quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:05 schreef Copycat het volgende:
Iemand bedreven in Photoshop? Ruud achter de container, svp!
Minnaarsvlucht naar Marrakechquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:09 schreef Copycat het volgende:
De gevaarlijke liefde tussen de voetbalvrouw en de vechtjas
Het lijkt wel een titel uit de Bouquetreeks.
Ik begin nu toch wel benieuwd te worden hoe perfect jij er uitziet!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:41 schreef sherezade het volgende:
Ik heb weer wat gemist, Rafael en Nicky ??? kom op zeg....aan die Nicky zit echt niks vrouwelijks aanmet haar heksenkin
wat heeft dat er nu weer mee te maken, ik vind het gewoon vreemd dat als je een mooie vrouw hebt zoals sylvie waarom je dan over zoiets heen zou gaan???..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik begin nu toch wel benieuwd te worden hoe perfect jij er uitziet!
Ja, en Yo te grote tanden, en Extelle een groot voorhoofd, en Sylvie is te dun...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:44 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, die viezige Nikki heeft wel echt een heksenkin.
SHO, you've got to love it.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef Ole het volgende:
Ja, en Yo te grote tanden, en Extelle een groot voorhoofd, en Sylvie is te dun...
nou die kin is anders toch wel heel erg aanwezig en voor de rest ook geen mooie uitstraling, al die andere vrouwen hebben nog iets van charismaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, en Yo te grote tanden, en Extelle een groot voorhoofd, en Sylvie is te dun...
Maar misschien is ze up close & personal wel ontzettend aardig, weet jij veelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou die kin is anders toch wel heel erg aanwezig en voor de rest ook geen mooie uitstraling, al die andere vrouwen hebben nog iets van charisma
It's my life!quote:
Ja dat zijn 'interne' roddels. Raf kuste bij zijn goal nog gewoon zijn trouwring en is nu gezellig met Sylvie aan het chillenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:41 schreef sherezade het volgende:
Ik heb weer wat gemist, Rafael en Nicky ??? kom op zeg....aan die Nicky zit echt niks vrouwelijks aanmet haar heksenkin
Jammer dat je een punt wil maken bij Nikki want;quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik begin nu toch wel benieuwd te worden hoe perfect jij er uitziet!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:44 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, die viezige Nikki heeft wel echt een heksenkin.
quote:vr 22 jun 2012, 11:38
Sylvie van der Vaart pronkt met billen in bikini
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO'S - Sylvie en Rafael van der Vaart zijn op de gevoelige plaat vastgelegd op het strand in Saint Tropez.
De twee tortelduifjes genieten met volle teugen van elkaar en het warme weer. Sylvie heeft de grootste lol als Rafael haar optilt en haar op zijn nek laat zitten.
Sylvie ziet er spectaculair uit in een felgekleurde bikini en showde zelfs even haar billen..
jajaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar misschien is ze up close & personal wel ontzettend aardig, weet jij veel
Iets te overdreven lijkt mequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:53 schreef Copycat het volgende:
Ja, die zijn overduidelijk druk bezig met een mediaplan om de scheiding aan te kondigen.
Ik denk dat Sylvie gewoon graag wil laten zien dat het nog wel goed zit, ondanks de roddels. Waarom zouden ze dit faken? Het EK is toch voorbij? Noem me maar naief maar zo lang het gebaseerd is op wat vage roddels geloof ik gewoon dat Raf en Syl nog gelukkig samen zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Iets te overdreven lijkt me
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:25 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn photoshopskillz zijn slecht maar dat heb ik ervan gemaakt.
[ afbeelding ]
Briljant!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:25 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
straks maar even kijken, vind het een leuk programma dat VI oranjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier in het voetbalprogramma VI Oranje Rene Van der Gijp over Golftasgate. En voor de vrouwen en nichten hier: Rene van der Gijp heeft jarenlang met Ruud Gullit bij PSV gevoetbald en kent hem ook van het Nederlands elftal (waar hij met Gullit op de kamer heeft gelegen...)
Vanaf 2:40 ongeveer:
http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/1340224503/3
Knap gedaan Poekequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:25 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
ja was een betere klus geweest voor die gast wat vaker op tv komt, die prive detective met die tokkie uitstralingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ruud zelf op onderzoek is gegaan en achter een vuilnisbak zich heeft schuil gehouden. Hij heeft een bekende kop haast overal ter wereld, dus op Schiphol zou ie vast herkend worden. Als ik hem was geweest had ik een private dective ingehuurd.
Het zal mij benieuwen wat er waar is van het gerucht Raf en Nicki. Ik vind Nick een vies meisje iig ze komt een beetje ranzig over maar wie weet vind Raf dit juist lekker
Volgens de Story (letterlijke quote):quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ruud zelf op onderzoek is gegaan en achter een vuilnisbak zich heeft schuil gehouden. Hij heeft een bekende kop haast overal ter wereld, dus op Schiphol zou ie vast herkend worden. Als ik hem was geweest had ik een private dective ingehuurd.
het zal mij benieuwen wat er waar is van het gerucht Raf en Nicki. Ik vind Nick een vies meisje iig ze komt een beetje ranzig over maar wie weet vind Raf dit juist lekker
Op de heenweg wel johquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:00 schreef Poeke het volgende:
Shit, dus Badr was niet op Schiphol.. Nou moet ik de paint aanpassenMaar dat ga ik lekker niet doen; want zo is ie leuker
[ afbeelding ]
Maar in gedachten was Estelle natuurlijk wel bij hem. Dus misschien kun je zo'n cartoonwolkje om hem heen fabriceren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:00 schreef Poeke het volgende:
Shit, dus Badr was niet op Schiphol.. Nou moet ik de paint aanpassenMaar dat ga ik lekker niet doen; want zo is ie leuker
Misschien nog een vermombril en -snor op Ruudquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:00 schreef Poeke het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de Story (letterlijke quote):
De dag dat Estelle terugkwam uit Marrakech werd mij uiteindelijk alles duidelijk. Haar moeder had mij verteld dat ze met Leco van Zadelhoff een weekend op Ibiza was en dat ze die avond zou terugvliegen. Maar via via heb ik Leco laten bellen, en die zei van niets te weten! Ik ben toen naar Schiphol gereden op het moment dat daar haar vliegtug uit Ibiza moest landen. Er bleek ook een vlucht uit Marrakech aan te komen, met een korte tijd ertussen. De vlucht uit Marrakech kwam het eerst aan. Vanachter een vuilcontainer heb ik Estelle toen gezien. Badr was nog in Marokko gebleven, hoorde ik pas later. Ik ben toen snel naar huis gegaan. Estelle kwam gek genoeg veel later thuis. Ze wist natuurlijk niet dat ik wist hoe laat ze geland was, en ze wilde kennelijk niet dat ik zou kunnen achterhalen waar ze vandaan kwam. Onnodige moeite want de vluchten uit Ibiza en Marrakech kwamen juist vrij kort na elkaar aan, maar goed.
(Nee, ik kan m niet scannen)
Volgens mij hebben ze alleen dit soort dingen hangen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]Vreemd dat niemand hem herkent op Schiphol. Het moet toch ook bizar uitzien lijkt me? Vraag me af waar die vuilcontainers dan staan? Ben vaak op Schiphol geweest maar ik kan me niet herinneren er ooit vuilcontainers hebben gezien.
Ja hier heeft ze wel een Hunkemoller setje aan... Dus laten we er maar vanuit gaan dat die setjes van Hunkemoller magische dingen doen met je boobiesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:56 schreef alors het volgende:
Ik heb het idee dat Syl nu wel neppers heeft ja, omdat ze zo strak staan, volgens mij was ze na het afvallen heel wat cupjes kwijt maar daar zie je nu niets meer van, of het zijn de magische Hunkemoller bikinis...
Ik heb hem al.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:06 schreef Ole het volgende:
Heeft iemand deze al?
Ga hem sowieso straks even halen. Vast een bewaarexemplaar!
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:21 schreef hondjes het volgende:
Ik zou hem doen
Waar is ie nou..foto weg., quote weg.![]()
Ik heb 101 ppp, dus zit nog op pagina 1quote:
Deze wellicht?quote:
Ah, ik dacht al dat ik de enige was die het opmerkte, ik vind het er ook erg strak uitzienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:56 schreef alors het volgende:
Ik heb het idee dat Syl nu wel neppers heeft ja, omdat ze zo strak staan, volgens mij was ze na het afvallen heel wat cupjes kwijt maar daar zie je nu niets meer van, of het zijn de magische Hunkemoller bikinis...
Die zorgt er ook wel voor dat die er niet zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:00 schreef Ole het volgende:
Er zijn gewoon geen onflatteuze foto's van Sylvie te vinden!
Die scherpe blik met die bril van Ruudquote:
Mannen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik zat met mijn wederhelft op de bank en de promo van Ruud Gullit bij Sportzomer kwam voorbij, dus ik zeg "ah, Ruud! Die komt over zijn golftas praten?
Zegt meneer: "Nee voetbal, het is een voetbalprogramma".
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik zat met mijn wederhelft op de bank en de promo van Ruud Gullit bij Sportzomer kwam voorbij, dus ik zeg "ah, Ruud! Die komt over zijn golftas praten?
Verwerkt in de OPquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:25 schreef alors het volgende:
Ik zag trouwens gister ergens een TT met de woordspeling Ruuds Gulle Lidmisschien iets voor de TT?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Ben vaak op Schiphol geweest maar ik kan me niet herinneren er ooit vuilcontainers hebben gezien.
+1quote:
Ja! Dog the bounty hunter! Pracht televisiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt toch ook een bounty-hunter te zijn.
Er zal sowieso aan het borsten geknutseld zijn. Zij heeft toch borstkanker gehad?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik de enige was die het opmerkte, ik vind het er ook erg strak uitzien
Ze hebben lelijke recyclebakken neergezet tegenwoordig, niks aan de muur meer. Had Ruud makkelijk achter kunnen kruipen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:27 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze alleen dit soort dingen hangen...
Dus het zal wel een beetje een lul verhaal zijn van meneer Gullit...
Misschien heeft hij wel een detective ingeschakeld en heeft de detective Estellie bespioneerd op Schiphol maar zegt Ruud dat hij haar vanachter een vuilcontainer heeft bespied om het verhaal nog zieliger te maken.
[ afbeelding ]
Whaaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef Muis006 het volgende:
Kijk hierrrrr voor de video (zonder echt nieuws...quote:Kids Gullit schieten goed op met Badr
Joelle en Maxime, de kinderen van Ruud en Estelle Gullit, kunnen het uitstekend vinden met Estelles nieuwe vriend Badr Har. Dat blijkt uit een bezoekje dat ze brachten aan kartcentrum Bleekemolen in Amsterdam.
Dus je hebt er 2?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet allemaal, die van mij bracht gewoon de Story mee toen hij boodschappen ging doen
zou ik ook als ik een rolex krijg voor mijn elfde verjaardagquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Net op Shownieuws:
[..]
Kijk hierrrrr voor de video (zonder echt nieuws...)http://www.shownieuws.tv/(...)en-goed-op-met-badr/
quote:
Pics?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Net op Shownieuws:
[..]
Kijk hierrrrr voor de video (zonder echt nieuws...)http://www.shownieuws.tv/(...)en-goed-op-met-badr/
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:55 schreef hexje het volgende:
Badr heeft grote handen. Misschien is het 'Badr heeft een veel grotere zwembad dan Ruud' een metafoor voor 'iets' anders.
Vanaf 2:30 op de achtergrond: http://www.gossipqueen.nl(...)012/06/Badr-Hari.jpgquote:
ik zag de foto niet goed ik dacht dat het Yes-r ofzo wasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Badr heeft gehoord dat jullie over hem roddelen en dit is wat hij er van vindt:
[ afbeelding ]
ja maar ja maar.....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:19 schreef jpjedi het volgende:
Hmmm ben niet zo van de BN-er roddels maar de voetbal interesse bracht me bij dit topic en ik moet zeggen dat ik in Januari naast vd Vaart en Nicky Plessen zat te ontbijten op Schiphol, achter de douane. Het leek een stelletje maar ik stelde er vraagtekens bij omdat ik bij Sylvie op school heb gezeten en zij nergens in de buurt was. Normaal zou me de vrouw van een voetballer geen bom interesseren namelijk.
Dat scheelt toch bij het kerstboom versieren. Ofzo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:34 schreef Cynix ® het volgende:
Een gezellige Marokkaan, kom er eens om.
Nou ja, wel een met losse handjes uiteraard.
Dat was Ruud.quote:
Oeh jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:10 schreef Poeke het volgende:
Het is tijd voor nieuw nieuws. Kan Daphne niet eens uit de school klappen tegen Evert?
Afgelopen week zat 'ie iig wel met Sylvie te etenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:19 schreef jpjedi het volgende:
Hmmm ben niet zo van de BN-er roddels maar de voetbal interesse bracht me bij dit topic en ik moet zeggen dat ik in Januari naast vd Vaart en Nicky Plessen zat te ontbijten op Schiphol, achter de douane. Het leek een stelletje maar ik stelde er vraagtekens bij omdat ik bij Sylvie op school heb gezeten en zij nergens in de buurt was. Normaal zou me de vrouw van een voetballer geen bom interesseren namelijk.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-als-een-speer.dhtmlquote:Opgejaagde Gullit verlaat golfbaan als een speer
23-6-12 - 07:50 bron: AD Sportwereld
Oud-international Ruud Gullit tijdens het Van Lanschot Senior Open golftoernooi. Gullit doet dit jaar voor het eerst mee en is een van de 72 deelnemende amateurs.
Of het kwam omdat hij ruim vijfeneenhalf uur op de golfbaan had gelopen of doordat hij de media een beetje beu is; Ruud Gullit had gistermiddag na zijn eerste ronde tijdens het Lanschot Senior Open op de Koninklijke Haagsche Golf & Country Club geen zin meer om journalisten te woord te staan.
Ook niet over zijn golfspel, want de oud-voetballer stapte na zijn achttiende hole snel in een buggy om zich als een speer van de golfbaan in Wassenaar te laten vervoeren.
Het zit Ruud Gullit, die donderdagavond op televisie nog wel liet weten eventueel beschikbaar te zijn voor de functie van bondscoach, even niet mee.
Hij ligt in scheiding met zijn vrouw Estelle en is daardoor een prooi voor de paparazzi. Die waren dan ook aanwezig toen Gullit om half twee op hole tien moest starten.
Ruim vijfëneenhalf uur later kwam hij binnen, ruim een uur later dan normaal het geval zou zijn geweest.
Het stormde namelijk hard op de Haagsche. Soms werd windkracht acht gemeten tijdens de wedstrijd waaraan niet alleen profs, maar ook amateurs - zoals Gullit - meededen.
De 49-jarige Amsterdammer heeft handicap 6,6, maar dat kon hij gisteren onder deze 'omstandigheden' op de Wassenaarse golfbaan niet spelen.
Ik heb hem nog niet op bewegend beeld gezien, maar er is volgens mij niks mis mee, neequote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel een leuke man.![]()
Of mag dat niet.
Ze heeft wel knokkige knieën op die foto hoor... gaddammequote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:47 schreef Mylene het volgende:
Deze foto staat op de voorpagina:
[ afbeelding ]
quote:
Hij is helemaal niet bad. Hij heeft nota bene een kerstboom!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:55 schreef proud_mami het volgende:
Badr Hari is lekkerrrrrrrrrrrrr ...... een echt lekkere bad boy!
En hij heeft een maand in het klooster gezeten! Een maand!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet bad. Hij heeft nota bene een kerstboom!
En daarna belde hij zijn moeder om te vragen of de TV wat zachter mochtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En hij heeft een maand in het klooster gezeten! Een maand!!!![]()
Inderdaad! Nou, toen ik dat las, zat ik even helemaal stuk dat begrijp je natuurlijk wel .quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En daarna belde hij zijn moeder om te vragen of de TV wat zachter mocht
Ik deed een gracieus showbizztraantje plengen. Zo'n mooie enkele. Die zo tergend langzaam naar beneden biggelt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Inderdaad! Nou, toen ik dat las, zat ik even helemaal stuk dat begrijp je natuurlijk wel .
Zo'n Maxima-exemplaar?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik deed een gracieus showbizztraantje plengen. Zo'n mooie enkele. Die zo tergend langzaam naar beneden biggelt.
Ik neig er zelf eerder naar het een Sylvietje te noemen... Ligt er ook aan hoe lang ik er op heb moeten persen... De spontanere exemplaren krijgen eerder een Maxima-label mee, ja.quote:
Ik zie toch een link hoor!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
Hij bezoekt zijn dochter wel, misschien leest Afrojack mee?
Er komt nog een Boebidoe (?) soort van schema!quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Afgelopen week zat 'ie iig wel met Sylvie te eten
[ afbeelding ]
Wedden dat dat schema en het echte Boe schema elkaar ook nog wel ergens zullen raken? En dan hebben we het indirect allemaal met Ruud en Badr en Nikkie gedaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Er komt nog een Boebidoe (?) soort van schema!
Haha, misschien Estelle en de kinderen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:46 schreef Skaai het volgende:
Vanmorgen liep in over de pier op Schiphol en toen werden passagiers Gullit en Cruijff omgeroepen voor de vlucht naar Venetië! Er werd niet gesproken over het afladen van een golftas
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wedden dat dat schema en het echte Boe schema elkaar ook nog wel ergens zullen raken? En dan hebben we het indirect allemaal met Ruud en Badr en Nikkie gedaan
Heb jij ook altijd van die spontane vakantiekiekjes met je lover terwijl je aan 1 stuk door een manische glimlach op je gezicht plant waardoor je ten alle tijde gelukkig en verliefd op de foto staat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik neig er zelf eerder naar het een Sylvietje te noemen... Ligt er ook aan hoe lang ik er op heb moeten persen... De spontanere exemplaren krijgen eerder een Maxima-label mee, ja.
En van mn slankste hoek genomen! Met de lipjes getuit!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd van die spontane vakantiekiekjes met je lover terwijl je aan 1 stuk door een manische glimlach op je gezicht plant waardoor je ten alle tijde gelukkig en verliefd op de foto staat?
Vooral op de link klikkentwitter:FrankRonald1970 twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 11:56:44R: Back in Holland, Ruud zat er ook weer;-) http://t.co/jzh8xkRQ reageer retweet
Jazeker ik volg hun op twitter.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:07 schreef Olga het volgende:
en dan is het ook het echte account van frank en ronald de boer begrijp ik
is gewoon genieten hier!quote:
filmpje loopt tot 1.32 ongeveer.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vanaf 2:30 op de achtergrond: http://www.gossipqueen.nl(...)012/06/Badr-Hari.jpg
En ongetwijfeld in het roddelblad van Evert![]()
*kir kir giegelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:08 schreef MaLo het volgende:
Misschien kan Yolanthe een indringend interview doen met Estelle en Badr.
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:08 schreef MaLo het volgende:
Misschien kan Yolanthe een indringend interview doen met Estelle en Badr.
Wel een contract breuk met vage (géén) rede.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvie gewoon graag wil laten zien dat het nog wel goed zit, ondanks de roddels. Waarom zouden ze dit faken? Het EK is toch voorbij? Noem me maar naief maar zo lang het gebaseerd is op wat vage roddels geloof ik gewoon dat Raf en Syl nog gelukkig samen zijn.
Nou, bewegend beeld gezien en ik kan niet zeggen dat ik 'm een lekker ding vind. Mooi lijf wel, maar dat mag ook wel voor een kickbokser.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Met een vorige ex. (voor het geval deze nog niet voorbij is gekomen).
http://badrhariboxer.com/tag/chantal-oornink/
Eet waarschijnlijk slecht door haar verliefdheidquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:18 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, bewegend beeld gezien en ik kan niet zeggen dat ik 'm een lekker ding vind. Mooi lijf wel, maar dat mag ook wel voor een kickbokser.
En wat is Estelle mager! Ze was toch een stuk flinker een tijd terug?
Dat lees ik er niet in. Ze wordt van een programma gehaald, maar blijft onder contract bij RTL Duitsland, toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een contract breuk met vage (géén) rede.
http://www.destentor.nl/n(...)-Das-Supertalent.ece
Welnee, gewoon standaard Marokkanen-kop.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:18 schreef Day het volgende:
Nou, bewegend beeld gezien en ik kan niet zeggen dat ik 'm een lekker ding vind. Mooi lijf wel, maar dat mag ook wel voor een kickbokser.
Badr slaat natuurlijk niet zijn vriendin het ziekenhuis in, het waren de buren van zijn vriendin die hij het ziekenhuis in sloegquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:42 schreef Cynix ® het volgende:
Welke had-ie ook al weer het ziekenhuis in geslagen?
Da's niet zo interessant want dat was al jaren min of meer bekend, en of ze nou Truus of Suus heten maakt mij iig niet zo veel uit...wel als het een BN'r is natuurlijk want daar speculeerde Estelle zelf over in haar interviewquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef utrecht1970 het volgende:
Ben benieuwd of de andere ex/en van Ruud nog een duit in het zakje doen, of zit dat in de riante afkoopregeling, dat ze hun bek moeten houden over hun huwelijk
Goh Cynix, je zou onderhand bijna gaan denken dat jij wat issues hebt met Marokkanen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, gewoon standaard Marokkanen-kop.
Alleen lijkt-ie al zijn tanden nog te hebben, misschien dat dat opvalt.
gewoonte ofzo? of misschien is het in de relatie nog net wat minder eenzaam dan zonder relatiequote:Op zondag 24 juni 2012 11:15 schreef Ziba het volgende:
Waarom doen ze niet gewoon normaal en scheiden ze van elkaar vóórdat er vreemd wordt gegaan (of praat er met elkaar over i.p.v. meteen in bed te duiken met een ander). Die eenzaamheid enzovoort komen toch niet zomaar?
volgens mij is het redelijk 'normaal' dat je al een vervang scharrel hebt voordat je de vorige de laan uit stuurt.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:15 schreef Ziba het volgende:
Waarom doen ze niet gewoon normaal en scheiden ze van elkaar vóórdat er vreemd wordt gegaan (of praat er met elkaar over i.p.v. meteen in bed te duiken met een ander). Die eenzaamheid enzovoort komen toch niet zomaar?
quote:Op zondag 24 juni 2012 02:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Goh Cynix, je zou onderhand bijna gaan denken dat jij wat issues hebt met Marokkanen.
Die overigens zelfs in hun standaardversie al wel iets knapper zijn dan excellent gelukte kaaskoppen zoals jij.![]()
Nou, nou, nouquote:Op zondag 24 juni 2012 11:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
volgens mij is het redelijk 'normaal' dat je al een vervang scharrel hebt voordat je de vorige de laan uit stuurt.
quote:Op zondag 24 juni 2012 11:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb vannacht over Badr gedroomd...het is officieel, dit topic stoort me in mijn leven overdag en is nu zelfs mijn dromen binnengedrongen
Ik ben vergolftast
Valt wel mee, hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Goh Cynix, je zou onderhand bijna gaan denken dat jij wat issues hebt met Marokkanen.
Of alle dames labiel (die optie zou ik ook niet uitsluitenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor.
Maar het valt me op dat er eerst veel opmerkingen over zijn agressiviteit gemaakt worden en vervolgens beginnen alle dames te zwijmelen. Dat begrijp ik nooit zo goed.
Ik zal wel gewoon jaloers zijn.
Ja jij wil ook door Badr geslagen worden denk ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor.
Maar het valt me op dat er eerst veel opmerkingen over zijn agressiviteit gemaakt worden en vervolgens beginnen alle dames te zwijmelen. Dat begrijp ik nooit zo goed.
Ik zal wel gewoon jaloers zijn.
quote:Opgejaagde Gullit verlaat golfbaan als een speer
BEWAAR
ARTIKEL
12 REACTIES
Door: redactie
23-6-12 - 07:50 bron: AD Sportwereld
Oud-international Ruud Gullit tijdens het Van Lanschot Senior Open golftoernooi. Gullit doet dit jaar voor het eerst mee en is een van de 72 deelnemende amateurs. © epa.
Of het kwam omdat hij ruim vijfeneenhalf uur op de golfbaan had gelopen of doordat hij de media een beetje beu is; Ruud Gullit had gistermiddag na zijn eerste ronde tijdens het Lanschot Senior Open op de Koninklijke Haagsche Golf & Country Club geen zin meer om journalisten te woord te staan.
© anp.
© anp.
Ook niet over zijn golfspel, want de oud-voetballer stapte na zijn achttiende hole snel in een buggy om zich als een speer van de golfbaan in Wassenaar te laten vervoeren.
Het zit Ruud Gullit, die donderdagavond op televisie nog wel liet weten eventueel beschikbaar te zijn voor de functie van bondscoach, even niet mee.
Hij ligt in scheiding met zijn vrouw Estelle en is daardoor een prooi voor de paparazzi. Die waren dan ook aanwezig toen Gullit om half twee op hole tien moest starten.
Ruim vijfëneenhalf uur later kwam hij binnen, ruim een uur later dan normaal het geval zou zijn geweest.
Het stormde namelijk hard op de Haagsche. Soms werd windkracht acht gemeten tijdens de wedstrijd waaraan niet alleen profs, maar ook amateurs - zoals Gullit - meededen.
De 49-jarige Amsterdammer heeft handicap 6,6, maar dat kon hij gisteren onder deze 'omstandigheden' op de Wassenaarse golfbaan niet spelen.
Deze keer was hij tenminste wel op de golfbaan.quote:
Ik vermoed dat dit een charme-offensief is van Ruud voor de golftas.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze keer was hij tenminste wel op de golfbaan.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:10 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit een charme-offensief is van Ruud voor de golftas.
quote:Ronald de Boer haalt grap uit met Gullit
Ronald de Boer heeft op Twitter een grap uitgehaald met Ruud Gullit. De oud-speler en tweelingbroer van Ajax-trainer Frank de Boer plaatste dit weekeinde een foto op Twitter met daarop Ruud Gullit afgebeeld in een kliko.
Dat deed Ronald de Boer naar aanleiding van de verhalen die rond de scheiding van Gullit naar buiten kwamen. Zo werd bekend dat Gullit zijn vrouw op Schiphol had bespioneerd vanachter een afvalcontainer.
Bron
Oh niet ver genoeg omhoog gescrolled, ik zie het nuquote:Op maandag 25 juni 2012 07:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
stond al in dit topic
Mooi het is weer maandag, hopelijk weer wat nieuwe ontwikkelingen
quote:FOOTBALL hero Ruud Gullit has told how he taped his wife calling him a dork then hid behind an airport rubbish bin to catch her cheating.
even wakker worden en dan komt ie rraanquote:Op maandag 25 juni 2012 07:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik wacht al een hele dag met smart....
Whaha achter die container!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:25 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-cougar-froukje.htmlquote:Party weet te melden dat Ruud momenteel een affaire heeft met een dame die een paar cafées bezit. Al met al geen frisse vrolijke boel in Huize Gullit en die scheiding snappen we dan ook wel.
Ik hoop dat ze een andere bron hebben dan deze topicreeks trouwensquote:Op maandag 25 juni 2012 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-cougar-froukje.html
Zijn er al pics van deze dame?![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Mylene het volgende:
Volgens weekblad Party wordt er in de kusstreek van Noord Holland al maandenlang gefluisterd dat Ruud gevallen zou zijn voor de charmes van Debby Nuyens.
Ruud begon, en dat wist Estelle al voor ze "ja" zei.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:58 schreef lady-wrb het volgende:
en dan gezellig een potje naar elkaar gaan wijzen: zij begon! nee hij begon, nee zij begon, nee hij begon.
Het zou zomaar de dame kunnen zijn die ik ook viavia ken.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef Ripley het volgende:
Badr is eng
Ik ken overigens iemand die een tijd met Gullit is vreemd gegaan
Dat zou heel goed kunnen, CCquote:Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou zomaar de dame kunnen zijn die ik ook viavia ken.
Hoe dat zo???quote:Op maandag 25 juni 2012 16:37 schreef Ripley het volgende:
Dat zou heel goed kunnen, CC
Badr heeft mij ooit ook bijna voor mijn bek geslagen ooit, enge kerel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe dat zo???ah nee, dan is het een andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ow, ik deed iets wat 'm niet zinde, moest hem spreken voor mijn werk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Cees, die wint het wel van Badeendquote:Op maandag 25 juni 2012 07:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruud heeft wat oude partijen bekeken en hulp ingeschakeld?
hehehe, jij krijgt het ook met iedereen aan de stok he?!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
ah nee, dan is het een andere.
Ow, ik deed iets wat 'm niet zinde, moest hem spreken voor mijn werk
Ja heb ik een pic van geplaatst, niet zo mooiquote:Op maandag 25 juni 2012 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-cougar-froukje.html
Zijn er al pics van deze dame?![]()
had ze even naar dit topic verwezen, waren ze gelijk bijquote:Op maandag 25 juni 2012 17:01 schreef Lutte het volgende:
Ik liep net door het dorp, hoor ik een groepje praten (type kamper) over deze gate. Echt moest m'n lachen zo enorm inhouden
'Ja maar die Estelle die is nou zwanger.' 'En die Evert Santegoeds is ook niet te vertrouwen!' En zo werd alles ff doorgesproken
heb ik gedaan bij iemand op fb, het mens ging me toch door het lint dat er zo over gesproken werd.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
had ze even naar dit topic verwezen, waren ze gelijk bij
ole, thnx voor t scannen... ga t lezen zodra ik thuis ben
Een hele eigen show zelfsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat lees ik er niet in. Ze wordt van een programma gehaald, maar blijft onder contract bij RTL Duitsland, toch?
Ah, ik had al het idee dat het topic zo snel gingquote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een andere bron hebben dan deze topicreeks trouwens
Was toch al genoemd? Een in scheiding liggende horecadame uit Noord Holland (Schagen?) toch?!
Edit: toen was Party ook al de bron:
[..]
[ afbeelding ]
Nog met haar echtgenoot.
Lieve Jane, ik doe niet eens moeite meer de vrouwelijke psyche te willen begrijpen, kansloze missie.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
dus omdat iemand zn crimineel is/verleden heeft kan je zn lichaam niet mooi vinden, cynix?
Mannen kunnen dat prima scheiden.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
dus omdat iemand zn crimineel is/verleden heeft kan je zn lichaam niet mooi vinden, cynix?
Nee, maar ik denk niet dat je het interview hoeft te lezen om te weten wat erin staat. Ongeveer dit, waarschijnlijk:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:51 schreef proud_mami het volgende:
Heeft iemand het interview met Badboy Hari gelezen in de Telegraaf, of beter nog kan iemand het inscannen, of een linkje delen?
Bvd!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk niet dat je het interview hoeft te lezen om te weten wat erin staat. Ongeveer dit, waarschijnlijk:
"Ik ben een hele goeie jongen, mijn moeder is mijn alles. Een echt familiemens, al zou je dat misschien niet zeggen. Kerstbomen, hè, daar krijg ik altijd een brok van mijn keel, en dan hoeven er niet eens cadeautjes onder te liggen, want materie interesseert me niks. Tuurlijk, een mooi klokje heb je als man wel nodig, en een beetje een leuke auto, maar verder ben ik meer op de spirituele weg. Dat komt door Estèlle, hè? Een brok van 1.80 meter gratie, en dan heb je haar nog niet eens horen praten. Hele diepe, wijze dingen zegt ze. Laatst nog, we waren in Parijs, zei ze tegen me: "Een Rolex, hè, dat vind ik nou helemaal niks. Ja, voor kinderen, oké, maar boven de vijftien kan je daar echt niet meer mee aankomen." Dat is wijsheid, vind ik.
Dat Estelle er toevallig uit ziet als een lekker w... een brok gratie, betekent niet dat ze geen diepe gedachten heeft. Toen we dus in Parijs waren, bleek ze gewoon vloeiend Frans te spreken; in elke winkel stond ze te ratelen met die winkelmeisjes, ik verstond er geen woord van, maar mooi dat we even later met twaalf tassen buiten stonden bij Louis Vuitton en Cartier, dus dat was voor haar geen enkel probleem.
En ja, ze gaat ook heel spiritueel om met mijn verleden; er zijn een paar incidentjes geweest, maar dat waren allemaal misverstanden. Estelle begrijpt dat. Zij heeft ook vaak met roddel en achterklap te maken gehad, zij weet hoe het is om in het middelpunt van de belangstelling te staan. De mensen kijken haar overal na, soms klimmen ze zelfs in de vuilnisbakken om een glimp van haar op te vangen. Maar Estelle blijft onder al die drukte gewoon zichzelf. Lekker gewoon, met haar Amsterdamse humor.
Over mijn zogenaamde geweldsdelicten hebben we heel fijn en open gepraat, en Estelle weet dat het goed zit tussen ons. Ik ben nooit veroordeeld, dat zegt toch wel genoeg? Ja, die verhalen dat mensen hun aangifte intrekken uit angst voor mij, dat is echt onzin. Bang, voor mij? Ik ben een hele lieve, gevoelige jongen. In de ring is het natuurlijk anders, dat is sport, maar daarbuiten... ik huil al om een kerstboom, of had ik dat al gezegd? Nou, om een kerstbal dan. Mijn moeder kan de tissues niet aanslepen, ik zit altijd te janken."
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk niet dat je het interview hoeft te lezen om te weten wat erin staat. Ongeveer dit, waarschijnlijk:
"Ik ben een hele goeie jongen, mijn moeder is mijn alles. Een echt familiemens, al zou je dat misschien niet zeggen. Kerstbomen, hè, daar krijg ik altijd een brok van mijn keel, en dan hoeven er niet eens cadeautjes onder te liggen, want materie interesseert me niks. Tuurlijk, een mooi klokje heb je als man wel nodig, en een beetje een leuke auto, maar verder ben ik meer op de spirituele weg. Dat komt door Estèlle, hè? Een brok van 1.80 meter gratie, en dan heb je haar nog niet eens horen praten. Hele diepe, wijze dingen zegt ze. Laatst nog, we waren in Parijs, zei ze tegen me: "Een Rolex, hè, dat vind ik nou helemaal niks. Ja, voor kinderen, oké, maar boven de vijftien kan je daar echt niet meer mee aankomen." Dat is wijsheid, vind ik.
Dat Estelle er toevallig uit ziet als een lekker w... een brok gratie, betekent niet dat ze geen diepe gedachten heeft. Toen we dus in Parijs waren, bleek ze gewoon vloeiend Frans te spreken; in elke winkel stond ze te ratelen met die winkelmeisjes, ik verstond er geen woord van, maar mooi dat we even later met twaalf tassen buiten stonden bij Louis Vuitton en Cartier, dus dat was voor haar geen enkel probleem.
En ja, ze gaat ook heel spiritueel om met mijn verleden; er zijn een paar incidentjes geweest, maar dat waren allemaal misverstanden. Estelle begrijpt dat. Zij heeft ook vaak met roddel en achterklap te maken gehad, zij weet hoe het is om in het middelpunt van de belangstelling te staan. De mensen kijken haar overal na, soms klimmen ze zelfs in de vuilnisbakken om een glimp van haar op te vangen. Maar Estelle blijft onder al die drukte gewoon zichzelf. Lekker gewoon, met haar Amsterdamse humor.
Over mijn zogenaamde geweldsdelicten hebben we heel fijn en open gepraat, en Estelle weet dat het goed zit tussen ons. Ik ben nooit veroordeeld, dat zegt toch wel genoeg? Ja, die verhalen dat mensen hun aangifte intrekken uit angst voor mij, dat is echt onzin. Bang, voor mij? Ik ben een hele lieve, gevoelige jongen. In de ring is het natuurlijk anders, dat is sport, maar daarbuiten... ik huil al om een kerstboom, of had ik dat al gezegd? Nou, om een kerstbal dan. Mijn moeder kan de tissues niet aanslepen, ik zit altijd te janken."
t leek er anders verdacht veel opquote:Op maandag 25 juni 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Lieve Jane, ik doe niet eens moeite meer de vrouwelijke psyche te willen begrijpen, kansloze missie.
Staat in dit topic: [GOLFTASGATE] Extelle vs Gulle Gullit achter de vuilcontainer #4quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:51 schreef proud_mami het volgende:
Heeft iemand het interview met Badboy Hari gelezen in de Telegraaf, of beter nog kan iemand het inscannen, of een linkje delen?
Bvd!
Estelle valt wel op bad boys die sjoemelen met sporttassen lijkt welquote:Maar eigenlijk wilde ik helemaal niet. Ik verstopte de grote tas met die handschoenen en de rest in de kelder, ging dan een eindje lopen en kwam weer thuis. Hoe was de training? Ja, leuk! Tot ik op een dag terug kwam van de wandeling en de tas was weg. Betrapt! En ik kreeg geweldig op mijn kop. Wij geven geld uit zei mn moeder en jij gaat niet. Schúldig voelde ik me! Daarna heb ik het wel serieus aangepakt, en kreeg ik de smaak te pakken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Estelle en Badr samen op romantische vakantie!!!
Hierrrr: http://www.telegraaf.nl/p(...)r_op_vakantie__.html
Edit: met Ruud in de kofferbak![]()
Ha, hier valt vast geld mee te verdienen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:46 schreef Skaai het volgende:
Vanmorgen liep in over de pier op Schiphol en toen werden passagiers Gullit en Cruijff omgeroepen voor de vlucht naar Venetië! Er werd niet gesproken over het afladen van een golftas
Nooit geweest en nu nog niet neequote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Na het lezen van het interview nog steeds in [zwijmelmode], dames?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:27 schreef Copycat het volgende:
'Ben bowluh met me ma en ba. En me broertjuh. Pa zit in de bloembak.'
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:27 schreef Copycat het volgende:
'Ben bowluh met me ma en ba. En me broertjuh. Pa zit in de bloembak.'
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind Estelle en Badr wel een leuk stelletje om te zien btw
Ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind Estelle en Badr wel een leuk stelletje om te zien btw
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:29 schreef Greys het volgende:
Ja precies.
"Kom we doen gewoon heel leuk en spontaaaaaan en doen net alsof die fotograaf daar helemaal niet half op onze baan staat, zodat iedereen kan zien hoe lekker gewoon wij toch zijn gebleven en ook gewoon heel burgerlijk gaan bowlen!".
dat houdt iig dit topic levendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:30 schreef Copycat het volgende:
Het is inderdaad wel erg in ya face, allemaal.
Ik heb het gevoel dat er veel onderhuids venijn bij komt kijken.
Oh op die manier sneu bedoelde ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef mascara-klodder het volgende:
En sneu voor Ruud? Ik weet het eigenlijk niet. Zou hij het echt niet hebben zien aankomen?
Mannen zijn natuurlijk niet de snuggerste wezens wat dat betreft, zelf lekker rondneuken en dan niks terug verwachten? Hoe stupid kan je zijn.
Dat gevoel heb ik ook. Volgens mij gebruikt Estelle momenteel de pers en haar kinderen om Ruud te laten zien dat ze nu (zonder hem) en met een ander veel gelukkiger is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh op die manier sneu bedoelde ik ook niet.
Gewoon de manier waarop dit gaat. Dat elke poep en scheet van Badr en Estelle onder zijn neus gewreven wordt door ze. Want ze hebben die bowlingfotograaf gewoon zelf geregeld natuurlijk
"Zie ons het eens gezellig hebben met jouw/onze kinderen, Ruudje". Zo een beetje.
Dat vind ik wel wat sneu idd.
Dan had ze de eer aan zichzelf moeten houden, Ruud aan de kant moeten zetten en daarna gezellig shiny happy met Badr moeten gaan lopen doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. Volgens mij gebruikt Estelle momenteel de pers en haar kinderen om Ruud te laten zien dat ze nu (zonder hem) en met een ander veel gelukkiger is.
Ze gebruikt elke mogelijkheid om breed uit te meten dat Ruud jarenlang vreemdging en ze daardoor erg ongelukkig is geweest
We worden inderdaad op onze wenken bediend. Soms heb ik een licht vermoeden dat ze dit speciaal voor de SHO-ers doen, zo bizar is het.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat houdt iig dit topic levend
Stelletje ramptoeristen zijn we ook eigenlijk
Het zijn grote kinderen, wie weet willen ze zelf al wel mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat een mediageil stel.
Ook triest dat die vent meteen het gezin ingetrokken wordt.
Laat ze eerst even daten in plaats van meteen een nieuw gezinnetje vormen.
Leuk voor de kids.......die rebound man.
Neuh, omgekocht met een Rolex wrs.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zijn grote kinderen, wie weet willen ze zelf al wel mee.Of zijn ze aan de haren getrokken?
die miljonairs hebben toch maar een hard levenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh op die manier sneu bedoelde ik ook niet.
Gewoon de manier waarop dit gaat. Dat elke poep en scheet van Badr en Estelle onder zijn neus gewreven wordt door ze. Want ze hebben die bowlingfotograaf gewoon zelf geregeld natuurlijk
"Zie ons het eens gezellig hebben met jouw/onze kinderen, Ruudje". Zo een beetje.
Dat vind ik wel wat sneu idd.
Mwahah, die quote bovenaan: GERUCHT: Afrojack HUURDE Paris Hilton in!quote:
Hij heeft een Sylvester Stallone-mond, of hij probeert daar iig op te lijken ofzo ...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:22 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf zijn mond mooi vinden. Maar daar hield en houdt het mee op.
Nee man! Gek! Hij heeft een mooie, volle mond. Niet zo'n hangmondje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef proud_mami het volgende:
Hij heeft een Sylvester Stallone-mond, of hij probeert daar iig op te lijken ofzo ...
Ach, estelle wist dat toch en vond het prima zolang ze zijn creditcards meekreeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ruud gaf gister zelf bij Studio Sportzomer aan hoe alles met de media gaat. Hoe zijn woorden vroegah al verdraaid zijn in Italië, bij de pers. Ik heb nog steeds geen kant om te kiezen bij Ruud en Estelle.Alleen ging Ruud al jaren vreemd, dus hij is de hond voor mij
Maar dat ze alles in de media gooien, allebei, erg jammer.
Ik heb helemaal geen medelijden met haar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, estelle wist dat toch en vond het prima zolang ze zijn creditcards meekreeg.
Ja dat klopt, maar Sly trekt ook zo zijn bovenlip op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee man! Gek! Hij heeft een mooie, volle mond. Niet zo'n hangmondje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |