Ik ben het met je eens op het laatste stuk na. McClaren heeft zelf aangegeven dat de keuze om toen de jeugd niet te gebruiken te maken had met het feit dat ze dat jaar kampioen wilden worden, niet omdat hij het niet in de jeugd zag zitten. Nu is hij niet teruggekomen met dat specifieke doel en wilde hij meer gebruik gaan maken van de jeugd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Snap daar persoonlijk niets van. Ik snap dat hij nogal wat concurrentie voor zich heeft op dit moment maar nog een seizoentje verhuren en dan een kans maken lijkt mij een veel betere tactiek.
Naja McClaren is aan de macht dus de jeugd gaat weer verpieteren. Zonde.
Omdat in zijn contract is opgenomen dat hij per jaar 2 jeugdspelers moet laten debuteren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:47 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens op het laatste stuk na. McClaren heeft zelf aangegeven dat de keuze om toen de jeugd niet te gebruiken te maken had met het feit dat ze dat jaar kampioen wilden worden, niet omdat hij het niet in de jeugd zag zitten. Nu is hij niet teruggekomen met dat specifieke doel en wilde hij meer gebruik gaan maken van de jeugd.
Whut? De beste spits van de eredivisie en de toekomstige spits van nederland voor 10 miljoen weg terwijl er al 15 geboden was en duitse topclubs hem willen? Kan beter.quote:
Strikje er om naar mijn ideequote:Plet in belangstelling Rapid Wien
ENSCHEDE - Glynor Plet staat in de belangstelling van Rapid Wien. De Oostenrijkse club meldde zich bij de zaakwaarnemer van de spits van FC Twente.
Plet heeft niet veel oren naar een vertrek uit Enschede. ,,Ik speel nog maar sinds de winterstop hier. Aan vertrekken denk ik helemaal niet.’’ Plet kwam op 30 januari over van Heracles Almelo als vervanger van Marc Janko.
/TCTubantia
Hahahaha WUT!? WEG MET PLET!quote:
Mja, las het.quote:
De Deense international?quote:
Aanvoerder van Jong Oranje, zit dus wel wat in. En hoe zit het met die gozer die bij jullie dit jaar centraal stond, er geen reet van bakte, maar toch wel contract verlenging kreeg?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:42 schreef Mdrop het volgende:
Nuytinck, voor die tijd nooit opgelet en ook niet direct een speler waar ik op zou komen maar zou zeker NIET onder doen voor wisgerhof gok ik zo maar.
Centraal hadden we Wisgerhof en Douglas, Wisgerhof wordt een dagje ouder en Douglas is al langer dan een jaar de weg kwijt, dus wie bedoel je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aanvoerder van Jong Oranje, zit dus wel wat in. En hoe zit het met die gozer die bij jullie dit jaar centraal stond, er geen reet van bakte, maar toch wel contract verlenging kreeg?
Bengtson? Ik snap niet dat iedereen daar zo ongelofelijk negatief over is, naar mijn idee heeft die toch een heel aantal wedstrijden een goede voldoende gespeeld.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef Typisch het volgende:
Aanvoerder van Jong Oranje, zit dus wel wat in. En hoe zit het met die gozer die bij jullie dit jaar centraal stond, er geen reet van bakte, maar toch wel contract verlenging kreeg?
Had gerust een jaartje bij PEC mogen voetballenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Snap daar persoonlijk niets van. Ik snap dat hij nogal wat concurrentie voor zich heeft op dit moment maar nog een seizoentje verhuren en dan een kans maken lijkt mij een veel betere tactiek.
Naja McClaren is aan de macht dus de jeugd gaat weer verpieteren. Zonde.
Joshua John, Bajrami, Chadli, Verhoek; de vleugels zijn al dubbel bezet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
wel jammer dat Berghuis gaat, benieuwd of hij zelf weg wilde of Twente hem "heeft laten gaan"
Ook bij VVV was hij niet bepaald de beste spelerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
wel jammer dat Berghuis gaat, benieuwd of hij zelf weg wilde of Twente hem "heeft laten gaan"
maar Berghuis is toch wat voor de toekomst?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Joshua John, Bajrami, Chadli, Verhoek; de vleugels zijn al dubbel bezet.
Anders komt er helemaal niemand. 1e ronde EL is toch bagger.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:54 schreef Stienn het volgende:
Prima prijzen trouwens voor de eerste voorronde van de EL. ¤ 7,50 tot ¤12,50!
we kunnen wellicht veel doelpunten verwachten, van onze jongens danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Anders komt er helemaal niemand. 1e ronde EL is toch bagger.
??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop trouwens dat jongens als David, Promes, Gladstony en Bouma doorstromen naar de selectie, die voegen weer wat frisse wil toe
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |