Geen id zal morg ff kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
Lichtblauwe is dan vast van een dunnere stof? Soepeler?
Een w500iquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima. Niet shit gaan kopen dan. Heb hier 2. Basic sony e's liggen, doen prima. K750i en de w500i dacht ik. Kun je zo gebruiken tot ke htc terug is!
Goud. Idd walkmen. Dus als je je htc gaat opsturen, kun je zo die lenen! Simlock freiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Een w500iVolgens mij heb ik die nog gehad ooit. Is die met oranje? Zo'n walkman telefoon?
Ja dat zeg ik, zonder van je geld!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:34 schreef senesta het volgende:
Ah super, graag! Dan ga ik niet iets kopen voor dat eventjes, dank je wel
Hoe gaat het met Baloe eigenlijk nu?
Aaah, in Quelderduijn?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, zonder van je geld!roep maar als je hem nodig hebt. En doe jezelf een plezier, bel htc rechtstreeks. Niet via de winkel. Zooooveel sneller.
Ja, redelijk. Hij ging vanmiddag weer op zijn muil
Nee op het laminaat hier. Want ik trok de koeling open en meneer kwam aanracen voor hamquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaah, in Quelderduijn?
Ik heb mailcontact met HTC zelf, dat gaat vrij vlot als ik niet snel iets terug hoor dan bel ik inderdaad even.
check dat heb ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:42 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Mijn spijkerbroeken zijn ook altijd wel prijzig. Maar ja, ik heb best brede bovenbeentjes en heupen, en een smallere taille. Dat zit 9 van de 10x gewoon ruk [,En naast mijn 'werkbroek' (ggen lelijke broek, maar hij zit niet helemaal goed meer), heb ik nu ook maar 1 goede spijkerbroek
Er ligt er nog wel een in de winkel waar mijn zusje werkt, ter reparatie.
Maar goed, af en toe koop ik dan weer een nieuwe. Laatst nog een heel mooie gekocht bij zusje in de winkel. Was eigenlijk 120 euro (dat vind ik weer een beetje overdreven...) maar er ging 40 euro af![]()
(Kayuchi, nog ecologisch ook)
Oh, en volgens zusjes vriend (de 'onderbaas'van de winkel en tevens helemaal spijkerbroekenfanaat (hij heeft er meer dan 50...hoewel hij er maar een stuk of 5 draagt..)), is wassen zo ongeveer het slechtste wat je kunt doen met een spijkerbroek. Hij adviseert ophangen in de badkamer en dan flink stomen.
(Ik was mijn broeken overigens ook wel, op een gegeven moment ruiken ze gewoon niet meer zo fris)
En baggerzooi: Puk heeft gisteren al de hele dag niet gegeten, en weigert nog steeds. (Ik weet niet of ze eergisteravond gegeten heeft, dat geloof ik wel.) Ze komt ook wat suf over. En ze voelt dunner aan dan normaal, en haar vacht vettigger/plukkeriger dan normaal.
Gistermiddag ook al, toen lag/zat ze ook op bed en keek suffig (ik zag zelfs af en toe een stuk van haar derde ooglid). Alleen eind van de middag kwam ze weer overeind, en ging ze lekker in de tuin in de zon zitten/liggen. Leek beter te gaan.
Alleen..gisteravond lag ze weer op mijn bed, en ze heeft voor haar doen erg dicht tegen me aan gelegen (normaal schuift ze liever op, en ligt ze zeker niet half onder het dekbed wat nu wel het geval was.) Vanmorgen lag ze op de overloop, maar eten weigert ze nog steeds.
(Zelfs het medicijn fortekor, wat ze normaal als een snoepje oppeuzelt...)
Godver...(pardon...)
En ik moet de hele dag werken.....
(EDIT: ze komt nu naar beneden, ik ga eens kijken of ze nu toch wat wil eten...)
Dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:42 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Mijn spijkerbroeken zijn ook altijd wel prijzig. Maar ja, ik heb best brede bovenbeentjes en heupen, en een smallere taille. Dat zit 9 van de 10x gewoon ruk,En naast mijn 'werkbroek' (ggen lelijke broek, maar hij zit niet helemaal goed meer), heb ik nu ook maar 1 goede spijkerbroek
Er ligt er nog wel een in de winkel waar mijn zusje werkt, ter reparatie.
Maar goed, af en toe koop ik dan weer een nieuwe. Laatst nog een heel mooie gekocht bij zusje in de winkel. Was eigenlijk 120 euro (dat vind ik weer een beetje overdreven...) maar er ging 40 euro af![]()
(Kayuchi, nog ecologisch ook)
Oh, en volgens zusjes vriend (de 'onderbaas'van de winkel en tevens helemaal spijkerbroekenfanaat (hij heeft er meer dan 50...hoewel hij er maar een stuk of 5 draagt..)), is wassen zo ongeveer het slechtste wat je kunt doen met een spijkerbroek. Hij adviseert ophangen in de badkamer en dan flink stomen.
(Ik was mijn broeken overigens ook wel, op een gegeven moment ruiken ze gewoon niet meer zo fris)
En baggerzooi: Puk heeft gisteren al de hele dag niet gegeten, en weigert nog steeds. (Ik weet niet of ze eergisteravond gegeten heeft, dat geloof ik wel.) Ze komt ook wat suf over. En ze voelt dunner aan dan normaal, en haar vacht vettigger/plukkeriger dan normaal.
Gistermiddag ook al, toen lag/zat ze ook op bed en keek suffig (ik zag zelfs af en toe een stuk van haar derde ooglid). Alleen eind van de middag kwam ze weer overeind, en ging ze lekker in de tuin in de zon zitten/liggen. Leek beter te gaan.
Alleen..gisteravond lag ze weer op mijn bed, en ze heeft voor haar doen erg dicht tegen me aan gelegen (normaal schuift ze liever op, en ligt ze zeker niet half onder het dekbed wat nu wel het geval was.) Vanmorgen lag ze op de overloop, maar eten weigert ze nog steeds.
(Zelfs het medicijn fortekor, wat ze normaal als een snoepje oppeuzelt...)
Godver...(pardon...)
En ik moet de hele dag werken.....
(EDIT: ze komt nu naar beneden, ik ga eens kijken of ze nu toch wat wil eten...)
Van hartequote:Op woensdag 20 juni 2012 08:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor Puk.
Hiep hiep hoera mijn Zorro is vandaag jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |