Hoef me hier voorlopig niet te vervelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom mijn zwijnenstal ook ff doen, wil je
Hey, die nskaart, hejje bij de blokker gekocht cker?
Ja toch he? In bijsluiter stond ook dat het juist niet gegeven moet worden 's avonds, psychiater zei alleen dat het dus wel rust geeft in je hoofd en dat het daarom slim was om te nemen voordat je ging slapen zodat je dus niet wakker ligt van het malen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Omdat methylfenidaat je scherper en alerter maakt en eenmaal op bed heb je dat juist niet nodig.
Het lijkt qua werking enigzins op amfetamine. Bij patienten met hoge dosis pijnstilling wordt het ook wel gegeven om de sufheid weg te halen.
Bij ons noemen ze het dan de peppil
Maar ik neem aan dat de psych een reden heeft voor het 's avonds voorschrijven
Ja, hier ook niet, dus win winquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoef me hier voorlopig niet te vervelen
En ja
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Vanavond met Nip naar de biosjullie nog iets leuks in de planning?
Mo wil ook bios, dus ik ben er bang voorquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Welke film? Of gewoon random bios-zin en maar kijken wat er draait?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mo wil ook bios, dus ik ben er bang voor
Nee we hebben van die kaartjes (die hebben 1 hele euro gekostquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Welke film? Of gewoon random bios-zin en maar kijken wat er draait?
Wij gaan ein-de-lijk samen naar de Japannerquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Leuk! Geniet ervanquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij gaan ein-de-lijk samen naar de Japanner![]()
Ow lekker, veel plezierquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij gaan ein-de-lijk samen naar de Japanner![]()
Ja. Alleen kut voor je als je er net aan begonnen bent, want gecanceltquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Bios
Ik gok dat wij vanavond burgerlijk buiten gaan zitten en later een serie kijken.
Q, heddegij Unforgettable al ge euh kocht?
Leuke serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |