door dat logo links?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:48 schreef CrushedTinBox het volgende:
Die mouwen zijn echt lelijk ja, voor de rest wel oké. Je kunt wel goed zien dat het van nike is.
Ik bedoel qua hals en de mouwen, volgens mij hebben alle clubs die shirts van nike hebben van die rare mouwen.quote:
Zo in die vitrine kun je het ja helemaal niet goed zien..quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:48 schreef CrushedTinBox het volgende:
Die mouwen zijn echt lelijk ja, voor de rest wel oké. Je kunt wel goed zien dat het van nike is.
HOHOHOquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met dat witte rond de half kan ik nog leven, maar mijn god... zo lijk je net de kerstman met die witte banden onderaan de mouwen
Vergeet de witte baard nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:11 schreef bambino het volgende:
Ik vind het shirt echt mooi.
Die witte banden steken juist mooi af op dat rood.
Hier een wit broekje onder, met rode banden aan het einde van de broekspijpen en dan staat het echt strak.
Hier nog een cleane foto:
[ afbeelding ]
QFTquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met dat witte rond de half kan ik nog leven, maar mijn god... zo lijk je net de kerstman met die witte banden onderaan de mouwen
2 keer jezus in 1 zinquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:49 schreef The_Groove het volgende:
Jezus, leuk dat jullie van die Olieshirts af zijn maar jezus wat laat Nike weer zien hoe je een shirt totaal kan verkrachten.
Mij ook, alleen hadden de mouwen dan geheel wit moeten zijn. Dat had wel iets gehad (al had ik het liever gewoon helemaal rood gezien).quote:
Ja, zo lelijk vind ik 'm.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:55 schreef bambino het volgende:
[..]
2 keer jezus in 1 zin__!
C'mon zo erg is het ook weer niet.
Dit is gewoon "off the rack", logootje erop geplakt klaar, zal toch met de korte voorbereidingstijd te maken hebben gehad, wel een misser van Nikequote:Op donderdag 28 juni 2012 23:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja, zo lelijk vind ik 'm.
Ik weiger zo'n lelijk shirt voor mn vriendinnetje te kopen
Mjaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Was de kleurenprinter leeg eenmaal bij de mouwen aangekomen?en dan ook echt het Arke logo 3x keer erop ipv 1x.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |