quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
11 Bajrami, Emir (ZWE) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
19 Douglas (BRA) Verdediger
5 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
23 Buysse, Bart (BEL) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
20 Tiendalli, Dwight (NED) Verdediger
18 Leugers, Thilo (DUI) Middenvelder
24 John, Ola (NED) Aanvaller
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
16 Marsman, Nick (NED) Keeper
2 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
Plet is het ook niet... David dan, of een andere knakker uit Jong Twente?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:30 schreef the_ring het volgende:
Lijkt me geen Douglas, want anders lag die lange inmiddels ergens op de grond met een blauw oog
Ach so... tja, als 5e doelman ben je niet echt bekend hequote:Op maandag 18 juni 2012 18:18 schreef Q. het volgende:
Die lange is iig Fernandez.Ken uw 5e doelmannen.
Ik denk dat je beter kan zeggen: :"Ken uw eerste doelman"quote:Die lange is iig Fernandez.Ken uw 5e doelmannen.
Klopt. Zodra Mihaylov weg is (wat hoogstwaarschijnlijk zal gebeuren) staat deze man in het doel.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:32 schreef ikbennikon het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kan zeggen: :"Ken uw eerste doelman"
Tevens is de Peruviaan Renato Tapia op proef bij FC Twente. Tapia is een 16-jarige centrale verdediger die vorig jaar onder meer in de belangstelling stond van Liverpool.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:05 schreef ikbennikon het volgende:
Vanmorgen is de eerste training alweer afgewerkt.
Hier de foto's die ik heb geschoten.
http://www.fctwente.nu/fo(...)twente-18062012.html
Snap daar persoonlijk niets van. Ik snap dat hij nogal wat concurrentie voor zich heeft op dit moment maar nog een seizoentje verhuren en dan een kans maken lijkt mij een veel betere tactiek.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:20 schreef Jester65 het volgende:
Opvallend dat Berghuis weggaat, dat is toch best een talent?
Ik ben het met je eens op het laatste stuk na. McClaren heeft zelf aangegeven dat de keuze om toen de jeugd niet te gebruiken te maken had met het feit dat ze dat jaar kampioen wilden worden, niet omdat hij het niet in de jeugd zag zitten. Nu is hij niet teruggekomen met dat specifieke doel en wilde hij meer gebruik gaan maken van de jeugd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Snap daar persoonlijk niets van. Ik snap dat hij nogal wat concurrentie voor zich heeft op dit moment maar nog een seizoentje verhuren en dan een kans maken lijkt mij een veel betere tactiek.
Naja McClaren is aan de macht dus de jeugd gaat weer verpieteren. Zonde.
Omdat in zijn contract is opgenomen dat hij per jaar 2 jeugdspelers moet laten debuteren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:47 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens op het laatste stuk na. McClaren heeft zelf aangegeven dat de keuze om toen de jeugd niet te gebruiken te maken had met het feit dat ze dat jaar kampioen wilden worden, niet omdat hij het niet in de jeugd zag zitten. Nu is hij niet teruggekomen met dat specifieke doel en wilde hij meer gebruik gaan maken van de jeugd.
Whut? De beste spits van de eredivisie en de toekomstige spits van nederland voor 10 miljoen weg terwijl er al 15 geboden was en duitse topclubs hem willen? Kan beter.quote:
Strikje er om naar mijn ideequote:Plet in belangstelling Rapid Wien
ENSCHEDE - Glynor Plet staat in de belangstelling van Rapid Wien. De Oostenrijkse club meldde zich bij de zaakwaarnemer van de spits van FC Twente.
Plet heeft niet veel oren naar een vertrek uit Enschede. ,,Ik speel nog maar sinds de winterstop hier. Aan vertrekken denk ik helemaal niet.’’ Plet kwam op 30 januari over van Heracles Almelo als vervanger van Marc Janko.
/TCTubantia
Hahahaha WUT!? WEG MET PLET!quote:
Mja, las het.quote:
De Deense international?quote:
Aanvoerder van Jong Oranje, zit dus wel wat in. En hoe zit het met die gozer die bij jullie dit jaar centraal stond, er geen reet van bakte, maar toch wel contract verlenging kreeg?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:42 schreef Mdrop het volgende:
Nuytinck, voor die tijd nooit opgelet en ook niet direct een speler waar ik op zou komen maar zou zeker NIET onder doen voor wisgerhof gok ik zo maar.
Centraal hadden we Wisgerhof en Douglas, Wisgerhof wordt een dagje ouder en Douglas is al langer dan een jaar de weg kwijt, dus wie bedoel je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aanvoerder van Jong Oranje, zit dus wel wat in. En hoe zit het met die gozer die bij jullie dit jaar centraal stond, er geen reet van bakte, maar toch wel contract verlenging kreeg?
Bengtson? Ik snap niet dat iedereen daar zo ongelofelijk negatief over is, naar mijn idee heeft die toch een heel aantal wedstrijden een goede voldoende gespeeld.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef Typisch het volgende:
Aanvoerder van Jong Oranje, zit dus wel wat in. En hoe zit het met die gozer die bij jullie dit jaar centraal stond, er geen reet van bakte, maar toch wel contract verlenging kreeg?
Had gerust een jaartje bij PEC mogen voetballenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Snap daar persoonlijk niets van. Ik snap dat hij nogal wat concurrentie voor zich heeft op dit moment maar nog een seizoentje verhuren en dan een kans maken lijkt mij een veel betere tactiek.
Naja McClaren is aan de macht dus de jeugd gaat weer verpieteren. Zonde.
Joshua John, Bajrami, Chadli, Verhoek; de vleugels zijn al dubbel bezet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
wel jammer dat Berghuis gaat, benieuwd of hij zelf weg wilde of Twente hem "heeft laten gaan"
Ook bij VVV was hij niet bepaald de beste spelerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
wel jammer dat Berghuis gaat, benieuwd of hij zelf weg wilde of Twente hem "heeft laten gaan"
maar Berghuis is toch wat voor de toekomst?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Joshua John, Bajrami, Chadli, Verhoek; de vleugels zijn al dubbel bezet.
Anders komt er helemaal niemand. 1e ronde EL is toch bagger.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:54 schreef Stienn het volgende:
Prima prijzen trouwens voor de eerste voorronde van de EL. ¤ 7,50 tot ¤12,50!
we kunnen wellicht veel doelpunten verwachten, van onze jongens danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Anders komt er helemaal niemand. 1e ronde EL is toch bagger.
??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop trouwens dat jongens als David, Promes, Gladstony en Bouma doorstromen naar de selectie, die voegen weer wat frisse wil toe
quote:
Geen ideequote:
Hij is wel licht.quote:
En verdomde klein.quote:
Ja, jij kent natuurlijk iedereen van de jeugdselectie van jouw favo teamquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef The_Groove het volgende:
Dan loop je hier met je twente UI en dan weet je niet eens dat Bouma een van je beloftes is en natuurlijk onderdeel van Lyricalistische (![]()
![]()
)
Wel de mensen die dicht bij de selectie zitten. Ook jongens in de A1 waarvan ik denk/hoop/hoor dat ze het gaan halenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, jij kent natuurlijk iedereen van de jeugdselectie van jouw favo team
Had die net die harde uithaal?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
We moeten die Konoplyanka van Ukraïne ff kopen
Beste pegel ja!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Jup! Die kerel speelt een aardig EKZit nu bij Dnipro.
Spelen wel meerdere spelers op het EK waarbij ik denk dat Twente best even mag hengelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
We moeten die Konoplyanka van Ukraïne ff kopen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:28 schreef d1ce het volgende:
[..]
Spelen wel meerdere spelers op het EK waarbij ik denk dat Twente best even mag hengelen
Mjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zou de eerste niet zijn in het betaald voetbalquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:51 schreef dikkedaniel het volgende:
Op die 1e foto kijkt hij smachtend naar de negerlul van Douglas. Hij wilt kontje!
Ik ga proberen om hem op te nemen, maar succes verzekerd ... neequote:22 juni 15:45 uur deel I + II
http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=146299&cat=313quote:'FC Twente loopt nog steeds warm voor Verhaegh'
FC Twente hoopt Paul Verhaegh nog steeds aan te kunnen trekken. Om tot actie over te gaan, moet echter eerst Roberto Rosales verkocht worden, weet het Algemeen Dagblad.
Voormalig Vitesse-verdediger Verhaegh is de droomkandidaat voor de positie van rechtsachter. De speler van FC Augsburg kan pas komen als een club de Rosales overneemt. Voor de Venezolaan bestaat wel interesse, maar concreet is het nog niet.
FC Twente heeft daarnaast Pedro Salazar-Hewitt aangetrokken. De voormalig perschef van PSV gaat zich bezighouden met internationale betrekkingen, met name in Zuid-Amerika en Spanje. Salazar was ook al betrokken bij de transfer van Felipe Gutiérrez.
http://www.voetbalprimeur(...)s-warm-voor-verhaegh
Is dat niet de man die tot op het bot is afgezeken door Johan D. ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=146299&cat=313
Ook mooi dat Pedro het eerst twee minuten over zichzelf heeft.
Wat dat betreft past hij goed in het rijtje Munstermeister, van Halst en McClaren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is dat niet de man die tot op het bot is afgezeken door Johan D. ?
Twente was daarover nog in gesprek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:27 schreef Mdrop het volgende:
Aankomende vrijdag is voor de LAATSTE keer DEEL 2 van 'Sinds 1965' op TV op een gods onmogelijk tijd maar oké:
[..]
Ik ga proberen om hem op te nemen, maar succes verzekerd ... nee.
BTW: Weet iemand of deze twee aflevering op een DVD uit gaan komen of is het enkel voor TV bedoeld?
mwuah, Johan D. kan hielenlikken bij muntjesman als de bestequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat dat betreft past hij goed in het rijtje Munstermeister, van Halst en McClaren.
Precies wat ik eigenlijk al verwachten - Adriaanse is het allemaal gewoon een beetje kwijt en is lang niet zo scherp meer als hij ooit was.quote:Bart Buysse beleefde onder voormalig FC Twente-trainer Co Adriaanse niet de meest geliefde periode uit zijn loopbaan tot nu toe. De naar Club Brugge vertrokken linksback kan wel honderduit vertellen over de coach. "Hij is een geval apart."
Buysse kwam in 2010 van Zulte Waregem naar Enschede. Toenmalig trainer en landgenoot Michel Preud'homme was een fan van hem. "Preud'homme wilde met aanvallende backs spelen en zag het in mij zitten", zegt Buysse tegen Voetbal International. "Maar na dat eerste seizoen kwam Co Adriaanse en die deed het met vijf aanvallers en zonder aanvallende backs. Ik ben naast het elftal beland en er nooit meer ingekomen."
In het seizoen 2011/12 kwam Buysse slechts vier keer in actie, want ook opvolger Steve McClaren maakte amper gebruik van de verdediger. Over voorganger Adriaanse kan Buysse weinig goeds vertellen. "Hij is een geval apart", aldus de Belg. "Mocht ik ooit een boek schrijven, dan zal ik drie hoofdstukken aan Adriaanse wijden. Zijn trainingen waren perfect, maar hij was niet altijd bij zinnen... Zo waren de wedstrijdbesprekingen heel raar. De hulptrainer moest die altijd nog eens over doen, omdat we Adriaanse's uitleg niet begrepen."
Men snapte de voetbalintelligentie van Co niet maar wou liever terug naar de clichebrakende Engelsman.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Precies wat ik eigenlijk al verwachten - Adriaanse is het allemaal gewoon een beetje kwijt en is lang niet zo scherp meer als hij ooit was.
Ze hebben ruiz verkocht voor een aardig bedrag en daar is buiten Fer niemand voor terug gekomen in de winterstop, daarbij komen de opbrengsten van John en ik gok dat ze er intern sowieso vanuit gaan nog op 2 á 3 spelers kwijt te raken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:29 schreef dikkedaniel het volgende:
Ze hebben ook al alleen al aan transfersommen een hele hoop geld uitgegeven.
Je bedoeld met de verkoop van Ruiz, John en Janko alleen al 25 miljoen verdiend en maar iets van 10 miljoen uitgegeven?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:29 schreef dikkedaniel het volgende:
Ze hebben ook al alleen al aan transfersommen een hele hoop geld uitgegeven.
Inderdaad, ik denk dat we mét Co nog niet eens in het linkerrijtje terecht waren gekomen..quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Men snapte de voetbalintelligentie van Co niet maar wou liever terug naar de clichebrakende Engelsman.
Heeft goed uitgepakt
twitter:nufcfans twitterde op donderdag 21-06-2012 om 23:47:52As mentioned previously, #NUFC have submitted new ¤12m bid for Luuk de Jong but rejected - as Twente want ¤15-18m. http://t.co/y3vxCexW reageer retweet
Zo dat gaat hard omhoogquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:28 schreef Plasterk het volgende:
Newcastle have increased their offer to £14.9 million for striker Luuk De Jong. #nufc
Das zo'n 18,5 miljoen euro. Ik denk dat Ome Joop nu wel overstag gaat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:28 schreef Plasterk het volgende:
Newcastle have increased their offer to £14.9 million for striker Luuk De Jong. #nufc
quote:¤14.9 million euros not pounds for Luuk de Jong! Apologies still half asleep #nufc
Joop wilde 18 en dan gaan ze nog 5 ton meer bieden? Maar het lijkt in ieder geval wel serieus dat ze hem willen kopenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Das zo'n 18,5 miljoen euro. Ik denk dat Ome Joop nu wel overstag gaat.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:33 schreef Q. het volgende:
Oh, blijkbaar euro's. Nou ja, het komt in de buurt. Ze willen hem graag hebben blijkbaar.
[..]
Toch sneller dan ik had verwacht (van De Jong zelf), wie is/wordt zijn vervanger?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:38 schreef Plasterk het volgende:
Die zijn we kwijt voor een heel mooi bedrag. Had niemand verwacht volgens mij. Ome Joop doet goede zaken wederom.
Is ook de vraag of Luuk daar heen wilquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:42 schreef Kreator het volgende:
Geld is leuk, maar we raken zo wel elke keer na 1 seizoen de superspitsen kwijt. Altijd maar weer de vraag wat ervoor terugkomt.
Ik neem aan dat hij wel wil anders had hij dat wel gemeld en ja speler mag weigerenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:46 schreef June. het volgende:
[..]
Is ook de vraag of Luuk daar heen wil![]()
En ik vraag me altijd al af: stel, als een club een speler wil verkopen, mag die speler dat eigenlijk weigeren als die nog een contract heeft?
Die man ligt rustig op het strand te wachten tot er iets concreets isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:48 schreef Tarado het volgende:
Ik neem aan dat hij wel wil anders had hij dat wel gemeld en ja speler mag weigeren
Nou gas er op en weg met die manquote:Bajrami: 'Situatie bij FC Twente is niet goed voor mij'
FC Twente dreigt voor de start van de competitie Emir Bajrami kwijt te raken. De 24-jarige vleugelaanvaller heeft zijn zinnen gezet op een transfer, aangezien hij te weinig aan spelen toekomt. Nu hij met Zweden uitgeschakeld is op het EK, heeft de zeventienvoudig international eerst drie weken vakantie.
'In drie weken kan er veel gebeuren', aldus Bajrami in gesprek met De Telegraaf. 'Ik denk wel dat er wat gaat gebeuren en ik hoop het ook. De situatie bij FC Twente is niet goed voor mij. Ik moet wekelijks spelen en daarom wil ik per se weg.' CSKA Moskou zou interesse hebben. 'Daar ga ik niet heen. Rusland vind ik niks.'
Bajrami kwam in de zomer van 2010 voor drieënhalf miljoen euro over van IF Elfsborg, maar slaagde er in Enschede niet in zich in de basis te knokken. In twee seizoenen tijd kwam hij in totaal tot 41 competitiewedstrijden, waarin hij vijf keer tot scoren kwam.
/VI
Strik erom en weg ermee. Meer ga je er niet voor krijgen in de toekomst denk ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Das zo'n 18,5 miljoen euro. Ik denk dat Ome Joop nu wel overstag gaat.
Tja, straks is het een Nike shop, dus alles moet d'r uit met het vorige merkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dikke opruiming in de fanshop trouwens!
Er liggen alleen XXXXXXXXL wedstrijdshirts vrees ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dikke opruiming in de fanshop trouwens!
Dat zegt ie. Dikke opruiming.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er liggen alleen XXXXXXXXL wedstrijdshirts vrees ik.
Haha!quote:
Vraagprijs is 18 miljoen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef dikkedaniel het volgende:
14,9 miljoen voor de jong als de vraagprijs 15 miljoen is. Bied dan gewoon 15 miljoen ipv er net onder gaan zitten
Dat schiet opquote:
Zitten nog weinig basisspelers bij dus het zegt nog niet zoveel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:56 schreef CrushedTinBox het volgende:
Weet iemand of Twente nog een beetje goed speelt?
1-0 eigen doelpuntquote:FC Twente start het oefenduel met deze basis: Boschker, Cornelisse, Wisgerhof, Röseler, Kuiper, Bouma, Brama, Janssen, John, Plet, Verhoek.
4-0 Bornquote:In 2e helft speelt FC Twente met deze 11: Fernandes, Breukers, Hölscher, Pelupessy, Gortemaker, Mannes,David,Bouma, Gyasi,Zschusschen,Born.
Hij heet Davidquote:
Malta Hopelijkquote:Op zondag 24 juni 2012 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen de loting, dan maar eens zien of ik iemand mee kan krijgen
Yeps...quote:
90 man moeten ze minimaal kunnen geven volgens de 5% eis. Uitvak kan wel groter of kleiner zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:42 schreef tcr het volgende:
[..]
Yeps...
http://nl.wikipedia.org/wiki/UE_Santa_Coloma
Lachen, een stadion met capaciteit van 1800 man, hoeveel uitkaarten zal Twente dan krijgen?
Kunnen ze we gelijk op hoogstestagequote:Op maandag 25 juni 2012 11:42 schreef tcr het volgende:
[..]
Yeps...
http://nl.wikipedia.org/wiki/UE_Santa_Coloma
Lachen, een stadion met capaciteit van 1800 man, hoeveel uitkaarten zal Twente dan krijgen?
Als ik dat "stadion" zo zie vraag ik me af of ze hun thuiswedstrijd er wel mogen spelen van de UEFAquote:Op maandag 25 juni 2012 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kunnen ze we gelijk op hoogstestage![]()
[ afbeelding ]
Dit is het enige andere stadion in Andorraquote:Op maandag 25 juni 2012 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik dat "stadion" zo zie vraag ik me af of ze hun thuiswedstrijd er wel mogen spelen van de UEFA
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is het enige andere stadion in Andorra
[ afbeelding ]
kloptquote:Op maandag 25 juni 2012 12:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik dacht dat vandaag voor ronde 1 en 2 wordt geloot
13.30CET, 25/06/12 Nyon First and second qualifying roundsquote:Op maandag 25 juni 2012 13:11 schreef Piet90 het volgende:
Ik zag dit staan:First qualifying round draw: 13.00CET
Second qualifying round draw: 14.30CET
Maar op de site van de uefa werkt de stream in ieder geval niet. Wilde dit wel graag even kijken, dus hopelijk dat het zo wel zal werken.
quote:FC Twente reist voor de eerste voorronde van de Europa League af naar Andorra. De Tukkers gaan daar spelen tegen Santa Coloma. Twente begint met een thuisduel.
Dat duel wordt gespeeld op 5 juli om 19.45 uur.
De uitwedstrijd in Andorra is op 12 juli.
Over een uurtje...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:31 schreef d1ce het volgende:
Wanneer gaat er geloot worden voor de volgende wedstrijd?
twitter:SietsRoskam twitterde op maandag 25-06-2012 om 13:50:31Van de 396 clubs op de #UEFA Coëfficiënten-ranglijst staat de tegenstander van #FCTwente, UE Santa Coloma uit Andorra, op plek 392. #loting reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank uquote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Mdrop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik doelde op de thuiswedstrijdquote:
download is bezig, thanksquote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Mdrop het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Mdrop het volgende:
Nog op vakantie misschien?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef Frutsel het volgende:
Douglas is zoek aldus Johan derksen in vi. Blijft Braziliaan
Voor de mensen die het liever via de Nieuwsgroepen binnenhalen:quote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Mdrop het volgende:
Net ff twente gebeld, zij kunnen mij nog niet van info voorzien. Ze vertelde mij dat ik moest wachten tot het op de website van Twente komt te staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:41 schreef Dos37 het volgende:
Gewon wachten op Twente, denk dat er nog best wat mensen heengaan.
yup, voor 5 jaar getekend...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:00 schreef -AnneX- het volgende:
Berghuis naar AZ? Zonde... groot talent dat weer de deur uit gaat..
Uit Winterswijkquote:
Het was dus het tweede.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:22 schreef Marsenal het volgende:
Dit lijkt mij wel een geschikt moment om te speculeren wat zijn excuus is.
1. Ik was mijn agenda kwijt.
2. Mijn moeder is ziek
3. Voorbereiden in JUNI? Nee joh, je had JULI gezegd, ik weet het zeker.
Gouriye moeten houden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:05 schreef Momo... het volgende:
PlatjeVolgens mij kun je beter een jeugdspeler erin zetten.
quote:
Nah, die zag er toch veel gayer/surfdude-eriger uit?quote:
Actiefotoquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, die zag er toch veel gayer/surfdude-eriger uit?
Vooruit dan.quote:
Issie terug of nog steeds vermist?quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:59 schreef Stienn het volgende:
Douglas is tijdelijk verbannen naar jong Twente.
Hij is terug sinds gister, maar nu volgen er represailles!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Issie terug of nog steeds vermist?
Zien we daar nou echt nog Diadora kleding, dat spul is dus beter leverbaar dan die Burrda rommelquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is die blondie dan?
door dat logo links?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:48 schreef CrushedTinBox het volgende:
Die mouwen zijn echt lelijk ja, voor de rest wel oké. Je kunt wel goed zien dat het van nike is.
Ik bedoel qua hals en de mouwen, volgens mij hebben alle clubs die shirts van nike hebben van die rare mouwen.quote:
Zo in die vitrine kun je het ja helemaal niet goed zien..quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:48 schreef CrushedTinBox het volgende:
Die mouwen zijn echt lelijk ja, voor de rest wel oké. Je kunt wel goed zien dat het van nike is.
HOHOHOquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met dat witte rond de half kan ik nog leven, maar mijn god... zo lijk je net de kerstman met die witte banden onderaan de mouwen
Vergeet de witte baard nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:11 schreef bambino het volgende:
Ik vind het shirt echt mooi.
Die witte banden steken juist mooi af op dat rood.
Hier een wit broekje onder, met rode banden aan het einde van de broekspijpen en dan staat het echt strak.
Hier nog een cleane foto:
[ afbeelding ]
QFTquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met dat witte rond de half kan ik nog leven, maar mijn god... zo lijk je net de kerstman met die witte banden onderaan de mouwen
2 keer jezus in 1 zinquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:49 schreef The_Groove het volgende:
Jezus, leuk dat jullie van die Olieshirts af zijn maar jezus wat laat Nike weer zien hoe je een shirt totaal kan verkrachten.
Mij ook, alleen hadden de mouwen dan geheel wit moeten zijn. Dat had wel iets gehad (al had ik het liever gewoon helemaal rood gezien).quote:
Ja, zo lelijk vind ik 'm.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:55 schreef bambino het volgende:
[..]
2 keer jezus in 1 zin__!
C'mon zo erg is het ook weer niet.
Dit is gewoon "off the rack", logootje erop geplakt klaar, zal toch met de korte voorbereidingstijd te maken hebben gehad, wel een misser van Nikequote:Op donderdag 28 juni 2012 23:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja, zo lelijk vind ik 'm.
Ik weiger zo'n lelijk shirt voor mn vriendinnetje te kopen
Mjaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Was de kleurenprinter leeg eenmaal bij de mouwen aangekomen?en dan ook echt het Arke logo 3x keer erop ipv 1x.
Afgelopen seizoen waren het er ook 'al' 3, dat is sinds het laatste jaar Diadora.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Was de kleurenprinter leeg eenmaal bij de mouwen aangekomen?en dan ook echt het Arke logo 3x keer erop ipv 1x.
quote:'Newcastle-delegatie in Enschede voor De Jong'
Newcastle United maakt werk van de komst van Luuk de Jong. Directeur Derk Llambias en secretaris Lee Charnley reizen vrijdag van Engeland naar Nederland in de hoop een akkoord te bereiken over een transfer van de spits van FC Twente.
De Engelse club heeft inmiddels al een hoger bod neergelegd bij de Tukkers, meldt TC/Tubantia. Het eerste bod van Newcastle United was acht miljoen pond, dat is inmiddels verhoogd naar tien miljoen pond - omgerekend ongeveer 12,5 miljoen euro. Het tweetal dat namens the Magpies naar Nederland komt heeft goede hoop de transfer snel af te ronden.
De Jong is momenteel nog niet bij FC Twente. De aanvaller geniet van een vakantie nadat hij met het Nederlands elftal in Polen en Oekraïne was voor het EK. De 21-jarige aanvaller kwam in de drie groepswedstrijden niet in actie voor Oranje. De Jong speelde tot nu toe zeven interlands, daarin kwam hij eenmaal tot scoren. Voor FC Twente was hij tot nu toe 39 keer trefzeker in de Eredivisie.
http://www.voetbalprimeur(...)nschede-voor-de-jong
quote:McClaren: 'De Jong alleen weg voor stupid money'
Steve McClaren heeft er bij de leiding van FC Twente op aangedrongen Luuk de Jong niet te verkopen. De trainer wil over zijn doeltreffende spits kunnen blijven beschikken.
Newcastle United aast op De Jong en zou zelfs al een bod van tien miljoen euro hebben uitgebracht. Voor dergelijke bedragen mag de aanvaller echter niet vertrekken, vindt McClaren.
"De clubleiding weet hoe ik daar over denk", aldus de Brit tegen Voetbal International. "Luuk de Jong blijft als het aan mij ligt, tenzij er stupid money geboden wordt." McClaren vindt het bovendien te vroeg voor een buitenlands avontuur.
"Pas vanaf de winterstop van het vorige seizoen speelt Luuk vast op 9. Hij moet nog minimaal een volledig seizoen als spits spelen, om echt als een topspeler bij een grote club binnen te komen", besluit de oefenmeester.
http://www.voetbalprimeur(...)eg-voor-stupid-money
quote:'Newcastle ook in Enschede voor Douglas'
Dat meldt De Telegraaf, dat zich baseert op Engelse bronnen. Douglas wordt al langere tijd in verband gebracht met Newcastle. Voorzitter Joop Munsterman liet begin deze maand weten niet enthousiast te zijn over een verkoop van de verdediger, die een contract heeft tot 2013.
"Meerdere zaakwaarnemers en ook Douglas zelf willen meedelen in de transferopbrengst. Van het restbedrag moeten wij dan ook nog eens nieuwe verdediger aantrekken", vertelde Munsterman aan Voetbal International. "Financieel is het absoluut niet interessant. Bovendien: in sportief opzicht kan Douglas volgend seizoen voor ons van grote waarde zijn."
Verschillende media meldden vrijdag dat De Jong het voornaamste doel is van Newcastle. De Oranje-international staat volgens het ANP open voor een vertrek, maar kan ook prima leven met nog een jaar Eredivisie-voetbal.
http://www.voetbalprimeur(...)nschede-voor-douglas
quote:McClaren: "Trainingskamp is een nachtmerrie"
FC Twente-trainer Steve McClaren heeft een slecht gevoel overgehouden aan het trainingskamp dat de club deze week belegt. De Engelsman omschrijft de voorbije dagen in De Lutte als een nachtmerrie.
"Het is frustrerend als er veel spelers vanaf het begin er niet bij kunnen zijn", verklaart McClaren tegen RTV Oost. "Ze komen nu mondjesmaat binnen, maar allemaal op verschillende niveaus. Onze fysiektrainers maken werkelijk overuren."
Alleen Luuk de Jong, Andreas Bjelland en Emir Bajrami moeten zich nu nog in Enschede melden. De oefenmeester had nog wel wat te zeggen over Douglas, die hij naar het beloftenteam stuurde. "Hij kwam niet alleen te laat terug, maar moet ook nog enorm aan zijn conditie werken. Soms traint hij vier keer per dag."
Op 5 juli begint het seizoen van FC Twente met een Europa League-wedstrijd tegen Santa Coloma. Voor het thuisduel zijn al bijna 15.000 kaarten verkocht. "Ongelooflijk, maar fantastisch", aldus McClaren.
http://www.voetbalprimeur(...)kamp-een-nachtmerrie
Twente houdt aan een eventuele transfer van Douglas bijna niets over; hij is grotendeels eigendom van meerdere derden. Die beginnen te stuiteren nu Newcastle met de geldbuidel schudt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef blistah het volgende:
Aan de andere kant, het zou ook zonde zijn als Douglas voor niks weggaat volgend jaar.
Kiek, zo hoort dat.quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
quote:FC Twente heeft zaterdagmiddag de oefenwedstrijd tegen RKZVC met een ruime zege afgesloten. FC Twente won in Zieuwent met 1-14. Glynor Plet was met vier treffers topscorer van de middag. Dusan Tadic maakte zijn debuut in het shirt van FC Twente en Leroy Fer maakte zijn eerste minuten in deze voorbereiding.
-later meer-
RKZVC FC Twente 1-14 (1-6)
Scoreverloop
04 Plet 0-1
18 Plet 0-2
21 John 0-3
25 Krabbenborg pen. 1-3
31 Plet 1-4
33 Promes 1-5
37 Plet 1-6
57 Bengtsson 1-7
70 Tadic 1-8
73 Fer pen. 1-9
78 Fer pen. 1-10
83 Hölscher 1-11
85 Born pen. 1-12
87 Pelupessy 1-13
89 Born 1-14
Opstelling FC Twente: Boschker; Breukers, Wisgerhof, Röseler, Kuiper; Brama, Promes, Schilder; Verhoek, Plet, John.
Opstelling FC Twente vanaf 58e minuut: Fernandes, Cornelisse, Bengtsson, Pelupessy, Hölscher, Bouma, David, Fer, Tadic, Gyasi, Born.
Ik heb zo'n idee dat we daar dit seizoen meer van gaan zien.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was trouwens even zoeken, maar da's dus Quincy Promes (tenzij google faalt)
quote:Op zondag 1 juli 2012 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat we daar dit seizoen meer van gaan zien.
Yup, dus tenzij ze massaal voor het eigen doel blijven hangen wint Twente daar wel met ruime cijfers.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twente mag het opnemen tegen een ploeg in europa van niveau hoofdkasse?
Niet voor maar 11 miljoen.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.fctwente.nu/fo(...)-mnchengladbach.html
NEEEEEEEEEEEEE!!!!!![]()
bronquote:Luuk de Jong wil FC Twente verlaten
HOOFDDORP - Luuk de Jong heeft besloten nog deze zomer bij FC Twente te willen vertrekken. Er zijn meerdere clubs geïnteresseerd in de diensten van de 21-jarige spits.
''Luuk is er zelf wel uit. Als hij de juiste sportieve stap kan maken, dan wil hij dat graag doen'', zegt zijn zaakwaarnemer Louis Laros tegenover TC Tubantia.
''En het hoeft echt geen absolute topclub te zijn. Een goede club in een grote competitie waar hij perspectief krijgt om te spelen kan ook een prima stap zijn.''
De woorden van Laros kunnen goed nieuws betekenen voor Newcastle United, dat vooralsnog het meest concreet is. De Engelse club zou zo'n 12,5 miljoen euro over hebben voor De Jong.
Laros: ''Op individuele namen van clubs ga ik niet in, maar er zijn meer dan twee clubs serieus geïnteresseerd.''
Las net op het fanforum van Newcastle dat hun delegatie hier was om een package deal te sluiten met Twente over Luuk en Douglas. Bedrag voor beide zou rond de 20/21 miljoen liggen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die 12,5 kan toch niet zomaar? Da's verdeurie 2/3e van de vraagprijs
quote:'Newcastle staakt jacht op onduidelijke De Jong'
Newcastle United geeft de strijd om FC Twente-spits Luuk de Jong op. De Premier League-club vindt dat de aanvaller verwarring zaait en komt er bovendien niet uit met FC Twente.
Dat meldt TC/Tubantia maandag. Newcastle heeft een bod van bijna veertien miljoen euro gedaan op De Jong, maar de clubleiding van Twente ging daar niet op in.
Voorts vindt Newcastle dat De Jong niet duidelijk is geweest richting de Engelsen. Hij zou tegen de club hebben gezegd dat hij graag de stap wil maken, maar datzelfde verhaal ook tegen het Duitse Borussia Mönchengladbach hebben opgehangen. Reden voor Newcastle om verder te kijken en geen nieuw bod uit te brengen.
http://www.voetbalprimeur(...)onduidelijke-de-jong
quote:'Benfica wil na John ook Fer overnemen'
Leroy Fer is de volgende speler van FC Twente die in de belangstelling staat van Benfica. De middenvelder wordt maandag door De Telegraaf aan de Portugese topclub gelinkt.
Benfica vervreemdde eerder Ola John van FC Twente, daarna was het Luuk de Jong die de linksbuiten moest volgen. Die transfer behoort nog steeds tot de mogelijkheden, maar clubs uit Duitsland en Engeland lijken meer kans te maken op de handtekening van de spits.
De 22-jarige Fer is nu de laatste Twente-speler die met Benfica in verband wordt gebracht. De Arenden zouden in de jeugdinternational de vervanger zien van Axel Witsel, die in de belangstelling staat van clubs als AC Milan, Manchester City en Real Madrid. Een vertrek van de Belg is echter nog geen uitgemaakte zaak.
http://www.voetbalprimeur(...)hn-ook-fer-overnemen
Benfica wordt voor FC Twente wat Barcelona ooit was voor Ajax..quote:
Laat ze Chadli maar ophalen voor zeg 6 miljoen.quote:Benfica wordt voor FC Twente wat Barcelona ooit was voor Ajax..
Chadli gaat een fantastisch seizoen draaien, als hij bij Twente blijft. Markeer mijn woorden...quote:Op maandag 2 juli 2012 18:14 schreef ikbennikon het volgende:
[..]
Laat ze Chadli maar ophalen voor zeg 6 miljoen.
Ik heb het toch niet zo op die matte lakquote:Op maandag 2 juli 2012 18:13 schreef ikbennikon het volgende:
Vanmorgen weer wat foto's geschoten. Was een gezellige ouwehoer training.
Fotorepo training FC twente 02-07-2012
Fer heeft trouwens een best fraaie bolide!
[ afbeelding ]
Hee Bert! Hoe is het met Dirk Jan? Is hij er al achter hoe de wc werkt?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:29 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet zo op die matte lak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
quote:'Newcastle in twijfel over aantrekken Douglas'
Door Robin in het Hout | 03 Juli 2012 om 14:20 | Bron: RTV Oost | Wed 50 euro gratis
Wed nu 50 euro gratis op voetbal, tennis en wielrennen
Newcastle United heeft nog steeds serieuze interesse in FC Twente-verdediger Douglas, maar de Engelse club twijfelt over de transfersom die het wil betalen. De club uit Enschede wil liefst zeven miljoen euro, maar dat vindt de Premier League-club teveel geld.
De transfer van Douglas is niet gemakkelijk, aangezien ook zaakwaarnemers een deel van de transfersom ontvangen. De Braziliaan, die onlangs de Nederlandse nationaliteit ontving, hoopt deze zomer FC Twente te verlaten voor een grote club in Europa.
Eerder haakte Newcastle United ook al af in de strijd om Luuk de Jong. The Magpies hadden veertien miljoen euro over voor de aanvaller, maar dat verzoek werd afgewezen. Trainer Steve McClaren wil zijn belangrijke spelers niet zomaar laten vertrekken naar een andere club.
EL1.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef d1ce het volgende:
Is die EL wedstrijd van donderdag nog ergens te zien op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |