Hier weer een aantal foto’s van mijn opvangers.
Ik denk dat ik ze donderdag naar het asiel breng. Dan heb ik ook nog even tijd om er bij te blijven. Nu de datum dichterbij komt, blijk ik het wel moeilijker vinden dan dat ik gedacht had voordat ik ging opvangen.
Maar ik ben er zeker van dat ze allemaal een goede blikopener zullen krijgen. Hopelijk worden ze per twee geplaatst.
Ze zijn nu iets ouder dan 8 weken en dat is ook te merken. Ze spelen lomp, luisteren nauwelijks en klimmen en klauteren overal op. Ze stoeien ook ruwer met elkaar. Als ze in de woonkamer zijn is het constant opletten wat ze nu weer aan het slopen zijn. Meestal is Billy (mijn kat) ook in de woonkamer. En het is natuurlijk leuk om die de hele tijd achterna te lopen en zijn staart proberen te pakken. Billy loopt alleen maar weg. De goedzak
En als ze dan uitgespeelt zijn komen ze heerlijk knuffelen en willen ze geaaid worden. En dan kunnen ze heerlijk slapen in mijn armen. En spinnen dat ze dan doen

. Dit zijn heerlijke kittens die zeker weten leuke huisgenootjes zullen worden voor degene die ze adopteert.
Nu ze zo druk zijn ben ik ook begonnen met strenge opvoeding. Haha. Dus niet in mijn benen klimmen als je denkt dat ik eten maak in de keuken. Ook niet klimmen als ik wel eten maak. Niet op de salontafel. Niet aan de snoeren, niet in de lamp klimmen, niet aan de planten knagen etc
De foto’s
Amelie
![Foto-CO68ECQG.jpg]()
Abel
![Foto-MLNJQRY3.jpg]()
Angie
![Foto-LHGOMNRY.jpg]()
![Foto-6E6G6VMT.jpg]()
Abel en Aicha in het hoge mandje in de krabpaal
![Foto-X8KPKSF6.jpg]()
![Foto-FNGHXRMJ.jpg]()
![Foto-3A7XCXAM.jpg]()