Het kitten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
Leuke foto's, ze lijken op mijn vriendin.
Ik heb hem geadopteerd. Eerst had mijn vader een kitten. Brutus. Die ging niet goed samen met de kat van mijn vader Minous( die krabte zich kaal) Brutus is toen bij mij komen wonen en had een vriendje nodig.Die gewoon ook veel speelt. Abeltje is een schatje en zat nog in het asiel na 3 weken. Zijn zusjes waren al wel geadopteerd en hij was ook ontzettend afgevallen. Hij was 12 weken en 850 gramquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
Abel!?heb je hem weer tijdelijk of heb je hem geadopteerd?
Superleukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Inderdaad een stoere dame![]()
![]()
![]()
En wat leuk dat je Abel weer hebt
Jeetje wat is hij een hoop afgevallen! Maar bij jou komt dat weer helemaal goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Het kitten?Of lijkt het kitten op de kat van je vriendin?
[..]
Ik heb hem geadopteerd. Eerst had mijn vader een kitten. Brutus. Die ging niet goed samen met de kat van mijn vader Minous( die krabte zich kaal) Brutus is toen bij mij komen wonen en had een vriendje nodig.Die gewoon ook veel speelt. Abeltje is een schatje en zat nog in het asiel na 3 weken. Zijn zusjes waren al wel geadopteerd en hij was ook ontzettend afgevallen. Hij was 12 weken en 850 gramTerwijl hij met negen weken en bijna 1100 gram naar het asiel ging. En ach waar drie kunnen eten kunnen ook vier eten. Maar hier trek ik wel de grens hoor
[..]
Superleuk
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef WinnieWana het volgende:
Nieuwe foto's van Tetter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boos kijken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo grappig als katten als het ware een glimlach hebben
[ afbeelding ]
Spelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb haar nu 3 weken en een aantal dagen. Volgens het asiel was ze plusminus 5 weken toen ik haar kreeg. Dan zou ze nu 8 weken moeten zijn.
Maar ze weegt iets meer dan 1200 gram. Ze moet dus wel een paar weken ouder zijn. Zo 10-12 weken denk ik.
Ik sta altijd versteld hoeveel ze aan kunnen komen in een paar weken tijd. Ze was iets zwaarder dan 500 gram toen ze bij mij kwam en nu 700 + gram gegroeid in 3 weken tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |