Ik hoop dan voor je van nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Zou het morgen echt zo'n noodweer worden?
Heb net alles netjes aangeveegd
Ben bij afl. 14 van seizoen 1.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Alleen kut voor je als je er net aan begonnen bent, want gecancelt
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben bij afl. 14 van seizoen 1.
Vond het wel leuk
have fun!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga kokentot later dames en als ik niet terug kom voor de film: een fijne avond!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gauw! Je buurvrouw is aan het koken, je kan nog aanschuiven
Ik heb 2 boterhammen op, om ruimte te houdenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook aan het kokenEn vanavond moet ik chips eten want bios (
) dus het is niet zo'n ramp
Ooooh senes, wat eng... hoe is het nu met hem? En ben jij een beetje tot rust gekomen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef senesta het volgende:
Vanmiddag met spoed naar DA gegaan. Hummer waarschijnlijk gestoken door iets, zijn oog nam idiote proporties aan en hij hijgde. Jemig, wat was ik bang![]()
Waarschijnlijk meer stress dan allergie o.i.d maar hij heeft voor de zekerheid wel een spuit gekregen om een reactie te onderdrukken.
Is net zijn enige goede oog ook. Goed in de gaten houden maar.
Ik heb zo geen zin om te koken, we doen maar een broodje vanavond denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook aan het kokenEn vanavond moet ik chips eten want bios (
) dus het is niet zo'n ramp
Oh wat een schrik!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef senesta het volgende:
Vanmiddag met spoed naar DA gegaan. Hummer waarschijnlijk gestoken door iets, zijn oog nam idiote proporties aan en hij hijgde. Jemig, wat was ik bang![]()
Waarschijnlijk meer stress dan allergie o.i.d maar hij heeft voor de zekerheid wel een spuit gekregen om een reactie te onderdrukken.
Is net zijn enige goede oog ook. Goed in de gaten houden maar.
Haha wat lief dat jij je opgeofferd hebtquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb 2 boterhammen op, om ruimte te houden![]()
Mailt er net een dinnetje dat ze zo'n zin heeft dit weekend naar de Japanner te gaan... laat ik me maar weer opofferen dan
Hij slaapt nu, wel erg onrustig. Ik mag ook niet meer aan hem komen. Zal hij mij de schuld geven?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooooh senes, wat eng... hoe is het nu met hem? En ben jij een beetje tot rust gekomen?![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb 2 boterhammen op, om ruimte te houden![]()
Mailt er net een dinnetje dat ze zo'n zin heeft dit weekend naar de Japanner te gaan... laat ik me maar weer opofferen dan
quote:
Oh niet eten is echt niet goed... Beterschap!quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:42 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Mijn spijkerbroeken zijn ook altijd wel prijzig. Maar ja, ik heb best brede bovenbeentjes en heupen, en een smallere taille. Dat zit 9 van de 10x gewoon ruk,En naast mijn 'werkbroek' (ggen lelijke broek, maar hij zit niet helemaal goed meer), heb ik nu ook maar 1 goede spijkerbroek
Er ligt er nog wel een in de winkel waar mijn zusje werkt, ter reparatie.
Maar goed, af en toe koop ik dan weer een nieuwe. Laatst nog een heel mooie gekocht bij zusje in de winkel. Was eigenlijk 120 euro (dat vind ik weer een beetje overdreven...) maar er ging 40 euro af![]()
(Kayuchi, nog ecologisch ook)
Oh, en volgens zusjes vriend (de 'onderbaas'van de winkel en tevens helemaal spijkerbroekenfanaat (hij heeft er meer dan 50...hoewel hij er maar een stuk of 5 draagt..)), is wassen zo ongeveer het slechtste wat je kunt doen met een spijkerbroek. Hij adviseert ophangen in de badkamer en dan flink stomen.
(Ik was mijn broeken overigens ook wel, op een gegeven moment ruiken ze gewoon niet meer zo fris)
En baggerzooi: Puk heeft gisteren al de hele dag niet gegeten, en weigert nog steeds. (Ik weet niet of ze eergisteravond gegeten heeft, dat geloof ik wel.) Ze komt ook wat suf over. En ze voelt dunner aan dan normaal, en haar vacht vettigger/plukkeriger dan normaal.
Gistermiddag ook al, toen lag/zat ze ook op bed en keek suffig (ik zag zelfs af en toe een stuk van haar derde ooglid). Alleen eind van de middag kwam ze weer overeind, en ging ze lekker in de tuin in de zon zitten/liggen. Leek beter te gaan.
Alleen..gisteravond lag ze weer op mijn bed, en ze heeft voor haar doen erg dicht tegen me aan gelegen (normaal schuift ze liever op, en ligt ze zeker niet half onder het dekbed wat nu wel het geval was.) Vanmorgen lag ze op de overloop, maar eten weigert ze nog steeds.
(Zelfs het medicijn fortekor, wat ze normaal als een snoepje oppeuzelt...)
Godver...(pardon...)
En ik moet de hele dag werken.....
(EDIT: ze komt nu naar beneden, ik ga eens kijken of ze nu toch wat wil eten...)
Jaahaaquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor Puk.
Hiep hiep hoera mijn Zorro is vandaag jarig
Mooi zoquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:24 schreef Rewimo het volgende:
Woehoe, Christan heeft een voldoende voor zijn Latijnproefwerk gehaald, daarmee is de dikke onvoldoende weg en gaat hij met een keurig rapport over
Oeh dat is vervelend... Sterkte voor je man!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:34 schreef indaha het volgende:
Candaasje sterkteik hoop dat de DA nog iets voor Puk kan doen .
F_R gefeliciteerd met Zorro![]()
Rewimo gefeliciteerd met je slimme zoon en wat fijn voor Christan dat hij in deze klas kan blijven![]()
Mijn man heeft ineens ontzettende pijn in zijn voet en moet nu foto's maken omdat de huisarts denkt aan een botontsteking, maar geen bloed prikken dat vind ik wel vreemd.
Paracetamol mag overal bij in principequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:47 schreef Mama_Mia het volgende:
Zou ik eigenlijk paracetamol bij de methylfenidaat mogen nemen? Vast wel toch?
Pinpas ja. Manlief had de beste meequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Schrikken Senes!
En wat bedoel je met pas?
Pinpas of moet je een bewijs oid mee nemen naar de DA?
Ikzelf kom altijd met kat en portemonnee en da's voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |