quote:
OOK nog jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:15 schreef Muis006 het volgende:
En dan moet je nog naar Blijdorp en het Songfestibal
quote:
Pijn met lopen/zitten aan de zijkant van mijn scheenbeen (binnenkant zeg maar). Dat is vooral in het begin, als ik warmer word dan voel ik het minder. Ik heb er nu ook last van als ik gewoon loop, maar lopen doe ik wel want ik hou er niet van om stil te zittenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:08 schreef MissBliss het volgende:
Waar heb je last van dan?
Sterkte Candaasje, arme Puk..
achilles cker?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:05 schreef Oognip het volgende:
Mogge
Wat rot van Puk, Candaasje! Hopelijk heeft ze alsnog gegeten.
Ik ga vandaag hardloopschoenen kopen en eens kijken wat ze daar van mijn 'blessure' zeggen. Zwager had precies dezelfde klachten en had een ontstoken aanhechting van het een of ander. Hij heeft drie maanden niet hardgelopen
Dat ga ik sowieso niet doen want ik ben eigenwijs maar ben wel benieuwd wat ze zeggen.
klinkt niet als achillesquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pijn met lopen/zitten aan de zijkant van mijn scheenbeen (binnenkant zeg maar). Dat is vooral in het begin, als ik warmer word dan voel ik het minder. Ik heb er nu ook last van als ik gewoon loop, maar lopen doe ik wel want ik hou er niet van om stil te zitten
hey en als je nou heet bent, voel je het dan ook?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Pijn met lopen/zitten aan de zijkant van mijn scheenbeen (binnenkant zeg maar). Dat is vooral in het begin, als ik warmer word dan voel ik het minder. Ik heb er nu ook last van als ik gewoon loop, maar lopen doe ik wel want ik hou er niet van om stil te zitten
Bij mijn zwager hielp dat zeker, daaromquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt als overbelasting, goede loopschoenen kunnen zeker helpen
Dat is heel verstandigquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:05 schreef Oognip het volgende:
Mogge
Wat rot van Puk, Candaasje! Hopelijk heeft ze alsnog gegeten.
Ik ga vandaag hardloopschoenen kopen en eens kijken wat ze daar van mijn 'blessure' zeggen. Zwager had precies dezelfde klachten en had een ontstoken aanhechting van het een of ander. Hij heeft drie maanden niet hardgelopen
Dat ga ik sowieso niet doen want ik ben eigenwijs maar ben wel benieuwd wat ze zeggen.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Oognip heeft niet naar Evy geluisterd!!!
Omdat Evy zo ongeveer iedere 5 minuten hamert op het gebruik van een goede loopschoenquote:
Ja, maar ja, wat is goed?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat Evy zo ongeveer iedere 5 minuten hamert op het gebruik van een goede loopschoen
Bah Candaasje, rotsituatie dit
Ik ben vandaag aan het opruimen en omscharrelen op de sportschoenen waar ik eerder op ging hardlopen en mijn hemel, wat een rotschoenen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, maar ja, wat is goed?Ik ga ze vandaag aan laten meten, omdat ik nu weet dat ik wel vaker ga hardlopen. In het begin wist ik nog niet of ik hiet wel wat zou vinden, dus dan is het zonde om van die dure schoenen aan te schaffen
Dat kan ik me helemaal voorstellenquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aan het opruimen en omscharrelen op de sportschoenen waar ik eerder op ging hardlopen en mijn hemel, wat een rotschoenen.
Terwijl die nieuwe net pantoffeltjes zijn.
Wel dure pantoffels![]()
Ik vond het eerst ook zonde van het geld, maar ik ben er nu zo blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |