jaaaaaa ik was al bang dat ze t gemist hadquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch al verteld?![]()
Jaaaaa, ezelsorenpost
Nee, want ik had heel die mededeling gemist. Ik wist alleen dat ze dat gingen doen (want zo zijn ze)quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:05 schreef tombolafan het volgende:
Oh elies had je je ouders bedankt voor de kaart voor de ezelsoren enzo?
Linkjequote:Op donderdag 21 juni 2012 00:06 schreef tombolafan het volgende:
jaaaaaa ik was al bang dat ze t gemist had
die (of jij) zullen hun verjaardag ergens ingevuld hebben gok ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou dát dus ook!
Waarom is dat?Of hoort dat?
wacht ff, zit mobielquote:
Joe Ko Kurlquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik gemist, want ik heb het heel druk, want het wordt nóg leuker: ik heb in twee dagen twee opdrachten gescoord![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dat is met de meeste mensen zo hoor, dat ze geboren worden. Alleen een select gezelschap wordt gekweekt. Dus ja, het hoort dat je zus en X-me geboren zijn
Ja gewoon op hun eigen profiel uiteraardquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die (of jij) zullen hun verjaardag ergens ingevuld hebben gok ik
Ik heb nog steeds het oude prikbord, vind ik veul handigerquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gewoon op hun eigen profiel uiteraard
Maar wat mot dat op mijn wall dan?Ohhh wacht, omdat ze als 'familie' staan, verschijnen hun geboortes op mijn timeline zeker!
Hell yeah! Kick asssss!!quote:
Dat van die piem0l heeft ze ook gemist hoorquote:En![]()
Goed dat je het nu ff zegt, dan schrikt ze morgenochtend niet zoquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell yeah! Kick asssss!!
[..]
Dat van die piem0l heeft ze ook gemist hoor
Je zou je toch echt ff de tandjes schrikken als je morgenochtend wakker wordt, je uitrekt, charmant uit bed stapt, naar beneden kijkt om je pantoffels te zoeken en dan ineens een piem0l ziet hangenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed dat je het nu ff zegt, dan schrikt ze morgenochtend niet zo
Ja dat vind ik ook handiger maar mij gaven ze geen keus hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het oude prikbord, vind ik veul handiger![]()
/autist
Of staan, nog leukerquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou je toch echt ff de tandjes schrikken als je morgenochtend wakker wordt, je uitrekt, charmant uit bed stapt, naar beneden kijkt om je pantoffels te zoeken en dan ineens een piem0l ziet hangen
Oh? Potverquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook handiger maar mij gaven ze geen keus hoor
Ik kreeg op een gegeven moment een bericht van FB dat over 3 dagen alles omgezet ging worden naar timeline. Dat schijnt iedereen opgedrongen te krijgen de komende maanden.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:04 schreef tombolafan het volgende:
Elies, ik had een kaartje van je ouders!![]()
Wat lief, zeg maar bedankt
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht eerst "die mensen ken ik helemaal niet" maar toen ik las dat het om de ezelsoren ging snapte ik het
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow mên... Ik zou wel gelijk een vrije dag nemen
En daarna de ziektewet in door een overbelaste armspierquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow mên... Ik zou wel gelijk een vrije dag nemen
Awwww BoeBoe. Zomaar ineens? Geen vlooienallergie ofzo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef Qwea het volgende:
morgen maar eens met Baloe naar de DA. Beer heeft overal korstjes
Jeukt het ook?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef Qwea het volgende:
Baas, ik kom vandaag niet (quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Leg dát dan maar eens uit aan je baas....
Ik zou eerder overbelaste bilspieren hebben, denk ik. Of krijg je die dáár niet vanquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
En daarna de ziektewet in door een overbelaste armspier
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef Qwea het volgende:
Jeeeeeej voor de opdrachtenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik gemist, want ik heb het heel druk, want het wordt nóg leuker: ik heb in twee dagen twee opdrachten gescoord![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dat is met de meeste mensen zo hoor, dat ze geboren worden. Alleen een select gezelschap wordt gekweekt. Dus ja, het hoort dat je zus en X-me geboren zijn
Ik zie hem niet krabben, maar hij zit onder, groot en kleinquote:
Ik kom niet, maar ik kom welquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Baas, ik kom vandaag niet () want ik heb ineens een piem0l!!!
Boewhahahahaha![]()
![]()
[..]
Ik zou eerder overbelaste bilspieren hebben, denk ik. Of krijg je die dáár niet van
Week of 2, had gehoopt dat het wegging, en dat ie raar had lopen vreten, niet dus. Geen idee, mag de DA uitzoekenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwww BoeBoe. Zomaar ineens? Geen vlooienallergie ofzo?
He gedver, ff afwachten wat de DA te zeggen heeft dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie hem niet krabben, maar hij zit onder, groot en klein
Mij ook? Want ik zei Qutquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:18 schreef ElisaB het volgende:
Ow, trouwens liefjens... ik had jullie afgelopen zaterdag de groetjes moeten doen van Pappa&MammaB en van PappaB moest ik zeggen dat hij hoopt jullie komende zomer allemaal weer een keer te zien
Zoek iets anders leuksquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kom niet, maar ik kom wel![]()
En volgens mij is dat best goed voor de derriere-spier, maar ik weet niet of meneer I. zich zou lenen voor mijn work out
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het oude prikbord, vind ik veul handiger![]()
/autist
Met je jodokus de straat op rennen en aan iedere vrouw vragen of het magquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoek iets anders leuks
Gewoon voor een dagje...
Moet kunnen. Echt, zo'n kans moet je niet voorbij laten gaan hoor
Ik kreeg het erg warm toen jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou opppppppppppp, ik blijf er wéér in
Oui. Komt goei.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
He gedver, ff afwachten wat de DA te zeggen heeft dus
Zo is dat!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Met je jodokus de straat op rennen en aan iedere vrouw vragen of het mag
Als Greys dan ook een piem0l blijkt te hebben is het win winquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo is dat!
Mij moet je er ook niet voor hebben, maar we vinden vást wel iemand voor je.
Greys? Heb jij iets te doen morgenochtend??
Nee schat, dat gaat dan niet werken (ervan uitgaand dat het óf óf is... dat je niet én een piem0l en een ondertussen hebt)quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Als Greys dan ook een piem0l blijkt te hebben is het win win
Ze kan toch bij greys in de achterste garage?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee schat, dat gaat dan niet werken (ervan uitgaand dat het óf óf is... dat je niet én een piem0l en een ondertussen hebt)
Ik moet werken daar bij jou in de buurt, dus als ik extra vroeg weg moet om nakend door je straat te komen rennen moet je het ff op tijd meldenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo is dat!
Mij moet je er ook niet voor hebben, maar we vinden vást wel iemand voor je.
Greys? Heb jij iets te doen morgenochtend??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |