abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2012 @ 23:27:57 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_113123679
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
Lichtblauwe is dan vast van een dunnere stof? Soepeler?
Geen id zal morg ff kijken :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 23:28:13 #52
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_113123697
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Prima. Niet shit gaan kopen dan. Heb hier 2. Basic sony e's liggen, doen prima. K750i en de w500i dacht ik. Kun je zo gebruiken tot ke htc terug is!
Een w500i O+ Volgens mij heb ik die nog gehad ooit. Is die met oranje? Zo'n walkman telefoon?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 19 juni 2012 @ 23:29:37 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_113123774
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:28 schreef senesta het volgende:

[..]

Een w500i O+ Volgens mij heb ik die nog gehad ooit. Is die met oranje? Zo'n walkman telefoon?
Goud. Idd walkmen. Dus als je je htc gaat opsturen, kun je zo die lenen! Simlock frei
  dinsdag 19 juni 2012 @ 23:30:18 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_113123815
Walkmen :')
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 23:34:32 #55
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_113124040
Ah super, graag! Dan ga ik niet iets kopen voor dat eventjes, dank je wel :)

Hoe gaat het met Baloe eigenlijk nu?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 23:35:45 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_113124097
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:34 schreef senesta het volgende:
Ah super, graag! Dan ga ik niet iets kopen voor dat eventjes, dank je wel :)

Hoe gaat het met Baloe eigenlijk nu?
Ja dat zeg ik, zonder van je geld! :) roep maar als je hem nodig hebt. En doe jezelf een plezier, bel htc rechtstreeks. Niet via de winkel. Zooooveel sneller.

Ja, redelijk. Hij ging vanmiddag weer op zijn muil :(
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 23:38:19 #57
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_113124229
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik, zonder van je geld! :) roep maar als je hem nodig hebt. En doe jezelf een plezier, bel htc rechtstreeks. Niet via de winkel. Zooooveel sneller.

Ja, redelijk. Hij ging vanmiddag weer op zijn muil :(
Aaah, in Quelderduijn?

Ik heb mailcontact met HTC zelf, dat gaat vrij vlot als ik niet snel iets terug hoor dan bel ik inderdaad even.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 23:39:21 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_113124284
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef senesta het volgende:

[..]

Aaah, in Quelderduijn?

Ik heb mailcontact met HTC zelf, dat gaat vrij vlot als ik niet snel iets terug hoor dan bel ik inderdaad even.
Nee op het laminaat hier. Want ik trok de koeling open en meneer kwam aanracen voor ham :( ipv ham kreeg ie op zijn donder :')
pi_113125133
Hey w/

En doei :W
pi_113125161
Hoi :W
Slaapze!
♥ scars make us who we are ♥
  woensdag 20 juni 2012 @ 00:01:10 #61
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_113125491
Ik ga proberen maar te slapen _O- baaaai :W trusteb
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2012 @ 00:01:34 #62
43556 miss_dynastie
pi_113125512
Truste allemaal :W
pi_113125515
_O- Succes Q :*
pi_113127107
Ik ga ook maar eens naar bed, es kijken of ik op tijd in slaap kan vallen :D
  woensdag 20 juni 2012 @ 01:02:50 #65
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_113127509
Ik ga ook slapen :W
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_113129786
Mogguh!

Mijn spijkerbroeken zijn ook altijd wel prijzig. Maar ja, ik heb best brede bovenbeentjes en heupen, en een smallere taille. Dat zit 9 van de 10x gewoon ruk :X ,En naast mijn 'werkbroek' (ggen lelijke broek, maar hij zit niet helemaal goed meer), heb ik nu ook maar 1 goede spijkerbroek :') Er ligt er nog wel een in de winkel waar mijn zusje werkt, ter reparatie.
Maar goed, af en toe koop ik dan weer een nieuwe. Laatst nog een heel mooie gekocht bij zusje in de winkel. Was eigenlijk 120 euro (dat vind ik weer een beetje overdreven...) maar er ging 40 euro af *O*
(Kayuchi, nog ecologisch ook 8-) )

Oh, en volgens zusjes vriend (de 'onderbaas' :P van de winkel en tevens helemaal spijkerbroekenfanaat (hij heeft er meer dan 50...hoewel hij er maar een stuk of 5 draagt..)), is wassen zo ongeveer het slechtste wat je kunt doen met een spijkerbroek. Hij adviseert ophangen in de badkamer en dan flink stomen.
(Ik was mijn broeken overigens ook wel, op een gegeven moment ruiken ze gewoon niet meer zo fris :@ )

En baggerzooi: Puk heeft gisteren al de hele dag niet gegeten, en weigert nog steeds. (Ik weet niet of ze eergisteravond gegeten heeft, dat geloof ik wel.) Ze komt ook wat suf over. En ze voelt dunner aan dan normaal, en haar vacht vettigger/plukkeriger dan normaal.
Gistermiddag ook al, toen lag/zat ze ook op bed en keek suffig (ik zag zelfs af en toe een stuk van haar derde ooglid :{ ). Alleen eind van de middag kwam ze weer overeind, en ging ze lekker in de tuin in de zon zitten/liggen. Leek beter te gaan.

Alleen..gisteravond lag ze weer op mijn bed, en ze heeft voor haar doen erg dicht tegen me aan gelegen (normaal schuift ze liever op, en ligt ze zeker niet half onder het dekbed wat nu wel het geval was.) Vanmorgen lag ze op de overloop, maar eten weigert ze nog steeds.
(Zelfs het medicijn fortekor, wat ze normaal als een snoepje oppeuzelt...)

Godver...(pardon...)

En ik moet de hele dag werken..... -O-

(EDIT: ze komt nu naar beneden, ik ga eens kijken of ze nu toch wat wil eten...)
pi_113129947
Beterschap voor Puk.

Hiep hiep hoera mijn Zorro is vandaag jarig *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 juni 2012 @ 08:03:57 #68
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_113129973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 07:42 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Mijn spijkerbroeken zijn ook altijd wel prijzig. Maar ja, ik heb best brede bovenbeentjes en heupen, en een smallere taille. Dat zit 9 van de 10x gewoon ruk [:X ,En naast mijn 'werkbroek' (ggen lelijke broek, maar hij zit niet helemaal goed meer), heb ik nu ook maar 1 goede spijkerbroek :') Er ligt er nog wel een in de winkel waar mijn zusje werkt, ter reparatie.
Maar goed, af en toe koop ik dan weer een nieuwe. Laatst nog een heel mooie gekocht bij zusje in de winkel. Was eigenlijk 120 euro (dat vind ik weer een beetje overdreven...) maar er ging 40 euro af *O*

Oh, en volgens zusjes vriend (de 'onderbaas' :P van de winkel en tevens helemaal spijkerbroekenfanaat (hij heeft er meer dan 50...hoewel hij er maar een stuk of 5 draagt..)), is wassen zo ongeveer het slechtste wat je kunt doen met een spijkerbroek. Hij adviseert ophangen in de badkamer en dan flink stomen.
(Ik was mijn broeken overigens ook wel, op een gegeven moment ruiken ze gewoon niet meer zo fris :@ )

En baggerzooi: Puk heeft gisteren al de hele dag niet gegeten, en weigert nog steeds. (Ik weet niet of ze eergisteravond gegeten heeft, dat geloof ik wel.) Ze komt ook wat suf over. En ze voelt dunner aan dan normaal, en haar vacht vettigger/plukkeriger dan normaal.
Gistermiddag ook al, toen lag/zat ze ook op bed en keek suffig (ik zag zelfs af en toe een stuk van haar derde ooglid :{ ). Alleen eind van de middag kwam ze weer overeind, en ging ze lekker in de tuin in de zon zitten/liggen. Leek beter te gaan.

Alleen..gisteravond lag ze weer op mijn bed, en ze heeft voor haar doen erg dicht tegen me aan gelegen (normaal schuift ze liever op, en ligt ze zeker niet half onder het dekbed wat nu wel het geval was.) Vanmorgen lag ze op de overloop, maar eten weigert ze nog steeds.

Godver...(pardon...)

(EDIT: ze komt nu naar beneden, ik ga eens kijken of ze nu toch wat wil eten...)
check dat heb ik ook
en heupbroeken vind ik zelf niet heel fijn
heb voornamelijk nette 'pak'broeken
en voor de rest spijkerrokjes O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 juni 2012 @ 08:04:18 #69
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_113129976
F_R gefeli met Zorro!
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 juni 2012 @ 08:04:58 #70
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_113129980
*O* heb een nieuwe bank staan, ja goed, een tweedehandse maar voor mij is ie nieuw O+
en ik kan er languit op liggen *O* wat een genot!
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 20 juni 2012 @ 08:44:09 #71
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_113130438
Was dit topic zomaar uit MyAT :o

Beterschap voor Puk :)
  Moderator woensdag 20 juni 2012 @ 08:52:13 #72
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_113130580
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 07:42 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Mijn spijkerbroeken zijn ook altijd wel prijzig. Maar ja, ik heb best brede bovenbeentjes en heupen, en een smallere taille. Dat zit 9 van de 10x gewoon ruk :X ,En naast mijn 'werkbroek' (ggen lelijke broek, maar hij zit niet helemaal goed meer), heb ik nu ook maar 1 goede spijkerbroek :') Er ligt er nog wel een in de winkel waar mijn zusje werkt, ter reparatie.

Godver...(pardon...)

Dat klinkt niet goed :{ Niet eten is voor katten echt heel slecht. Daar kunnen ze al vrij snel leververvetting van krijgen. Ik hoop dat ze zo lekker aanvalt op de voerbak :*

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 08:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor Puk.

Hiep hiep hoera mijn Zorro is vandaag jarig *O*
Van harte :)
Hoe oud is de man geworden?
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:14:59 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_113131049
:O
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2012 @ 09:51:11 #74
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_113132030
Mogge :O

Beterschap voor Puk. Arm ding :{

Zorro, gefeliciteerd! *G*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:54:11 #75
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_113132126
Gefeliciteerd met Zorro :)

Zo maar es ff een bakje koffie en dan buiten aan het opruimen.
Altijd lekker, zo'n weekje vakantie :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')