Owh, wat jammer van Tetterquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:06 schreef WinnieWana het volgende:
Tetter is vandaag terug gegaan naar het asielDe laatste paar dagen had ze nog steeds waterige ontlasting. Als ze door de kamer liep drupte het er gewoon uit. Heel sneu. Verder wel heel erg levendig. In het asiel kunnen ze haar in de gaten houden en medicijnen geven mocht dat nodig zijn. Denk niet dat het lang gaat duren voordat ze opgeknapt is en geadopteerd kan worden.
Het asiel mooest ook voor een andere nestje dat was binnengekomen snel onderdak hebben. Daarom deze wissel.
Ik heb nu vier kittens van iets meer dan 4 weken oud. De eerste dag zaten ze bij een mevrouw van de dierenambulance. Hun moeder is een zwerfkat die wel te benaderen is. Maar de moeder had een erg rare dikke buik, en is gelijk geholpen. Dus we moeten nog even kijken wanneer moeders weer bij haar kittens kan.
De kittens zijn superlief en schattig. En laten ook van ze horen. Ze waren nog niet ontvlooit dus dat heb ik net gedaan. Van het asiel heb ik geitenmelkpoeder meegekregen en dat hebben ze net gedronken.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:18 schreef WinnieWana het volgende:
Dallas vind ik ook leuk![]()
De gewichten
Dakota 585 gram (was 471 gram)
Zwart-wit 690 gram (was 590 gram)
Dropje 580 gram (was 486 gram)
Tijger 640 gram ( was 550 gram)
Ze zijn dus sinds zaterdag veel gegroeid
Ah, ok, dus toch allemaal dames met een Dquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:08 schreef WinnieWana het volgende:
Tijger heet delilah, was ik vergeten erbij te zetten :-P
Je zou bijna Durfje zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:54 schreef WinnieWana het volgende:
Dat is een leuke naam, maar het is niet echt een dotjeZe is stoer en laat van zich horen. En is overal haantje de voorste
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:41 schreef WinnieWana het volgende:
Het wordt * dannalee*
Danna betekent god zal recht doen. En lee erachter voor het stoere.
Delilah is ook een bijbelse naam :-)
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:41 schreef WinnieWana het volgende:
gewichten 30 oktober vergeleken met 28 oktober
Dakota 640 ( +30)
Dannalee 725 (+48)
Dropje 602 (+33)
Delila 655 (+15)
Ze doen het geweldig. complimentenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:37 schreef WinnieWana het volgende:
Ze groeien echt ontzettend hard. Vooral Dannalee gaat als een speer. Klein zwaargewichtje
Gisteravond wogen ze
Dakota 695 gram (+55)
Dannalees 815 gram ( + 90)![]()
Dropje 666 gram ( +64)
Delila 718 gram ( +63)
Samen aan de kittenmelk
[ afbeelding ]
Delila in de vuilniszak. Ik was hem aan het dichtknopen, maar ik kan me niet omdraaien of er zit een kitten in. Meestal Brutus of Abel. Dit keer een van de kleintjes. En dan ook gelijk met de kop in een vleesblikje gaan. Nadat ik de foto nam, viel ze uit de vuilniszak![]()
[ afbeelding ]
Katten
Met zulke kleintjes kan het ineens heel hard de andere kant opgaan. Als haar temp goed was, ze niet uitgedroogd was, oogjes helder, ze maakt een goede indruk, etc. is er weinig reden om allerlei onderzoeken te doen en/of medicatie te gevenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:35 schreef Northside het volgende:
Apart dat de dierenarts Delila bij het onderzoek goedkeurt en ze een paar uur later bijna omvalt. Dan vraag je je ook af hoe grondig dat onderzoek was...
Wat hierboven staat.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:29 schreef Puala het volgende:
dit zijn afschuwelijke updates. Ik ga heel hard duimen voor Delila
Ze was niet echt goedgekeurd. Ze kreeg medicijnen mee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:35 schreef Northside het volgende:
Apart dat de dierenarts Delila bij het onderzoek goedkeurt en ze een paar uur later bijna omvalt. Dan vraag je je ook af hoe grondig dat onderzoek was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |