kloptquote:Op maandag 25 juni 2012 12:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik dacht dat vandaag voor ronde 1 en 2 wordt geloot
13.30CET, 25/06/12 Nyon First and second qualifying roundsquote:Op maandag 25 juni 2012 13:11 schreef Piet90 het volgende:
Ik zag dit staan:First qualifying round draw: 13.00CET
Second qualifying round draw: 14.30CET
Maar op de site van de uefa werkt de stream in ieder geval niet. Wilde dit wel graag even kijken, dus hopelijk dat het zo wel zal werken.
quote:FC Twente reist voor de eerste voorronde van de Europa League af naar Andorra. De Tukkers gaan daar spelen tegen Santa Coloma. Twente begint met een thuisduel.
Dat duel wordt gespeeld op 5 juli om 19.45 uur.
De uitwedstrijd in Andorra is op 12 juli.
Over een uurtje...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:31 schreef d1ce het volgende:
Wanneer gaat er geloot worden voor de volgende wedstrijd?
twitter:SietsRoskam twitterde op maandag 25-06-2012 om 13:50:31Van de 396 clubs op de #UEFA Coëfficiënten-ranglijst staat de tegenstander van #FCTwente, UE Santa Coloma uit Andorra, op plek 392. #loting reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank uquote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Mdrop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik doelde op de thuiswedstrijdquote:
download is bezig, thanksquote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Mdrop het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Mdrop het volgende:
Nog op vakantie misschien?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef Frutsel het volgende:
Douglas is zoek aldus Johan derksen in vi. Blijft Braziliaan
Voor de mensen die het liever via de Nieuwsgroepen binnenhalen:quote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Mdrop het volgende:
Net ff twente gebeld, zij kunnen mij nog niet van info voorzien. Ze vertelde mij dat ik moest wachten tot het op de website van Twente komt te staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:41 schreef Dos37 het volgende:
Gewon wachten op Twente, denk dat er nog best wat mensen heengaan.
yup, voor 5 jaar getekend...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:00 schreef -AnneX- het volgende:
Berghuis naar AZ? Zonde... groot talent dat weer de deur uit gaat..
Uit Winterswijkquote:
Het was dus het tweede.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:22 schreef Marsenal het volgende:
Dit lijkt mij wel een geschikt moment om te speculeren wat zijn excuus is.
1. Ik was mijn agenda kwijt.
2. Mijn moeder is ziek
3. Voorbereiden in JUNI? Nee joh, je had JULI gezegd, ik weet het zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |