders gaan ze zaterdagochtend naar het asiel.
Vind ik niet erg hoor O+
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:23:15 #78
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114688361
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:45 schreef WinnieWana het volgende:
Ik kon niet eerder vrij krijgen vandaag. Misschien morgen. Anders gaan ze zaterdagochtend naar het asiel.
Vind ik niet erg hoor O+
Kan ik me voorstellen *O*
pi_114767428
Vanochtend de kittens naar het asiel gebracht. Gisteravond en vroeg vanochtend de kittens helemaal platgenuffelt. Voordat we vertrokken hebben ze nog lekker een blikje gourmet mousse gekregen. In het asiel zijn ze bij binnenkomst gechipt.
En daarna door naar de kittenafdeling. Bij de kittens hebben ze een binnen en buitenverblijf. En er zijn veel kittens. Maar liefst veertig. Met die van mij erbij nog veel meer dus. :o

Dus ieder die een kitten wil haal er een uit het asiel ^O^

Foto's van gisteren en vanochtend

Aicha

Angie

Vanochtend spelen

Angie en Amelie in de tent

Angie, Amelie en Abel

Angie en Amelie

Aicha de mauwer

Angie en Amelie

Amelie

Angie

Amelie en Abel

Aicha

Abel heeft de hamsterkooi ontdekt. Eerst lag hij er heel relaxt op

Toen spotte hij de hamster

Lekker smullen

In het asiel foto's en filmpjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag vriendjes

Angie

Amelie

Abel

Aicha
  zaterdag 28 juli 2012 @ 16:25:43 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114767852
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef WinnieWana het volgende:
Vanochtend de kittens naar het asiel gebracht. Gisteravond en vroeg vanochtend de kittens helemaal platgenuffelt. Voordat we vertrokken hebben ze nog lekker een blikje gourmet mousse gekregen. In het asiel zijn ze bij binnenkomst gechipt.
En daarna door naar de kittenafdeling. Bij de kittens hebben ze een binnen en buitenverblijf. En er zijn veel kittens. Maar liefst veertig. Met die van mij erbij nog veel meer dus. :o

Dus ieder die een kitten wil haal er een uit het asiel ^O^

Foto's van gisteren en vanochtend

Aicha

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Angie
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vanochtend spelen

Angie en Amelie in de tent

[ afbeelding ]

Angie, Amelie en Abel

[ afbeelding ]

Angie en Amelie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Aicha de mauwer
[ afbeelding ]

Angie en Amelie
[ afbeelding ]

Amelie
[ afbeelding ]

Angie
[ afbeelding ]

Amelie en Abel
[ afbeelding ]

Aicha
[ afbeelding ]

Abel heeft de hamsterkooi ontdekt. Eerst lag hij er heel relaxt op

[ afbeelding ]

Toen spotte hij de hamster
[ afbeelding ]

Lekker smullen
[ afbeelding ]

In het asiel foto's en filmpjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag vriendjes

Angie
[ afbeelding ]

Amelie
[ afbeelding ]

Abel
[ afbeelding ]

Aicha
[ afbeelding ]
Ze zijn weg -O-
Lijkt me echt vreselijk om ze weg te moeten brengen, en al helemaal als ze daar wat angstig zijn en jou als steun gebruiken.. Knap dat je dat kunt!

Maar bedankt voor de mooie en leuke foto's en de filmpjes O+
En natuurlijk voor het hele topic ^O^
pi_114769340
Ach, nu al weer naar het asiel... Hopelijk vinden ze daar snel een goed huisje. Kan me best voorstellen dat je het moeilijk vond ze daar achter te laten. Wat dat betreft werkt het systeem van het DOC Enschede denk ik toch beter; die kittens hoeven niet eerst nog naar het asiel te verhuizen maar kunnen direct vanuit het pleeggezin worden geplaatst. Dat lijkt me voor de kittens zelf ook een fijnere manier. Jammer dat Almelo het anders aanpakt.
pi_114771749
Ach, alweer verhuisd voor plaatsing. Uit ervaring met onze eerste opvangers weet ik hoe moeilijk het is om ze daar achter te moeten laten. Het zijn prachtige kittens dus hopelijk worden ze snel geplaatst.
Je hebt ze in elk geval een goede start in het leven kunnen geven ^O^

Ga je nog vaker opvangen ?
pi_114772210
Ach wat sneu, en wat is dat rot he, ze daar zo te zien en dan weg moeten gaan :* Hopelijk zijn ze snel gewend en hebben ze zó een baasje! En mocht je vaker gaan opvangen, dan hoop ik dat je wel vanuit huis mag plaatsen :)

Je hebt ook weer leuke foto's! Die laatste van Aicha O+
pi_114774078
Twee zijn er al geadopteerd *O*
Mijn nicht was vandaag in het asiel om een eigen kitten uit te zoeken. Ze wilde een wat drukker sociaal kitten, want ze hebben ook een druk gezin. Drie kinderen, hond en al twee katten. En ze zei dat er al twee geadopteerd waren de grijze, Amelie dus, en uit het verhaal van de kinderen over het ander kittentje wordt ik niet wijs dat was bruin/zwart.
pi_114774149
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 17:54 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ach, alweer verhuisd voor plaatsing. Uit ervaring met onze eerste opvangers weet ik hoe moeilijk het is om ze daar achter te moeten laten. Het zijn prachtige kittens dus hopelijk worden ze snel geplaatst.
Je hebt ze in elk geval een goede start in het leven kunnen geven ^O^

Ga je nog vaker opvangen ?
Voorlopig ga ik nog even niet opvangen, want de kat van mijn tante komt hier. En zij moet 's nachts in dat vrije kamertje kunnen. Mijn tante is nog drie weken op vakantie. Daarna ga ik weer opvangen.
Adoptie vanuit het gastgezin is toch beter voor mij als opvang en voor de kittens zelf. Dan hoeven ze niet zo vaak te verhuizen. En hoef ik mij ook niet af te vragen hoe lang ze nog in het asiel zullen zitten en waar ze terecht komen. Maar ik ken hier in de buurt niet een twee drie zo'n soort opvang.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:18:22 #86
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114774197
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:13 schreef WinnieWana het volgende:
Twee zijn er al geadopteerd *O*
Mijn nicht was vandaag in het asiel om een eigen kitten uit te zoeken. Ze wilde een wat drukker sociaal kitten, want ze hebben ook een druk gezin. Drie kinderen, hond en al twee katten. En ze zei dat er al twee geadopteerd waren de grijze, Amelie dus, en uit het verhaal van de kinderen over het ander kittentje wordt ik niet wijs dat was bruin/zwart.
*O* *O* *O*

Weet je het zeker :@ ? Er zaten er daar zo veel? Of kennen je nicht en haar kinderen jouw lieve opvangertjes goed? Of is het tegen ze verteld door iemand van het asiel
pi_114774331
Het is verteld door het asiel en mijn nicht haar kinderen slapen hier regelmatig in het weekend want "tante "winnie wana heeft kittens en leuke eigen katten O+
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:27:52 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114774498
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:22 schreef WinnieWana het volgende:
Het is verteld door het asiel en mijn nicht haar kinderen slapen hier regelmatig in het weekend want "tante "winnie wana heeft kittens en leuke eigen katten O+
Owh, wat fijn!! Dan durf ik nu helemaal voluit te juichen *O* *O* *O* *O* *O* ^O^
pi_114774766
Wat ontzettend fijn! *O*
pi_114774953
Leeg huis! :D Wat zal het rustig zijn bij je. _O-

Wel jammer dat ze via het asiel geplaatst moeten worden, ik vind het zo fijn dat ik baasjes vooraf al kan zien, dan weet je aan wie ze je meegeeft. En zelf kun je natuurlijk het allerbeste vertellen op welke manier ze jouw superspeciale kittens moeten verzorgen. :P En zeker met Fok!kers komen er nog regelmatig updates. O+

Maar wat fijn dat er al 2 geadopteerd zijn. *O* De anderen vertrekken vast ook heel snel. :Y
pi_114778253
Wat een goed gastgezin ben je geweest geweldig genoten van de mooie foto's. Heb het hele topic gevolgd. En wat fijn dat er al twee geadopteerd zijn *O*

:*
pi_115656329
Gistermiddag werd ik gebeld door het asiel. Ze hadden een moederpoes op het asiel met 3 kittens. Gisteren om half zes heb ik hun opgehaald.

Dit is mamapoes.

Een ontzettend lief, aanhankelijk knuffelig jong poesje. Ze laat alles toe, ik kon in haar oren kijken. En ook haar tanden mocht ik bekijken. Daardoor weet ik dat ze jong is want een prachtig wit gebit met geen tandplak. Ze is wel ontzettend mager. Ze weegt 2.5 kilo. Als ik haar aai kan ik alle botten in haar lichaam voelen.

Haar dochter een zwart/wit meisje. Het meest brutale van het stel

weegt 616 gram

Nog een meisje, volledig zwart met een klein beetje wit op de borst

weegt 636 gram

De enige man in het gezelschap.

weegt 716 gram

het zwart/witje

mamapoes, lekker relaxt

Volgens mij het katertje

voetjes O+

mama wast kroost

op de kop slapen

De kittens schat ik zelf rond de 6/7 weken door hun gewicht en omdat hun ogen al zijn verkleurd. Ook spelen ze al vrij ruw kunnen ze veel. Ze springen overal op en vanaf zonder onhandigheid.
Wel zijn ze wat schuw en is er ook al naar mij geblazen maar vandaag vonden een aantal het soms wel fijn als ik ze aai. Dus dat komt helemaal goed. Ik heb alleen nog geen namen. Ben ik nog aan het bedenken. Moet beginnen met de letter B.

En hoe wijzig je eigenlijk een topictitel?
pi_115657040
Nieuwe kittens! En een mammapoezzz. O+

Heb je 2 weken zonder opvangers gezeten? :o In onze regio komen er dagelijks kittens en/of moederpoezen binnen. :o

De TT kun je zelf niet wijzigen, dat moet je aan Greys of Senesta vragen (mods van F&F). Kan via een TR (driehoekje bovenaan je topic) of door je vraag te posten in Feedback.
pi_115657528
Jup twee weken zonder opvangers maar toen was hier ook de kat van mijn tante in huis die het kamertje in beslag nam. Waardoor ik even niet kon opvangen. Dinsdag asiel gebeld dat ik weer beschikbaar was. Woensdag gebeld. Helaas is het overal drukte met de katten ;(

Bedankt voor de tip!
pi_115657644
Awww.. die bovenste kitten lijkt precies op mijn wijlen Poekie! O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 augustus 2012 @ 21:33:22 #96
163650 Greys
pi_115657798
Hoi! Ik zag je vraag in FB, heb je TT aangepast, maar dat 'lees verder op pagina 4' heb ik er af gelaten want bij mij heeft jouw topic bv maar 2 pagina's ;) Niet iedereen heeft hetzelfde aantal posts per pagina ingesteld. Is het oke zo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115657903
Een nieuw nest, wat leuk! ^O^

Wat ligt mama-poes er al lekker relaxt bij O+
pi_115658374
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
Hoi! Ik zag je vraag in FB, heb je TT aangepast, maar dat 'lees verder op pagina 4' heb ik er af gelaten want bij mij heeft jouw topic bv maar 2 pagina's ;) Niet iedereen heeft hetzelfde aantal posts per pagina ingesteld. Is het oke zo?
thnx!
pi_115660389
Nieuwe kittens en poes *O* O+ leuk, al die zwartjes O+
pi_115714552
Ze hebben namen. Ik kreeg gisteren inspiratie in de kroeg <ssmile>

Mama Bella en haar kittens Brandy, Breezer en Baileys

Gisteren heb ik deze foto gemaakt. Voor het eerst dat ik een moederpoes zie zogen. Bijzonder om te zien. Alleen weegt mama daardoor nog steeds 2.5 kg. Ik prop haar al helemaal vol met natvoer. Bied vier/vijf keer per dag schaaltjes met natvoer aan
Maar mama is zo'n schat, laat vaak haar kittens het merendeel opeten. En ze eet ook niet superveel van de brokjes.

Mama met kitten Brandy bij mij op schoot

Brandy (het mannetje)

Breezer( zwart vrouwtje)

Brandy bijt Breezer in de bil, samen op mijn schoot

Ze worden al echte knuffels

En het zwart witte katje heet Baileys. Maar daar heb ik nog geen nieuwe foto's van.
Ze zijn ontwormt, en vanochtend vond ik kleine witte wormpjes in de ontlasting van mams. Ik heb de bak helemaal goed uitgesopt en het kattenbakschepje ook. De kittens zijn nog niet helemaal zindelijk. Gisteren en vanochtend plasjes gevonden buiten de bak en in de speeltunnel. Ik heb er maar een extra kittenkattenbakje bij gezet. Voor de rest gaat het prima. De kittens worden echte
knuffelkatjes. Kan ook niet anders dan met zo'n lieve mams. Ze kunnen nu ook allemaal spinnen. O+
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:35:21 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_115714608
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:00 schreef WinnieWana het volgende:
Gistermiddag werd ik gebeld door het asiel. Ze hadden een moederpoes op het asiel met 3 kittens. Gisteren om half zes heb ik hun opgehaald.

Dit is mamapoes.

[ afbeelding ]

Een ontzettend lief, aanhankelijk knuffelig jong poesje. Ze laat alles toe, ik kon in haar oren kijken. En ook haar tanden mocht ik bekijken. Daardoor weet ik dat ze jong is want een prachtig wit gebit met geen tandplak. Ze is wel ontzettend mager. Ze weegt 2.5 kilo. Als ik haar aai kan ik alle botten in haar lichaam voelen.

Haar dochter een zwart/wit meisje. Het meest brutale van het stel

[ afbeelding ]

weegt 616 gram

Nog een meisje, volledig zwart met een klein beetje wit op de borst

[ afbeelding ]

weegt 636 gram

De enige man in het gezelschap.

[ afbeelding ]

weegt 716 gram

het zwart/witje

[ afbeelding ]

mamapoes, lekker relaxt

[ afbeelding ]

Volgens mij het katertje

[ afbeelding ]

voetjes O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

mama wast kroost

[ afbeelding ]

op de kop slapen

[ afbeelding ]

De kittens schat ik zelf rond de 6/7 weken door hun gewicht en omdat hun ogen al zijn verkleurd. Ook spelen ze al vrij ruw kunnen ze veel. Ze springen overal op en vanaf zonder onhandigheid.
Wel zijn ze wat schuw en is er ook al naar mij geblazen maar vandaag vonden een aantal het soms wel fijn als ik ze aai. Dus dat komt helemaal goed. Ik heb alleen nog geen namen. Ben ik nog aan het bedenken. Moet beginnen met de letter B.

En hoe wijzig je eigenlijk een topictitel?
*O* *O* *O* Hoera, nieuwe poezels *O* *O* *O*
pi_115715901
Wat een schatjes ! Ik vind die foto van het tweede poesje echt geweldig, heerlijk koppie !
pi_115931360
Het katertje groeit hard. Op de weegschaal staat 854 gram

Baileys

Mooi meisje Breezer

Brandy

Drie kleine kleutertjes

vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:03:52 #104
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_115934273
Wat een heerlijke kleutertjes O+
pi_116044098
Het gaat super met ze. Wat zijn ze leuk en zoveel minder werk met een lieve knuffelige moedertje erbij. Ik merk wel dat de moeder ze af en toe zat is, dan gaat ze op de vensterbank zitten kijken naar buiten. Ik heb de kittens ook nog niet vaak zien drinken. Ik vermoed dat ze nu nog maximaal twee keer per dag drinken.
Voor de rest eten de kleintjes grote brokken, kittenbrokken, carnibest, natvoer. Ze lusten alles. Zijn totaal niet kieskeurig wat eten betreft. Moeders ook niet. Eet alle merken die ik krijg van het asiel en ook KVV lust ze. carnibest en Tinlo. Ik geef ze dus 3 a vier keer per dag eten. Blijft maar verdwijnen al dat eten. En waar Bella het laat weet ik niet hoor. Ze komt wel aan, maar is nog steeds smalletjes.

Een filmpje. Baileys pakt de staart van mama.

Moeder Bella is ook speels. Ze speelt met muisjes en verenstokjes. Weer een teken dat ze jong is.

Een filmpje van Baileys, brutale opdonder is het, gromt als ze een veertje heeft. Wel even hard zetten, misschien is het niet zo goed te horen. Ze gromt na ongeveer 20 seconden. Nadat ik klaar was met filmen, telefoon al weer weggelegd had, begon ze weer superhard te grommen. Maar toen kon ik dus niet filmen.

pi_116283899
Al weer een tijdje geleden dat er een update was. Dus tijd voor nieuwe foto's. Het gaat goed met de kittens en mams. De kittens groeien als kool en mama wordt ook steeds zwaarder. Ze heeft alleen wel sinds vandaag diarree. Even opletten dus met wat ze eet.

Mama weegt nu 3 kilo *O*

Kroelkont O+

De kittens zijn hier nu 2 weken en nu mogen ze dus de woonkamer in. Dat is in het begin wel een beetje spannend, vooral als er ook nog rode monsters rond lopen.

Maar kleine Abel is niet eng

Breezer

Brandy

Baileys

Allemaal

Baileys

Brandy

Brandy en Baileys

Baileys nieuwsgierige hoofd

One big happy family

Brandy, het katertje is over de 1 kilo *O*

zondag 2 september 2012 @ 13:01:20 #107
323439 HetKlusKonijn
pi_116300635
*O* nieuwe poezeltjes! O+

Brandy, Breezer en Baileys - geweldige namen. En wat een lieve mamma hebben ze!
pi_116468661
echt mooie poezels
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_116490842
Wat een leuk stel :) Hoe is het nu met ze?
pi_116600089
Gaat goed met ze. Ze worden steeds groter :o :P Vorige week donderdag zijn ze ingeent. Aankomende week gaan ze weer terug naar het asiel. Dan kunnen ze geadopteerd worden. :)
pi_116604563
Vandaag gewogen

Mama Bella 3.3 kilo *O*

Brandy (mannetje) 1145 gram
Breezer( zwart vrouw) 909 gram
Bailey (zwart-wit) 1045 gram
pi_116606201
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:11 schreef WinnieWana het volgende:
Vandaag gewogen

Mama Bella 3.3 kilo *O*

Brandy (mannetje) 1145 gram
Breezer( zwart vrouw) 909 gram
Bailey (zwart-wit) 1045 gram
Foto's... :P
Ja, ik generaliseer.
pi_116790557
Hier zijn de foto's dan *O*

Vandaag heb ik mamapoes met kittens naar het asiel gebracht. Vanaf morgen kunnen ze dan geadopteerd worden. Dit zijn de laatste foto's die ik van ze heb gemaakt.

Breezer

Baileys

Brandy

Brandy wordt een flinke jongen. Vandaag woog hij bijna 1250 gram :o

Ook heb ik weer een kitten meegenomen uit het asiel. Haar naam is Tetter. Omdat ze in het asiel erg veel miauwde. Het is een mooi wit/grijs meisje van iets meer dan 500 gram. Ze heeft een dikke buik vol wormen, zit onder de vlooien en ik heb net ook een teek weggehaald.
Ze is nog wat bang als je langsloopt maar als je haar aait dan wil ze heel veel aaitjes en knuffeltjes. Ze moet helaas nog wel even alleen op de kamer blijven omdat ze diarree heeft.

De muppet

Hier miauwde ze

Als je naast haar zit is ze niet bang, ook niet voor kinderen

Geaaid worden wil ze wel

In bad gaan was echt nodig

Ze zit namelijk onder de vlooienpoep en andere vieze dingen. Ze is buiten gevonden door de dierenambulance. Ze eet goed van haar brokjes en ze drinkt ook van haarwater, dus deze kleine uk komt er wel. O+
pi_116790681
Hopelijk worden de dames en heer snel geadopteerd!

En Tetter! Wat een lekker ding! Echt helemaal leuk! O+
pi_116792454
Tetter O+ wat een scheetje O+
pi_116814365
De kleine muppet kruipt steeds meer uit haar schulp. Ze spint echt heel hard als je haar aait en opgetild worden en genuffelt worden vindt ze ook heel leuk. O+

Ze blaast alleen als ik door de kamer heen loop. Dan lijk ik vast een enorm monster.

Ze heeft vandaag/vannacht voor het eerst in de kattenbak gepoept, en twee keer ernaast en ook een plasje ernaast. Maar ze weet hem wel te vinden.
Ze heeft wel nog steeds diarree. Dat is zo sneu. Gisteren heb ik haar ontwormt met een half pilletje milbemax. Dus hopelijk gaat het komende week beter met de diarree.

Ze is alleen totaal niet speels of actief. Dan raak ik toch weer bezorgd ;(
pi_116825153
Tetter begint nu helemaal los te komen. Hier doet ze haar uiterste best om maar geaait en genuffelt te worden.

Dunne pootjes, dik wormenbuikje
pi_116826339
Echt een snoepje, en leuke naam ook (is het naar die muis van grote beer in het blauwe huis ?)

Wel grappig, ik heb sinds dinsdag een nieuw kitten wat behoorlijk veel op Tetter lijkt :D Alleen een paar weken ouder en veel wilder. Ik kan haar nog niet oppakken, dus ik ben wat dat betreft wel een beetje jaloers ;)

Hopelijk trekt de diarree snel bij en gaat ze zich beter voelen en gedragen als echt kitten, dan heb jij weer een zorg minder.. Zo'n buik kunnen ze zelfs na ontworming houden als ze mager zijn en érg veel eten, of wanneer de darmen wat opgezet zijn door diarree.
pi_116835628
Tetter O+

Hopelijk herstelt Tetter goed, ik duim in elk geval mee :*
pi_116926058
De naam Tetter had ze al in het asiel gekregen en ze kreeg die naam omdat ze veel tettert :P Maar nu doet ze dat niet meer. Ze vindt het hier veel fijner O+

Ze heeft gisteren gekookte kip gehad en dat vond ze heel lekker. Ze was vanmorgen ook een flink stuk aangekomen. Ze weegt nu iets meer dan 690 gram. Dat is 150 gram in 4 dagen erbij
Ze heeft nog steeds diarree maar ze poept wel minder dan eerst. En keurig in de bak.

Ze speelt ook, nog wat voorzichtig, met muisjes en balletjes. Haar buikje is ook een stuk minder rond.

Het gaat dus de goede kant op.

Voor de rest is het nog steeds een schatje. Wil alleen maar geaaid worden en geknuffelt en is ook minder bang voor mij als ik loop.
pi_116930850
Wat een ontzettend leuk poesje!
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 20 september 2012 @ 00:48:08 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_117011035
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef WinnieWana het volgende:
Tetter begint nu helemaal los te komen. Hier doet ze haar uiterste best om maar geaait en genuffelt te worden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dunne pootjes, dik wormenbuikje
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
pi_117032105
Ze heeft nog steeds diarree . Wel veel minder dan in het begin. Ze krijgt nu sinds gisterenochtend alleen maar kip i.p.v kip en brokjes. Ze heeft ook last van oormijt, daar krijgt ze medicijnen voor en ze heeft last van haar oogjes.
Voor de rest gaat het goed. Ze komt goed aan, ze wil graag aandacht en speelt :)

Als ze iets eng vindt kruipt ze onder de verwarming

Spelen met een muisje

Op de krabpaal

pi_117032615
Wat ziet ze er sneu uit ;(
pi_117037788
Huiloogjes :'(
pi_117059531
Wat een super leuk mooi meiske is Tetter.
Maar ze ziet er niet gezond uit, de sneuerd.

Is ze al helemaal onderzocht. Aanhoudende diarree kan wijzen op giardia
en die huiloogjes, misschien niesziekte?

Hopelijk knapt ze snel weer op, maar denk zo te zien dat dat niet gaat lukken
zonder medicatie.
pi_117087409
Voor de diarree krijgt ze nu isogel. Roodachtige poeder/korreltjes die ik over het voer gooi. Voor haar oogjes krijgt ze nu elke dag een half pilletje van iets (naam vergeten :@ ) Dit krijgt ze sinds vandaag. Vocht bij haar oogjes is helder en ze niest niet.
Voor haar oormijt krijgt ze een keer per week oorzalf.
En verder is ze wel gewoon speels etc. :)
pi_117256375
Even weer nieuwe fotootjes

Tetter kan erg goed tetteren

Spelen

Ze heeft nu iets nieuws. kauwen op mijn voeten en vingers

beetje onscherp, maar zo'n lekker eigenwijs hoofd O+ .

pi_117277331
Mooi koppie heeft ze! en hopelijk houdt het snel op met de diaree en de oormijt!!
  donderdag 27 september 2012 @ 23:38:46 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_117337264
Tetter O+
pi_117423752
Aangezien het nu veel beter met Tetter gaat. Haar ontlasting is nu al sinds woensdag helemaal goed, zonder isogel. Nu ben ik niet meer bang voor de gezondheid van mijn eigen katten. Dus mocht Tetter vandaag voor het eerst in de woonkamer. Ze vindt het erg leuk om met Abel en Brutus te spelen. Vooral Abel speelt veel met haar. Zo kan ze mooi leren dat handen er niet zijn om aan te vallen maar om je te aaien. Ze was helemaal niet bang en heeft erg dapper alle kamers ontdekt. Nu ligt ze weer even in de opvangkamer zodat ze even kan bij slapen.

Haar gewicht is nu 985 gram. Dat is een groei van meer dan 450 gram in twee weken tijd. :o *O*

Onder de tvkast is het veilig

Een kopje geven aan Abel

Daarna samen stoeien

Die oren :P O+

En ze was bovenin de krabpaal geklommen.

Voor de gene die hem nog herkennen. Abel is mijn eerste opvangkitten. Ik heb hem weer opgehaald uit het asiel. Hij woont hier nu al een tijdje :D O+
pi_117498193
Nu is ze niet meer zielig toch? Kijk haar spelen en stoeien met de andere kittens O+

pi_117502677
haha stoere meid!! en niet echt bang voor een stoei partijtje :D
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:01:42 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_117521186
Inderdaad een stoere dame O+ O+ O+

En wat leuk dat je Abel weer hebt *O*
pi_117522048
Abel!? :D heb je hem weer tijdelijk of heb je hem geadopteerd? O+
pi_117537394
Leuke foto's, ze lijken op mijn vriendin.
pi_117566721
quote:
17s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
Leuke foto's, ze lijken op mijn vriendin.
Het kitten? :D Of lijkt het kitten op de kat van je vriendin?

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
Abel!? :D heb je hem weer tijdelijk of heb je hem geadopteerd? O+
Ik heb hem geadopteerd. Eerst had mijn vader een kitten. Brutus. Die ging niet goed samen met de kat van mijn vader Minous( die krabte zich kaal) Brutus is toen bij mij komen wonen en had een vriendje nodig.Die gewoon ook veel speelt. Abeltje is een schatje en zat nog in het asiel na 3 weken. Zijn zusjes waren al wel geadopteerd en hij was ook ontzettend afgevallen. Hij was 12 weken en 850 gram :o Terwijl hij met negen weken en bijna 1100 gram naar het asiel ging. En ach waar drie kunnen eten kunnen ook vier eten. Maar hier trek ik wel de grens hoor :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Inderdaad een stoere dame O+ O+ O+

En wat leuk dat je Abel weer hebt *O*
Superleuk *O*
pi_117570582
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

Het kitten? :D Of lijkt het kitten op de kat van je vriendin?

[..]

Ik heb hem geadopteerd. Eerst had mijn vader een kitten. Brutus. Die ging niet goed samen met de kat van mijn vader Minous( die krabte zich kaal) Brutus is toen bij mij komen wonen en had een vriendje nodig.Die gewoon ook veel speelt. Abeltje is een schatje en zat nog in het asiel na 3 weken. Zijn zusjes waren al wel geadopteerd en hij was ook ontzettend afgevallen. Hij was 12 weken en 850 gram :o Terwijl hij met negen weken en bijna 1100 gram naar het asiel ging. En ach waar drie kunnen eten kunnen ook vier eten. Maar hier trek ik wel de grens hoor :@

[..]

Superleuk *O*
Jeetje wat is hij een hoop afgevallen! Maar bij jou komt dat weer helemaal goed O+
pi_117599062
Hij is hier nu iets meer dan een maand. En weegt nu 2.1 kilo :o :P
pi_117765963
Nieuwe foto's van Tetter

Boos kijken :D

Zo grappig als katten als het ware een glimlach hebben

Spelen

Heb haar nu 3 weken en een aantal dagen. Volgens het asiel was ze plusminus 5 weken toen ik haar kreeg. Dan zou ze nu 8 weken moeten zijn.

Maar ze weegt iets meer dan 1200 gram. Ze moet dus wel een paar weken ouder zijn. Zo 10-12 weken denk ik.
Ik sta altijd versteld hoeveel ze aan kunnen komen in een paar weken tijd. Ze was iets zwaarder dan 500 gram toen ze bij mij kwam en nu 700 + gram gegroeid in 3 weken tijd. :o
pi_117775798
Tetter tettert er goed op los!! ze ziet er al een heel stuk beter uit *O*
pi_117861172
Vandaag heeft ze haar inenting gehad. Ze heeft nog wel oormijt. Daar is ze voor behandeld vandaag en ze heeft ook sinds een paar daagjes constipatie. Het komt er dan niet goed uit en blijft dan hangen. Zo zielig voor haar omdat het ook pijn doet. Daarvoor geef ik haar nu veel natvoer en hopelijk gaat het snel over. De dierenarts vond het nog niet nodig om medicijnen te geven.
pi_117920630
Wat een schatje <3
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:57:00 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_117977436
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef WinnieWana het volgende:
Nieuwe foto's van Tetter

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Boos kijken :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo grappig als katten als het ware een glimlach hebben

[ afbeelding ]

Spelen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heb haar nu 3 weken en een aantal dagen. Volgens het asiel was ze plusminus 5 weken toen ik haar kreeg. Dan zou ze nu 8 weken moeten zijn.

Maar ze weegt iets meer dan 1200 gram. Ze moet dus wel een paar weken ouder zijn. Zo 10-12 weken denk ik.
Ik sta altijd versteld hoeveel ze aan kunnen komen in een paar weken tijd. Ze was iets zwaarder dan 500 gram toen ze bij mij kwam en nu 700 + gram gegroeid in 3 weken tijd. :o
O+
pi_118104013
Tetter

Tetter samen met Abeltje aan het stoeien

Met Brutus aan het stoeien

Oke ik geef me over

ik word al een echt katje

Moet alleen nog net zo groot worden als Billy

woensdag 17 oktober 2012 @ 22:54:30 #146
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118105149
Heerlijke foto's weer ^O^
pi_118206918
Tetter is vandaag terug gegaan naar het asiel :'( De laatste paar dagen had ze nog steeds waterige ontlasting. Als ze door de kamer liep drupte het er gewoon uit. Heel sneu. Verder wel heel erg levendig. In het asiel kunnen ze haar in de gaten houden en medicijnen geven mocht dat nodig zijn. Denk niet dat het lang gaat duren voordat ze opgeknapt is en geadopteerd kan worden.
Het asiel mooest ook voor een andere nestje dat was binnengekomen snel onderdak hebben. Daarom deze wissel.

Ik heb nu vier kittens van iets meer dan 4 weken oud. De eerste dag zaten ze bij een mevrouw van de dierenambulance. Hun moeder is een zwerfkat die wel te benaderen is. Maar de moeder had een erg rare dikke buik, en is gelijk geholpen. Dus we moeten nog even kijken wanneer moeders weer bij haar kittens kan.
De kittens zijn superlief en schattig. En laten ook van ze horen. Ze waren nog niet ontvlooit dus dat heb ik net gedaan. Van het asiel heb ik geitenmelkpoeder meegekregen en dat hebben ze net gedronken.
pi_118208948
Foto's!!!!
pi_118213122
Foto's

Zwart meisje

tijger gestreept meisje

schildpadje

zwart-wit meisje

Schildpadje met op de achtergrond het tijgertje

Allemaal aan het drinken

schildpadje

Tijger

zwart-wit, zwart en schildpad op mijn schoot

Het zijn allemaal meisjes en ze hebben nog geen namen :P
pi_118213243
Dat tijgertje O+
pi_118213263
ohhh, gelijk weer verlieffd op tijgermeis O+ :D
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:05:15 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118216994
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 14:06 schreef WinnieWana het volgende:
Tetter is vandaag terug gegaan naar het asiel :'( De laatste paar dagen had ze nog steeds waterige ontlasting. Als ze door de kamer liep drupte het er gewoon uit. Heel sneu. Verder wel heel erg levendig. In het asiel kunnen ze haar in de gaten houden en medicijnen geven mocht dat nodig zijn. Denk niet dat het lang gaat duren voordat ze opgeknapt is en geadopteerd kan worden.
Het asiel mooest ook voor een andere nestje dat was binnengekomen snel onderdak hebben. Daarom deze wissel.

Ik heb nu vier kittens van iets meer dan 4 weken oud. De eerste dag zaten ze bij een mevrouw van de dierenambulance. Hun moeder is een zwerfkat die wel te benaderen is. Maar de moeder had een erg rare dikke buik, en is gelijk geholpen. Dus we moeten nog even kijken wanneer moeders weer bij haar kittens kan.
De kittens zijn superlief en schattig. En laten ook van ze horen. Ze waren nog niet ontvlooit dus dat heb ik net gedaan. Van het asiel heb ik geitenmelkpoeder meegekregen en dat hebben ze net gedronken.
Owh, wat jammer van Tetter -O- Maar ik hoop dat ze snel opknapt en snel geadopteerd kan worden ^O^ :*

En weer 4 snoezige meiden erbij *O* O+

En voor namen moet je niet bij mij zijn, had er erg veel moeite mee bij mijn eigen poezels en iets origineels is het nooit geworden :@
pi_118217458
Wat lievv! O+
pi_118220272
Wat een schatjes O+
Maar wel jammer dat Tetter terug moest naar het asiel. Was dat op verzoek van het asiel of van jou? Mochten deze vier niet bij Tetter geplaatst worden of zo? :)
(Gewoon oprechte interesse hoor :))
pi_118221136
Deze vier kunnen niet samen geplaatst worden met Tetter, aangezien Tetter al een aantal weken kamt met ontlastingsproblemen ( af en aan). Misschien steekt ze dan de jongere aan. Of mijn eigen katten.
Tetter mocht van mij wel blijven, maar ze zaten hoog met deze kittens. En Tetter heeft al een plaatsbare leeftijd dus hopelijk is haar diarree na een aantal dagen weg en kan ze geadopteerd worden.

Ook nieuws over Beauty, Brandy, Baileys en Breezer. De kittens gingen eerst naar het asiel en daarna door naar een ander gastgezien om te helpen met de socialisatie van wilde kittens. Dit wist ik eerst niet. Maar nu komen ze morgen weer in het asiel en zijn ze plaatsbaar. Hun moeder heeft ook nog geen huisje maar staat ook niet op de website www.ikzoekbaas.nl. Daar staan trouwens maar weinig katten, Er zitten er veel meer in het asiel.
pi_118222593
Ah, ik snap het :s)
pi_118284901
Die laatste foto... zoveel schattigheid op schoot... dan wil je toch nooit meer opstaan?
Ja, ik generaliseer.
pi_118428787
Hooi

Dropje

Delilah

Dakota en zwart wit meisje zonder naam

Slagveld

De kittens in een bench in de woonkamer

Nieuwsgierige Abel, kijkt altijd of de kittens beter eten hebben dan hij

Dakota

3 van de 4 hebben nu eindelijk een naam. Dakota (schildpadje) Delilah (tijger) en Dropje (zwart katje). Nu nog een passende naam zien te vinden voor het zwart/witte meisje dat begint met de D <think>
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:52:58 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118430351
Heerlijke foto's O+

Dotje?
pi_118433489
Dat is een leuke naam, maar het is niet echt een dotje :D Ze is stoer en laat van zich horen. En is overal haantje de voorste O+
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:26:15 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118435264
Dallas?
Darcy?
Darla?
Daytona?
Dazzle?
pi_118437121
Daytona is leuk :Y
pi_118438179
Dallas vind ik ook leuk :P

De gewichten

Dakota 585 gram (was 471 gram)
Zwart-wit 690 gram (was 590 gram)
Dropje 580 gram (was 486 gram)
Tijger 640 gram ( was 550 gram)

Ze zijn dus sinds zaterdag veel gegroeid :o
  donderdag 25 oktober 2012 @ 22:23:30 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118438489
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:18 schreef WinnieWana het volgende:
Dallas vind ik ook leuk :P

De gewichten

Dakota 585 gram (was 471 gram)
Zwart-wit 690 gram (was 590 gram)
Dropje 580 gram (was 486 gram)
Tijger 640 gram ( was 550 gram)

Ze zijn dus sinds zaterdag veel gegroeid :o
^O^

En succes met het kiezen van de laatste naam ;)

En waarom Tijger niet ook een naam met een D? :@
Of naast beginletter ook in een thema: Dallas, Dakota, Daytona en Denver/Delaware/Dixie?

[ Bericht 3% gewijzigd door Whiskers2009 op 25-10-2012 22:39:44 ]
pi_118441014
Tijger heet delilah, was ik vergeten erbij te zetten :-P
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:22:00 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118441757
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:08 schreef WinnieWana het volgende:
Tijger heet delilah, was ik vergeten erbij te zetten :-P
Ah, ok, dus toch allemaal dames met een D :D
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 02:58:26 #167
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_118447878
Ik zou ze het liefst allemaal adopteren... al die jonge poezels. Maar ik heb mijn katertje al en ik heb het idee dat hij concurrentie niet zou waarderen. Hij heeft mij gekozen, niet een territorium maar echt mij.
En hij verhuist gemakkelijk mee met mij (bijna als een hond)... binnen 3 dagen kan meneer al naar buiten... dan begeleid ik hem een dag, en daarna kan hij alleen naar buiten.

Maar een andere kat meenemen naar huis? Ik durf het niet aan... temeer hij voor mij gekozen heeft en niet voor een territorium. De tuin moet hij al delen met vele buurtkatten... maar het huis?
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_118462882
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 20:54 schreef WinnieWana het volgende:
Dat is een leuke naam, maar het is niet echt een dotje :D Ze is stoer en laat van zich horen. En is overal haantje de voorste O+
Je zou bijna Durfje zeggen.
Ja, ik generaliseer.
pi_118468669
Devi vind ik leuk :)
pi_118470653
Wat een lieverds! O+
pi_118489034
Het wordt * dannalee*
Danna betekent god zal recht doen. En lee erachter voor het stoere.

Delilah is ook een bijbelse naam :-)
  zondag 28 oktober 2012 @ 01:36:35 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118521423
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:41 schreef WinnieWana het volgende:
Het wordt * dannalee*
Danna betekent god zal recht doen. En lee erachter voor het stoere.

Delilah is ook een bijbelse naam :-)
^O^

Maar jammer van al mijn zoekwerk :P
pi_118570983
Dropje

Dannalee

Dakota

Delila

Allemaal

Dropje is het meest knuffelige meisje. Wil ook graag in je armen liggen en gaat dan liggen knorren. En o wee als je haar weer in haar mandje legt. Dan protesteert ze luidkeels. Dannalee heeft ook een karaktertje. Nergens bang voor en erg vocaal als ze iets wel. Delila is gewoon een schatje. En Dakota is ook een durfal. Zat als eerste bovenop de krabpaal, kast, bank, vensterbank en ga zo maar door. Dondert er soms ook net zo hard vanaf trouwens. Maar gewoon doorgaan alsof er niets aan de hand is.
En ze willen dolgraag allemaal op je schoot kruipen O+
pi_118572965
Aawwww <3

Hier staat ook een catsan kittenhuis maar die van passen er niet meer zo mooi in als dropje :) maar bandit mijn 7 kg kater laat zich niet tegen houden ;)
pi_118632491
Dropje

Delila

Dakota

Het mooie rood in haar vacht

De kittens sabbelen soms op de dekens

Delila en Dropje

De kittens waren erg vies geworden. Vooral hun achterkant omdat ze die zelf niet schoonmaken. Het was helemaal hard geworden, dus ik heb ze even in een badje gedaan. Ziet er sneu uit maar ze zijn nu wel schoon.

Dakota

Dannalee

Delila

dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:12:07 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118633305
Heerlijke updates weer *O* O+
pi_118638659
gewichten 30 oktober vergeleken met 28 oktober

Dakota 640 ( +30)
Dannalee 725 (+48)
Dropje 602 (+33)
Delila 655 (+15)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:48:50 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118639047
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:41 schreef WinnieWana het volgende:
gewichten 30 oktober vergeleken met 28 oktober

Dakota 640 ( +30)
Dannalee 725 (+48)
Dropje 602 (+33)
Delila 655 (+15)
^O^
pi_118746290
Ze groeien echt ontzettend hard. Vooral Dannalee gaat als een speer. Klein zwaargewichtje

Gisteravond wogen ze

Dakota 695 gram (+55)
Dannalees 815 gram ( + 90) :o
Dropje 666 gram ( +64)
Delila 718 gram ( +63)

Samen aan de kittenmelk

Delila in de vuilniszak. Ik was hem aan het dichtknopen, maar ik kan me niet omdraaien of er zit een kitten in. Meestal Brutus of Abel. Dit keer een van de kleintjes. En dan ook gelijk met de kop in een vleesblikje gaan. Nadat ik de foto nam, viel ze uit de vuilniszak _O-

Katten O+
pi_118812596
*O* Vorige week is Tetter geadopteerd *O*
  maandag 5 november 2012 @ 00:31:54 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118834556
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef WinnieWana het volgende:
*O* Vorige week is Tetter geadopteerd *O*
Wat goed!! O+ *O* *O* *O*
  maandag 5 november 2012 @ 00:32:47 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118834569
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:37 schreef WinnieWana het volgende:
Ze groeien echt ontzettend hard. Vooral Dannalee gaat als een speer. Klein zwaargewichtje

Gisteravond wogen ze

Dakota 695 gram (+55)
Dannalees 815 gram ( + 90) :o
Dropje 666 gram ( +64)
Delila 718 gram ( +63)

Samen aan de kittenmelk

[ afbeelding ]

Delila in de vuilniszak. Ik was hem aan het dichtknopen, maar ik kan me niet omdraaien of er zit een kitten in. Meestal Brutus of Abel. Dit keer een van de kleintjes. En dan ook gelijk met de kop in een vleesblikje gaan. Nadat ik de foto nam, viel ze uit de vuilniszak _O-

[ afbeelding ]

Katten O+
Ze doen het geweldig. complimenten ^O^

En die foto _O-
pi_119098068
Even een lange tijd geen update. Het was erg druk met zieke kittens. Twee van de vier kittens zijn ziek geworden in de afgelopen week. Delila en Dannalee. Overgeven en dan weer diarree dan weer normale ontlasting. Delila en Dannalee zijn ook erg afgevallen hierdoor. Agelopen donderdag zijn ze ontwormt en nu gaat het beter met Dannalee. Zij komt nu ook weer aan. Was wel erg afgevallen naar de 550 gram toe. Nu weegt ze iets boven de 600 gram. Met Delila gaat het minder goed. Zij geeft niet meer zo vaak over maar ze eet geen brokken. Nu krijgen ze weer geitenmelk dus moet ze wel weer aankomen in gewicht. Ze drinkt het in ieder geval wel heel goed.

Met Dakota en Dropje gaat het goed. Zij spelen heel veel, zijn druk en komen goed aan. Geven ook niet over of iets dergelijks.

Dakota

't arme ding Delila

Een slapend dropje

Delila

Even een foto voor de verhouding.

Delila samen met Dakota

pi_119248941
Vandaag zijn de kittens bij de dierenarts geweest. Dakota en Dropje zijn gezond en daar was niets op aan te merken. Temperatuur goed, gewicht goed etc.
Dannalee had vochttekort en heeft vocht toegediend gekregen. Ook zat zij met haar temperatuur te laag. Maar dat moet beter gaan met het extra vocht. Ook krijgt dannalee nu flagyl tegen de diarree.
Met Delila ging het bij de dierenarts oke. Ik was er niet bij. Heb ze s ochtends in het asiel gebracht en heb ze om 3 uur weer opgehaald. Delila haar temperatuur was goed.
Toen ik de kittens op ging halen ging ik eerst nog even kijken bij het hokje waar ze inzaten en omdat de medicijnen er nog niet waren moest ik nog even iets langer wachten in het asiel dus was ik even bij de andere katten aan het kijken. Toen de medicijnen er waren ging ik weer terug naar het hokje om de kittens in de transportmand te doen. Ik pakte de eerste drie kittens.
Delila lag achterin en leek alsof ze sliep met haar ogen half open. Ik pakte haar op en ze hield zich helemaal schuin slap. Ze reageerde niet en toen ik haar weer neerzette kon ze ook niet
lopen, ze viel direct weer neer. Zelfs als leek zie ik dat dit heel erg slecht is. Ben met Delila in mijn handen naar de coördinator gelopen en heb gezegd dat het niet goed gaat.
Delila is daarna naar de ziekenboeg gebracht en krijgt nu allerlei medicijnen en vocht. Hopelijk komt het goed, maar toen ik haar zo zag, dacht ik dat ze doodging.
Ik ben er nu ook heel bang voor. Ziet er echt niet goed uit. Ik ben nog bij haar gaan kijken in de ziekenboeg maar ze reageert nauwelijks. Af en toe lag ze een beetje te spartelen. Echt een heel naar gezicht. De medewerker van het asiel neemt haar waarschijnlijk mee naar huis om verder te verzorgen.

Ik bel morgen even hoe het met haar gaat. Hopelijk gaat het goed, maar ben er bang voor.
pi_119249242
-O- dit zijn afschuwelijke updates. Ik ga heel hard duimen voor Delila O+
pi_119266179
Hè bah, inderdaad duimen draaien hier!
pi_119268411
Apart dat de dierenarts Delila bij het onderzoek goedkeurt en ze een paar uur later bijna omvalt. Dan vraag je je ook af hoe grondig dat onderzoek was... :{
Ja, ik generaliseer.
pi_119270078
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:35 schreef Northside het volgende:
Apart dat de dierenarts Delila bij het onderzoek goedkeurt en ze een paar uur later bijna omvalt. Dan vraag je je ook af hoe grondig dat onderzoek was... :{
Met zulke kleintjes kan het ineens heel hard de andere kant opgaan. Als haar temp goed was, ze niet uitgedroogd was, oogjes helder, ze maakt een goede indruk, etc. is er weinig reden om allerlei onderzoeken te doen en/of medicatie te geven :)

In ieder geval hoop ik dat ze de nacht door is gekomen en weer op de goede weg is! :*
pi_119271380
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:29 schreef Puala het volgende:
-O- dit zijn afschuwelijke updates. Ik ga heel hard duimen voor Delila O+
Wat hierboven staat. O+
pi_119280033
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:35 schreef Northside het volgende:
Ze was niet echt goedgekeurd. Ze kreeg medicijnen mee.

Helaas is het voor delila te laat want heb vanochtend gehoord dat ze gistermiddag/avond is overleden.
pi_119280088
heh ;( Wat naar zeg ;(
pi_119280333
Zo'n lief meisje... :{
Ja, ik generaliseer.
pi_119280756
Je verwachtte het al, maar het is toch niet het bericht waar je op hoopt ;(
pi_119285329
Wat zonde ;(
pi_119309884
Delila heeft donderdag tegen twaalf uur nog vocht gehad en ze liep gewoon mooi rond op de behandeltafel. Tegen vier uur in de middag ging het superslecht, toen was ik op het asiel en tegen zes uur was ze overleden. Dus is heel hard gegaan.

Helaas begon Dannalee gisteren ook raar te doen. Ze eet wel brokjes. Ik was laat in de avond thuis en toen liep ze raar.
Contact gehad met de coördinator die vermoed kattenziekte. En daar kunnen ze niets tegen doen. Ik moest er rekening mee houden dat ze ook gaat sterven. Kattenziekte is in bijna alle gevallen dodelijk.

Vannacht is het oke gegaan. Beetje geslapen. Dannalee leeft nog. Haar toestand verslechterd wel. Ze wil niet meer eten of drinken. Gisteren at ze nog wel. Nu staat ze wel bij het bakje en lijkt te willen eten maar dan likt ze haar mond af (misselijk)
Ook is haar ontlasting net als water en zit er een klein beetje bloed door.

Als ik naar alle symtomen kijk bij kattenziekte dan heeft ze er veel inclusief het rare loopje. Ze houdt nu ook haar linkervoorpootje omhoog en daar wil ze niet op staan.

Wel een goed teken is dat ze tegen mij vecht als ik haar een medicijn wil geven of water met een spuitje. Ze heeft nog wel kracht. En ze loopt nog wel een beetje rond.

Symtomen die ik vind op internet

Kenmerken.
Kattenziekte is een virusinfectie van het maagdarmkanaal. Het virus komt overal op de wereld voor en is zeer besmettelijk.
Het tast de afweer aan doordat de meeste witte bloedcellen doodgaan.
Verschijnselen:

•Sloom
•Hoge koorts (vaak 40-41°C)
•Verlies aan eetlust
•Veel braken
•Bloederige dunne ontlasting (diarree)
•uitdroging
•Heftige buikpijn

Door de verminderde afweer kunnen andere infecties het ziektebeeld verergeren. Zeer jonge katjes kunnen een vreemde manier van lopen vertonen, wanneer de hersenen zijn aangetast. Kattenziekte heeft een hoog sterftepercentage, vooral onder jonge katten. Bij dieren, die de ziekte overleven, kan de dunne ontlasting (diarree) langere tijd blijven bestaan.

Gelukkig heb de andere twee kittens niets, maar dat is ook wel een beetje apart. Aangezien het zo besmettelijk is en ze nog niet gevaccineerd zijn. Dus ik blijf hopen dat het dit niet is.

Vanochtend naar het asiel geweest. Dannalee heeft twee keer onderhuids vocht gekregen. Ook heeft ze Novacam gehad en dat heb ik ook nu mee naar huis meegebracht en convalescence support van royal canin om te eten. Ik heb dit net klaargemaakt en ze wil het wel zelf eten. En ik voer ook nog bij met een spuitje.
pi_119310425
Sterkte met het verlies van Delila en de huidige situatie. Ik hoop echt echt echt dat het geen kattenziekte is (dan zouden de andere kittens toch ook ziek moeten zijn ?) en dat Dannalee er met al je goede zorgen weer bovenop komt.
pi_119314926
Sjee! Sterkte met alles... :*
pi_119315272
Jee je bent er maar druk mee!
Ik duim dat het iets anders is! Het calicivirus heeft ook veel van dezelfde symptomen als die Dannalee vertoond (inclusief niet op pootjes willen staan).
Beterschap!
pi_119317648
:'( Bah naar nieuws. Wel super dat je je zo inzet!!
pi_119322330
Vanmiddag tegen vijf uur nog een keer naar het asiel geweest. Daar heeft Dannalee nogmaals onderhuids vocht gekregen. Heel erg apart om die vochtbulten te zien aan beide kanten van zo’n klein kittenlijfje.

Vanochtend nog een beetje slap. Ik was blij dat ze nog leefde s ochtends

Bij het dierenasiel

Net vocht gespoten

Thuis krijgt ze voeding. Heel soms likt ze het zelf op maar meestal moet ik het spuitje erin wurmen

Vanmiddag begon ze weer brokjes te eten

Nu lig ze zo in hun slaapdoos

Dakota

Dropje

Samen

pi_119349446
Het goede nieuws
Vandaag is het al wel iets beter gegaan. Ze houdt haar linkervoorpootje niet meer omhoog en ze heeft vandaag ook nog geen diarree gehad. Ze eet zelfstandig van haar royal canin support papje. En ze heeft vandaag zelfs twee keer een kort stukje gerend. Beide keren om te eten. Hopelijk blijft het goed gaan nu ze meer op eigen kracht moet doen.

Nog niet zo goed
Ze is nog steeds wat sloom. En het verschil met haar twee drukke zusjes is echt heel duidelijk.
Ze wil niet zo vaak brokjes eten, hooguit twee. Maar misschien komt dat meer doordat ze al vol zit.
pi_119367082
Potjandorie, vanvond heeft ze twee keer diarree gehad. Tegen tien uur liep het er gewoon uit. De convalescence support is op. Ze heeft een zo'n zakje leeg gegeten in een dag.

Ze wil ook wel natvoer eten.
Als ze eet knarsetand ze. Heel erg vreemd. Ik kan niets raars ontdekken aan haar tanden.

Heb haar net 20 ml water in een spuitje gegeven.
  zondag 18 november 2012 @ 23:38:58 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119369444
Ik duim ZO hard ^O^ :Y O+
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:08:11 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119449511
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:53 schreef WinnieWana het volgende:
Potjandorie, vanvond heeft ze twee keer diarree gehad. Tegen tien uur liep het er gewoon uit. De convalescence support is op. Ze heeft een zo'n zakje leeg gegeten in een dag.

Ze wil ook wel natvoer eten.
Als ze eet knarsetand ze. Heel erg vreemd. Ik kan niets raars ontdekken aan haar tanden.

Heb haar net 20 ml water in een spuitje gegeven.
Update?
pi_119452710
Dat knarsentanden herken ik van erg zieke katten/kittens. En dan is er niks met het bekje aan de hand. Geen idee wat het is.
pi_119464070
Er is niet echt veel te melden. Ze gaat niet echt vooruit maar ook niet achteruit. Maandag heeft ze nog een keer onderhuids vocht gekregen.

En ik heb haar vanochtend echt brokjes zien kauwen en toch wel een stuk of vijf a tien op zien eten. Dat deed ze eerst niet zoveel

Ze knarsetand nog steeds. Ik lees bij de google zoekresultaten dat het pijn kan beteken. Ze krijgt wel novacam tegen de pijn.
Ze is nog steeds sloom, ze sjokt wel gewoon heel rustig/langzaam rond. Ze sjokt echt letterlijk, je hoort soms de nageltjes over het laminaat gaan.
  woensdag 21 november 2012 @ 18:09:14 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119472332
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:16 schreef WinnieWana het volgende:
Er is niet echt veel te melden. Ze gaat niet echt vooruit maar ook niet achteruit. Maandag heeft ze nog een keer onderhuids vocht gekregen.

En ik heb haar vanochtend echt brokjes zien kauwen en toch wel een stuk of vijf a tien op zien eten. Dat deed ze eerst niet zoveel

Ze knarsetand nog steeds. Ik lees bij de google zoekresultaten dat het pijn kan beteken. Ze krijgt wel novacam tegen de pijn.
Ze is nog steeds sloom, ze sjokt wel gewoon heel rustig/langzaam rond. Ze sjokt echt letterlijk, je hoort soms de nageltjes over het laminaat gaan.
Och, arm diertje -O- O+ Ik hoopte zó op goed nieuws :Y . Overigens wel fijn dat ze niet verder achteruit gegaan is...
pi_119476080
Ik ben weer thuis

En Danna heeft gespeeld voor het eerst in tijden :) . Oké ze doet het liggend maar ze is i.i.g geïnteresseerd erin.

Het licht van de film wordt beter na 10 seconden en op het eind is een beetje te zien hoe zwaar ze ademt.
pi_119478002
Och t wumpie toch..
Wat zegt de DA er verder op, qua hoelang dit duren kan enzo?
Is het afwachten, gaat het zonder restverschijnselen over?
pi_119478328
Weet ik nog niet. Morgen gaat ze weer naar de da. Ik ben daar nooit bij. Omdat de da bij het asiel langskomt op een bepaalde dag in de week. En die dag loop ik stage. Dus daarom breng ik ze rond acht uur s ochtends en haal ik ze weer op rond drie uur.
pi_119498834
Komt vast goed met poesje. Geen achteruitgang = vooruitgang denk ik dan maar.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 22 november 2012 @ 17:43:10 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119508807
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:30 schreef WinnieWana het volgende:
Ik ben weer thuis

En Danna heeft gespeeld voor het eerst in tijden :) . Oké ze doet het liggend maar ze is i.i.g geïnteresseerd erin.

Het licht van de film wordt beter na 10 seconden en op het eind is een beetje te zien hoe zwaar ze ademt.
O+ Wat fijn dat ze weer wat speelt *O*

Wat zei de dierenarts vandaag?
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:59:23 #213
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119552671
*kuch*
pi_119573883
Woensdag ging het dus beter met haar en donderdagochtend ook. Naar het asiel gebracht en ik dacht dat ze de twee gezonde kittens zouden inenten maar ze hebben Danna ook een inenting gegeven. De dierenarts vond haar goed genoeg om te enten. Ik niet echt.

Ze loopt sinds gisteren ook weer een beetje mank.

Ze speelt wel gewoon maar ze rent niet. Hopelijk houdt ze er niets aan over.
pi_119603876
Met Dannalee gaat het sinds gisteren wel beter. Ze loopt nog steeds niet helemaal normaal. Ze loopt wel beter dan vrijdag/zaterdag. Na haar inenting is ze namelijk weer mank gaan lopen. Ze is wel heel druk en speels, al racet ze niet zoals haar zusje de kamers door. Ook is ze aangekomen. Ze weegt nu 680 gram en ze zijn negen weken oud. De andere twee wegen 900(zwarte kitten) en 1000 gram (schildpadje).

Lieve pleegpapa Abel wast Dropje

Heerlijk zo een filmpje kijken met Brutus en Dakota

Dakota

Dannalee

[ Bericht 0% gewijzigd door WinnieWana op 25-11-2012 16:31:46 ]
  maandag 26 november 2012 @ 17:33:36 #216
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119644294
Fijn om te horen, klinkt hoopvol! ^O^

*O* En weer foto's O+
pi_119852042
Met Dannalee gaat het een heel stuk beter. Ze is veel aangekomen de afgelopen week. Ze is echt bezig met een inhaalslag. Zie haar ook vaak bij de voerbak eten. Ze stoeit nu met alle katten, rent en klimt weer. Het klimmen gaat nog niet helemaal soepel, alsof ze een beetje achterloopt met de ontwikkeling, maar ze heeft natuurlijk ook twee weken niet kunnen oefenen.

Met haar zusjes gaat het ook super. Dropje en Dakota wegen meer dan 1100 gram

Fimpjes *O*

Gisteravond

Vanochtend

pi_119853112
baby poekels O+
  maandag 3 december 2012 @ 20:50:28 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_119895193
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:04 schreef WinnieWana het volgende:
Met Dannalee gaat het een heel stuk beter. Ze is veel aangekomen de afgelopen week. Ze is echt bezig met een inhaalslag. Zie haar ook vaak bij de voerbak eten. Ze stoeit nu met alle katten, rent en klimt weer. Het klimmen gaat nog niet helemaal soepel, alsof ze een beetje achterloopt met de ontwikkeling, maar ze heeft natuurlijk ook twee weken niet kunnen oefenen.

Met haar zusjes gaat het ook super. Dropje en Dakota wegen meer dan 1100 gram

Fimpjes *O*

Gisteravond

Vanochtend

Goed nieuws *O* *O* *O*

En filmpjes O+ O+ O+
pi_120076903
De kittens aan de smikkel van het lekkers dat ze gekregen hebben van GimmeGore

Dakota

Dropje

DannaLee

Alledrie samen

Danna weegt nu meer dan 1 kilo en Dropje en Dakota wegen meer dan 1200 gram. Zoals te zien is op de foto spelen ze veel en zijn ze lekker druk. Tijd dus om naar een nieuw huisje te gaan. Kunnen ze daar de boel afbreken ;) :D
Ze gaan nog niet terug naar het asiel omdat daar een aantal weken geleden schimmel is geconstateerd bij de katten. Minstens 6 weken mag er geen kat meer in en geen kat meer uit. Katten die in gastgezinnen zitten mogen wel geadopteerd worden. Katten in het asiel moeten helaas wachten totdat de schimmel weg is. Erg sneu.
pi_120077685
Wat fijn dat ze het nu allemaal zo goed doen! ^O^ Heb dat activity board van de week ook aan m'n huidige opvangkatje gegeven, die snapte er niks van :') Maar dat zal met z'n drietjes wel eerder gesnapt worden :)

En wat sneu voor die asielkatten idd. Hier werken ze iets anders met dat soort dingen, maar denk dat ze ook wat meer aparte ruimtes hebben die ver van elkaar liggen, dat scheelt. Gelukkig zaten de kleintjes nog bij jou dan en vinden ze hopelijk snel een baasje nu!
  zaterdag 8 december 2012 @ 19:51:49 #222
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120083205
Fijn dat het zo goed met ze gaat en dat ze geadopteerd kunnen worden *O* *O* *O*

Wel sneu voor de asielkatten -O-

Bedankt voor de O+ foto's
pi_120183050
Ooh ze doen hier niets met dat board hoor. Is voor de grotere katten. En ik doe er maar af en toe een paar snoepjes in.

Zo lief samen. Voormalig opvangkitten Abeltje wast kleine Dropje

dinsdag 11 december 2012 @ 18:17:25 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120198578
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:05 schreef WinnieWana het volgende:
Ooh ze doen hier niets met dat board hoor. Is voor de grotere katten. En ik doe er maar af en toe een paar snoepjes in.

Zo lief samen. Voormalig opvangkitten Abeltje wast kleine Dropje

Heel lief O+
pi_120353294
Dakota ziet sneeuw voor het eerst. Maar kijkt liever weer de andere kant op

Dropje

Danna

Auw

Ze worden groot. Hun poten worden lang en onhandig. Ze klimmen overal op en springen soms hoger dan ze aankunnen.Ik zie ze soms ook vallen dat ik denk Ai. Vanmiddag sprong Dropje van de tv kast op een plank. Sprong mis. Kletterde eerst tegen de plank aan, toen weer terug
tegen de tv kast en daarna op de grond. Ik schrok. Dropje niet, die spintte daarna gewoon verder en botste tegen Dannalee en begon te stoeien alsof er niets aan de hand was

Ze wegen nu met twaalf weken

Dropje 1460 gram
Dakota 1515 gram
Dannalee 1250 gram
  zondag 16 december 2012 @ 05:03:16 #226
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_120364882
Ik ben op zoek naar een poes of kater met bijzondere eigenschappen;

Mijn kater is een 'je weet wel kater.'

Erg stoer is hij niet, maar nog wel ondeugend genoeg om zich niet het kaas van het brood te laten eten.
Dus ja, in de directe confrontatie verschuilt hij zich. maar zodra een sterkere kat van hem wegloopt, besluipt hij deze sterkere kat, en jaagt deze de stuipen op het lijf.

Nu wil ik graag een jong katje m/v die alles in zich heeft om andere katten weg te jagen... en tegelijkertijd beschermend is voor de kat des huizes.
Kortom een jonge kater of poes die de kat des huizes waarmee hij of zij opgroeit respecteert, maar andere bullie's de tuin uitvecht als het nodig is.
Maar centraal staat het respect voor de oudere kater (circa 3 jaar nu).
P.S. Centraal staat mijn huidige katertje.... een jonger exemplaar zal zich echt grotendeels bij hem moeten aanpassen.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zondag 16 december 2012 @ 20:44:01 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120389271
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef WinnieWana het volgende:
Dakota ziet sneeuw voor het eerst. Maar kijkt liever weer de andere kant op

[ afbeelding ]

Dropje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Danna

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Auw

[ afbeelding ]

Ze worden groot. Hun poten worden lang en onhandig. Ze klimmen overal op en springen soms hoger dan ze aankunnen.Ik zie ze soms ook vallen dat ik denk Ai. Vanmiddag sprong Dropje van de tv kast op een plank. Sprong mis. Kletterde eerst tegen de plank aan, toen weer terug
tegen de tv kast en daarna op de grond. Ik schrok. Dropje niet, die spintte daarna gewoon verder en botste tegen Dannalee en begon te stoeien alsof er niets aan de hand was

Ze wegen nu met twaalf weken

Dropje 1460 gram
Dakota 1515 gram
Dannalee 1250 gram
Wat zijn het toch heerlijke kittens O+

En ik zou ook schrikken ;) Al is het ongelofelijk waar die kleintjes allemaal tegen bestand zijn :D
pi_120426107
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 05:03 schreef EricOscuro het volgende:
Ik ben op zoek naar een poes of kater met bijzondere eigenschappen;

Mijn kater is een 'je weet wel kater.'

Erg stoer is hij niet, maar nog wel ondeugend genoeg om zich niet het kaas van het brood te laten eten.
Dus ja, in de directe confrontatie verschuilt hij zich. maar zodra een sterkere kat van hem wegloopt, besluipt hij deze sterkere kat, en jaagt deze de stuipen op het lijf.

Nu wil ik graag een jong katje m/v die alles in zich heeft om andere katten weg te jagen... en tegelijkertijd beschermend is voor de kat des huizes.
Kortom een jonge kater of poes die de kat des huizes waarmee hij of zij opgroeit respecteert, maar andere bullie's de tuin uitvecht als het nodig is.
Maar centraal staat het respect voor de oudere kater (circa 3 jaar nu).
P.S. Centraal staat mijn huidige katertje.... een jonger exemplaar zal zich echt grotendeels bij hem moeten aanpassen.
Het uiteindelijke karakter van een kat is moeilijk te zien als een kitten nog jong is. Dus of ze stoer worden en andere katten de tuin uit zullen vechten weet ik niet. Wel staan schildpadkatjes (Dakota) te boek als een klein beetje bitchy haha.
En oja een kitten past zich sowieso aan. De kittens bij mij lopen rond tussen mijn eigen vier katten die tussen de 6 maanden en 3 jaar zijn. Gaat allemaal goed. Ze krijgen wel af en toe een tik en een grom van een van die van 3 jaar. Maar huppelen dan vrolijk verder.
  maandag 17 december 2012 @ 23:13:48 #229
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_120442218
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:38 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

Het uiteindelijke karakter van een kat is moeilijk te zien als een kitten nog jong is. Dus of ze stoer worden en andere katten de tuin uit zullen vechten weet ik niet. Wel staan schildpadkatjes (Dakota) te boek als een klein beetje bitchy haha.
En oja een kitten past zich sowieso aan. De kittens bij mij lopen rond tussen mijn eigen vier katten die tussen de 6 maanden en 3 jaar zijn. Gaat allemaal goed. Ze krijgen wel af en toe een tik en een grom van een van die van 3 jaar. Maar huppelen dan vrolijk verder.
Jammer dat het nog niet te zeggen is; bij sommigen is het nl al wel te zien zelfs als ze nog jong zijn.
Overigens was mijn katertje nog geen jaar toen hij de poezen van mijn ex de stuipen op het lijf joeg door een sprong van bijna een meter door de lucht maakte om bij een van hen op de rug te landen. _O- (en dat niet een keer, maar dagelijkse kost een paar keer per dag).

Maar goed, misschien moet ik inderdaad wel naar iets oudere poezen kijken, van een half jaar tot een jaar uit een asiel of van zo'n stichting die voor kattenopvang uit de Middellandse Zee regio zorgt.
Daar is het karakter waarschijnlijk al wel gevormd.
Bedankt voor jouw antwoord! :)
pi_120825432
Abeltje, Brutus en Dannalee

Sammy en Dropje

Brutus en de drie kittens. Abeltje is er ook nog bij gaan liggen maar heb helaas geen foto van hun allemaal

Dannalee

Dakota

Dakota wordt gewassen door Abeltje

Dropje

Snel verstoppen voor Abeltje

Kiekeboe

Danna vangt regendruppels

Al heel groot

En lief

is HIJ!

Vanmiddag naar de dierenarts geweest in het asiel. Alle kittens hebben hun inenting gekregen. En Danna moet voortaan Daniël heten want het is een jongetje!
Ik dacht vorige week al toen ik even keek dat het er anders uitzag. Even kijken bij zijn zusjes en toen dacht ik al dat het er anders uitzag. Haha. Maar echt duidelijk zie ik het niet, omdat ze allemaal zo donker zijn.
pi_120825480
-weg-
  donderdag 27 december 2012 @ 21:51:06 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120837812
Toch nog een katertje O+
  Moderator donderdag 27 december 2012 @ 23:24:58 #233
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_120843693
Een lekker stel is het :)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_121117411
De drolletjes

Daniel tussen mijn rooie

De gewichten nu. Laatst gewogen op 22-12-2012

Daniël, Daantje (voormalig Danna) 1575 gram (+175)
Dropje 1650 ( +130 gram)
Dakota 1760 ( +115 gram)

Ze zijn nu bijna 11 weken bij mij in huis. De opvangertjes die het meest lang zijn gebleven. Het asiel is nog steeds niet open.
pi_121119198
Misschien stomme vraag maar waarom is het asiel dicht?
pi_121120692
ivm schimmeluitbraak onder de kattengroep
pi_121120810
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:25 schreef WinnieWana het volgende:
ivm schimmeluitbraak onder de kattengroep
Oh wat erg, kan me indenken dat daar inderdaad wat tijd overheen gaat
  donderdag 3 januari 2013 @ 18:33:34 #238
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121120954
Heerlijke foto's weer O+
pi_121633193

Zo leuk om ze te zien spelen. Dropje en Daniel(Daantje). Ze wegen nu alledrie rond de twee kilo.
pi_121634066
Drie niet meer zo kleine dropjes

pi_121637179
Aawwww Bandit pas in z'n eentje in z'n mand :p
pi_121639627
Leuk topic voor een lummelmiddag! Genieten al die hummeltjes Wat heerlijk dat Daantje zo opgeknapt is zeg! Volgens mij doet ie neit veel meer onder voor de andere!
Leuk ook dat Abel bij je terug is, wat een schatje lijkt me dat!
  donderdag 17 januari 2013 @ 02:19:36 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121667291
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:52 schreef WinnieWana het volgende:
Drie niet meer zo kleine dropjes

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Owh, maar wel heel O+ O+ O+ -ge dropjes...
pi_121687489
Daniel, mooi kereltje.

Dakota

Dropje

Dakota en Dropje

vrijdag 18 januari 2013 @ 02:05:29 #245
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121708536
Wat een heerlijke foto's weer.. O+

Mijn (veel oudere) schatten hebben echter groene ogen,,, Hier lijkt geel troef? Weet jij hoe dat zit?
pi_122082100
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een heerlijke foto's weer.. O+

Mijn (veel oudere) schatten hebben echter groene ogen,,, Hier lijkt geel troef? Weet jij hoe dat zit?
Nee :-)

De dropjes hebben samen, dus met zijn drieën een huisje gevonden. Leuke mensen. Kwamen bij mij thuis omdat het asiel nog steeds gesloten is. Vandaag zijn ze verhuisd. Ze wilden er twee maar ze konden niet kiezen :-P
  zaterdag 26 januari 2013 @ 19:38:29 #247
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_122082181
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

Nee :-)

De dropjes hebben samen, dus met zijn drieën een huisje gevonden. Leuke mensen. Kwamen bij mij thuis omdat het asiel nog steeds gesloten is. Vandaag zijn ze verhuisd. Ze wilden er twee maar ze konden niet kiezen :-P
Wat goed!!! *O* *O* *O*
pi_122082587
FIJN!
Hebben de dropjes goed gedaan (en jij dus ook door er zulke leukerds van te maken ;) )
pi_122094403
Wat een lieve beestjes.
Ура для россии
pi_122102801
Mooie foto's O+
pi_122112392
Wat leuk dat ze samen zijn geplaatst *O*
pi_122136081
Gisteren zijn ze verhuisd rond half drie in de middag. Ze zijn nu dus al een hele dag in nieuwe huis.
Helaas had Dropje gisterochtend diarree. Dakota niet en van Daantje heb ik niets gezien. Na het werk nog snel even kip gekocht en gekookt. Dit gegeven aan de kittens en toen naar het asiel. Hopelijk is vandaag de diarree weg bij Dropje, die nu trouwens Doortje heet.

Net een smsje gekregen. Het gaat heel goed met ze. Ze spelen, zijn knuffelig en nieuwsgierig. Ze hebben het hele huis al doorgelopen en die mevrouw vindt het jammer dat ze morgen moet werken en ze even alleen moet laten. Ze hebben de trappen in het huis ook ontdekt en vinden dat tot nu toe het leukste speelgoed in huis. Trappen heb ik niet dus dat is helemaal nieuw voor ze/

Wel heel leeg nu in huis hoor. Ook al heb ik zelf nog vier katten.

Ik zal voorlopig even niet meer opvangen. Het asiel zit sowieso dicht maar ik ben ook druk met school. Waarschijnlijk ga ik rond mei weer opvangen.
pi_124516581
Aanal weken geleden op bezoek geweest bij mijn vorige opvangkittens. Ze doen het supergoed. Zijn gezond en waren erg groot. Al worden ze natuurlijk nog wel iets groter.

Iets grotere Luuk. (voorheen Daniel)

Mya (voorheen Dakota)

Doortje (voorheen Dropje)

Dakota op de krabpaal

Vandaag werd ik gebeld door het asiel of ik een moederpoes wilde opvangen. Ze is afgegeven aan het dierenasiel samen met haar ongeholpen zoon.Die vorig jaar is geboren. Er bestaat dus een kans dat de zoon de vader is van de kittens die nu geboren zijn.
Toen ze hier net in de opvangkamer was was ze helemaal in paniek. Ze sprong uit de bak, liep daarbij een kitten omver, tegen het raam en op de tafel om maar weg te komen. Ik heb de kamer verlaten. En ben tien minuten later weer in de kamer gaan zitten. Ze zat helemaal onder het tafeltje in een hoekje. Grote ogen. Ik heb niets gezegd en heb af en toe gekeken en geknepen met mijn ogen. Na een aantal keer kneep ze terug. Weer tijdje later ben ik op mijn buik naar haar toe gekropen en haar aan mijn hand laten ruiken. Toen heb ik haar geaaid. En begon ze te knorren en kopstoten te geven. Ze vertrouwde mij toen genoeg om naar de bak waarin de kittens liggen te lopen en daarbij te gaan liggen.
De kittens zijn zondagnacht geboren in het asiel.

Dit is de eerste keer dat ik zulke jonge kittens heb. Dus ik vind het allemaal erg spannend.

wat crappy telefoonfoto's maar het geeft een idee

Een iets meer ontspannen mams

Moederpoes is blauw/grijzig. Drie cyperse kittens, een grijze en een zwarte. Vijf in totaal dus.
Vandaag heb ik ze gewogen. Drie cypertjes en het zwarte kitten wegen 95 gram. Het grijze kitten is het kleintje, die weegt 75 gram.
Als ze wat meer gewend zijn zal ik wat betere foto's maken.
pi_124517205
Het is weer begonnen!
Jeetje, wat een ukkies en wat een lichtgewichtjes! Veel succes met ze O+
pi_124518879
Babypoekels!
O+ O+ O+
pi_124520003
Wat een schatjes. O+
pi_124520345
Oh wat is mamapoes mooi! Veel succes met de nieuwe lading :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:57:58 #258
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_124520965
Wat een mooie mama O+ Ben benieuwd naar de nieuwe verhalen van dit jaar ^O^
pi_124524945

pi_124526114
Ben benieuwd naar de kittens, en uiteraard naar de namen O+
pi_124527319
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:33 schreef WinnieWana het volgende:

Vandaag werd ik gebeld door het asiel of ik een moederpoes wilde opvangen. Ze is afgegeven aan het dierenasiel samen met haar ongeholpen zoon.Die vorig jaar is geboren. Er bestaat dus een kans dat de zoon de vader is van de kittens die nu geboren zijn.

Welke kleur heeft de zoon van vorig jaar ?
De kleur van de moederpoes is blauwtabby blotched.

Mooie mama en kittens, veel plezier ermee.
pi_124527454
Zwart met wit. Helaas niet grijs want dan was hij sneller geadopteerd. Ze hebben hem ook meegenomen en het asiel heeft dat geaccepteerd want een ongeholpen katertje van 12 maanden zorgt straks voor nog meer kittens.

Ik ben trouwens ontzettend slecht in geslacht bepalen. De namen beginnen met een E. Suggesties zijn welkom.
pi_124527619
wat een mooie kittens!!!
pi_124528132
Babypoesjes! O+

Succes met het kleine grut en ongeruste mamma. Hopelijk voelt ze zich snel nog veiliger bij jullie.
75 gram is redelijk lichtgewicht, maar ik heb ze al kleiner zien binnenkomen, als moeders goed melk geeft en er pit genoeg in het kitten zit komt het wel goed. :Y
pi_124528329
Die kleine redt zich aardig. Wordt wel eens weggeduwt maar vecht altijd terug en ligt meestal tevreden bij moeders. Ben benieuwd wat het gewicht morgen is.
Namen tot nu toe bedacht voor moeders: Eden, Eloise, Eve
Met de kleintjes wacht ik nog even totdat de karakters goed zichbaar zijn (en geslachten :@ ) : Elmo, E.T, Elvis, Eliott, Elijah, Eddie
pi_124528382
Tevreden is goed. ^O^
En moeder vind ik een echte Eloise, met haar sjieke vachtje. O+
pi_124528432
*gaat volgen*
Mooie mamapoes en schattige kleintjes.
Leuke namen trouwens, vooral Eden, Eve, E.T. en Elmo :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:31:05 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_124536438
Owh leuk, het "kitten zien opgroeien"-seizoen begint weer! *O* O+

Kan me voorstellen dat je het spannend vindt WinnieWana, maar als je in je eentje al zo goed kittens kunt laten opgroeien, lukt dat met extra hulp van mams bij deze "jongere dan jij gewend bent"-kittens vast ook!! ^O^ :*
pi_124557397
O+

Het is dat we nu te klein wonen voor twee katten, anders had ik moeders of die kleine grijze graag gewild (er loopt hier namelijk al een zwarte kat O+ ). Wat een bijzondere kleur O+
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:52:00 #270
323439 HetKlusKonijn
pi_124562567
Wat een mooie mamapoes, en wat een lieve ukkies.
Hoop dat ze snel een lieve blikopener vinden! O+
pi_124565039
De gewichtjes van vanmorgen. Niet spectaculair. En de zwarte weeg ik vanavond nog een keer
Zwart 95 (0)
cyper 103 (+8)
cyper 103(+8)
cyper 97(+2)
grijs 80(+5)
pi_124577812
Succes weer! (Schandalige tvp eigenlijk ;) )
pi_124601619
Als ze op mama gaan lijken zit het wel goed.
Ja, ik generaliseer.
pi_124603881
Mooie mama.
Pumpkin komt blauw veel voor bij htk? Ik ken het vooral van raskatten.
pi_124604913
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooie mama.
Pumpkin komt blauw veel voor bij htk? Ik ken het vooral van raskatten.
Niet superveel, om je een idee te geven; van de 175 katten die wij vorig jaar hebben gevangen waren er 6 blauw (en dan tel ik blauwwitjes als Tesla en Elektra ook mee). Dit kalenderjaar hebben we nog geen blauwe katten gevangen. Wanneer we een blauw katje ter adoptie hebben krijgen we er zó 150 telefoontjes voor, en dan helaas vooral van mensen die alleen in het uiterlijk geïnteresseerd zijn.
Het verdunningsgen wat zwart verandert in blauw (en blacktabby in blauwtabby) is recessief en komt alleen tot uiting wanneer het door zowel de vader als de moeder wordt doorgegeven. Bij huiskatten die redelijk random paren komt dat minder vaak voor dan bij raskatten waarbij de fokker expres twee katten bij elkaar kan zetten waar blauw uit kan komen.

Deze moederpoes kan best zwanger geworden zijn van haar zoon, hij heeft van zijn vader geen gen voor verdunning geërfd maar van zijn moeder wel. Hij draagt die eigenschap onzichtbaar maar kan hem dus wel aan zijn nakomelingen doorgeven. Hij kán de vader zijn van deze kittens. Maar het kan ook een andere kater zijn die verdunning draagt.
Als de vader wit heeft (hoeveel wit en waar had de zoon?) wordt dat meestal ook aan een paar kittens doorgegeven, maar het hoeft niet per se.
pi_124609226
De zoon was helemaal zwart met een klein beetje wit in de hals. Zo'n ruitje. Stond erg leuk.
De kittens zijn allemaal aangekomen :)
Zwart 113
grijs 90
cyper 117
cyper 120
cyper 109
pi_124611738
Ze komen lekker gestaag aan !
pi_124648766
Ze gaan als een speer
zwart 134
grijs 108
cyper roze 140
cyper rood 128
cyper blauw 142

De cypertjes hebben nu een kleurtje op hun nagel zodat ik ze uit elkaar kan houden.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 18:51:39 #279
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_124655669
Goede berichten ^O^
pi_124655899
Gaat goed daar. ^O^

Ik wil ook opvangkittens. :(
  zaterdag 30 maart 2013 @ 10:10:06 #281
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_124677281
Leuk dat je weer opvangkittens hebt! Ik heb gisteren (op mijn werk :@ ) dit hele topic zitten lezen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_124696724
zwart/wit

cyper 1

cyper 2

cyper 3

grijsje

Mooie moederpoes. Denk dat ik haar Eden ga noemen.

Zo schattig als ze gapen

Dit katje was zich helemaal aan uitrekken en gapen. En ondertussen werd die gewassen

En vanavond had het zwart/witte kitten een oogje open. Behoorlijk snel. Vandaag zijn ze 5 dagen oud.

pi_124696843
Ah gossie O+

Weet je ook al de geslachten of kan je dat nog niet zien? Ik ben echt een leek wat dat betreft.
pi_124697013
Wat een lekkere molletjes. O+
pi_124697338
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef Franknfurter het volgende:
Ah gossie O+

Weet je ook al de geslachten of kan je dat nog niet zien? Ik ben echt een leek wat dat betreft.
Ik ben ook een leek. Ik heb wel even gekeken op internet en bij de kittens maar durf niets met zekerheid te zeggen.
pi_124703645
O+ O+ O+
pi_124703699
Ik ben trouwens helemaal verliefd op dat grijze kitten, nu al O+
  zaterdag 30 maart 2013 @ 23:15:21 #288
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_124703941
Foto's *O* O+
  Moderator zaterdag 30 maart 2013 @ 23:16:19 #289
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_124703977
Och wat lief en wat is mama een mooie poes zeg!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zaterdag 30 maart 2013 @ 23:22:41 #290
184769 crew  Deisyy
pi_124704243
Zo lief O+

Mooi dat je weer een nestje opvangt ^O^
  zondag 31 maart 2013 @ 03:19:12 #291
323439 HetKlusKonijn
pi_124709840
Awwww.... dat zijn echt nog piepkleine babietjes!

Moederpoes is een beauty. O+
pi_124720214
Wat een snoezige foto's O+ Je ziet ze echt al veranderen.
  zondag 31 maart 2013 @ 15:40:41 #293
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_124720731
Wat enorm lief! O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_124788072
Gewichten dinsdag 2-4-2013

zwart 196 gram
grijs 166 gram
cyper 195 gram
cyper rood 195 gram
cyper blauw 204 gram

Verschil vorige week dinsdag

zwart +101
Grijs +91
Cyper +100
Cyper rood +100
Cyper blauw +109
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:08:50 #295
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_124795752
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:30 schreef WinnieWana het volgende:
Gewichten dinsdag 2-4-2013

zwart 196 gram
grijs 166 gram
cyper 195 gram
cyper rood 195 gram
cyper blauw 204 gram

Verschil vorige week dinsdag

zwart +101
Grijs +91
Cyper +100
Cyper rood +100
Cyper blauw +109
Gaat goed ^O^ *O*
  woensdag 3 april 2013 @ 14:43:54 #296
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_124834784
Aaahh wat is mamapoes een mooierd zeg!
pi_124865440
Wat een frummeltjes nog, en wat een mooie mama O+ En netjes aangekomen dus!
pi_124865723
Al een oogje open! Wat snel al
pi_125029894
Gewichtenschema van twee weken

Foto’s van gisteren

Mooie mama

Zo schattig. Ze vinden het erg leuk om op hun buikje geaaid te worden

Als ze merken dat hun moeder in de buurt is gaan ze piepen en bewegen/wiebelen.

Tevreden kittens

Voor de fans van grijsje

Schattig filmpje

pi_125030285
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:26 schreef WinnieWana het volgende:
Gewichtenschema van twee weken

[ afbeelding ]

Foto’s van gisteren

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooie mama

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo schattig. Ze vinden het erg leuk om op hun buikje geaaid te worden

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als ze merken dat hun moeder in de buurt is gaan ze piepen en bewegen/wiebelen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tevreden kittens

[ afbeelding ]

Voor de fans van grijsje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Schattig filmpje

Goede gains, ga zo door.

Naturel trouwens? (gezien je username)

[ Bericht 0% gewijzigd door Panzermaus op 08-04-2013 14:42:21 ]