Ik vermoed dat het 'braaf op je zij, met de nek goed ondersteund door een 10/11/14/whatever inch kussen' is.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef Lutte het volgende:
Niks bijzonders met m'n rug Pisc, houd me wel aanbevolen voor de ideale buikslaaptip
Brommers kiekenquote:
Ik moest een beetje lachen om de laatste regelquote:Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het 'braaf op je zij, met de nek goed ondersteund door een 10/11/14/whatever inch kussen' is.
Ik zal eens bij een fysio vragen of er een goeie manier van buikslapen is, of wacht, zeker met je hoofd recht in het kussenOf in het matras, in mijn geval
Zodra ik op m'n buik lig kan ik niks meer met mijn kussen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen om de laatste regelIk heb juist drie kussens of zo, verspreid over de hele breedte van m'n bed
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodra ik op m'n buik lig kan ik niks meer met mijn kussen.
Oh ja, hier ook geen lakjes meer bij een hele grote Action
Best wel ja. Gelukkig heb ik er +- 20 staan, maar tochquote:
Voorraadjequote:Op maandag 18 juni 2012 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best wel ja. Gelukkig heb ik er +- 20 staan, maar toch
Arm onder borstbeen!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef Lutte het volgende:
Niks bijzonders met m'n rug Pisc, houd me wel aanbevolen voor de ideale buikslaaptip
Dr. Phil nu
Dat weet jij helemaal nietquote:
Het een sluit het ander niet uitquote:Op maandag 18 juni 2012 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet
Misschien ben ik wel een frigide kutsnol.
Zou kunnenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien? hoezo misschien?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ll, is that you?quote:
SORRY ROBIJNTJE, ik heb nog niet jouw leeftijdquote:
Weet je het zeker, klinkt eerder als een Shabu Shabu-bezoek.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:31 schreef Kally het volgende:
Banana Split en Wasabi groen bij de Ici paris
Heyquote:Op maandag 18 juni 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
De Spanje vlag hangt al buiten![]()
Best wel zenuwachtig
Mooiweer is altijd welkom, dus goeie jompel!quote:
wat is een jompel?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooiweer is altijd welkom, dus goeie jompel!
Ene jompel Gertjuh!quote:
Ik heb 2-0 voor Spanjequote:Op maandag 18 juni 2012 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey![]()
Hoeveel gaat het worden denk je?
Duik 'em erinquote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik duik nog ff lekker in Joe Speedboot denk ik
Ja, daar kwam ik sneller van bij dan van de rest van gisterenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
Ben je al bijgekomen van Nederland
IK KOM NIET BIJ J ETEN!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hey is er geen 'we komen bij je eten' deze zomer, op 4, dat vond ik altijd wel leuk
OKEEEE!quote:
Ik een goeie zelfgemaakte choco, jij de zeeuwse bolus en een ritje Miniquote:
Ja k ben er ook al overheenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik sneller van bij dan van de rest van gisteren
Moet ze zeker eerst haar tieten laten zien?quote:
Jij weet hetquote:Op maandag 18 juni 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik een goeie zelfgemaakte choco, jij de zeeuwse bolus en een ritje Mini
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ze zeker eerst haar tieten laten zien?
Ging het ook zo bij jou en oh-oh?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ze zeker eerst haar tieten laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |