Even 0900-Lutje bellen! Die doet tippexed hem wel!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Godverdehoerende, ik had Stervenssaai klaarstaan
Hier stopte ik met lezen. Ongeloofwaardig.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
ondanks dat ik niet aan anale sex doe.
KUT hebben we zo vaakquote:
Ja nee niks, nu kijken we maar tegen jouw ellende aan, had jij maar zo crea moeten wezenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even 0900-Lutje bellen! Die doet tippexed hem wel!
Straal ze!quote:
MOET JE HOREN WIE HET ZEGT, Q WIL OOK NIKS IN DE POEPERT HOOR!!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Ongeloofwaardig.
Doet me denken aan eind 2004, toen ging er een videoband door Nederland met de uitzending van een VoetbalQuiz op TV waar TOng80 inzatquote:
Vanavond gewoon ff in hetzelfde tempo doorjakkeren!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee niks, nu kijken we maar tegen jouw ellende aan, had jij maar zo crea moeten wezen
Nouja, dan niet!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Ongeloofwaardig.
Ik had er ff een polletje van moeten maken zie ikquote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MOET JE HOREN WIE HET ZEGT, Q WIL OOK NIKS IN DE POEPERT HOOR!!!!
![]()
Wie haalt Robijntje?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanavond gewoon ff in hetzelfde tempo doorjakkeren!
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MOET JE HOREN WIE HET ZEGT, Q WIL OOK NIKS IN DE POEPERT HOOR!!!!
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had er ff een polletje van moeten maken zie ik
Ik zie bij de naam Robijn zo'n hele dikke grote negerin voor me. Zo een als Qwea en ik qua lengtequote:
Oh, heb je het geprobeerd?quote:
Nee, ik heb nog steeds godzijdank afgezien van een slang in mijn reet, niks in mijn reet gehadquote:Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, heb je het geprobeerd?
Ik ken je al zo lang, hoe kan ik die ontwikkeling gemist hebben dan?
Vroegah zat je te piepen bij het idee alleen al
Ziequote:Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds godzijdank afgezien van een slang in mijn reet, niks in mijn reet gehad
Ook geen zetpillen?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds godzijdank afgezien van een slang in mijn reet, niks in mijn reet gehad
Whut?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie bij de naam Robijn zo'n hele dikke grote negerin voor me. Zo een als Qwea en ik qua lengteMaar dan met big lipppps
1x, nooit meer. Die dingen zijn ranzig in je poepert.quote:
Wel erg, ik denk meteen aan Patty Brard met haal klysma'squote:Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat Robijn de lengte van jou en mij heeft, maar dan een Antiliaanse met grote lippen isquote:
Ja, die heb ik ook al gehadquote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel erg, ik denk meteen aan Patty Brard met haal klysma's
Jij bent ook 1.83?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat Robijn de lengte van jou en mij heeft, maar dan een Antiliaanse met grote lippen is
Deed het ook pijn?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook al gehadVoor de slang
Daaaaamnz
+1cmquote:
Pijn als in echt pijn niet. Maar het is echt een afschuwelijk gevoel, klysma'squote:
Hmmmyeah!quote:
Ja, dat doen we, want ik moet ook kokenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we om half 7 dit weer hervatten? Ik sta al half te koken
Mooi, half 6 sluit oh-oh ook af, dus we kunnenquote:
Hahaha, ik vind het wel om te gierenquote:
Why?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen nog om em te verkopen, geen zin om daar nog moeite in te steken.
Werd er een beetje moe van, en het is een ontzettend leuk ding, maar als ik wil motorrijden moet hij de deur uit omdat ik anders geen plek heb voor de motor.quote:
het zijn geen van alle sportmodellenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:41 schreef Miniem het volgende:
Welke type is de Zundapp?
Ik hou niet zo van motoren, die je daarstraks liet zien vind ik wel tof, en sportieve modellen.
Ik vermoed dat het 'braaf op je zij, met de nek goed ondersteund door een 10/11/14/whatever inch kussen' is.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef Lutte het volgende:
Niks bijzonders met m'n rug Pisc, houd me wel aanbevolen voor de ideale buikslaaptip
Brommers kiekenquote:
Ik moest een beetje lachen om de laatste regelquote:Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het 'braaf op je zij, met de nek goed ondersteund door een 10/11/14/whatever inch kussen' is.
Ik zal eens bij een fysio vragen of er een goeie manier van buikslapen is, of wacht, zeker met je hoofd recht in het kussenOf in het matras, in mijn geval
Zodra ik op m'n buik lig kan ik niks meer met mijn kussen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen om de laatste regelIk heb juist drie kussens of zo, verspreid over de hele breedte van m'n bed
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodra ik op m'n buik lig kan ik niks meer met mijn kussen.
Oh ja, hier ook geen lakjes meer bij een hele grote Action
Best wel ja. Gelukkig heb ik er +- 20 staan, maar tochquote:
Voorraadjequote:Op maandag 18 juni 2012 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best wel ja. Gelukkig heb ik er +- 20 staan, maar toch
Arm onder borstbeen!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef Lutte het volgende:
Niks bijzonders met m'n rug Pisc, houd me wel aanbevolen voor de ideale buikslaaptip
Dr. Phil nu
Dat weet jij helemaal nietquote:
Het een sluit het ander niet uitquote:Op maandag 18 juni 2012 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet
Misschien ben ik wel een frigide kutsnol.
Zou kunnenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien? hoezo misschien?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ll, is that you?quote:
SORRY ROBIJNTJE, ik heb nog niet jouw leeftijdquote:
Weet je het zeker, klinkt eerder als een Shabu Shabu-bezoek.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:31 schreef Kally het volgende:
Banana Split en Wasabi groen bij de Ici paris
Heyquote:Op maandag 18 juni 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
De Spanje vlag hangt al buiten![]()
Best wel zenuwachtig
Mooiweer is altijd welkom, dus goeie jompel!quote:
wat is een jompel?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooiweer is altijd welkom, dus goeie jompel!
Ene jompel Gertjuh!quote:
Ik heb 2-0 voor Spanjequote:Op maandag 18 juni 2012 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey![]()
Hoeveel gaat het worden denk je?
Duik 'em erinquote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik duik nog ff lekker in Joe Speedboot denk ik
Ja, daar kwam ik sneller van bij dan van de rest van gisterenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
Ben je al bijgekomen van Nederland
IK KOM NIET BIJ J ETEN!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hey is er geen 'we komen bij je eten' deze zomer, op 4, dat vond ik altijd wel leuk
OKEEEE!quote:
Ik een goeie zelfgemaakte choco, jij de zeeuwse bolus en een ritje Miniquote:
Ja k ben er ook al overheenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik sneller van bij dan van de rest van gisteren
Moet ze zeker eerst haar tieten laten zien?quote:
Jij weet hetquote:Op maandag 18 juni 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik een goeie zelfgemaakte choco, jij de zeeuwse bolus en een ritje Mini
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ze zeker eerst haar tieten laten zien?
Ging het ook zo bij jou en oh-oh?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ze zeker eerst haar tieten laten zien?
Ooh, hij wil je tieten niet zien, pis. Hij denkt vast dat ze lelijk zijn. Lelijke tetten.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, hij wil je tieten niet zien, pis. Hij denkt vast dat ze lelijk zijn. Lelijke tetten.
Erna kan toch ook, ervoor hoeft niet maar mag wel natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, hij wil je tieten niet zien, pis. Hij denkt vast dat ze lelijk zijn. Lelijke tetten.
Ja van die theezakken die op je enkels hangenquote:
Nee, sorry, mijn tieten zijn gewoon strak van zichzelf alquote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea heb jij niet zo'n AAAAAAAHhhhhhbraaaa om mijn tieten te verhullen?
Kun je nagaan, en ik ben 3 meter, laaaaaaaaaaaaange theezakken danquote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja van die theezakken die op je enkels hangen
En dan ga je er op sabbelen?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Erna kan toch ook, ervoor hoeft niet maar mag wel natuurlijk
AHHHHHHHHHH, toppie!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, sorry, mijn tieten zijn gewoon strak van zichzelf al
Jij paste ook niet in oh-oh's woonkamerquote:
True story.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij paste ook niet in oh-oh's woonkamer
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Qwea het volgende:
http://www.strandfestivalzand.nl/kaartverkoop.aspx
Ik ga daarheen, waarschijnlijk
Allejezus, hoeveel krijg je toe? 500?quote:Met o.a. Guus Meeuwis, Ilse DeLange, Nick & Simon, Gers Pardoel, JURK! en VanVelzen
Niet haten! Is leukquote:Op maandag 18 juni 2012 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Allejezus, hoeveel krijg je toe? 500?
Alsof ik er wat van mee krijg. Ik ben toch strontlam. Ik ga eigenlijk gewoon voor Guusquote:
Och hemel zeg, net 'cd van jouuuuuuuuuuuuuu cd van mijjjjjjjjjjjjj'quote:
Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef Qwea het volgende:
"Kijk naar mezelf in de spiegel, denk Godverdomme!......Goeie kop!"
Neeee man. Defqon is niet meer in almere strand. Daarom gaan we ook niet meer. Vorig jaar geweest, in biddinghuizen. Met recht, een afschuwelijke KUTlocatiequote:Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och hemel zeg, net 'cd van jouuuuuuuuuuuuuu cd van mijjjjjjjjjjjjj'
Doe dan gewoon Defqon Qut, dat is toch ook strand van Almere?
En hallo, ik stond bij de 3j's te hossen gisterenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och hemel zeg, net 'cd van jouuuuuuuuuuuuuu cd van mijjjjjjjjjjjjj'
Doe dan gewoon Defqon Qut, dat is toch ook strand van Almere?
Yeahquote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hallo, ik stond bij de 3j's te hossen gisteren
Zundappquote:Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het zijn geen van alle sportmodellenHet zijn toermotoren, de rustige lobbesen onder de motoren
![]()
Behalve die laatste dan, maar die is wel heel erg verbouwd.
[ afbeelding ]
alleen dan met ander zadel:
[ afbeelding ]
Is dit een coverband Qwea? Lamour toujours en ehhhh...Fat boy slim of Radiohead.quote:
Werkelijk, niet om aan te zien. Navas, Fabregas en Llorente graag!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Godver wat een kut eerste helt zeg
Ik had al minimaal 2 keer moeten juichen
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Lutte het volgende:
Moet kunnen!
Ik heb ananassap met ijs, heerlijk
jupquote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een coverband Qwea? Lamour toujours en ehhhh...Fat boy slim of Radiohead.
Het valt een beetje tegen ja!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Godver wat een kut eerste helt zeg
Ik had al minimaal 2 keer moeten juichen
Ja zeker Fabregas en Llorente erin! En dan gaan we knallen!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Werkelijk, niet om aan te zien. Navas, Fabregas en Llorente graag!
Dan maar zo meteen die 2 erinquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze moeten zo wel gaan scoren voetballen!
Ouwe fappertquote:
wel een geniale kopbal.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Kut trouwens... als Kroatie nu scoort, dan vliegt spanje eruit
Hihi jaquote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Kut trouwens... als Kroatie nu scoort, dan vliegt spanje eruit
Tis wel om strontziek van te worden eigenlijk hé, dat eeuwige gepingel. Jezus, haal gewoon eens uit als je op rand 16 staat, niet toch weer tikkie breed, of een steekpass proberen. Die kroaten zijn ook niet gek, die snappen ook wel dat zoiets geprobeerd wordt.quote:
Holaquote:
Nee niet hihiquote:
Ook best drukquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ola
Goed, druk, dus niet zoveel op FOK! meer
Met jou?
Ja maar die is al een poos niet geupdate, staat nog wel ergens in K&W gok ikquote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook best druk
Ik heb nu even een FOK periode. maar dat zal wel weer minder worden denk ik
Hoe gaat het met je verbouwde huisje
Jij had toch een topic
Leukquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar die is al een poos niet geupdate, staat nog wel ergens in K&W gok ik
Maar gaat goed hoor, bijna af, afronding nu nog steeds
Met jou, al zwanger?
Okee wist niet dat je al 'medisch' bezig was johquote:Op maandag 18 juni 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk
Nee nog niet zwangerBen ontslagen, dus we hadden even besloten om ermee te stoppen. Na de vakantie gaan we er weer vol tegen aan... nou ja we... we gaan een ander ziekenhuis zoeken
Ja maar komt goed, ik heb er vertrouwen inquote:Op maandag 18 juni 2012 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okee wist niet dat je al 'medisch' bezig was johMaar lastig als je net je baan kwijt bent ja
klote!
Das ook lekker, en beter weer dan hierquote:Op maandag 18 juni 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar komt goed, ik heb er vertrouwen in
Misschien ga ik wel gewoon emigreren ofzoLekker in het toerisme werken op Tenerife
ja dat zie ik wel zitten
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar we zijn door
Kan je van Nederland niet zeggen
En nu slapen..... ben kapot moe
quote:
+1quote:
Alleen op de terugwegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe dat ook nooit, zeiken over t weer. Lekkere plensbui is ook fijn om doorheen te fietsen!
Wat ga jij voor spannende dingen doen vandaag?quote:
herkenbaar maar dan UPCquote:
Maar waarom jij?quote:
Oeh, ik ook!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben benieuwd of George vandaag al bij je is
Yeah, dat is echt 3x die smilie waardquote:
Ja echt geen idee hoe het kan, maar mss dat Q af en toe gewoon dingen in verkeerde gleuven douwt of zo, weet ik hetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, ik ook!Maar naar Q is toch makkelijker dan vanaf Q, of is het allebei net zo erg?
Ik ben benieuwd of ik vandaag Dennis van Q op de mat krijg, dat zou wat zijn
Oh dat zou wat zijn, categorie streekpostquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt geen idee hoe het kan, maar mss dat Q af en toe gewoon dingen in verkeerde gleuven douwt of zo, weet ik het
Nooit geweten dat je het ook kunt kopenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:06 schreef Miniem het volgende:
Hierom: KPN Digitenne smartcard activeren
Naaiballen.
Nou dat niet eens, wie zegt dat ze de goede brievenbussen gebruikt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat zou wat zijn, categorie streekpost
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat niet eens, wie zegt dat ze de goede brievenbussen gebruikt?
Zometeen naar de fysio. En dan eens kijken of ik het kan volhouden om ff de schuurdeur en de schuttingdeur + boeien van de schuur te schuren. Die moeten way nodig in de verf eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ga jij voor spannende dingen doen vandaag?
Ik ben benieuwd of George vandaag al bij je is
Dat heeft dus geen zin, want ze willen het weer hun eigendom maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je het ook kunt kopenMisschien een idee voor hier.
Niet anaal, maar wel hangen aan slotjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Jij hebt boeien in je schuur hangen Q?
I just knew it
Ik werd laatst gebeld, 'wat er allemaal aan de hand was', want ik had ongeveer 30 keer gebeld in 2 maanden tijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen zin, want ze willen het weer hun eigendom maken.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet anaal, maar wel hangen aan slotjes
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
I just knew it
Kaasplankje en stokbrood voor lunch?quote:
Jij wil weer worst he?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
I just knew it
Voor op De Boodquote:
quote:
Uhm, woot?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik werd laatst gebeld, 'wat er allemaal aan de hand was', want ik had ongeveer 30 keer gebeld in 2 maanden tijd.
Als dat eens ff konquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kaasplankje en stokbrood voor lunch?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
Ik zit te schijten en krijg postkan er net nie bij
Als ik nu op m'n werk zat, dan was ik even een ommetje gaan maken, anders had ik onder tafel gelegenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
Kun je er geen Postanaal van maken qwea?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh echt, was je handen, als het George is, er willen nog 10 mensen na je dat boek lezen![]()
Gratis ecoliquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh echt, was je handen, als het George is, er willen nog 10 mensen na je dat boek lezen![]()
Verhuizingtroubles, en nog 1001 andere troublesquote:
Wij zijn alleen een keer gebeld door de energiemaatschappij, papa had de stand verkeerd doorgegeven, cijfertje te veelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verhuizingtroubles, en nog 1001 andere troubles
Ik ben de eerste na jou, lekkerquote:
quote:
Ze dachten dat hij wiet op zolder had staan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij zijn alleen een keer gebeld door de energiemaatschappij, papa had de stand verkeerd doorgegeven, cijfertje te veel
THANK GAAAAAWD!quote:
Nah, de andere 20 op de lijst zijn wel fris en fruitig, dan is hij al 20 keer door de Dettol gegaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb m al gelezen, ik verbrand m gewoon als ie terug is
Uhuquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ze dachten dat hij wiet op zolder had staan?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb 16 dingen in m'n H&M mandje, zondagmiddag was de helft uitverkocht, nu is het aangevuld, kak!
Beheers jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb 16 dingen in m'n H&M mandje, zondagmiddag was de helft uitverkocht, nu is het aangevuld, kak!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
nee, geef het uit Pisces! geld moet rollen, red de economie!quote:
O.a 7 basic truitjes, van die dingen die ik elke dag draag, maar na een jaar zijn ze op/uitgelubberd/ondergeschilderd, dus nieuwequote:
nee!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
O.a 7 basic truitjes, van die dingen die ik elke dag draag, maar na een jaar zijn ze op/uitgelubberd/ondergeschilderd, dus nieuweEn wat leuke mandjes
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, geef het uit Pisces! geld moet rollen, red de economie!
Shopperd, jij winkelt ook vaaaaak voor kledingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:24 schreef Miniem het volgende:
[..]Ik ga wss een spiegelreflex kopen.
Heb jij ook een spiegelreflex Pheno?
Jaaa jij snapt hetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
O.a 7 basic truitjes, van die dingen die ik elke dag draag, maar na een jaar zijn ze op/uitgelubberd/ondergeschilderd, dus nieuweEn wat leuke mandjes
Ja dat zijn gewoon basic items, eigenlijk net zo 'leuk' als sokken of ondergoed, gewoon plane spul, onder iets. Dus je moet welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:25 schreef Lutte het volgende:
Jaaa jij snapt hetIk heb ook overal een shirtje onderaan, alleen die draag je dus zo vaak dat je er na een jaar niet vrolijk meer van wordt
Ik winkel best vaakquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shopperd, jij winkelt ook vaaaaak voor kledingEn die camera is duurder dan 10 H&M aankopen
Moooooi!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:25 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F92%2098921%2016008%2099%200000%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Daar heb ik 6 truitjes en een vest en mandjes voorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Vergeet dat vest niet Pis, is nog maar 49.95
Winkelen is ook leuk jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik winkel best vaakI like
![]()
En misschien wel
Lucille, pak de ballen maar!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:25 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F92%2098921%2016008%2099%200000%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:
Die hoodie met zo'n overslagje is leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik winkel best vaakI like
![]()
En misschien wel
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kreeg laatst nog een tweetje terug van Lucille.!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Het leven is net als Lucille Werner.
Het kan alletwee raar lopen.
Nee, dan liever een ander.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Nu nog Mart als reactie en dan heb je het allemaal voor ellkaar
Oh dat t-shirt jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is je eigen trui!Je hebt er ooit een foto van gepost.
o.m.f.gquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:25 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik heb voor het eerst in +- 17 jaar tijd kleding weggedaan, dus ik moet aanvullenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind gelukkig niks leuks nu, ik klik m weer dicht
Een kapotte ja. Na tig clicks is de beeldsensor dood. Het Nikon Service centre in Tokyo (want natuurlijk gebeurt zoiets op vakantie) kon het niet meer maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:24 schreef Miniem het volgende:
[..]Ik ga wss een spiegelreflex kopen.
Heb jij ook een spiegelreflex Pheno?
Onweer ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |