Wat zijn het toch heerlijke kittensquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef WinnieWana het volgende:
Dakota ziet sneeuw voor het eerst. Maar kijkt liever weer de andere kant op
[ afbeelding ]
Dropje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auw
[ afbeelding ]
Ze worden groot. Hun poten worden lang en onhandig. Ze klimmen overal op en springen soms hoger dan ze aankunnen.Ik zie ze soms ook vallen dat ik denk Ai. Vanmiddag sprong Dropje van de tv kast op een plank. Sprong mis. Kletterde eerst tegen de plank aan, toen weer terug
tegen de tv kast en daarna op de grond. Ik schrok. Dropje niet, die spintte daarna gewoon verder en botste tegen Dannalee en begon te stoeien alsof er niets aan de hand was
Ze wegen nu met twaalf weken
Dropje 1460 gram
Dakota 1515 gram
Dannalee 1250 gram
Het uiteindelijke karakter van een kat is moeilijk te zien als een kitten nog jong is. Dus of ze stoer worden en andere katten de tuin uit zullen vechten weet ik niet. Wel staan schildpadkatjes (Dakota) te boek als een klein beetje bitchy haha.quote:Op zondag 16 december 2012 05:03 schreef EricOscuro het volgende:
Ik ben op zoek naar een poes of kater met bijzondere eigenschappen;
Mijn kater is een 'je weet wel kater.'
Erg stoer is hij niet, maar nog wel ondeugend genoeg om zich niet het kaas van het brood te laten eten.
Dus ja, in de directe confrontatie verschuilt hij zich. maar zodra een sterkere kat van hem wegloopt, besluipt hij deze sterkere kat, en jaagt deze de stuipen op het lijf.
Nu wil ik graag een jong katje m/v die alles in zich heeft om andere katten weg te jagen... en tegelijkertijd beschermend is voor de kat des huizes.
Kortom een jonge kater of poes die de kat des huizes waarmee hij of zij opgroeit respecteert, maar andere bullie's de tuin uitvecht als het nodig is.
Maar centraal staat het respect voor de oudere kater (circa 3 jaar nu).
P.S. Centraal staat mijn huidige katertje.... een jonger exemplaar zal zich echt grotendeels bij hem moeten aanpassen.
Jammer dat het nog niet te zeggen is; bij sommigen is het nl al wel te zien zelfs als ze nog jong zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 18:38 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Het uiteindelijke karakter van een kat is moeilijk te zien als een kitten nog jong is. Dus of ze stoer worden en andere katten de tuin uit zullen vechten weet ik niet. Wel staan schildpadkatjes (Dakota) te boek als een klein beetje bitchy haha.
En oja een kitten past zich sowieso aan. De kittens bij mij lopen rond tussen mijn eigen vier katten die tussen de 6 maanden en 3 jaar zijn. Gaat allemaal goed. Ze krijgen wel af en toe een tik en een grom van een van die van 3 jaar. Maar huppelen dan vrolijk verder.
Oh wat erg, kan me indenken dat daar inderdaad wat tijd overheen gaatquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:25 schreef WinnieWana het volgende:
ivm schimmeluitbraak onder de kattengroep
Owh, maar wel heelquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:52 schreef WinnieWana het volgende:
Drie niet meer zo kleine dropjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee :-)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een heerlijke foto's weer..![]()
Mijn (veel oudere) schatten hebben echter groene ogen,,, Hier lijkt geel troef? Weet jij hoe dat zit?
Wat goed!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Nee :-)
De dropjes hebben samen, dus met zijn drieën een huisje gevonden. Leuke mensen. Kwamen bij mij thuis omdat het asiel nog steeds gesloten is. Vandaag zijn ze verhuisd. Ze wilden er twee maar ze konden niet kiezen :-P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |