Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:45 schreef WinnieWana het volgende:
Ik kon niet eerder vrij krijgen vandaag. Misschien morgen. Anders gaan ze zaterdagochtend naar het asiel.
Vind ik niet erg hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag vriendjes
Angie
Amelie
Abel
Aicha
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef WinnieWana het volgende:
Vanochtend de kittens naar het asiel gebracht. Gisteravond en vroeg vanochtend de kittens helemaal platgenuffelt. Voordat we vertrokken hebben ze nog lekker een blikje gourmet mousse gekregen. In het asiel zijn ze bij binnenkomst gechipt.
En daarna door naar de kittenafdeling. Bij de kittens hebben ze een binnen en buitenverblijf. En er zijn veel kittens. Maar liefst veertig. Met die van mij erbij nog veel meer dus.![]()
Dus ieder die een kitten wil haal er een uit het asiel![]()
Foto's van gisteren en vanochtend
Aicha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Angie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanochtend spelen
Angie en Amelie in de tent
[ afbeelding ]
Angie, Amelie en Abel
[ afbeelding ]
Angie en Amelie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aicha de mauwer
[ afbeelding ]
Angie en Amelie
[ afbeelding ]
Amelie
[ afbeelding ]
Angie
[ afbeelding ]
Amelie en Abel
[ afbeelding ]
Aicha
[ afbeelding ]
Abel heeft de hamsterkooi ontdekt. Eerst lag hij er heel relaxt op
[ afbeelding ]
Toen spotte hij de hamster
[ afbeelding ]
Lekker smullen
[ afbeelding ]
In het asiel foto's en filmpjesZe zijn wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag vriendjes
Angie
[ afbeelding ]
Amelie
[ afbeelding ]
Abel
[ afbeelding ]
Aicha
[ afbeelding ]![]()
Lijkt me echt vreselijk om ze weg te moeten brengen, en al helemaal als ze daar wat angstig zijn en jou als steun gebruiken.. Knap dat je dat kunt!
Maar bedankt voor de mooie en leuke foto's en de filmpjes![]()
En natuurlijk voor het hele topic
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Voorlopig ga ik nog even niet opvangen, want de kat van mijn tante komt hier. En zij moet 's nachts in dat vrije kamertje kunnen. Mijn tante is nog drie weken op vakantie. Daarna ga ik weer opvangen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:54 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ach, alweer verhuisd voor plaatsing. Uit ervaring met onze eerste opvangers weet ik hoe moeilijk het is om ze daar achter te moeten laten. Het zijn prachtige kittens dus hopelijk worden ze snel geplaatst.
Je hebt ze in elk geval een goede start in het leven kunnen geven![]()
Ga je nog vaker opvangen ?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:13 schreef WinnieWana het volgende:
Twee zijn er al geadopteerd![]()
Mijn nicht was vandaag in het asiel om een eigen kitten uit te zoeken. Ze wilde een wat drukker sociaal kitten, want ze hebben ook een druk gezin. Drie kinderen, hond en al twee katten. En ze zei dat er al twee geadopteerd waren de grijze, Amelie dus, en uit het verhaal van de kinderen over het ander kittentje wordt ik niet wijs dat was bruin/zwart.
Owh, wat fijn!! Dan durf ik nu helemaal voluit te juichenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:22 schreef WinnieWana het volgende:
Het is verteld door het asiel en mijn nicht haar kinderen slapen hier regelmatig in het weekend want "tante "winnie wana heeft kittens en leuke eigen katten
thnx!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
Hoi! Ik zag je vraag in FB, heb je TT aangepast, maar dat 'lees verder op pagina 4' heb ik er af gelaten want bij mij heeft jouw topic bv maar 2 pagina'sNiet iedereen heeft hetzelfde aantal posts per pagina ingesteld. Is het oke zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |