Ooh, hij wil je tieten niet zien, pis. Hij denkt vast dat ze lelijk zijn. Lelijke tetten.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, hij wil je tieten niet zien, pis. Hij denkt vast dat ze lelijk zijn. Lelijke tetten.
Erna kan toch ook, ervoor hoeft niet maar mag wel natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, hij wil je tieten niet zien, pis. Hij denkt vast dat ze lelijk zijn. Lelijke tetten.
Ja van die theezakken die op je enkels hangenquote:
Nee, sorry, mijn tieten zijn gewoon strak van zichzelf alquote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea heb jij niet zo'n AAAAAAAHhhhhhbraaaa om mijn tieten te verhullen?
Kun je nagaan, en ik ben 3 meter, laaaaaaaaaaaaange theezakken danquote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja van die theezakken die op je enkels hangen
En dan ga je er op sabbelen?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Erna kan toch ook, ervoor hoeft niet maar mag wel natuurlijk
AHHHHHHHHHH, toppie!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, sorry, mijn tieten zijn gewoon strak van zichzelf al
Jij paste ook niet in oh-oh's woonkamerquote:
True story.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij paste ook niet in oh-oh's woonkamer
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Qwea het volgende:
http://www.strandfestivalzand.nl/kaartverkoop.aspx
Ik ga daarheen, waarschijnlijk
Allejezus, hoeveel krijg je toe? 500?quote:Met o.a. Guus Meeuwis, Ilse DeLange, Nick & Simon, Gers Pardoel, JURK! en VanVelzen
Niet haten! Is leukquote:Op maandag 18 juni 2012 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Allejezus, hoeveel krijg je toe? 500?
Alsof ik er wat van mee krijg. Ik ben toch strontlam. Ik ga eigenlijk gewoon voor Guusquote:
Och hemel zeg, net 'cd van jouuuuuuuuuuuuuu cd van mijjjjjjjjjjjjj'quote:
Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef Qwea het volgende:
"Kijk naar mezelf in de spiegel, denk Godverdomme!......Goeie kop!"
Neeee man. Defqon is niet meer in almere strand. Daarom gaan we ook niet meer. Vorig jaar geweest, in biddinghuizen. Met recht, een afschuwelijke KUTlocatiequote:Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och hemel zeg, net 'cd van jouuuuuuuuuuuuuu cd van mijjjjjjjjjjjjj'
Doe dan gewoon Defqon Qut, dat is toch ook strand van Almere?
En hallo, ik stond bij de 3j's te hossen gisterenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och hemel zeg, net 'cd van jouuuuuuuuuuuuuu cd van mijjjjjjjjjjjjj'
Doe dan gewoon Defqon Qut, dat is toch ook strand van Almere?
Yeahquote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hallo, ik stond bij de 3j's te hossen gisteren
Zundappquote:Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het zijn geen van alle sportmodellenHet zijn toermotoren, de rustige lobbesen onder de motoren
![]()
Behalve die laatste dan, maar die is wel heel erg verbouwd.
[ afbeelding ]
alleen dan met ander zadel:
[ afbeelding ]
Is dit een coverband Qwea? Lamour toujours en ehhhh...Fat boy slim of Radiohead.quote:
Werkelijk, niet om aan te zien. Navas, Fabregas en Llorente graag!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Godver wat een kut eerste helt zeg
Ik had al minimaal 2 keer moeten juichen
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Lutte het volgende:
Moet kunnen!
Ik heb ananassap met ijs, heerlijk
jupquote:Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een coverband Qwea? Lamour toujours en ehhhh...Fat boy slim of Radiohead.
Het valt een beetje tegen ja!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Godver wat een kut eerste helt zeg
Ik had al minimaal 2 keer moeten juichen
Ja zeker Fabregas en Llorente erin! En dan gaan we knallen!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Werkelijk, niet om aan te zien. Navas, Fabregas en Llorente graag!
Dan maar zo meteen die 2 erinquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze moeten zo wel gaan scoren voetballen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |