Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
OMG, die foto van netquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Hoe is het met iedereen trouwens vandaag, dat heb ik volgens mij helemaal niet gevraagd
slechte redenquote:
Komt vast wel weer op je padquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:59 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
OMG, die foto van net![]()
Ja goed. Nog geen nieuw werk en da's dan wel balen. Maar verder is alles goed.
Langelijzenshop? Echt heet dat zo?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb donderdagavond om 20.30 uur een afspraak in die langelijzenshop![]()
Niet perse, ze hebben ook gewoon een webshopquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh tof Greys! Maar daar moet je echt een afspraak maken? Ben benieuwdfoto's
Times new romanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik ga d'r alleen even subtiel iets over dat afgrijselijke lettertype influisteren donderdag
http://www.longlady.nl/Je(...)ge-vrouw/cat_21.html
Ik snap het ook echt niet, want de rest is wel gewoon in een strakker lettertypequote:
Die site sowiesoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt niet, want de rest is wel gewoon in een strakker lettertype
Oh tof, ook dat ze je echt graag persoonlijk willen helpen! Dat wordt geld uitgeven dus donderdag!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet perse, ze hebben ook gewoon een webshop
Maar ze hebben ook een 'showroom' waar ze ALLES hebben dat op de site staat. En ze hebben (zie linkje hierboven) echt heeeeel veel leuke jeans en allemaal ook in lengtemaat 36 (en 38 zelfs).
En best betaalbaar ook. De showroom is niet altijd open, dus dan vragen ze of je een afspraak wilt maken. En donderdag om 19.30 en 20.00 uur had ze al iemand, ze wil graag persoonlijk helpen met de juiste maten, dus dan ga ik om 20.30 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |