abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 20 juni 2012 @ 18:16:37 #176
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_113152923
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Beginnersfout #1 :+
:D Ik hoefde gelukkig maar 7,50 af te rekenen, dat ging nog wel :D
Maar je hebt gelijk.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_113152995
Senesta wat een schrik zeg, hopelijk knapt hij snel weer op , hoe is het met Dodge nu?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_113153008
Iedereen die er op uit gaat vanavond veel plezier *O*
  Moderator woensdag 20 juni 2012 @ 18:20:48 #179
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_113153063
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:18 schreef indaha het volgende:
Senesta wat een schrik zeg, hopelijk knapt hij snel weer op , hoe is het met Dodge nu?
Hetzelfde eigenlijk nog. Hij is nog steeds mank maar wel opgewekter dus de pijnstillers doen hun werk. Het mocht ook nog wel een week of 1,5 week duren zei de DA als het maar niet erger werd dus we kijken het even aan. Hij klimt en speelt en eet en knuffelt gelukkig gewoon nog dus we kijken het maar even aan.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2012 @ 18:24:47 #180
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_113153204
Jee senes, ze zitten wel in de lappenmand bij jou :o Schrikken hoor zoiets.

MP, hij heeft 2x bijles gehad :D Wel erg effectief blijkbaar :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_113154596
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef senesta het volgende:
Vanmiddag met spoed naar DA gegaan. Hummer waarschijnlijk gestoken door iets, zijn oog nam idiote proporties aan en hij hijgde. Jemig, wat was ik bang :@

Waarschijnlijk meer stress dan allergie o.i.d maar hij heeft voor de zekerheid wel een spuit gekregen om een reactie te onderdrukken.

Is net zijn enige goede oog ook. Goed in de gaten houden maar.
Oh wat schrikken zeg :{

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Jee senes, ze zitten wel in de lappenmand bij jou :o Schrikken hoor zoiets.

MP, hij heeft 2x bijles gehad :D Wel erg effectief blijkbaar :+
Oh dat is echt geweldig :Y

Maar ik blijf nog steeds beschikbaar he, tijd zat :)

Ik heb vanochtend nog, vijf minuten voor het begin van de toets, mijn halve klas nog een grammaticaonderwerp uit moeten leggen. De docent kán gewoon niet uitleggen en ze vergeet cruciale dingen te zeggen, waardoor de uitleg onvolledig is. Ze doet alsof het "heel makkelijk" is en we het "allemaal al gehad" hebben, maar dat is het zeker niet als niemand het ooit fatsoenlijk uitgelegd heeft! Het is een belangrijk onderwerp (het PPP) dat vaak in het Latijn terugkomt, dus is het belangrijk dat het goed wordt uitgelegd en dat er goed aandacht aan wordt besteed (en niet dat het twee lessen voor de repetitie überhaupt nog wordt geïntroduceerd). En dan is ze wel wéken bezig geweest met andere veel makkelijkere onderwerpen. Bovendien onthoudt toch niemand die dingen omdat ze nooit onverwachte SO's geeft of aan het begin van de les even overhoort :N

Anyway, best veel mensen vroegen aan mij om het nog even uit te leggen, dus dat heb ik gewoon ook met veel plezier gedaan :)
  woensdag 20 juni 2012 @ 19:01:07 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_113154721
kussie voor dodge O+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_113155065
Kijkend naar Snuf die lekker groen gras aan het eten is merk ik dat het toch eigenlijk heerlijk weer is! Laat de zomer maar losbarsten! De ramen heb ik opengezet, opdat die fijne zomerse avondlucht naar binnen stroomt! Aprite le finestre!

Nu moet het nog warmer worden *O*
pi_113155188
Morgen nog twee toetsen, overmorgen de nationale finale van de IJSO, volgende week nog drie dagen les (nou ja, de toetsen uit de toetsweek bespreken en film kijken) en dan alweer de boeken inleveren! En dan nog even mijn rapport ophalen natuurlijk :P

Het is bijna vakantie *O*
  woensdag 20 juni 2012 @ 19:13:59 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_113155253
Hey Greys?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_113155366
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Morgen nog twee toetsen, overmorgen de nationale finale van de IJSO, volgende week nog drie dagen les (nou ja, de toetsen uit de toetsweek bespreken en film kijken) en dan alweer de boeken inleveren! En dan nog even mijn rapport ophalen natuurlijk :P

Het is bijna vakantie *O*
Ik hoop dat het dan eindelijk mooi weer voor je wordt *O* en met dat rapport zit het wel goed denk ik :P
pi_113155653
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:16 schreef indaha het volgende:

[..]

Ik hoop dat het dan eindelijk mooi weer voor je wordt *O* en met dat rapport zit het wel goed denk ik :P
Ja, mooi weer *O*

Maar niet té heet he, boven de 30 graden begint het vervelend te worden ;)

En in de vakantie heb ik puur vrije tijd *O*

Me lekker bezighouden met wat ik wil *O*

En dat rapport weet ik al he, al die cijfers staan online. Dus het gaat alleen maar om het papiertje en het standaard "Goed zo" van de mentor met een standaard applaus :)
pi_113155832
Oh en op de vlinderstruik zitten bladluizen :(

Mijn moeder gooit er nu spiritus op, is dat prima? Of is er nog een beter middeltje?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2012 @ 19:29:57 #189
13151 crew  Rewimo
pi_113155889
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oh en op de vlinderstruik zitten bladluizen :(

Mijn moeder gooit er nu spiritus op, is dat prima? Of is er nog een beter middeltje?
Lieveheersbeestjes ;) Maar spiritus is ook goed, mengen met afwasmiddel en wat water (in een plantenspuit) werkt nog beter.

Wat is IJSO?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_113156233
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:29 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Lieveheersbeestjes ;) Maar spiritus is ook goed, mengen met afwasmiddel en wat water (in een plantenspuit) werkt nog beter.

Wat is IJSO?
Ja die hebben we ook ja, maar die doen het niet snel genoeg. Hele vreemde trouwens, ze zijn zwart met rode stippen :')

De IJSO (International Junior Science Olympiad) is een olympiade/wedstrijd in de natuurwetenschappen voor mensen die jonger zijn dan zestien op 31 december van het jaar van de olympiade. Dus ik val daar ook onder en volgend jaar zelfs ook nog.

De wedstrijd bestaat voor eenderde uit natuurkunde, voor eenderde uit scheikunde en voor eenderde uit biologie. Ik ben nu vanuit de nationale voorronde doorgedrongen tot de nationale finale die vrijdag wordt gehouden. Er doen 24 mensen mee, de beste zes gaan naar de internationale olympiade in december in Iran.

Linkje: www.ijsonederland.com
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2012 @ 19:42:39 #191
13151 crew  Rewimo
pi_113156481
Ah de Olympiade, daar heb ik wel van gehoord. Ik kende alleen de afkorting niet. Succes vrijdag! ^O^
pi_113156487
Wat goed MP *O* , ik ga duimen dat je bij de laatste 6 gaat horen ^O^ en naar Iran mag .
  woensdag 20 juni 2012 @ 19:48:12 #193
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_113156689
Wat ben je toch een allemachtig slim knaapje Maarten Pietertje :D ^O^
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_113156710
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:42 schreef Rewimo het volgende:
Ah de Olympiade, daar heb ik wel van gehoord. Ik kende alleen de afkorting niet. Succes vrijdag! ^O^
Ja er zijn meerdere olympiades he ;)

- wiskunde (wel meegedaan, alleen slechts tot de tweede ronde en net niet tot de finale gekomen)
- natuurkunde
- scheikunde
- biologie
- European Union Science Olympiad (ook natuurkunde, scheikunde en biologie)
- aardrijkskunde
- informatica
- ...

Maar deze is net wat anders, omdat hier een leeftijdsrestrictie aan zit. Voor de andere olympiades hoef je alleen maar op de middelbare school te zitten :)

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:42 schreef indaha het volgende:
Wat goed MP *O* , ik ga duimen dat je bij de laatste 6 gaat horen ^O^ en naar Iran mag .
Ja dankje! Ik hoop dat het helpt *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat ben je toch een allemachtig slim knaapje Maarten Pietertje :D ^O^
:D
pi_113157126
Best wel wat mensen hadden trouwens wel persoonlijke bezwaren toen duidelijk werd dat ik toch best een kans heb om naar Iran te gaan :D

Er doen trouwens ook maar zeven meisjes mee in de finale :D

Je zou bijna gaan denken dat ze bang zijn om door te gaan :+
pi_113157655
@Senesta: Oeh, wat liet Hummer je schrikken! En Dogde eerst ook al....

@Indaha: Wat een gedoe met die AB :{ Hopelijk komt het snel goed!

@MP: Slimmerik! :D

En zo, we zijn dus weer terug. Met een nog levende Pukkie :)

Ze had 40 graden koorts, ze was enorm uitgedroogd en had dus diarree.
De dierenarts heeft haar 180 ml (!!) vocht onderhuids toegediend, antiobiotica gegeven (werkt 14 dagen), iets tegen de diarree en een koortsdrukkend middel.

We hebben het er wel over gehad dat dit natuurlijk de oorzaak niet weg neemt, (ze heeft een weerstand van 0,0 dankzij die nieren) en het altijd de vraag is hoeverre je moet gaan. ('We kunnen haar eindeloos in leven houden, maar of dat voor het beestje zelf leuk is....' aldus de DA)
Ik had me er op ingesteld dat ze zou worden ingeslapen, en de DA twijfelfde, maar wilde nog wel één poging wagen. Vanavond moet ze opknappen. En flink ook.

Gebeurt dat niet, dan is het einde verhaal. Zelfde geldt voor de volgende keer dat we haar ziek aantreffen; dan gaan we bellen en maken apart een afspraak om haar in te laten slapen.

Of het de juiste beslissing is geweest weet ik niet. Maar ik vertrouw nu op de DA, want dat is wel een man die er voor het dier is. Hij opereert bijvoorbeeld geen dieren meer waarvan het leven vermoedelijk alleen maar uit lijden zal bestaan. Eerst het dier, dan het baasje, dat idee O+ .
(Hij schrok ook enorm van de wel heel erg rustige Puk, want op na de uren na een roesje, had hij haar nog niet zo stil meegemaakt. (Dat was in mei een andere DA). Hij kende haar alleen als een fel katje.))

Puk heeft net al wat gedronken uit de vijver (we zaten net alleen te bedenken of dat een bron van infectie kon zijn....maar goed, ze drinkt ten minste iets. Morgen even de vijver goed schoonmaken)
en ze ligt en zit nu bij te komen op het kleed in de woonkamer. Ze wankelt wel (door die bult vocht onder de huid) en ze is nog wat stil, maar er lijkt wel iets meer leven in te komen. :) Ze zoch in elk geval net het laatste zonnestraalje op, onze zonaanbidster O+

't Blijft wel lastig. Enerzijds ben ik heel blij dat ze er nog is, anderzijds wil ik dat het geen lijdensweg gaat worden. Vandaar dus het besluit dat het de volgende keer over is.
Hopelijk duurt dat nog een hele mooie zomer lang. Want Puk is echt wel een lente/zomerkatje.
pi_113157742
Ik ga duimen voor Puk kom op beessie nog even volhouden
Senes die katten van je weten je wel jaren ouder te maken he? Wat een schrik zeg
En Zorro is 8 geworden. Ouwe brombeer van mij.
pi_113157808
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga duimen voor Puk kom op beessie nog even volhouden
Senes die katten van je weten je wel jaren ouder te maken he? Wat een schrik zeg
En Zorro is 8 geworden. Ouwe brombeer van mij.
Dankjewel! :*

En jij gefeliciteert met Zorro! *O*
pi_113157862
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:09 schreef Candaasje het volgende:

De dierenarts heeft haar 180 ml (!!) vocht onderhuids toegediend, antiobiotica gegeven (werkt 14 dagen), iets tegen de diarree en een koortsdrukkend middel.

We hebben het er wel over gehad dat dit natuurlijk de oorzaak niet weg neemt, (ze heeft een weerstand van 0,0 dankzij die nieren) en het altijd de vraag is hoeverre je moet gaan. ('We kunnen haar eindeloos in leven houden, maar of dat voor het beestje zelf leuk is....' aldus de DA)
Ik had me er op ingesteld dat ze zou worden ingeslapen, en de DA twijfelfde, maar wilde nog wel één poging wagen. Vanavond moet ze opknappen. En flink ook.

Gebeurt dat niet, dan is het einde verhaal. Zelfde geldt voor de volgende keer dat we haar ziek aantreffen; dan gaan we bellen en maken apart een afspraak om haar in te laten slapen.

Of het de juiste beslissing is geweest weet ik niet. Maar ik vertrouw nu op de DA, want dat is wel een man die er voor het dier is. Hij opereert bijvoorbeeld geen dieren meer waarvan het leven vermoedelijk alleen maar uit lijden zal bestaan. Eerst het dier, dan het baasje, dat idee O+ .
(Hij schrok ook enorm van de wel heel erg rustige Puk, want op na de uren na een roesje, had hij haar nog niet zo stil meegemaakt. (Dat was in mei een andere DA). Hij kende haar alleen als een fel katje.))

Puk heeft net al wat gedronken uit de vijver (we zaten net alleen te bedenken of dat een bron van infectie kon zijn....maar goed, ze drinkt ten minste iets. Morgen even de vijver goed schoonmaken)
en ze ligt en zit nu bij te komen op het kleed in de woonkamer. Ze wankelt wel (door die bult vocht onder de huid) en ze is nog wat stil, maar er lijkt wel iets meer leven in te komen. :) Ze zoch in elk geval net het laatste zonnestraalje op, onze zonaanbidster O+

't Blijft wel lastig. Enerzijds ben ik heel blij dat ze er nog is, anderzijds wil ik dat het geen lijdensweg gaat worden. Vandaar dus het besluit dat het de volgende keer over is.
Hopelijk duurt dat nog een hele mooie zomer lang. Want Puk is echt wel een lente/zomerkatje.
Ik duim ook mee dat ze nog een tijdje bij jullie mag zijn :* ^O^
pi_113158060
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:09 schreef Candaasje het volgende:

Mooi dat ze in ieder geval nog leeft. Ik hoop dat het echt beter zal gaan en dat ze nog lang mag blijven leven! En gelukkig inderdaad, wat een goede man zeg, die dierenarts :Y

Ik zou ook het volle vertrouwen in hem hebben :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')