Joshua John, Bajrami, Chadli, Verhoek; de vleugels zijn al dubbel bezet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
wel jammer dat Berghuis gaat, benieuwd of hij zelf weg wilde of Twente hem "heeft laten gaan"
Ook bij VVV was hij niet bepaald de beste spelerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
wel jammer dat Berghuis gaat, benieuwd of hij zelf weg wilde of Twente hem "heeft laten gaan"
maar Berghuis is toch wat voor de toekomst?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Joshua John, Bajrami, Chadli, Verhoek; de vleugels zijn al dubbel bezet.
Anders komt er helemaal niemand. 1e ronde EL is toch bagger.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:54 schreef Stienn het volgende:
Prima prijzen trouwens voor de eerste voorronde van de EL. ¤ 7,50 tot ¤12,50!
we kunnen wellicht veel doelpunten verwachten, van onze jongens danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Anders komt er helemaal niemand. 1e ronde EL is toch bagger.
??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop trouwens dat jongens als David, Promes, Gladstony en Bouma doorstromen naar de selectie, die voegen weer wat frisse wil toe
quote:
Geen ideequote:
Hij is wel licht.quote:
En verdomde klein.quote:
Ja, jij kent natuurlijk iedereen van de jeugdselectie van jouw favo teamquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef The_Groove het volgende:
Dan loop je hier met je twente UI en dan weet je niet eens dat Bouma een van je beloftes is en natuurlijk onderdeel van Lyricalistische (![]()
![]()
)
Wel de mensen die dicht bij de selectie zitten. Ook jongens in de A1 waarvan ik denk/hoop/hoor dat ze het gaan halenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, jij kent natuurlijk iedereen van de jeugdselectie van jouw favo team
Had die net die harde uithaal?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
We moeten die Konoplyanka van Ukraīne ff kopen
Beste pegel ja!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Jup! Die kerel speelt een aardig EKZit nu bij Dnipro.
Spelen wel meerdere spelers op het EK waarbij ik denk dat Twente best even mag hengelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
We moeten die Konoplyanka van Ukraīne ff kopen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:28 schreef d1ce het volgende:
[..]
Spelen wel meerdere spelers op het EK waarbij ik denk dat Twente best even mag hengelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |