Ouwe fappertquote:
wel een geniale kopbal.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Kut trouwens... als Kroatie nu scoort, dan vliegt spanje eruit
Hihi jaquote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Kut trouwens... als Kroatie nu scoort, dan vliegt spanje eruit
Tis wel om strontziek van te worden eigenlijk hé, dat eeuwige gepingel. Jezus, haal gewoon eens uit als je op rand 16 staat, niet toch weer tikkie breed, of een steekpass proberen. Die kroaten zijn ook niet gek, die snappen ook wel dat zoiets geprobeerd wordt.quote:
Holaquote:
Nee niet hihiquote:
Ook best drukquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ola
Goed, druk, dus niet zoveel op FOK! meer
Met jou?
Ja maar die is al een poos niet geupdate, staat nog wel ergens in K&W gok ikquote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook best druk
Ik heb nu even een FOK periode. maar dat zal wel weer minder worden denk ik
Hoe gaat het met je verbouwde huisje
Jij had toch een topic
Leukquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar die is al een poos niet geupdate, staat nog wel ergens in K&W gok ik
Maar gaat goed hoor, bijna af, afronding nu nog steeds
Met jou, al zwanger?
Okee wist niet dat je al 'medisch' bezig was johquote:Op maandag 18 juni 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk
Nee nog niet zwangerBen ontslagen, dus we hadden even besloten om ermee te stoppen. Na de vakantie gaan we er weer vol tegen aan... nou ja we... we gaan een ander ziekenhuis zoeken
Ja maar komt goed, ik heb er vertrouwen inquote:Op maandag 18 juni 2012 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okee wist niet dat je al 'medisch' bezig was johMaar lastig als je net je baan kwijt bent ja
klote!
Das ook lekker, en beter weer dan hierquote:Op maandag 18 juni 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar komt goed, ik heb er vertrouwen in
Misschien ga ik wel gewoon emigreren ofzoLekker in het toerisme werken op Tenerife
ja dat zie ik wel zitten
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar we zijn door
Kan je van Nederland niet zeggen
En nu slapen..... ben kapot moe
quote:
+1quote:
Alleen op de terugwegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe dat ook nooit, zeiken over t weer. Lekkere plensbui is ook fijn om doorheen te fietsen!
Wat ga jij voor spannende dingen doen vandaag?quote:
herkenbaar maar dan UPCquote:
Maar waarom jij?quote:
Oeh, ik ook!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben benieuwd of George vandaag al bij je is
Yeah, dat is echt 3x die smilie waardquote:
Ja echt geen idee hoe het kan, maar mss dat Q af en toe gewoon dingen in verkeerde gleuven douwt of zo, weet ik hetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, ik ook!Maar naar Q is toch makkelijker dan vanaf Q, of is het allebei net zo erg?
Ik ben benieuwd of ik vandaag Dennis van Q op de mat krijg, dat zou wat zijn
Oh dat zou wat zijn, categorie streekpostquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt geen idee hoe het kan, maar mss dat Q af en toe gewoon dingen in verkeerde gleuven douwt of zo, weet ik het
Nooit geweten dat je het ook kunt kopenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:06 schreef Miniem het volgende:
Hierom: KPN Digitenne smartcard activeren
Naaiballen.
Nou dat niet eens, wie zegt dat ze de goede brievenbussen gebruikt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat zou wat zijn, categorie streekpost
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat niet eens, wie zegt dat ze de goede brievenbussen gebruikt?
Zometeen naar de fysio. En dan eens kijken of ik het kan volhouden om ff de schuurdeur en de schuttingdeur + boeien van de schuur te schuren. Die moeten way nodig in de verf eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ga jij voor spannende dingen doen vandaag?
Ik ben benieuwd of George vandaag al bij je is
Dat heeft dus geen zin, want ze willen het weer hun eigendom maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je het ook kunt kopenMisschien een idee voor hier.
Niet anaal, maar wel hangen aan slotjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Jij hebt boeien in je schuur hangen Q?
I just knew it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |