Zou je niet liever je geld terugvragen dan, want de kwaliteit is niet zo best lijkt me .quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:26 schreef Qwea het volgende:
Ik ben me een partij bloed chagrijnig
Dat shirts die ik had gekocht en terug had gebracht en nieuwe mee had gekregen vanwege dat witte vlak? HEEFT VERDOMME ALWEER EEN WIT VLAK.
Kan ik dus morgen of vrijdag WEER naar dat gare kut Amsterdam. En ik baal gewoon want tof shirt.
Ja, ik wil nou ook mijn poen terug, daarom baal ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Zou je niet liever je geld terugvragen dan, want de kwaliteit is niet zo best lijkt me .
Je kunt dan wel weer Cocos m&m's meenemen , elk nadeel heeft z'n voordeel of zoiets
Vrijdag bellen voor uitslagen en verder maar een extra oxyquote:
Vrijdag?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Vrijdag bellen voor uitslagen en verder maar een extra oxy![]()
Ik kijk iets op rtl 4 met 15 kinderen
Ik dacht niet opbouwen, wel een afbouwschema voor de amitriptyline.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan een bijwerking zijn van de methylfenidaat; zo ineens 50 mg op 1 dag is gewoon best veel.
Of heeft ze een opbouwschema?
Kan het ook door komen allemaalquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht niet opbouwen, wel een afbouwschema voor de amitriptyline.
Ik las kipnappyquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan het ook door komen allemaal
Hopelijk voelt ze zich morgen weer kiphappy
Spannend! Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef Rewimo het volgende:
Bedtijd, morgen naar de orthopeed {bibber}
Welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |