Ooh, hij wil je tieten niet zien, pis. Hij denkt vast dat ze lelijk zijn. Lelijke tetten.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, hij wil je tieten niet zien, pis. Hij denkt vast dat ze lelijk zijn. Lelijke tetten.
Erna kan toch ook, ervoor hoeft niet maar mag wel natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, hij wil je tieten niet zien, pis. Hij denkt vast dat ze lelijk zijn. Lelijke tetten.
Ja van die theezakken die op je enkels hangenquote:
Nee, sorry, mijn tieten zijn gewoon strak van zichzelf alquote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea heb jij niet zo'n AAAAAAAHhhhhhbraaaa om mijn tieten te verhullen?
Kun je nagaan, en ik ben 3 meter, laaaaaaaaaaaaange theezakken danquote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja van die theezakken die op je enkels hangen
En dan ga je er op sabbelen?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Erna kan toch ook, ervoor hoeft niet maar mag wel natuurlijk
AHHHHHHHHHH, toppie!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, sorry, mijn tieten zijn gewoon strak van zichzelf al
Jij paste ook niet in oh-oh's woonkamerquote:
True story.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij paste ook niet in oh-oh's woonkamer
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Qwea het volgende:
http://www.strandfestivalzand.nl/kaartverkoop.aspx
Ik ga daarheen, waarschijnlijk
Allejezus, hoeveel krijg je toe? 500?quote:Met o.a. Guus Meeuwis, Ilse DeLange, Nick & Simon, Gers Pardoel, JURK! en VanVelzen
Niet haten! Is leukquote:Op maandag 18 juni 2012 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Allejezus, hoeveel krijg je toe? 500?
Alsof ik er wat van mee krijg. Ik ben toch strontlam. Ik ga eigenlijk gewoon voor Guusquote:
Och hemel zeg, net 'cd van jouuuuuuuuuuuuuu cd van mijjjjjjjjjjjjj'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |