abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114037725
*O* De diarree is voorbij *O* Dus geen medicijnen nodig.

Voor elkaar gekregen met gekookte kipfilet en alleen babycat 34 brokjes van royal canin. Geen vers vlees meer. Als het goed blijft gaan ga ik het de komende week wel weer toevoegen aan hun menu, met kleine beetjes.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_114038565
Super ^O^
pi_114038569
Fijn dat de diarre weg is!
Nu gewoon weer groeien en doen!
pi_114082464
Ze groeien super. Amelie is ook een inhaalslag aan het maken :)

Het tuig heeft een nieuw tunneltje. Gegarandeerd speelplezier.
  woensdag 11 juli 2012 @ 21:42:57 #55
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114082635
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:39 schreef WinnieWana het volgende:
Ze groeien super. Amelie is ook een inhaalslag aan het maken :)

Het tuig heeft een nieuw tunneltje. Gegarandeerd speelplezier.
O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_114226583
Nieuwe foto's

Aicha

Foto van gisteravond. De oogjes verkleuren al iets.

Vanochtend. Vreetbuikje O+

Angie O+

Amelie's voetjes O+

Abeltje

Kleine en grote rooie

Nieuwsgierige oogjes

Vanochtend, na het eten is het tijd om samen een uur te slapen O+

Ze groeien goed. Ze zijn nu allemaal sociaal en knuffelig. Willen alleen maar geaaid worden of samen spelen.

Ze wegen vandaag met zeven weken oud
Abeltje 815 gram
Amelie 741 gram
Aicha 841 gram
Angie 769 gram
  zondag 15 juli 2012 @ 14:24:28 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114227945
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:47 schreef WinnieWana het volgende:
Nieuwe foto's

Aicha

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Foto van gisteravond. De oogjes verkleuren al iets.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vanochtend. Vreetbuikje O+
[ afbeelding ]

Angie O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Amelie's voetjes O+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Abeltje

[ afbeelding ]

Kleine en grote rooie
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nieuwsgierige oogjes
[ afbeelding ]

Vanochtend, na het eten is het tijd om samen een uur te slapen O+
[ afbeelding ]

Ze groeien goed. Ze zijn nu allemaal sociaal en knuffelig. Willen alleen maar geaaid worden of samen spelen.

Ze wegen vandaag met zeven weken oud
Abeltje 815 gram
Amelie 741 gram
Aicha 841 gram
Angie 769 gram
Leuke foto's weer O+ *O* En fijn om te horen dat ze het zo goed doen *O*
pi_114371782
morgen worden ze ingeënt bij het asiel. ben benieuwd.
pi_114375223
Komt vast goed :) Hoe gaat het verder met ze?
pi_114376888
Het gaat super met ze. Ze eten goed en komen dus ook goed aan.
Ze zijn knuffelig en sociaal. Allemaal. Al zijn er twee die er toch duidelijk meer van houden. Knuffelbeer Abeltje en knuffeltante Amelie O+
Ze zijn allemaal druk en ondernemend. Zoals kittens horen te zijn. Ze mogen nu ook in de woonkamer, slaapkamer en keuken. Maar dat is nog wel goed opletten want ze halen de raarste fratsen uit.
Kittens O+
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:38:01 #61
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114381890
Het zijn gewoon TOP-poezels!
Echt allemaal, en ze lijken steeds mooier te worden...
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:06:50 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114383707
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:02 schreef WinnieWana het volgende:
Het gaat super met ze. Ze eten goed en komen dus ook goed aan.
Ze zijn knuffelig en sociaal. Allemaal. Al zijn er twee die er toch duidelijk meer van houden. Knuffelbeer Abeltje en knuffeltante Amelie O+
Ze zijn allemaal druk en ondernemend. Zoals kittens horen te zijn. Ze mogen nu ook in de woonkamer, slaapkamer en keuken. Maar dat is nog wel goed opletten want ze halen de raarste fratsen uit.
Kittens O+
Top ^O^
pi_114409277
Wat nieuwe foto's van de afgelopen dagen

klimmende racemonsters

Spelen met de dragonfly :D

Dat boedha beeldje hoort bij een waterfontein, waar sammy en billy ook uit drinken. Maar Sammy of Billy of allebei :P hebben hem gemold.

Angie met haar mooie bruine kijkers en schitterende kleurtjesvacht

Angie geeft haar broertje een poetsbeurt

Ze zijn vanochtend naar het asiel geweest om daar ingeënt te worden. Ging snel. Ze waren hooguit tien minuten bezig met de vier kittens. Ze zijn gezond verklaard. Het afscheid komt nu wel snel in zicht. ;( Als ze geen entreactie vertonen kunnen ze volgende week al in het asiel terecht. Ik heb liever volgende week vrijdag. Dan zijn ze negen weken en volgens mij komen veel mensen op vrijdag langs in het asiel. Ik heb namelijk de hoop dat ze daar niet langer dan 2 dagen hoeven te zitten.
pi_114410450
Poeh, zoveel knuffeligheid... ik heb tijdens het lezen van dit topic wel 10 keer gedacht 'ach, er is best nog wel plaats voor een 3e poesje bij mij'. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_114415206
Wat een leuke foto's weer, lekker stel O+ Hopelijk zijn ze vanuit het asiel snel geplaatst, al denk ik dat het niet binnen 2 dagen zal zijn, er zitten waarschijnlijk nog wel meer kittens op een baasje te wachten. Maar in het asiel kunnen ze zich vast ook prima vermaken hoor, genoeg mensen die even een aai en wat aandacht geven en andere katten om mee te spelen enzo! Afscheid is natuurlijk helemaal niet leuk (zachtjes uitgedrukt), maar het komt vast helemaal goed met ze :Y Geniet van de laatste week :*
pi_114415416
Whut? Gaan de kittens na de eerste enting al terug naar het asiel? Wat snel! Hier blijven ze tot minstens 16 weken bij de gastgezinnen als er niet eerder een baasje gevonden is.
pi_114416091
Hmm volgens mij werkt het asiel in Enschede dan anders dan in Almelo. Ik heb nu kittens zonder moeder, dus weet niet of het dan anders is. Maar meestal mogen ze rond de negen weken naar het asiel en geadopteerd worden.

Ik heb ook liever vanuit huis adopteren. Maar ze houden geen site bij dus mensen gaan eerder naar het asiel om te kijken dan bij gastgezinnen thuis.

En vanaf wanneer mogen ze geadopteerd worden uit de gastgezinnen dan Oognip? 10-12 weken?
pi_114419965
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:15 schreef WinnieWana het volgende:
Hmm volgens mij werkt het asiel in Enschede dan anders dan in Almelo. Ik heb nu kittens zonder moeder, dus weet niet of het dan anders is. Maar meestal mogen ze rond de negen weken naar het asiel en geadopteerd worden.

Ik heb ook liever vanuit huis adopteren. Maar ze houden geen site bij dus mensen gaan eerder naar het asiel om te kijken dan bij gastgezinnen thuis.

En vanaf wanneer mogen ze geadopteerd worden uit de gastgezinnen dan Oognip? 10-12 weken?
Ze mogen geadopteerd worden vanaf 1 week na de eerste inenting.
Erg zonde dat ze geen site bijhouden zeg! Staan de kittens ook niet op de site van het asiel zelf? Dit is wel onnodig stress door een extra verhuizing en meer kans op ziektes in het asiel na nog maar 1 inenting. Na de 2e inenting zijn ze pas helemaal beschermd, vandaar dat ze dan ook pas naar het asiel terug mogen hier.
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:47:54 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114423429
Geweldige foto's weer *O* *O* *O* ^O^

Maar wat jammer dat ze zo snel al naar het asiel moeten -O- :'(
pi_114537209
Spelen met een muisje en dopje

Spelen met de cat it rails en automatische laser.

Ze zijn een beetje beduusd van die laser. Snappen nog niet zo goed wat ze er mee moeten. Ze vinden hem wel interessant.

Gewichten (rond de 8 weken oud nu)

Aicha 991 gram :o
Abel 911 gram
Amelie 837 gram

Angie niet kunnen wegen want die zit niet stil. Maar aangezien ze altijd ietsjes meer weegt dan Abel vermoed ik dat ze ook ruim over de 900 zit.

Nee ze staan niet op de website. Het dierenasiel zet dieren alleen op www.ikzoekbaas.nl en daar staat gewoon een algemene advertentie met "weer volop kittens" Op het asiel zelf hebben ze een apart ingerichte grote kittenkamer, waar alle kittens zitten. Ze komen dus niet bij de grotere katten terecht.
pi_114576721
Hier weer een aantal foto’s van mijn opvangers.
Ik denk dat ik ze donderdag naar het asiel breng. Dan heb ik ook nog even tijd om er bij te blijven. Nu de datum dichterbij komt, blijk ik het wel moeilijker vinden dan dat ik gedacht had voordat ik ging opvangen.

Maar ik ben er zeker van dat ze allemaal een goede blikopener zullen krijgen. Hopelijk worden ze per twee geplaatst.

Ze zijn nu iets ouder dan 8 weken en dat is ook te merken. Ze spelen lomp, luisteren nauwelijks en klimmen en klauteren overal op. Ze stoeien ook ruwer met elkaar. Als ze in de woonkamer zijn is het constant opletten wat ze nu weer aan het slopen zijn. Meestal is Billy (mijn kat) ook in de woonkamer. En het is natuurlijk leuk om die de hele tijd achterna te lopen en zijn staart proberen te pakken. Billy loopt alleen maar weg. De goedzak O+

En als ze dan uitgespeelt zijn komen ze heerlijk knuffelen en willen ze geaaid worden. En dan kunnen ze heerlijk slapen in mijn armen. En spinnen dat ze dan doen O+ . Dit zijn heerlijke kittens die zeker weten leuke huisgenootjes zullen worden voor degene die ze adopteert.
Nu ze zo druk zijn ben ik ook begonnen met strenge opvoeding. Haha. Dus niet in mijn benen klimmen als je denkt dat ik eten maak in de keuken. Ook niet klimmen als ik wel eten maak. Niet op de salontafel. Niet aan de snoeren, niet in de lamp klimmen, niet aan de planten knagen etc :P

De foto’s O+

Amelie

Abel

Angie

Abel en Aicha in het hoge mandje in de krabpaal

Amelie uit de bocht

Abeltje en Angie maken elkaar af

Wie wij? Nee hoor.

Angie heeft zo’n grappig koppie

Amelie en Angie

De grote rooie pesten

pi_114576973
quote:
17s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:21 schreef WinnieWana het volgende:

O+
pi_114612915
Foto's van vanmiddag

Voor het eerst op het balkon

Zo warm O+

En Aicha

Is het te zien dat ze al over de een kilo weegt ? *O*

dinsdag 24 juli 2012 @ 19:38:05 #74
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114613333
Wat een geweldige foto's weer O+
Fijn dat je dat nog even flink doet voor ze donderdag weg zijn :*

Ik zal duimen voor fantastische blikopeners voor ze ^O^
pi_114613474
Gaan ze donderdag al verhuizen? :o (sorry, ik kan niet alle gastgezinnen hier op fok! uit elkaar halen :@)

Maar leuke foto's en grote kittens :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')