Joshua John, Bajrami, Chadli, Verhoek; de vleugels zijn al dubbel bezet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
wel jammer dat Berghuis gaat, benieuwd of hij zelf weg wilde of Twente hem "heeft laten gaan"
Ook bij VVV was hij niet bepaald de beste spelerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
wel jammer dat Berghuis gaat, benieuwd of hij zelf weg wilde of Twente hem "heeft laten gaan"
maar Berghuis is toch wat voor de toekomst?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Joshua John, Bajrami, Chadli, Verhoek; de vleugels zijn al dubbel bezet.
Anders komt er helemaal niemand. 1e ronde EL is toch bagger.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:54 schreef Stienn het volgende:
Prima prijzen trouwens voor de eerste voorronde van de EL. ¤ 7,50 tot ¤12,50!
we kunnen wellicht veel doelpunten verwachten, van onze jongens danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Anders komt er helemaal niemand. 1e ronde EL is toch bagger.
??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop trouwens dat jongens als David, Promes, Gladstony en Bouma doorstromen naar de selectie, die voegen weer wat frisse wil toe
quote:
Geen ideequote:
Hij is wel licht.quote:
En verdomde klein.quote:
Ja, jij kent natuurlijk iedereen van de jeugdselectie van jouw favo teamquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef The_Groove het volgende:
Dan loop je hier met je twente UI en dan weet je niet eens dat Bouma een van je beloftes is en natuurlijk onderdeel van Lyricalistische (![]()
![]()
)
Wel de mensen die dicht bij de selectie zitten. Ook jongens in de A1 waarvan ik denk/hoop/hoor dat ze het gaan halenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, jij kent natuurlijk iedereen van de jeugdselectie van jouw favo team
Had die net die harde uithaal?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
We moeten die Konoplyanka van Ukraïne ff kopen
Beste pegel ja!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Jup! Die kerel speelt een aardig EKZit nu bij Dnipro.
Spelen wel meerdere spelers op het EK waarbij ik denk dat Twente best even mag hengelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
We moeten die Konoplyanka van Ukraïne ff kopen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:28 schreef d1ce het volgende:
[..]
Spelen wel meerdere spelers op het EK waarbij ik denk dat Twente best even mag hengelen
Mjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zou de eerste niet zijn in het betaald voetbalquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:51 schreef dikkedaniel het volgende:
Op die 1e foto kijkt hij smachtend naar de negerlul van Douglas. Hij wilt kontje!
Ik ga proberen om hem op te nemen, maar succes verzekerd ... neequote:22 juni 15:45 uur deel I + II
http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=146299&cat=313quote:'FC Twente loopt nog steeds warm voor Verhaegh'
FC Twente hoopt Paul Verhaegh nog steeds aan te kunnen trekken. Om tot actie over te gaan, moet echter eerst Roberto Rosales verkocht worden, weet het Algemeen Dagblad.
Voormalig Vitesse-verdediger Verhaegh is de droomkandidaat voor de positie van rechtsachter. De speler van FC Augsburg kan pas komen als een club de Rosales overneemt. Voor de Venezolaan bestaat wel interesse, maar concreet is het nog niet.
FC Twente heeft daarnaast Pedro Salazar-Hewitt aangetrokken. De voormalig perschef van PSV gaat zich bezighouden met internationale betrekkingen, met name in Zuid-Amerika en Spanje. Salazar was ook al betrokken bij de transfer van Felipe Gutiérrez.
http://www.voetbalprimeur(...)s-warm-voor-verhaegh
Is dat niet de man die tot op het bot is afgezeken door Johan D. ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=146299&cat=313
Ook mooi dat Pedro het eerst twee minuten over zichzelf heeft.
Wat dat betreft past hij goed in het rijtje Munstermeister, van Halst en McClaren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is dat niet de man die tot op het bot is afgezeken door Johan D. ?
Twente was daarover nog in gesprek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:27 schreef Mdrop het volgende:
Aankomende vrijdag is voor de LAATSTE keer DEEL 2 van 'Sinds 1965' op TV op een gods onmogelijk tijd maar oké:
[..]
Ik ga proberen om hem op te nemen, maar succes verzekerd ... nee.
BTW: Weet iemand of deze twee aflevering op een DVD uit gaan komen of is het enkel voor TV bedoeld?
mwuah, Johan D. kan hielenlikken bij muntjesman als de bestequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat dat betreft past hij goed in het rijtje Munstermeister, van Halst en McClaren.
Precies wat ik eigenlijk al verwachten - Adriaanse is het allemaal gewoon een beetje kwijt en is lang niet zo scherp meer als hij ooit was.quote:Bart Buysse beleefde onder voormalig FC Twente-trainer Co Adriaanse niet de meest geliefde periode uit zijn loopbaan tot nu toe. De naar Club Brugge vertrokken linksback kan wel honderduit vertellen over de coach. "Hij is een geval apart."
Buysse kwam in 2010 van Zulte Waregem naar Enschede. Toenmalig trainer en landgenoot Michel Preud'homme was een fan van hem. "Preud'homme wilde met aanvallende backs spelen en zag het in mij zitten", zegt Buysse tegen Voetbal International. "Maar na dat eerste seizoen kwam Co Adriaanse en die deed het met vijf aanvallers en zonder aanvallende backs. Ik ben naast het elftal beland en er nooit meer ingekomen."
In het seizoen 2011/12 kwam Buysse slechts vier keer in actie, want ook opvolger Steve McClaren maakte amper gebruik van de verdediger. Over voorganger Adriaanse kan Buysse weinig goeds vertellen. "Hij is een geval apart", aldus de Belg. "Mocht ik ooit een boek schrijven, dan zal ik drie hoofdstukken aan Adriaanse wijden. Zijn trainingen waren perfect, maar hij was niet altijd bij zinnen... Zo waren de wedstrijdbesprekingen heel raar. De hulptrainer moest die altijd nog eens over doen, omdat we Adriaanse's uitleg niet begrepen."
Men snapte de voetbalintelligentie van Co niet maar wou liever terug naar de clichebrakende Engelsman.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Precies wat ik eigenlijk al verwachten - Adriaanse is het allemaal gewoon een beetje kwijt en is lang niet zo scherp meer als hij ooit was.
Ze hebben ruiz verkocht voor een aardig bedrag en daar is buiten Fer niemand voor terug gekomen in de winterstop, daarbij komen de opbrengsten van John en ik gok dat ze er intern sowieso vanuit gaan nog op 2 á 3 spelers kwijt te raken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:29 schreef dikkedaniel het volgende:
Ze hebben ook al alleen al aan transfersommen een hele hoop geld uitgegeven.
Je bedoeld met de verkoop van Ruiz, John en Janko alleen al 25 miljoen verdiend en maar iets van 10 miljoen uitgegeven?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:29 schreef dikkedaniel het volgende:
Ze hebben ook al alleen al aan transfersommen een hele hoop geld uitgegeven.
Inderdaad, ik denk dat we mét Co nog niet eens in het linkerrijtje terecht waren gekomen..quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Men snapte de voetbalintelligentie van Co niet maar wou liever terug naar de clichebrakende Engelsman.
Heeft goed uitgepakt
twitter:nufcfans twitterde op donderdag 21-06-2012 om 23:47:52As mentioned previously, #NUFC have submitted new ¤12m bid for Luuk de Jong but rejected - as Twente want ¤15-18m. http://t.co/y3vxCexW reageer retweet
Zo dat gaat hard omhoogquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:28 schreef Plasterk het volgende:
Newcastle have increased their offer to £14.9 million for striker Luuk De Jong. #nufc
Das zo'n 18,5 miljoen euro. Ik denk dat Ome Joop nu wel overstag gaat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:28 schreef Plasterk het volgende:
Newcastle have increased their offer to £14.9 million for striker Luuk De Jong. #nufc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |