quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:05 schreef Copycat het volgende:
Iemand bedreven in Photoshop? Ruud achter de container, svp!
Minnaarsvlucht naar Marrakechquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:09 schreef Copycat het volgende:
De gevaarlijke liefde tussen de voetbalvrouw en de vechtjas
Het lijkt wel een titel uit de Bouquetreeks.
Ik begin nu toch wel benieuwd te worden hoe perfect jij er uitziet!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:41 schreef sherezade het volgende:
Ik heb weer wat gemist, Rafael en Nicky ??? kom op zeg....aan die Nicky zit echt niks vrouwelijks aanmet haar heksenkin
wat heeft dat er nu weer mee te maken, ik vind het gewoon vreemd dat als je een mooie vrouw hebt zoals sylvie waarom je dan over zoiets heen zou gaan???..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik begin nu toch wel benieuwd te worden hoe perfect jij er uitziet!
Ja, en Yo te grote tanden, en Extelle een groot voorhoofd, en Sylvie is te dun...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:44 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, die viezige Nikki heeft wel echt een heksenkin.
SHO, you've got to love it.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef Ole het volgende:
Ja, en Yo te grote tanden, en Extelle een groot voorhoofd, en Sylvie is te dun...
nou die kin is anders toch wel heel erg aanwezig en voor de rest ook geen mooie uitstraling, al die andere vrouwen hebben nog iets van charismaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, en Yo te grote tanden, en Extelle een groot voorhoofd, en Sylvie is te dun...
Maar misschien is ze up close & personal wel ontzettend aardig, weet jij veelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou die kin is anders toch wel heel erg aanwezig en voor de rest ook geen mooie uitstraling, al die andere vrouwen hebben nog iets van charisma
It's my life!quote:
Ja dat zijn 'interne' roddels. Raf kuste bij zijn goal nog gewoon zijn trouwring en is nu gezellig met Sylvie aan het chillenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:41 schreef sherezade het volgende:
Ik heb weer wat gemist, Rafael en Nicky ??? kom op zeg....aan die Nicky zit echt niks vrouwelijks aanmet haar heksenkin
Jammer dat je een punt wil maken bij Nikki want;quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik begin nu toch wel benieuwd te worden hoe perfect jij er uitziet!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:44 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, die viezige Nikki heeft wel echt een heksenkin.
quote:vr 22 jun 2012, 11:38
Sylvie van der Vaart pronkt met billen in bikini
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO'S - Sylvie en Rafael van der Vaart zijn op de gevoelige plaat vastgelegd op het strand in Saint Tropez.
De twee tortelduifjes genieten met volle teugen van elkaar en het warme weer. Sylvie heeft de grootste lol als Rafael haar optilt en haar op zijn nek laat zitten.
Sylvie ziet er spectaculair uit in een felgekleurde bikini en showde zelfs even haar billen..
jajaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar misschien is ze up close & personal wel ontzettend aardig, weet jij veel
Iets te overdreven lijkt mequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:53 schreef Copycat het volgende:
Ja, die zijn overduidelijk druk bezig met een mediaplan om de scheiding aan te kondigen.
Ik denk dat Sylvie gewoon graag wil laten zien dat het nog wel goed zit, ondanks de roddels. Waarom zouden ze dit faken? Het EK is toch voorbij? Noem me maar naief maar zo lang het gebaseerd is op wat vage roddels geloof ik gewoon dat Raf en Syl nog gelukkig samen zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Iets te overdreven lijkt me
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:25 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn photoshopskillz zijn slecht maar dat heb ik ervan gemaakt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:25 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
Briljant!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:25 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
straks maar even kijken, vind het een leuk programma dat VI oranjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier in het voetbalprogramma VI Oranje Rene Van der Gijp over Golftasgate. En voor de vrouwen en nichten hier: Rene van der Gijp heeft jarenlang met Ruud Gullit bij PSV gevoetbald en kent hem ook van het Nederlands elftal (waar hij met Gullit op de kamer heeft gelegen...)
Vanaf 2:40 ongeveer:
http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/1340224503/3
Knap gedaan Poekequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:25 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
ja was een betere klus geweest voor die gast wat vaker op tv komt, die prive detective met die tokkie uitstralingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ruud zelf op onderzoek is gegaan en achter een vuilnisbak zich heeft schuil gehouden. Hij heeft een bekende kop haast overal ter wereld, dus op Schiphol zou ie vast herkend worden. Als ik hem was geweest had ik een private dective ingehuurd.
Het zal mij benieuwen wat er waar is van het gerucht Raf en Nicki. Ik vind Nick een vies meisje iig ze komt een beetje ranzig over maar wie weet vind Raf dit juist lekker
Volgens de Story (letterlijke quote):quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ruud zelf op onderzoek is gegaan en achter een vuilnisbak zich heeft schuil gehouden. Hij heeft een bekende kop haast overal ter wereld, dus op Schiphol zou ie vast herkend worden. Als ik hem was geweest had ik een private dective ingehuurd.
het zal mij benieuwen wat er waar is van het gerucht Raf en Nicki. Ik vind Nick een vies meisje iig ze komt een beetje ranzig over maar wie weet vind Raf dit juist lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |