Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
OMG, die foto van netquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Hoe is het met iedereen trouwens vandaag, dat heb ik volgens mij helemaal niet gevraagd
slechte redenquote:
Komt vast wel weer op je padquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:59 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
OMG, die foto van net![]()
Ja goed. Nog geen nieuw werk en da's dan wel balen. Maar verder is alles goed.
Langelijzenshop? Echt heet dat zo?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb donderdagavond om 20.30 uur een afspraak in die langelijzenshop![]()
Niet perse, ze hebben ook gewoon een webshopquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh tof Greys! Maar daar moet je echt een afspraak maken? Ben benieuwdfoto's
Times new romanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik ga d'r alleen even subtiel iets over dat afgrijselijke lettertype influisteren donderdag
http://www.longlady.nl/Je(...)ge-vrouw/cat_21.html
Ik snap het ook echt niet, want de rest is wel gewoon in een strakker lettertypequote:
Die site sowiesoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt niet, want de rest is wel gewoon in een strakker lettertype
Oh tof, ook dat ze je echt graag persoonlijk willen helpen! Dat wordt geld uitgeven dus donderdag!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet perse, ze hebben ook gewoon een webshop
Maar ze hebben ook een 'showroom' waar ze ALLES hebben dat op de site staat. En ze hebben (zie linkje hierboven) echt heeeeel veel leuke jeans en allemaal ook in lengtemaat 36 (en 38 zelfs).
En best betaalbaar ook. De showroom is niet altijd open, dus dan vragen ze of je een afspraak wilt maken. En donderdag om 19.30 en 20.00 uur had ze al iemand, ze wil graag persoonlijk helpen met de juiste maten, dus dan ga ik om 20.30 uur.
Ja, ik ben heel benieuwd of je goed slaagt Greysquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh tof, ook dat ze je echt graag persoonlijk willen helpen! Dat wordt geld uitgeven dus donderdag!
Nou het moet ook echt wel, want ik heb momenteel maar 1 (quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh tof, ook dat ze je echt graag persoonlijk willen helpen! Dat wordt geld uitgeven dus donderdag!
Dit klinkt bekendquote:
Voor goeie basic jeans is het ook echt wel goed te doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het moet ook echt wel, want ik heb momenteel maar 1 () spijkerbroek nog
In mijn andere goed passende lang genoeg broek is een scheur gekomen.
En gemiddeld 80-90 euro voor een jeans vind ik niet overdreven duur voor zoiets
Zeker niet met die lengtes.
Mijne van America Today meestal iets goedkoper, maar voor echt een goed passende broek die lang genoeg is zelfs met hakken ben ik best bereid om daar 90 voor te betalenquote:
Helemaal het eindequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef senesta het volgende:
Ik denk toch dat ik mijn HTC moet gaan opsturenZal eens uit gaan kijken naar een reserve telefoon voor in de tussentijd
![]()
Hoe bevalt jouw telefoon eigenlijk Greys?
"ff internetten nog" afijn, weer 02u voordat ik slaapquote:
Precies, als het mooi zit en je voelt je er fijn in dan is het ook echt wel waard, en jeans gaan ook niet heel snel stuk over het algemeen, plus basis items in je wardrobe zijn altijd goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijne van America Today meestal iets goedkoper, maar voor echt een goed passende broek die lang genoeg is zelfs met hakken ben ik best bereid om daar 90 voor te betalen
Hij is 1 a 2 weken weg, moejje een basic foon of perse smart??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef senesta het volgende:
Ik denk toch dat ik mijn HTC moet gaan opsturenZal eens uit gaan kijken naar een reserve telefoon voor in de tussentijd
![]()
Hoe bevalt jouw telefoon eigenlijk Greys?
Hehequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
"ff internetten nog" afijn, weer 02u voordat ik slaap
Jup! En ik vind het ook echt heel erg armoedig dat ik nu maar 1 spijkerbroek heb, die dus reteveel moet wassen en hij daarom vast heel hard slijtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies, als het mooi zit en je voelt je er fijn in dan is het ook echt wel waard, en jeans gaan ook niet heel snel stuk over het algemeen, plus basis items in je wardrobe zijn altijd goed
Mijn levi's waren 95quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijne van America Today meestal iets goedkoper, maar voor echt een goed passende broek die lang genoeg is zelfs met hakken ben ik best bereid om daar 90 voor te betalen
Zo'n paar jeans heb ik ook, die zit elke week in de wasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup! En ik vind het ook echt heel erg armoedig dat ik nu maar 1 spijkerbroek heb, die dus reteveel moet wassen en hij daarom vast heel hard slijt
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef Greys het volgende:
Als ik in bed lig ga ik meestal mijn DS tekeningen bijwerken, ben je ook wel effe bezig
Gewoon een telefoon die kan bellen en sms-en. Meer is altijd prettig maar niet noodzakelijk denk ik. Mijn geluid is erg slecht van mijn HTC dus wil hem toch even laten nakijken. Belt fijner als mensen verstaan wat je zegtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is 1 a 2 weken weg, moejje een basic foon of perse smart??
Ik heb mijn telefoon laatst gereset om te kijken of het daarmee beter ging en omdat ik al dacht dat hij wel opgestuurd zou moeten worden heb ik er weinig weer terug opgezet. Dus voor de mensen die met me speelden of wilden spelen, sorryquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef Greys het volgende:
Als ik in bed lig ga ik meestal mijn DS tekeningen bijwerken, ben je ook wel effe bezig
Prima. Niet shit gaan kopen dan. Heb hier 2. Basic sony e's liggen, doen prima. K750i en de w500i dacht ik. Kun je zo gebruiken tot ke htc terug is!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Gewoon een telefoon die kan bellen en sms-en. Meer is altijd prettig maar niet noodzakelijk denk ik. Mijn geluid is erg slecht van mijn HTC dus wil hem toch even laten nakijken. Belt fijner als mensen verstaan wat je zegt
Ziet er goed uit jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
Oh die zwarte die ik wil passen (en waarover ik dus heel goede berichten had gelezen dat het zo'n mooi broekie is die heel goed zit) is 65
http://www.longlady.nl/Cross-Jeans-Laura-Black/product_92.html
Geen id zal morg ff kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
Lichtblauwe is dan vast van een dunnere stof? Soepeler?
Een w500iquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima. Niet shit gaan kopen dan. Heb hier 2. Basic sony e's liggen, doen prima. K750i en de w500i dacht ik. Kun je zo gebruiken tot ke htc terug is!
Goud. Idd walkmen. Dus als je je htc gaat opsturen, kun je zo die lenen! Simlock freiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Een w500iVolgens mij heb ik die nog gehad ooit. Is die met oranje? Zo'n walkman telefoon?
Ja dat zeg ik, zonder van je geld!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:34 schreef senesta het volgende:
Ah super, graag! Dan ga ik niet iets kopen voor dat eventjes, dank je wel
Hoe gaat het met Baloe eigenlijk nu?
Aaah, in Quelderduijn?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, zonder van je geld!roep maar als je hem nodig hebt. En doe jezelf een plezier, bel htc rechtstreeks. Niet via de winkel. Zooooveel sneller.
Ja, redelijk. Hij ging vanmiddag weer op zijn muil
Nee op het laminaat hier. Want ik trok de koeling open en meneer kwam aanracen voor hamquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaah, in Quelderduijn?
Ik heb mailcontact met HTC zelf, dat gaat vrij vlot als ik niet snel iets terug hoor dan bel ik inderdaad even.
check dat heb ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:42 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Mijn spijkerbroeken zijn ook altijd wel prijzig. Maar ja, ik heb best brede bovenbeentjes en heupen, en een smallere taille. Dat zit 9 van de 10x gewoon ruk [,En naast mijn 'werkbroek' (ggen lelijke broek, maar hij zit niet helemaal goed meer), heb ik nu ook maar 1 goede spijkerbroek
Er ligt er nog wel een in de winkel waar mijn zusje werkt, ter reparatie.
Maar goed, af en toe koop ik dan weer een nieuwe. Laatst nog een heel mooie gekocht bij zusje in de winkel. Was eigenlijk 120 euro (dat vind ik weer een beetje overdreven...) maar er ging 40 euro af![]()
(Kayuchi, nog ecologisch ook)
Oh, en volgens zusjes vriend (de 'onderbaas'van de winkel en tevens helemaal spijkerbroekenfanaat (hij heeft er meer dan 50...hoewel hij er maar een stuk of 5 draagt..)), is wassen zo ongeveer het slechtste wat je kunt doen met een spijkerbroek. Hij adviseert ophangen in de badkamer en dan flink stomen.
(Ik was mijn broeken overigens ook wel, op een gegeven moment ruiken ze gewoon niet meer zo fris)
En baggerzooi: Puk heeft gisteren al de hele dag niet gegeten, en weigert nog steeds. (Ik weet niet of ze eergisteravond gegeten heeft, dat geloof ik wel.) Ze komt ook wat suf over. En ze voelt dunner aan dan normaal, en haar vacht vettigger/plukkeriger dan normaal.
Gistermiddag ook al, toen lag/zat ze ook op bed en keek suffig (ik zag zelfs af en toe een stuk van haar derde ooglid). Alleen eind van de middag kwam ze weer overeind, en ging ze lekker in de tuin in de zon zitten/liggen. Leek beter te gaan.
Alleen..gisteravond lag ze weer op mijn bed, en ze heeft voor haar doen erg dicht tegen me aan gelegen (normaal schuift ze liever op, en ligt ze zeker niet half onder het dekbed wat nu wel het geval was.) Vanmorgen lag ze op de overloop, maar eten weigert ze nog steeds.
(Zelfs het medicijn fortekor, wat ze normaal als een snoepje oppeuzelt...)
Godver...(pardon...)
En ik moet de hele dag werken.....
(EDIT: ze komt nu naar beneden, ik ga eens kijken of ze nu toch wat wil eten...)
Dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:42 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Mijn spijkerbroeken zijn ook altijd wel prijzig. Maar ja, ik heb best brede bovenbeentjes en heupen, en een smallere taille. Dat zit 9 van de 10x gewoon ruk,En naast mijn 'werkbroek' (ggen lelijke broek, maar hij zit niet helemaal goed meer), heb ik nu ook maar 1 goede spijkerbroek
Maar goed, af en toe koop ik dan weer een nieuwe. Laatst nog een heel mooie gekocht bij zusje in de winkel. Was eigenlijk 120 euro (dat vind ik weer een beetje overdreven...) maar er ging 40 euro af![]()
Oh, en volgens zusjes vriend (de 'onderbaas'van de winkel en tevens helemaal spijkerbroekenfanaat (hij heeft er meer dan 50...hoewel hij er maar een stuk of 5 draagt..)), is wassen zo ongeveer het slechtste wat je kunt doen met een spijkerbroek. Hij adviseert ophangen in de badkamer en dan flink stomen.
(Ik was mijn broeken overigens ook wel, op een gegeven moment ruiken ze gewoon niet meer zo fris)
En baggerzooi: Puk heeft gisteren al de hele dag niet gegeten, en weigert nog steeds. (Ik weet niet of ze eergisteravond gegeten heeft, dat geloof ik wel.) Ze komt ook wat suf over. En ze voelt dunner aan dan normaal, en haar vacht vettigger/plukkeriger dan normaal.
Gistermiddag ook al, toen lag/zat ze ook op bed en keek suffig (ik zag zelfs af en toe een stuk van haar derde ooglid). Alleen eind van de middag kwam ze weer overeind, en ging ze lekker in de tuin in de zon zitten/liggen. Leek beter te gaan.
Alleen..gisteravond lag ze weer op mijn bed, en ze heeft voor haar doen erg dicht tegen me aan gelegen (normaal schuift ze liever op, en ligt ze zeker niet half onder het dekbed wat nu wel het geval was.) Vanmorgen lag ze op de overloop, maar eten weigert ze nog steeds.
Godver...(pardon...)
(EDIT: ze komt nu naar beneden, ik ga eens kijken of ze nu toch wat wil eten...)
Van hartequote:Op woensdag 20 juni 2012 08:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor Puk.
Hiep hiep hoera mijn Zorro is vandaag jarig
quote:
OOK nog jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:15 schreef Muis006 het volgende:
En dan moet je nog naar Blijdorp en het Songfestibal
quote:
Pijn met lopen/zitten aan de zijkant van mijn scheenbeen (binnenkant zeg maar). Dat is vooral in het begin, als ik warmer word dan voel ik het minder. Ik heb er nu ook last van als ik gewoon loop, maar lopen doe ik wel want ik hou er niet van om stil te zittenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:08 schreef MissBliss het volgende:
Waar heb je last van dan?
Sterkte Candaasje, arme Puk..
achilles cker?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:05 schreef Oognip het volgende:
Mogge
Wat rot van Puk, Candaasje! Hopelijk heeft ze alsnog gegeten.
Ik ga vandaag hardloopschoenen kopen en eens kijken wat ze daar van mijn 'blessure' zeggen. Zwager had precies dezelfde klachten en had een ontstoken aanhechting van het een of ander. Hij heeft drie maanden niet hardgelopen
Dat ga ik sowieso niet doen want ik ben eigenwijs maar ben wel benieuwd wat ze zeggen.
klinkt niet als achillesquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pijn met lopen/zitten aan de zijkant van mijn scheenbeen (binnenkant zeg maar). Dat is vooral in het begin, als ik warmer word dan voel ik het minder. Ik heb er nu ook last van als ik gewoon loop, maar lopen doe ik wel want ik hou er niet van om stil te zitten
hey en als je nou heet bent, voel je het dan ook?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pijn met lopen/zitten aan de zijkant van mijn scheenbeen (binnenkant zeg maar). Dat is vooral in het begin, als ik warmer word dan voel ik het minder. Ik heb er nu ook last van als ik gewoon loop, maar lopen doe ik wel want ik hou er niet van om stil te zitten
Bij mijn zwager hielp dat zeker, daaromquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt als overbelasting, goede loopschoenen kunnen zeker helpen
Dat is heel verstandigquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:05 schreef Oognip het volgende:
Mogge
Wat rot van Puk, Candaasje! Hopelijk heeft ze alsnog gegeten.
Ik ga vandaag hardloopschoenen kopen en eens kijken wat ze daar van mijn 'blessure' zeggen. Zwager had precies dezelfde klachten en had een ontstoken aanhechting van het een of ander. Hij heeft drie maanden niet hardgelopen
Dat ga ik sowieso niet doen want ik ben eigenwijs maar ben wel benieuwd wat ze zeggen.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Oognip heeft niet naar Evy geluisterd!!!
Omdat Evy zo ongeveer iedere 5 minuten hamert op het gebruik van een goede loopschoenquote:
Ja, maar ja, wat is goed?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat Evy zo ongeveer iedere 5 minuten hamert op het gebruik van een goede loopschoen
Bah Candaasje, rotsituatie dit
Ik ben vandaag aan het opruimen en omscharrelen op de sportschoenen waar ik eerder op ging hardlopen en mijn hemel, wat een rotschoenen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, maar ja, wat is goed?Ik ga ze vandaag aan laten meten, omdat ik nu weet dat ik wel vaker ga hardlopen. In het begin wist ik nog niet of ik hiet wel wat zou vinden, dus dan is het zonde om van die dure schoenen aan te schaffen
Dat kan ik me helemaal voorstellenquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aan het opruimen en omscharrelen op de sportschoenen waar ik eerder op ging hardlopen en mijn hemel, wat een rotschoenen.
Terwijl die nieuwe net pantoffeltjes zijn.
Wel dure pantoffels![]()
Ik vond het eerst ook zonde van het geld, maar ik ben er nu zo blij mee
Geen bloed is vreemd. RX en bloed zouden ze toch eigenlijk moeten doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:34 schreef indaha het volgende:
Candaasje sterkteik hoop dat de DA nog iets voor Puk kan doen .
F_R gefeliciteerd met Zorro![]()
Rewimo gefeliciteerd met je slimme zoon en wat fijn voor Christan dat hij in deze klas kan blijven![]()
Mijn man heeft ineens ontzettende pijn in zijn voet en moet nu foto's maken omdat de huisarts denkt aan een botontsteking, maar geen bloed prikken dat vind ik wel vreemd.
Maar, op een gegeven moment is die bacterie toch dood?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:40 schreef indaha het volgende:
Ja hij heeft dit al eerder gehad , dit blijft graag sluimeren aangezien het meestal veroorzaakt wordt door een bacterie .
Ik neem aan dat hij dan weer aan de AB moet, maar daar krijgt hij ook allelei bijwerkingen van
O jakkes, dat is schrikken weer. Wat gek dat hij geen bloed moet laten prikken, zou je dat niet nog even navragen? Misschien heeft hij het vergeten?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:34 schreef indaha het volgende:
Rewimo gefeliciteerd met je slimme zoon en wat fijn voor Christan dat hij in deze klas kan blijven![]()
Mijn man heeft ineens ontzettende pijn in zijn voet en moet nu foto's maken omdat de huisarts denkt aan een botontsteking, maar geen bloed prikken dat vind ik wel vreemd.
Duitser!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O jakkes, dat is schrikken weer. Wat gek dat hij geen bloed moet laten prikken, zou je dat niet nog even navragen? Misschien heeft hij het vergeten?
Nee schijnbaar niet,hij had een resistente staff aurus en ze krijgen hem wel tijdelijk klein door AB ,maar als je weerstand weer wat afneemt schijnt hij ook weer op te kunnen gaan spelen en die botontsteking weer te veroorzaken en dan moet je weer AB en door die AB krijg je weer verminderde weerstand voor andere dingen en krijg je schimmelinfecties en zo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, op een gegeven moment is die bacterie toch dood?
Ach, die kunnen tenminste voetballenquote:
Hij is nu in het ziekenhuis en ging ook even langs de orthopeed voor een afspraak dus dan vraagt hij het wel even na .quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O jakkes, dat is schrikken weer. Wat gek dat hij geen bloed moet laten prikken, zou je dat niet nog even navragen? Misschien heeft hij het vergeten?
Thanksquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Duitser!
Indaha, sterkte voor je man! Ik hoop dat het meevalt want hij heeft wel genoeg op zijn bordje.
Kutquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:34 schreef indaha het volgende:
Kom mijn zwijnenstal ook ff doen, wil jequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het hok leeggetrokken, uitgeveegd en weer overzichtelijk ingericht.
Ben benieuwd hoe lang dat hier zo blijft, hopelijk langer dan 2 uur
Nu met een late lunssjjj op het terras in den tuin in den zon
Hoef me hier voorlopig niet te vervelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom mijn zwijnenstal ook ff doen, wil je
Hey, die nskaart, hejje bij de blokker gekocht cker?
Ja toch he? In bijsluiter stond ook dat het juist niet gegeven moet worden 's avonds, psychiater zei alleen dat het dus wel rust geeft in je hoofd en dat het daarom slim was om te nemen voordat je ging slapen zodat je dus niet wakker ligt van het malen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Omdat methylfenidaat je scherper en alerter maakt en eenmaal op bed heb je dat juist niet nodig.
Het lijkt qua werking enigzins op amfetamine. Bij patienten met hoge dosis pijnstilling wordt het ook wel gegeven om de sufheid weg te halen.
Bij ons noemen ze het dan de peppil
Maar ik neem aan dat de psych een reden heeft voor het 's avonds voorschrijven
Ja, hier ook niet, dus win winquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoef me hier voorlopig niet te vervelen
En ja
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Vanavond met Nip naar de biosjullie nog iets leuks in de planning?
Mo wil ook bios, dus ik ben er bang voorquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Welke film? Of gewoon random bios-zin en maar kijken wat er draait?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mo wil ook bios, dus ik ben er bang voor
Nee we hebben van die kaartjes (die hebben 1 hele euro gekostquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Welke film? Of gewoon random bios-zin en maar kijken wat er draait?
Wij gaan ein-de-lijk samen naar de Japannerquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Leuk! Geniet ervanquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij gaan ein-de-lijk samen naar de Japanner![]()
Ow lekker, veel plezierquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij gaan ein-de-lijk samen naar de Japanner![]()
Ja. Alleen kut voor je als je er net aan begonnen bent, want gecanceltquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Bios
Ik gok dat wij vanavond burgerlijk buiten gaan zitten en later een serie kijken.
Q, heddegij Unforgettable al ge euh kocht?
Leuke serie
Ik hoop dan voor je van nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Zou het morgen echt zo'n noodweer worden?
Heb net alles netjes aangeveegd
Ben bij afl. 14 van seizoen 1.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Alleen kut voor je als je er net aan begonnen bent, want gecancelt
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben bij afl. 14 van seizoen 1.
Vond het wel leuk
have fun!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga kokentot later dames en als ik niet terug kom voor de film: een fijne avond!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gauw! Je buurvrouw is aan het koken, je kan nog aanschuiven
Ik heb 2 boterhammen op, om ruimte te houdenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook aan het kokenEn vanavond moet ik chips eten want bios (
) dus het is niet zo'n ramp
Ooooh senes, wat eng... hoe is het nu met hem? En ben jij een beetje tot rust gekomen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef senesta het volgende:
Vanmiddag met spoed naar DA gegaan. Hummer waarschijnlijk gestoken door iets, zijn oog nam idiote proporties aan en hij hijgde. Jemig, wat was ik bang![]()
Waarschijnlijk meer stress dan allergie o.i.d maar hij heeft voor de zekerheid wel een spuit gekregen om een reactie te onderdrukken.
Is net zijn enige goede oog ook. Goed in de gaten houden maar.
Ik heb zo geen zin om te koken, we doen maar een broodje vanavond denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook aan het kokenEn vanavond moet ik chips eten want bios (
) dus het is niet zo'n ramp
Oh wat een schrik!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef senesta het volgende:
Vanmiddag met spoed naar DA gegaan. Hummer waarschijnlijk gestoken door iets, zijn oog nam idiote proporties aan en hij hijgde. Jemig, wat was ik bang![]()
Waarschijnlijk meer stress dan allergie o.i.d maar hij heeft voor de zekerheid wel een spuit gekregen om een reactie te onderdrukken.
Haha wat lief dat jij je opgeofferd hebtquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb 2 boterhammen op, om ruimte te houden![]()
Mailt er net een dinnetje dat ze zo'n zin heeft dit weekend naar de Japanner te gaan... laat ik me maar weer opofferen dan
Hij slaapt nu, wel erg onrustig. Ik mag ook niet meer aan hem komen. Zal hij mij de schuld geven?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooooh senes, wat eng... hoe is het nu met hem? En ben jij een beetje tot rust gekomen?![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb 2 boterhammen op, om ruimte te houden![]()
Mailt er net een dinnetje dat ze zo'n zin heeft dit weekend naar de Japanner te gaan... laat ik me maar weer opofferen dan
quote:
Oh niet eten is echt niet goed... Beterschap!quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:42 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Mijn spijkerbroeken zijn ook altijd wel prijzig. Maar ja, ik heb best brede bovenbeentjes en heupen, en een smallere taille. Dat zit 9 van de 10x gewoon ruk,En naast mijn 'werkbroek' (ggen lelijke broek, maar hij zit niet helemaal goed meer), heb ik nu ook maar 1 goede spijkerbroek
Godver...(pardon...)
Jaahaaquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor Puk.
Hiep hiep hoera mijn Zorro is vandaag jarig
Mooi zoquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:24 schreef Rewimo het volgende:
Woehoe, Christan heeft een voldoende voor zijn Latijnproefwerk gehaald, daarmee is de dikke onvoldoende weg en gaat hij met een keurig rapport over
Oeh dat is vervelend... Sterkte voor je man!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:34 schreef indaha het volgende:
Paracetamol mag overal bij in principequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:47 schreef Mama_Mia het volgende:
Zou ik eigenlijk paracetamol bij de methylfenidaat mogen nemen? Vast wel toch?
Pinpas ja. Manlief had de beste meequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Schrikken Senes!
En wat bedoel je met pas?
Pinpas of moet je een bewijs oid mee nemen naar de DA?
Ikzelf kom altijd met kat en portemonnee en da's voldoende
Beginnersfout #1quote:
quote:
Hetzelfde eigenlijk nog. Hij is nog steeds mank maar wel opgewekter dus de pijnstillers doen hun werk. Het mocht ook nog wel een week of 1,5 week duren zei de DA als het maar niet erger werd dus we kijken het even aan. Hij klimt en speelt en eet en knuffelt gelukkig gewoon nog dus we kijken het maar even aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:18 schreef indaha het volgende:
Senesta wat een schrik zeg, hopelijk knapt hij snel weer op , hoe is het met Dodge nu?
Oh wat schrikken zegquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef senesta het volgende:
Oh dat is echt geweldigquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Jee senes, ze zitten wel in de lappenmand bij jouSchrikken hoor zoiets.
MP, hij heeft 2x bijles gehadWel erg effectief blijkbaar
Ik hoop dat het dan eindelijk mooi weer voor je wordtquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Morgen nog twee toetsen, overmorgen de nationale finale van de IJSO, volgende week nog drie dagen les (nou ja, de toetsen uit de toetsweek bespreken en film kijken) en dan alweer de boeken inleveren! En dan nog even mijn rapport ophalen natuurlijk
Het is bijna vakantie
Ja, mooi weerquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dan eindelijk mooi weer voor je wordten met dat rapport zit het wel goed denk ik
Lieveheersbeestjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oh en op de vlinderstruik zitten bladluizen
Mijn moeder gooit er nu spiritus op, is dat prima? Of is er nog een beter middeltje?
Ja die hebben we ook ja, maar die doen het niet snel genoeg. Hele vreemde trouwens, ze zijn zwart met rode stippenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
LieveheersbeestjesMaar spiritus is ook goed, mengen met afwasmiddel en wat water (in een plantenspuit) werkt nog beter.
Wat is IJSO?
Ja er zijn meerdere olympiades hequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:42 schreef Rewimo het volgende:
Ah de Olympiade, daar heb ik wel van gehoord. Ik kende alleen de afkorting niet. Succes vrijdag!
Ja dankje! Ik hoop dat het helptquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:42 schreef indaha het volgende:
Wat goed MP, ik ga duimen dat je bij de laatste 6 gaat horen
en naar Iran mag .
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat ben je toch een allemachtig slim knaapje Maarten Pietertje![]()
Dankjewel!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga duimen voor Puk kom op beessie nog even volhouden
Senes die katten van je weten je wel jaren ouder te maken he? Wat een schrik zeg
En Zorro is 8 geworden. Ouwe brombeer van mij.
Ik duim ook mee dat ze nog een tijdje bij jullie mag zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:09 schreef Candaasje het volgende:
@Senesta: Oeh, wat liet Hummer je schrikken! En Dogde eerst ook al....
@Indaha: Wat een gedoe met die ABHopelijk komt het snel goed!
@MP: Slimmerik!![]()
En zo, we zijn dus weer terug. Met een nog levende Pukkie
Ze had 40 graden koorts, ze was enorm uitgedroogd en had dus diarree.
De dierenarts heeft haar 180 ml (!!) vocht onderhuids toegediend, antiobiotica gegeven (werkt 14 dagen), iets tegen de diarree en een koortsdrukkend middel.
We hebben het er wel over gehad dat dit natuurlijk de oorzaak niet weg neemt, (ze heeft een weerstand van 0,0 dankzij die nieren) en het altijd de vraag is hoeverre je moet gaan. ('We kunnen haar eindeloos in leven houden, maar of dat voor het beestje zelf leuk is....' aldus de DA)
Ik had me er op ingesteld dat ze zou worden ingeslapen, en de DA twijfelfde, maar wilde nog wel één poging wagen. Vanavond moet ze opknappen. En flink ook.
Gebeurt dat niet, dan is het einde verhaal. Zelfde geldt voor de volgende keer dat we haar ziek aantreffen; dan gaan we bellen en maken apart een afspraak om haar in te laten slapen.
Of het de juiste beslissing is geweest weet ik niet. Maar ik vertrouw nu op de DA, want dat is wel een man die er voor het dier is. Hij opereert bijvoorbeeld geen dieren meer waarvan het leven vermoedelijk alleen maar uit lijden zal bestaan. Eerst het dier, dan het baasje, dat idee.
(Hij schrok ook enorm van de wel heel erg rustige Puk, want op na de uren na een roesje, had hij haar nog niet zo stil meegemaakt. (Dat was in mei een andere DA). Hij kende haar alleen als een fel katje.))
Puk heeft net al wat gedronken uit de vijver (we zaten net alleen te bedenken of dat een bron van infectie kon zijn....maar goed, ze drinkt ten minste iets. Morgen even de vijver goed schoonmaken)
en ze ligt en zit nu bij te komen op het kleed in de woonkamer. Ze wankelt wel (door die bult vocht onder de huid) en ze is nog wat stil, maar er lijkt wel iets meer leven in te komen.Ze zoch in elk geval net het laatste zonnestraalje op, onze zonaanbidster
![]()
't Blijft wel lastig. Enerzijds ben ik heel blij dat ze er nog is, anderzijds wil ik dat het geen lijdensweg gaat worden. Vandaar dus het besluit dat het de volgende keer over is.
Hopelijk duurt dat nog een hele mooie zomer lang. Want Puk is echt wel een lente/zomerkatje.
Mooi dat ze in ieder geval nog leeft. Ik hoop dat het echt beter zal gaan en dat ze nog lang mag blijven leven! En gelukkig inderdaad, wat een goede man zeg, die dierenartsquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:09 schreef Candaasje het volgende:
@Senesta: Oeh, wat liet Hummer je schrikken! En Dogde eerst ook al....
@Indaha: Wat een gedoe met die ABHopelijk komt het snel goed!
@MP: Slimmerik!![]()
En zo, we zijn dus weer terug. Met een nog levende Pukkie
Ze had 40 graden koorts, ze was enorm uitgedroogd en had dus diarree.
De dierenarts heeft haar 180 ml (!!) vocht onderhuids toegediend, antiobiotica gegeven (werkt 14 dagen), iets tegen de diarree en een koortsdrukkend middel.
We hebben het er wel over gehad dat dit natuurlijk de oorzaak niet weg neemt, (ze heeft een weerstand van 0,0 dankzij die nieren) en het altijd de vraag is hoeverre je moet gaan. ('We kunnen haar eindeloos in leven houden, maar of dat voor het beestje zelf leuk is....' aldus de DA)
Ik had me er op ingesteld dat ze zou worden ingeslapen, en de DA twijfelfde, maar wilde nog wel één poging wagen. Vanavond moet ze opknappen. En flink ook.
Gebeurt dat niet, dan is het einde verhaal. Zelfde geldt voor de volgende keer dat we haar ziek aantreffen; dan gaan we bellen en maken apart een afspraak om haar in te laten slapen.
Of het de juiste beslissing is geweest weet ik niet. Maar ik vertrouw nu op de DA, want dat is wel een man die er voor het dier is. Hij opereert bijvoorbeeld geen dieren meer waarvan het leven vermoedelijk alleen maar uit lijden zal bestaan. Eerst het dier, dan het baasje, dat idee.
(Hij schrok ook enorm van de wel heel erg rustige Puk, want op na de uren na een roesje, had hij haar nog niet zo stil meegemaakt. (Dat was in mei een andere DA). Hij kende haar alleen als een fel katje.))
Puk heeft net al wat gedronken uit de vijver (we zaten net alleen te bedenken of dat een bron van infectie kon zijn....maar goed, ze drinkt ten minste iets. Morgen even de vijver goed schoonmaken)
en ze ligt en zit nu bij te komen op het kleed in de woonkamer. Ze wankelt wel (door die bult vocht onder de huid) en ze is nog wat stil, maar er lijkt wel iets meer leven in te komen.Ze zoch in elk geval net het laatste zonnestraalje op, onze zonaanbidster
![]()
't Blijft wel lastig. Enerzijds ben ik heel blij dat ze er nog is, anderzijds wil ik dat het geen lijdensweg gaat worden. Vandaar dus het besluit dat het de volgende keer over is.
Hopelijk duurt dat nog een hele mooie zomer lang. Want Puk is echt wel een lente/zomerkatje.
Zou je niet liever je geld terugvragen dan, want de kwaliteit is niet zo best lijkt me .quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:26 schreef Qwea het volgende:
Ik ben me een partij bloed chagrijnig
Dat shirts die ik had gekocht en terug had gebracht en nieuwe mee had gekregen vanwege dat witte vlak? HEEFT VERDOMME ALWEER EEN WIT VLAK.
Kan ik dus morgen of vrijdag WEER naar dat gare kut Amsterdam. En ik baal gewoon want tof shirt.
Ja, ik wil nou ook mijn poen terug, daarom baal ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Zou je niet liever je geld terugvragen dan, want de kwaliteit is niet zo best lijkt me .
Je kunt dan wel weer Cocos m&m's meenemen , elk nadeel heeft z'n voordeel of zoiets
Vrijdag bellen voor uitslagen en verder maar een extra oxyquote:
Vrijdag?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Vrijdag bellen voor uitslagen en verder maar een extra oxy![]()
Ik kijk iets op rtl 4 met 15 kinderen
Ik dacht niet opbouwen, wel een afbouwschema voor de amitriptyline.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan een bijwerking zijn van de methylfenidaat; zo ineens 50 mg op 1 dag is gewoon best veel.
Of heeft ze een opbouwschema?
Kan het ook door komen allemaalquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht niet opbouwen, wel een afbouwschema voor de amitriptyline.
Ik las kipnappyquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan het ook door komen allemaal
Hopelijk voelt ze zich morgen weer kiphappy
Spannend! Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef Rewimo het volgende:
Bedtijd, morgen naar de orthopeed {bibber}
Welterusten!
Succes morgenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef Rewimo het volgende:
Bedtijd, morgen naar de orthopeed {bibber}
Welterusten!
Dat is bijna altijd met dieren he?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:39 schreef Oognip het volgende:
Hele huis geboend en nu lopen er kittens door de poep en hebben ze een mooi spoortje op de grond gemaakt
Je kunt toch op oudere berichten klikken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
Hoiiiii
Succes morgen Rewimo!
Zeg, vraagje van FB n00b
Als ik op mijn eigen timeline kijk, zijn de oudste berichten van 24 mei?? Why?
Waarom zijn alle eerdere posts weg?
En tot de ontdekking komen dat je vanmorgen ook geen piem0l had, dus dat het helemaal zo vreemd niet is dat ie er nu ook niet hingquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
Ik leek wel een man... eerst krijsen dat iets kwijt is en daarna pas eens goed kijken.
Mijn Greys snapt mequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
Tombo, vlug... nu moet je hey Elies zeggen, anders weet ze straks niet meer wat ze wilde zeggen!
jaaaaaa?quote:
Het wordt nog leukerquote:
Ik had het al getypt, maar weer weggehaaldquote:
Lekker impulsiefjequote:Op donderdag 21 juni 2012 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker
Ik heb vandaag een autootje gekocht voor een vriend die ineens autoloos was en daar erg veel last van had. Vanaf het moment dat ik heb bedacht, was het binnen een uur gepiept: uitgezocht, gepind, opgehaald, overgeschreven. Ik naar huis in dat barrel
He he, wat een grap was dat weer
Nee, dat ene is jouw zaakquote:
Dat heeft ze toch al verteld?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat ene is jouw zaakIk bedoel dat andere: heb jij post gekregen van PappaB & MammaB?
Ja nou dát dus ook!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wilde al zeggen...waaaaarom staat er op jouw tijdlijn dat je zus en Xcuz me geboren zijn?
Gewoon briljant. Wat een barrelquote:
Ja, maar dat heb ik gemist, want ik heb het heel druk, want het wordt nóg leuker: ik heb in twee dagen twee opdrachten gescoordquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat heeft ze toch al verteld?![]()
Jaaaaa, ezelsorenpost
Dat is met de meeste mensen zo hoor, dat ze geboren worden. Alleen een select gezelschap wordt gekweekt. Dus ja, het hoort dat je zus en X-me geboren zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
Ja nou dát dus ook!
Waarom is dat?Of hoort dat?
jaaaaaa ik was al bang dat ze t gemist hadquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch al verteld?![]()
Jaaaaa, ezelsorenpost
Nee, want ik had heel die mededeling gemist. Ik wist alleen dat ze dat gingen doen (want zo zijn ze)quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:05 schreef tombolafan het volgende:
Oh elies had je je ouders bedankt voor de kaart voor de ezelsoren enzo?
Linkjequote:Op donderdag 21 juni 2012 00:06 schreef tombolafan het volgende:
jaaaaaa ik was al bang dat ze t gemist had
die (of jij) zullen hun verjaardag ergens ingevuld hebben gok ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou dát dus ook!
Waarom is dat?Of hoort dat?
wacht ff, zit mobielquote:
Joe Ko Kurlquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik gemist, want ik heb het heel druk, want het wordt nóg leuker: ik heb in twee dagen twee opdrachten gescoord![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dat is met de meeste mensen zo hoor, dat ze geboren worden. Alleen een select gezelschap wordt gekweekt. Dus ja, het hoort dat je zus en X-me geboren zijn
Ja gewoon op hun eigen profiel uiteraardquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die (of jij) zullen hun verjaardag ergens ingevuld hebben gok ik
Ik heb nog steeds het oude prikbord, vind ik veul handigerquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gewoon op hun eigen profiel uiteraard
Maar wat mot dat op mijn wall dan?Ohhh wacht, omdat ze als 'familie' staan, verschijnen hun geboortes op mijn timeline zeker!
Hell yeah! Kick asssss!!quote:
Dat van die piem0l heeft ze ook gemist hoorquote:En![]()
Goed dat je het nu ff zegt, dan schrikt ze morgenochtend niet zoquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell yeah! Kick asssss!!
[..]
Dat van die piem0l heeft ze ook gemist hoor
Je zou je toch echt ff de tandjes schrikken als je morgenochtend wakker wordt, je uitrekt, charmant uit bed stapt, naar beneden kijkt om je pantoffels te zoeken en dan ineens een piem0l ziet hangenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed dat je het nu ff zegt, dan schrikt ze morgenochtend niet zo
Ja dat vind ik ook handiger maar mij gaven ze geen keus hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het oude prikbord, vind ik veul handiger![]()
/autist
Of staan, nog leukerquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou je toch echt ff de tandjes schrikken als je morgenochtend wakker wordt, je uitrekt, charmant uit bed stapt, naar beneden kijkt om je pantoffels te zoeken en dan ineens een piem0l ziet hangen
Oh? Potverquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook handiger maar mij gaven ze geen keus hoor
Ik kreeg op een gegeven moment een bericht van FB dat over 3 dagen alles omgezet ging worden naar timeline. Dat schijnt iedereen opgedrongen te krijgen de komende maanden.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:04 schreef tombolafan het volgende:
Elies, ik had een kaartje van je ouders!![]()
Wat lief, zeg maar bedankt
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht eerst "die mensen ken ik helemaal niet" maar toen ik las dat het om de ezelsoren ging snapte ik het
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow mên... Ik zou wel gelijk een vrije dag nemen
En daarna de ziektewet in door een overbelaste armspierquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow mên... Ik zou wel gelijk een vrije dag nemen
Awwww BoeBoe. Zomaar ineens? Geen vlooienallergie ofzo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef Qwea het volgende:
morgen maar eens met Baloe naar de DA. Beer heeft overal korstjes
Jeukt het ook?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef Qwea het volgende:
Baas, ik kom vandaag niet (quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Leg dát dan maar eens uit aan je baas....
Ik zou eerder overbelaste bilspieren hebben, denk ik. Of krijg je die dáár niet vanquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
En daarna de ziektewet in door een overbelaste armspier
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef Qwea het volgende:
Jeeeeeej voor de opdrachtenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik gemist, want ik heb het heel druk, want het wordt nóg leuker: ik heb in twee dagen twee opdrachten gescoord![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dat is met de meeste mensen zo hoor, dat ze geboren worden. Alleen een select gezelschap wordt gekweekt. Dus ja, het hoort dat je zus en X-me geboren zijn
Ik zie hem niet krabben, maar hij zit onder, groot en kleinquote:
Ik kom niet, maar ik kom welquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Baas, ik kom vandaag niet () want ik heb ineens een piem0l!!!
Boewhahahahaha![]()
![]()
[..]
Ik zou eerder overbelaste bilspieren hebben, denk ik. Of krijg je die dáár niet van
Week of 2, had gehoopt dat het wegging, en dat ie raar had lopen vreten, niet dus. Geen idee, mag de DA uitzoekenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwww BoeBoe. Zomaar ineens? Geen vlooienallergie ofzo?
He gedver, ff afwachten wat de DA te zeggen heeft dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie hem niet krabben, maar hij zit onder, groot en klein
Mij ook? Want ik zei Qutquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:18 schreef ElisaB het volgende:
Ow, trouwens liefjens... ik had jullie afgelopen zaterdag de groetjes moeten doen van Pappa&MammaB en van PappaB moest ik zeggen dat hij hoopt jullie komende zomer allemaal weer een keer te zien
Zoek iets anders leuksquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kom niet, maar ik kom wel![]()
En volgens mij is dat best goed voor de derriere-spier, maar ik weet niet of meneer I. zich zou lenen voor mijn work out
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het oude prikbord, vind ik veul handiger![]()
/autist
Met je jodokus de straat op rennen en aan iedere vrouw vragen of het magquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoek iets anders leuks
Gewoon voor een dagje...
Moet kunnen. Echt, zo'n kans moet je niet voorbij laten gaan hoor
Ik kreeg het erg warm toen jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou opppppppppppp, ik blijf er wéér in
Oui. Komt goei.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
He gedver, ff afwachten wat de DA te zeggen heeft dus
Zo is dat!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Met je jodokus de straat op rennen en aan iedere vrouw vragen of het mag
Als Greys dan ook een piem0l blijkt te hebben is het win winquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo is dat!
Mij moet je er ook niet voor hebben, maar we vinden vást wel iemand voor je.
Greys? Heb jij iets te doen morgenochtend??
Nee schat, dat gaat dan niet werken (ervan uitgaand dat het óf óf is... dat je niet én een piem0l en een ondertussen hebt)quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Als Greys dan ook een piem0l blijkt te hebben is het win win
Ze kan toch bij greys in de achterste garage?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee schat, dat gaat dan niet werken (ervan uitgaand dat het óf óf is... dat je niet én een piem0l en een ondertussen hebt)
Ik moet werken daar bij jou in de buurt, dus als ik extra vroeg weg moet om nakend door je straat te komen rennen moet je het ff op tijd meldenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo is dat!
Mij moet je er ook niet voor hebben, maar we vinden vást wel iemand voor je.
Greys? Heb jij iets te doen morgenochtend??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |