Even 0900-Lutje bellen! Die doet tippexed hem wel!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Godverdehoerende, ik had Stervenssaai klaarstaan
Hier stopte ik met lezen. Ongeloofwaardig.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
ondanks dat ik niet aan anale sex doe.
KUT hebben we zo vaakquote:
Ja nee niks, nu kijken we maar tegen jouw ellende aan, had jij maar zo crea moeten wezenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even 0900-Lutje bellen! Die doet tippexed hem wel!
Straal ze!quote:
MOET JE HOREN WIE HET ZEGT, Q WIL OOK NIKS IN DE POEPERT HOOR!!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Ongeloofwaardig.
Doet me denken aan eind 2004, toen ging er een videoband door Nederland met de uitzending van een VoetbalQuiz op TV waar TOng80 inzatquote:
Vanavond gewoon ff in hetzelfde tempo doorjakkeren!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee niks, nu kijken we maar tegen jouw ellende aan, had jij maar zo crea moeten wezen
Nouja, dan niet!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Ongeloofwaardig.
Ik had er ff een polletje van moeten maken zie ikquote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MOET JE HOREN WIE HET ZEGT, Q WIL OOK NIKS IN DE POEPERT HOOR!!!!
![]()
Wie haalt Robijntje?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanavond gewoon ff in hetzelfde tempo doorjakkeren!
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MOET JE HOREN WIE HET ZEGT, Q WIL OOK NIKS IN DE POEPERT HOOR!!!!
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had er ff een polletje van moeten maken zie ik
Ik zie bij de naam Robijn zo'n hele dikke grote negerin voor me. Zo een als Qwea en ik qua lengtequote:
Oh, heb je het geprobeerd?quote:
Nee, ik heb nog steeds godzijdank afgezien van een slang in mijn reet, niks in mijn reet gehadquote:Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, heb je het geprobeerd?
Ik ken je al zo lang, hoe kan ik die ontwikkeling gemist hebben dan?
Vroegah zat je te piepen bij het idee alleen al
Ziequote:Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds godzijdank afgezien van een slang in mijn reet, niks in mijn reet gehad
Ook geen zetpillen?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds godzijdank afgezien van een slang in mijn reet, niks in mijn reet gehad
Whut?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie bij de naam Robijn zo'n hele dikke grote negerin voor me. Zo een als Qwea en ik qua lengteMaar dan met big lipppps
1x, nooit meer. Die dingen zijn ranzig in je poepert.quote:
Wel erg, ik denk meteen aan Patty Brard met haal klysma'squote:Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat Robijn de lengte van jou en mij heeft, maar dan een Antiliaanse met grote lippen isquote:
Ja, die heb ik ook al gehadquote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel erg, ik denk meteen aan Patty Brard met haal klysma's
Jij bent ook 1.83?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat Robijn de lengte van jou en mij heeft, maar dan een Antiliaanse met grote lippen is
Deed het ook pijn?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook al gehadVoor de slang
Daaaaamnz
+1cmquote:
Pijn als in echt pijn niet. Maar het is echt een afschuwelijk gevoel, klysma'squote:
Hmmmyeah!quote:
Ja, dat doen we, want ik moet ook kokenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we om half 7 dit weer hervatten? Ik sta al half te koken
Mooi, half 6 sluit oh-oh ook af, dus we kunnenquote:
Hahaha, ik vind het wel om te gierenquote:
Why?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen nog om em te verkopen, geen zin om daar nog moeite in te steken.
Werd er een beetje moe van, en het is een ontzettend leuk ding, maar als ik wil motorrijden moet hij de deur uit omdat ik anders geen plek heb voor de motor.quote:
het zijn geen van alle sportmodellenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:41 schreef Miniem het volgende:
Welke type is de Zundapp?
Ik hou niet zo van motoren, die je daarstraks liet zien vind ik wel tof, en sportieve modellen.
Ik vermoed dat het 'braaf op je zij, met de nek goed ondersteund door een 10/11/14/whatever inch kussen' is.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef Lutte het volgende:
Niks bijzonders met m'n rug Pisc, houd me wel aanbevolen voor de ideale buikslaaptip
Brommers kiekenquote:
Ik moest een beetje lachen om de laatste regelquote:Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het 'braaf op je zij, met de nek goed ondersteund door een 10/11/14/whatever inch kussen' is.
Ik zal eens bij een fysio vragen of er een goeie manier van buikslapen is, of wacht, zeker met je hoofd recht in het kussenOf in het matras, in mijn geval
Zodra ik op m'n buik lig kan ik niks meer met mijn kussen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen om de laatste regelIk heb juist drie kussens of zo, verspreid over de hele breedte van m'n bed
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodra ik op m'n buik lig kan ik niks meer met mijn kussen.
Oh ja, hier ook geen lakjes meer bij een hele grote Action
Best wel ja. Gelukkig heb ik er +- 20 staan, maar tochquote:
Voorraadjequote:Op maandag 18 juni 2012 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best wel ja. Gelukkig heb ik er +- 20 staan, maar toch
Arm onder borstbeen!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef Lutte het volgende:
Niks bijzonders met m'n rug Pisc, houd me wel aanbevolen voor de ideale buikslaaptip
Dr. Phil nu
Dat weet jij helemaal nietquote:
Het een sluit het ander niet uitquote:Op maandag 18 juni 2012 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet
Misschien ben ik wel een frigide kutsnol.
Zou kunnenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien? hoezo misschien?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ll, is that you?quote:
SORRY ROBIJNTJE, ik heb nog niet jouw leeftijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |