SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:26 schreef Rafeiro het volgende:
Geen ontwikkelingshulp meer, totdat de crisis en het onderwijs weer op niveau is.Mijn eerste punt.![]()
Dat mag, maar als dictator bestaan middenwegen niet, dus bezuinigen is geen optie.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Nogmaals, omdat ik echt niet snap hoe mensen dit op facebook kunnen zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:29 schreef arachide. het volgende:
Nogmaals, omdat ik echt niet snap hoe mensen dit op facebook kunnen zettenWat is er dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom zouden we eerst de mensen helpen die het nog relatief goed heb in vergelijking met de ontwikkelingslanden?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat mag, maar als dictator bestaan middenwegen niet, dus bezuinigen is geen optie.![]()
Hoezo niet?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat mag, maar als dictator bestaan middenwegen niet, dus bezuinigen is geen optie.![]()
![]()
Nogmaals, omdat ik echt niet snap hoe mensen dit op facebook kunnen zettenWat is er mis mee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nogmaals, omdat ik echt niet snap hoe mensen dit op facebook kunnen zettenLinks is oud. Maar verder wel schattige foto eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De aanname dat middenwegen niet bestaan in een dictatuur is nergens op gebaseerd.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ken haar, en ze is best mooi enzo, en dan zet ze een foto van zichzelf op facebook waarbij ze op een zombie lijkt. Why?#TeamMiley![]()
Ontwikkelingshulp kan geen kwaad. Enkel een nieuw (rechtser) beleid bij het uitgeven van ontwikkelingsgeld zou geen overbodige luxe zijn.![]()
Nogmaals, omdat ik echt niet snap hoe mensen dit op facebook kunnen zettenHier past de tekst 'i'm watching you masturbate' goed bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die uitspraak verwerp ik, want ik ben de baas:Pquote:Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De aanname dat middenwegen niet bestaan in een dictatuur is nergens op gebaseerd.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
vast gebeurd bij de opname van de starving gamesquote:Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voor zover ik weet is er in Griekenland nog niemand doodgegaan aan de honger hoor![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vast gebeurd bij de opname van de starving games![]()
![]()
Je bedoeld The Hunger Games? Heb je die film uberhaupt wel gezien?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vast gebeurd bij de opname van de starving gamesJe lult maar wat
![]()
Dat is ook mijn eigenlijke mening, maar je moet soms wat polariserenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:31 schreef Monopoly het volgende:
Ontwikkelingshulp kan geen kwaad. Enkel een nieuw (rechtser) beleid bij het uitgeven van ontwikkelingsgeld zou geen overbodige luxe zijn.
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Zoiets ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hier past de tekst 'i'm watching you masturbate' goed bij#TeamMiley![]()
http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=33926quote:Op maandag 18 juni 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je bedoeld The Hunger Games? Heb je die film uberhaupt wel gezien?Je lult maar wat
en nee ik heb die film niet gezien![]()
Polariseren lijkt me als het gaat om een land besturen niet zo'n goed idee.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is ook mijn eigenlijke mening, maar je moet soms wat polariseren#TeamMiley![]()
[quote]ATHENE - Door de crisis kampen Griekse apotheken en ziekenhuizen met een groot medicijntekort. Dat zei het hoofd van de vereniging van apothekers op het Griekse schiereiland Attika woensdag.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voor zover ik weet is er in Griekenland nog niemand doodgegaan aan de honger hoor
Volgens hem zijn farmaceutische bedrijven niet langer geïnteresseerd in de verkoop van medicijnen aan Griekse ziekenhuizen en apotheken, omdat die schulden hebben. Hierdoor is er een groot tekort aan antibiotica, antidepressiva en insuline.![]()
Haha geniaalquote:Op maandag 18 juni 2012 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=33926
en nee ik heb die film niet gezien![]()
Gelukkig doe ik dat ook nietquote:Op maandag 18 juni 2012 16:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Polariseren lijkt me als het gaat om een land besturen niet zo'n goed idee.
Ontwikkelingshulp is gewoon een bodemloze put. En dat weet iedereen in Den Haag. Pijplijnen vol met olie kunnen wel van Rusland naar hier worden gelegd, maar een waterleiding vanuit ons continent voor de Afrikaantjes is teveel gevraagd.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:31 schreef Monopoly het volgende:
Ontwikkelingshulp kan geen kwaad. Enkel een nieuw (rechtser) beleid bij het uitgeven van ontwikkelingsgeld zou geen overbodige luxe zijn.![]()
![]()
tekort aan medicijnen ja, ik had het over honger.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[quote]ATHENE - Door de crisis kampen Griekse apotheken en ziekenhuizen met een groot medicijntekort. Dat zei het hoofd van de vereniging van apothekers op het Griekse schiereiland Attika woensdag.
Volgens hem zijn farmaceutische bedrijven niet langer geïnteresseerd in de verkoop van medicijnen aan Griekse ziekenhuizen en apotheken, omdat die schulden hebben. Hierdoor is er een groot tekort aan antibiotica, antidepressiva en insuline.![]()
Misschien wel ja, maar ik denk dat er vooral op andere dingen bezuinigd kan worden. Bijvoorbeeld de JSF. Het is ontzettend duur en het voegt verder niets toe.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:31 schreef Monopoly het volgende:
Ontwikkelingshulp kan geen kwaad. Enkel een nieuw (rechtser) beleid bij het uitgeven van ontwikkelingsgeld zou geen overbodige luxe zijn.
Vooral het argument "maar we hebben er al een miljard euro in gestopt" barst uit zijn voegen van domheid.![]()
Het komt beide voort uit de crisis in Griekenland.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tekort aan medicijnen ja, ik had het over honger.![]()
Nee ik meende het.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voel ik nu terecht sarcasme of ligt dat aan mij![]()
Natuurlijk is ontwikkelingshulp een bodemloze put. Voor heel Afrika op het welvaartsniveau van Monaco zit is de rest van de wereld failliet. Maar dat is het doel van ontwikkelingshulp ook helemaal niet, en dat er geen doel is wil niet zeggen dat alle hulp onzinnig is.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is gewoon een bodemloze put. En dat weet iedereen in Den Haag. Pijplijnen vol met olie kunnen wel van Rusland naar hier worden gelegd, maar een waterleiding vanuit ons continent voor de Afrikaantjes is teveel gevraagd.
Het is een steentje bijdragen aan de het oplossen van de misere op een continent dat we zelf hebben verdoemd in the first place.![]()
Planeten?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:35 schreef Rafeiro het volgende:
DV, ook in Griekenland hebben ze πλάνητος![]()
![]()
Ga je hier echt over doorquote:Op maandag 18 juni 2012 16:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het komt beide voort uit de crisis in Griekenland.![]()
Eens!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar ik denk dat er vooral op andere dingen bezuinigd kan worden. Bijvoorbeeld de JSF. Het is ontzettend duur en het voegt verder niets toe.
Vooral het argument "maar we hebben er al een miljard euro in gestopt" barst uit zijn voegen van domheid.
Soms word er geld uit gegeven aan dingen waarvan ik het gewoon niet kan begrijpen.![]()
Er is een verschil tussen stoppen met ontwikkelingshulp omdat je wilt bezuinigen en stoppen met ontwikkelingshulp omdat je vindt dat het geen nut heeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is gewoon een bodemloze put. En dat weet iedereen in Den Haag. Pijplijnen vol met olie kunnen wel van Rusland naar hier worden gelegd, maar een waterleiding vanuit ons continent voor de Afrikaantjes is teveel gevraagd.![]()
Zwervers, dus er zal best wel eens iemand van de honger sterven.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ohja, tuurlijk. Dat woord kende ik ook eigenlijk welquote:Op maandag 18 juni 2012 16:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zwervers, dus er zal best wel eens iemand van de honger sterven.![]()
![]()
Ja, maar dat kan ook in Amerika, India en zelfs in Nederlandquote:Op maandag 18 juni 2012 16:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zwervers, dus er zal best wel eens iemand van de honger sterven.![]()
Inderdaad. Maar dat soort gezonken kosten moet je gewoon niet meenemen in de beslissing. Je moet nu kijken wat het je nu nog gaat kosten en wat het gaat opleveren.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens!
Soms word er geld uit gegeven aan dingen waarvan ik het gewoon niet kan begrijpen.![]()
Nee dat zal helpenquote:Ik ben vaste klant bij de Phonehouse en zij zien geen mogelijkheden meer om mij te helpen met mijn HTC Chacha die ik nauwelijks heb kunnen gebruiken doordat het interne geheugen steeds te vol is (terwijl ik er nauwelijk iets mee doe)!! Ze hebben meerdere keren een software-update gedaan en nu kunnen ze niets meer voor me doen. Opsturen heeft geen zin is mij verteld. Dit is mijn 2e HTC Chacha en ik ben er he-le-maal klaar mee, heb het idee dat het een flop-toestel is. HTC, wat kunnen jullie mij als oplossing bieden?
Gewenste oplossing
Een ander toestel, waar ik wél alles mee kan doen, zonder problemen.![]()
![]()
Klopt, want dat levert niks op.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is gewoon een bodemloze put. En dat weet iedereen in Den Haag. Pijplijnen vol met olie kunnen wel van Rusland naar hier worden gelegd, maar een waterleiding vanuit ons continent voor de Afrikaantjes is teveel gevraagd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klopt, maar jij zei dat er in Griekenland nooit iemand van de honger gestorven zou zijn,quote:Op maandag 18 juni 2012 16:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook in Amerika, India en zelfs in NederlandYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Bitch please, alsof ik kans heb tegen iemand die fiscale economie studeert. Ik ben maar een arm kunst meisjequote:![]()
Ja, neem alle posts op FOK! maar serieus.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klopt, maar jij zei dat er in Griekenland nooit iemand van de honger gestorven zou zijn,![]()
http://pietdemoor.wordpress.com/2010/12/22/sneeuwklokjes/
waarom fascineert dit fenomeen mij zo erg en waarom is er zo weinig over te lezen?
#TeamMiley![]()
Alsof fiscale economie je helpt bij je mening vormen of die onderbouwen. Als je achter je standpunten staat en nadenkt over wat je zegt kan iedereen discussiëren.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bitch please, alsof ik kans heb tegen iemand die fiscale economie studeert. Ik ben maar een arm kunst meisje![]()
Probleem is dat er in ons land veel "debielen" wonen. Deze mensen (en daarmee hun achterlijke meningen) worden vertegenwoordigd in de Tweede Kamer en zorgen ervoor dat we jarenlang blijven discussiëren en er uiteindelijk niets uit komt. Dan wordt zo'n beslissing "doorgeschoven naar het volgende kabinet"!
Het is allemaal heel leuk en aardig dat we nu naar de stembus moeten, maar het kost echt handen vol geld.
Sommige mensen moet gewoon het recht op een mening ontnomen worden.![]()
Deed jij ook met die van mij, was het zout op.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, neem alle posts op FOK! maar serieus.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik bedoel meer dat Snuf meer weet over dingen zoals de crisis e.d. Ik bekommer me daar niet omquote:Op maandag 18 juni 2012 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof fiscale economie je helpt bij je mening vormen of die onderbouwen. Als je achter je standpunten staat en nadenkt over wat je zegt kan iedereen discussiëren.![]()
Betere vraag: waarom trekken zwervers niet naar warmere streken in Rusland?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:40 schreef arachide. het volgende:
http://pietdemoor.wordpress.com/2010/12/22/sneeuwklokjes/
waarom fascineert dit fenomeen mij zo erg en waarom is er zo weinig over te lezen?![]()
Dat was afgelopen nacht al op.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Deed jij ook met die van mij, was het zout op.![]()
Too drunk to function.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Betere vraag: waarom trekken zwervers niet naar warmere streken in Rusland?#TeamMiley![]()
Zo mag ik het horenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bitch please, alsof ik kans heb tegen iemand die fiscale economie studeert. Ik ben maar een arm kunst meisje![]()
![]()
Gewoon een zakenkabinet. Een Nederlandse Monti aan het roer, in 2015 ons begrotingstekort weg. Dan moeten we maar even door de zure appel heen bijten, het is het resultaat van jaren wanbeleid en boven onze stand leven.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:40 schreef Snuf. het volgende:
Probleem is dat er in ons land veel "debielen" wonen. Deze mensen (en daarmee hun achterlijke meningen) worden vertegenwoordigd in de Tweede Kamer en zorgen ervoor dat we jarenlang blijven discussiëren en er uiteindelijk niets uit komt. Dan wordt zo'n beslissing "doorgeschoven naar het volgende kabinet"!
Het is allemaal heel leuk en aardig dat we nu naar de stembus moeten, maar het kost echt handen vol geld.
Sommige mensen moet gewoon het recht op een mening ontnomen worden.![]()
1-0 voor jouquote:Op maandag 18 juni 2012 16:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat was afgelopen nacht al op.
Eens!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:43 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso vind ik dat mensen geen recht hebben op protest als zij niet stemmen.![]()
![]()
Dat zou best een aardig plan zijn inderdaad, maar dat gaat niet gebeuren. Nu gaan we weer stemmen en duurt het waarschijnlijk maanden voor er een nieuw kabinet is. Die gaan ook weer in een slakkentempo beslissingen nemen, wat allemaal geld kost.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon een zakenkabinet. Een Nederlandse Monti aan het roer, in 2015 ons begrotingstekort weg. Dan moeten we maar even door de zure appel heen bijten, het is het resultaat van jaren wanbeleid en boven onze stand leven.
De val van het kabinet heeft de rente laten stijgen, dus dat kost weer lekker veel geld. Maar laten we vooral nieuwe vliegtuigjes voor het leger kopen.![]()
Dat was ik al aan het zoeken, maar ik moet nu eigenlijk leren.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien als je het engelse begrip weet dat je meer info vindt?#TeamMiley![]()
Ik stem altijd netjes.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:43 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso vind ik dat mensen geen recht hebben op protest als zij niet stemmen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik zoek wel voor je, ga jij maar lerenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat was ik al aan het zoeken, maar ik moet nu eigenlijk leren.![]()
![]()
Goed plan, ik ga ook maar weer lerenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat was ik al aan het zoeken, maar ik moet nu eigenlijk leren.![]()
![]()
Die rentestijging valt reuze mee hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat zou best een aardig plan zijn inderdaad, maar dat gaat niet gebeuren. Nu gaan we weer stemmen en duurt het waarschijnlijk maanden voor er een nieuw kabinet is. Die gaan ook weer in een slakkentempo beslissingen nemen, wat allemaal geld kost.
De val van het kabinet heeft de rente laten stijgen, dus dat kost weer lekker veel geld. Maar laten we vooral nieuwe vliegtuigjes voor het leger kopen.![]()
Wat ik trouwens altijd knap vind is dat mensen zich zo kunnen opwinden over de ontwikkelingssamenwerking. Alsof die kostenpost de hele crisis op kan lossen, Spanje er bovenop kan helpen en de restjes kunnen worden gebruikt om een lift naar de maan te maken. Het is godverdomme minder dan een procent van ons budget![]()
![]()
Ik zie nu pas de tekst in je sig, wel baasquote:Op maandag 18 juni 2012 16:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook herkansingen vrijdag. Maar ik weet niet waar over
Ach, het is het makkelijkste en raakt geen enkele Nederlander echtquote:Op maandag 18 juni 2012 16:47 schreef Tchock het volgende:
Wat ik trouwens altijd knap vind is dat mensen zich zo kunnen opwinden over de ontwikkelingssamenwerking. Alsof die kostenpost de hele crisis op kan lossen, Spanje er bovenop kan helpen en de restjes kunnen worden gebruikt om een lift naar de maan te maken. Het is godverdomme minder dan een procent van ons budget.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het gaat om minder dan een procent ja, maar gezien het feit dat we dit jaar nog 100 miljard moesten lenen loopt dat toch richting een miljard euro aan extra kosten.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die rentestijging valt reuze mee hoor.![]()
Ja, dat is dus niet de reden. En die maakt ook verder niet uitquote:Op maandag 18 juni 2012 16:49 schreef Monopoly het volgende:
Ze heeft meer tijd voor d'r zelf nodig.
Meer masturberen en paraplu's anaal inbrengen dus!.
Flink minder dan een procent. En deze maand zitten we op het laagste niveau in meer dan 20 jaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het gaat om minder dan een procent ja, maar gezien het feit dat we dit jaar nog 100 miljard moesten lenen loopt dat toch richting een miljard euro aan extra kosten.![]()
Omdat ik er geen zin meer in heb, kort gezegdquote:. Dus mensen die het rooster van mij over willen nemen kunnen zich melden.
Alsnog. Wij burgers moeten "elk dubbeltje" omdraaien als we in de wat lagere sociale klasse zitten.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Flink minder dan een procent. En deze maand zitten we op het laagste niveau in meer dan 20 jaar.
Zou de overheid ook moeten doen. Elk punt waar je op kan besparen, aanpakken
Wil niet zeggen om het helemaal te stoppen, maar kijken of je het anders kan uitgeven en her en der wel wat "projecten" laat stoppen/aflopen![]()
![]()
Deze maand wel ja, maar na het vallen van het kabinet steeg de rente. Die stijging is redelijk gedrukt door de omstandigheden in andere landen, maar dat neemt niet weg dat de val van het kabinet geld kost.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Flink minder dan een procent. En deze maand zitten we op het laagste niveau in meer dan 20 jaar.![]()
Jaquote:![]()
-edit- laat maarik kan dus niet lezen
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 16:53:25 ]![]()
Ook. En ik doe/deed de roosters. Maar nu dus niet meerquote:.
Heb je daar cijfers bij? Tienjaarsleningen gaan iets omhoog, maar absoluut geen procent:quote:Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Deze maand wel ja, maar na het vallen van het kabinet steeg de rente. Die stijging is redelijk gedrukt door de omstandigheden in andere landen, maar dat neemt niet weg dat de val van het kabinet geld kost.![]()
![]()
Fayehttp://www.independent.co(...)er-ever-1289248.htmlquote:The police can expect to be busy in the spring. When the snow melts each year, they find the corpses of homeless or drunk people who are among the dozens who freeze to death in the open air. These, in the grim argot of the force, are known as "snowdrops". This year is certain to be no exceptionhttp://www.snowdropsthenovel.com/book/snowdrops/snow-in-moscowquote:ON THE wall of Andrei Pentukhov's office is a large map of Moscow. Black marks are scattered across it, clustering especially around the railway stations to the north-east of the city centre. Each black spot represents a person found dead of hypothermia in the streets. Mr Pentukhov, who works for the municipal social-services department, explains that hypothermic corpses turn up even in August, after drunks tumble into puddles. Most of the black spots, however, appear on the map during the winter. Muscovites have a name for the bodies that emerge when the snow thaws; they call them "snowdrops"![]()
Lijkt me leukquote:Op maandag 18 juni 2012 16:56 schreef arachide. het volgende:
DVtje, kom in de vakantie eens een dagje mijn kant op dan![]()
![]()
De stijging toen het kabinet viel van 0,1 procent inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je daar cijfers bij? Tienjaarsleningen gaan iets omhoog, maar absoluut geen procent:
[ afbeelding ]
Je ziet dat de rente is gestegen na de val van het kabinet (eind april). Deze stijging is teniet gedaan door het drama in de zuidelijke Europese landen. Aan de ene kant een "gelukje" voor Nederland, omdat zo de rente op onze staatsschuld daalt. Aan de andere kant kosten de problemen in het zuiden natuurlijk handen vol geld, dus echt blij kun je er niet mee zijn.
De stijging was inderdaad slechts 0,25 procent ofzo, maar dat is toch al 250 miljoen euro die er extra bezuinigd mag worden en dat is ontstaan in slechts enkele weken tijd.![]()
Ja, dat is waar. Maar in 2009 zaten we nog boven de 4%. Ik vind het echt allemaal reuze meevallenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De stijging toen het kabinet viel van 0,1 procent inderdaad.
Je ziet dat de rente is gestegen na de val van het kabinet (eind april). Deze stijging is teniet gedaan door het drama in de zuidelijke Europese landen. Aan de ene kant een "gelukje" voor Nederland, omdat zo de rente op onze staatsschuld daalt. Aan de andere kant kosten de problemen in het zuiden natuurlijk handen vol geld, dus echt blij kun je er niet mee zijn.
De stijging was inderdaad slechts 0,25 procent ofzo, maar dat is toch al 250 miljoen euro die er extra bezuinigd mag worden en dat is ontstaan in slechts enkele weken tijd.Rentetechnisch gezien dan hè. Voor de rest zijn we verdoemd.
![]()
Dan zal je nog wel een jaar of 2 moeten wachten, maar prima.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Alleen als ik een keer mee mag met de trein![]()
![]()
Mono, krijg ik ook kans om je een keer tegen het lijf te lopen in of om een trein of zit dat er niet in?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan zal je nog wel een jaar of 2 moeten wachten, maar prima.![]()
![]()
Op een goederentrein?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan zal je nog wel een jaar of 2 moeten wachten, maar prima.
#TeamMiley![]()
Oh jawel, misschien ga ik wel bij NS werken ooit, dan lukt het welquote:Op maandag 18 juni 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mono, krijg ik ook kans om je een keer tegen het lijf te lopen in of om een trein of zit dat er niet in?
Probeer sowieso volgende stage bij een infra bedrijf te werken, daar kan meerijden absoluut niet.![]()
Dan kan ik tenminste rustig zwartrijden als je dat doetquote:Op maandag 18 juni 2012 17:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh jawel, misschien ga ik wel bij NS werken ooit, dan lukt het wel
Probeer sowieso volgende stage bij een infra bedrijf te werken, daar kan meerijden absoluut niet.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dan kom je gewoon in de cabine chillen. Gaan we katten dood rijden met de trein en keihard hoer roepen bij elk stationquote:Op maandag 18 juni 2012 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan kan ik tenminste rustig zwartrijden als je dat doet![]()
![]()
Mag ik ook sturen dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon in de cabine chillen. Gaan we katten dood rijden met de trein en keihard hoer roepen bij elk stationOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik wil gewoon de trein besturenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAT KAN HELEMAAL NIET DWAAS, ER ZIT GEEN STUUR IN DEBIELOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Mag ik wel bier drinken dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kan niet. Het is een veiligheidsfunctie.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik heb gewoon serieus al een week niet gerookt en 1,5 week niks gedronken
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hoe doe je dat als je moet pissen of kakken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kakken gewoon vantevoren doenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je moet pissen of kakken?
Pissen kan altijd wel als je voor een rood sein staat te wachten. Even uitstappen en pissen![]()
Gelukkig kan je altijd plannen wanneer er hoge nood isquote:Op maandag 18 juni 2012 17:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kakken gewoon vantevoren doen
Pissen kan altijd wel als je voor een rood sein staat te wachten. Even uitstappen en pissenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik ben moe
Ga weer slapenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
thanksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Even een foto van mij hoe ik er gisteren aan toe was
dat kan niet want jij bent kaalquote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Even een foto van mij hoe ik er gisteren aan toe was
[ afbeelding ]![]()
![]()
geen puf om het af te scherenquote:
maarja ff pitten want anders red ik het voetbal niet vanavondOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef arachide. het volgende:
Soms voel ik me echt het vrouwelijke equivalent van socios, maar dan met sex appeal.![]()
![]()
Wat de fuckIn Egypte is een slager gearresteerd nadat mensen klaagden dat zijn lamsvlees raar smaakte. Bleek hij zijn vrouw in stukjes te hebben gehakt
![]()
![]()
Geen foto, geen bewijs!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:39 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuckIn Egypte is een slager gearresteerd nadat mensen klaagden dat zijn lamsvlees raar smaakte. Bleek hij zijn vrouw in stukjes te hebben gehakt
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:39 schreef Tchock het volgende:
![]()
geweldig
![]()
Kan geen foto voor je vinden. Alle nieuwssites hebben foto's van vlees er bijquote:quote:After a heated dispute between the couple, the butcher brutally killed his wife, peeled her skin off the bones and cut the flesh into pieces to look like meat.
He then sold the human flesh for Dh230 per kilo to his customers claiming that it was local lamb.
One of the clients who doubted the meat was not lamb informed the police who sent it for examination.
The police was astounded to see the meat was human flesh and immediately impounded it and arrested the butcher.
The guilty murderer confessed to the crime adding that the flesh belonged to the wife whom he had killed.
Police found the hips of the wife in the fridge of the shop and rest of the body at the man’s residence.
He admitted that he had murdered his wife because she refused to obey him.![]()
Stuur maar op met de post.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef arachide. het volgende:
Nu heb ik echt weer zin om een driegangenmenu in elkaar te zettenVrijwilligers?
![]()
![]()
'lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefquote:Op maandag 18 juni 2012 18:00 schreef Tchock het volgende:
Hahaha!
http://www.dumpert.nl/med(...)je_moeder_niet_.html#TeamMiley![]()
Genoteerd.quote:
Tot nu toe:
5 kratten bier en een 3 gangen menu als Feyenoord kampioen wordt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 18:05:09 ]![]()
Ik woon over iets meer dan een jaar in Rotterdam, dus als ze kampioen worden, ga ik koken. Daar mag je me aan houden.quote:#TeamMiley![]()
ROTTERDAMquote:Op maandag 18 juni 2012 18:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik woon over iets meer dan een jaar in Rotterdam, dus als ze kampioen worden, ga ik koken. Daar mag je me aan houden.![]()
![]()
Ik kom helpen klussen!![]()
Top, dan neem ik de kratten bier mee die ik dan gewonnen heb van een PSV'er hier op FOK!.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik woon over iets meer dan een jaar in Rotterdam, dus als ze kampioen worden, ga ik koken. Daar mag je me aan houden.![]()
Zelfs na 100 keer moet ik nog steeds lachenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:57 schreef Monopoly het volgende:
HALLO, IK BEN JOHAN, IK BEN 36 JAAR, EN IK HEB EEN SPRUITJESBEDRIJF!
EN EEN TRACKER!![]()
![]()
Hahaha, als je stoned bent is ie nog leukerquote:Op maandag 18 juni 2012 18:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zelfs na 100 keer moet ik nog steeds lachen![]()
![]()
Oh dat is mooi, want ik wil wel laminaat!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben expert in laminaat leggen samen met Patje1987#TeamMiley![]()
De eerste zijn niet leuk, maar die Johan is echt goudquote:Op maandag 18 juni 2012 18:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zelfs na 100 keer moet ik nog steeds lachenIk moet zo hard lachen
#TeamMiley![]()
Ik moet zeggen dat het echte filmpje van die hans heel bedroevend is, die van johan is wel schattig#TeamMiley![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:57 schreef Monopoly het volgende:
HALLO, IK BEN JOHAN, IK BEN 36 JAAR, EN IK HEB EEN SPRUITJESBEDRIJF!
EN EEN TRACKER!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leg meteen uit aandachtshoerquote:Op maandag 18 juni 2012 18:23 schreef Snuf. het volgende:
MENSEN STOP MET FOTO'S MAKEN VAN MIJN KEUKEN FUUUUU![]()
Ik woon in een voormalig pakhuis en vet vaak komen er toeristen foto's maken van het gebouw. Ik kan het gewoon niet waarderen als mensen foto's maken door de deur heen terwijl ik daar staquote:![]()
![]()
Uiteraard mijn broeder. Even de financiële injectie ontvangen voor vandaag, en dan kom ik jou kant op.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:25 schreef Snuf. het volgende:
Mono, wil jij die fiets nog even droppen vandaag als het kan?
Dan kan ik een boodschap doen bij de C1000![]()
Of toen er mensen voor het raam stonden te praten tegen 09;00 en toen ik vroeg of het wat stiller kon omdat we lagen te slapen keken ze me raar aanquote:Op maandag 18 juni 2012 18:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik woon in een voormalig pakhuis en vet vaak komen er toeristen foto's maken van het gebouw. Ik kan het gewoon niet waarderen als mensen foto's maken door de deur heen terwijl ik daar staAlsof ze niet wisten dat er mensen woonden in zo'n pakhuis
![]()
![]()
Dat was wel echt prachtig jaquote:Op maandag 18 juni 2012 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of toen er mensen voor het raam stonden te praten tegen 09;00 en toen ik vroeg of het wat stiller kon omdat we lagen te slapen keken ze me raar aanAlsof ze niet wisten dat er mensen woonden in zo'n pakhuis
Is het een leuke meid?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:27 schreef arachide. het volgende:
Tevens is mijn zusje bijna 16 en ze tekent nog steeds hetzelfde als toen ze 10 was.![]()
Kijk maar op mijn facebookquote:Op maandag 18 juni 2012 18:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat was wel echt prachtig ja
[..]
Is het een leuke meid?#TeamMiley![]()
Ruilen voor DV?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de onwetende: ik heb geen 'hele' broertjes of zusjes. Ik heb 3 halfbroertjes (4, 3 en 1) waarvan ik de jongste nog nooit heb gezien. Een stiefzusje(15) en broertje (13, vandaag jarig trouwens! Of gister..) die ik niet meer zie en een stiefzus (21)#TeamMiley![]()
Oh mijn. Dat zijn er best veel.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:35 schreef arachide. het volgende:
Voor de onwetende: ik heb geen 'hele' broertjes of zusjes. Ik heb 3 halfbroertjes (4, 3 en 1) waarvan ik de jongste nog nooit heb gezien. Een stiefzusje(15) en broertje (13, vandaag jarig trouwens! Of gister..) die ik niet meer zie en een stiefzus (21)![]()
Waarheid.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een superleuke vriendin, dat maakt aaaaaaaaaaalles weer goed.![]()
Oh mijn god Monopoly, ik lees de slides van het hoorcollege door en daarin wordt het onderstaande gezegd:Ik leer shit over treinenquote:Veel netwerken zijn gebaseerd op standaarden.
– Bv: Normaal spoor voor de trein is precies 1 meter en 44,5 cm (60% van de wereld).![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:42 schreef Snuf. het volgende:
Oh mijn god Monopoly, ik lees de slides van het hoorcollege door en daarin wordt het onderstaande gezegd:
[..]
Ik leer shit over treinen![]()
Nice
![]()
![]()
youtubequote:Op maandag 18 juni 2012 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Hoe heet die ene website ook alweer?
Met dat haardvuur en van die classy jazz op de achtergrond ?
www.rainymood.comquote:Op maandag 18 juni 2012 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Hoe heet die ene website ook alweer?
Met dat haardvuur en van die classy jazz op de achtergrond ?
Is ook chill.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Sterker nog, normaalspoor is 1500 mm breed als je van hart tot hart van de koppen rekent, als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:42 schreef Snuf. het volgende:
Oh mijn god Monopoly, ik lees de slides van het hoorcollege door en daarin wordt het onderstaande gezegd:
[..]
Ik leer shit over treinen
Overigens, om precies samen in een zin met spoor te zetten is een beetje krom hè. Zullen wel weer financeboys zijn.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hoezo is het krom?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sterker nog, normaalspoor is 1500 mm breed als je van hart tot hart van de koppen rekent, als ik mij niet vergis.
Overigens, om precies samen in een zin met spoor te zetten is een beetje krom hè. Zullen wel weer financeboys zijn.
Overigens was het simpelweg een voorbeeld van Early Mover nadelen. Ik denk inderdaad niet dat we hier met een treinexpert te maken hebben![]()
![]()
Vaststaande afmetingen lijkt me? Precies geeft aan dat het toevallig zo breed is.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoezo is het krom?
Overigens was het simpelweg een voorbeeld van Early Mover nadelen. Ik denk inderdaad niet dat we hier met een treinexpert te maken hebben![]()
Omdat je nooit iets "precies" kan maken, zeker niet bij treinen. Zie trouwens ook wiki:quote:Zie overigens ook nog eens dat het 1435 moet zijn in plaats van 1445.quote:Bij aanleg van nieuwe lijnen wordt gebruik gemaakt van de betonnen dwarsligger type M41 (vroeger ook M31, B41 en B31) met een standaardspoorwijdte van 1437 mm. Dit is dus 2 mm meer dan de standaardspoorwijdte voor normaalspoor van 1435 mm. Op het treinverkeer heeft dit door het geringe verschil echter geen enkele invloed, want door slijtage is een spoor zelden exact 1435 mm wijd. Ook wordt er in bogen met kleine straal spoorverwijding toegepast om de slijtage van het bovenbeen terug te dringen en de krachten die er op uitgeoefend worden te beperken. Deze zouden anders een kanteling van de rail kunnen veroorzaken. De toleranties gehanteerd door ProRail en Infrabel liggen tussen 1430 en 1470 mm.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Het gaat er juist over dat er een vaste standaard is, die nauwelijks te veranderen is. Dat beschouwen ze als een nadeel.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vaststaande afmetingen lijkt me? Precies geeft aan dat het toevallig zo breed is.Ik ga een mailtje sturenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat je nooit iets "precies" kan maken, zeker niet bij treinen. Zie trouwens ook wiki:
[..]
Zie overigens ook nog eens dat het 1435 moet zijn in plaats van 1445.![]()
![]()
Als hij over muzieknoten gaat beginnen moet je hem helemaal doodtrappen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het gaat er juist over dat er een vaste standaard is, die nauwelijks te veranderen is. Dat beschouwen ze als een nadeel.
[..]
Ik ga een mailtje sturenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Met iTunes kan het. Maar Spotify deed 't voor mij.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Tchock het volgende:
Weet iemand hoe je een afspeellijst van iTunes op een niet-apple-apparaat zet?WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Hahahahaquote:Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef Monopoly het volgende:
Nieuwe omslagfoto en timeline cover op mijn facebook gezet
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Baas
![]()
Hoe dan? Het lukt me alleen om tekstbestanden op te slaan, daar heb ik niets aanquote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Met iTunes kan het. Maar Spotify deed 't voor mij.![]()
![]()
Gore baas!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Als je 't apparaat aankoppelt terwijl itunes aanstaat zou hij aan moeten bieden om te synchroniseren.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe dan? Het lukt me alleen om tekstbestanden op te slaan, daar heb ik niets aanWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Nee, doet ie niet. Het gaat om m'n Sony-telefoon.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je 't apparaat aankoppelt terwijl itunes aanstaat zou hij aan moeten bieden om te synchroniseren.![]()
kusje voor jou lekker dingquote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
hey v0oiofdiodsiodspoodfsodfsoosposoiijposoij2012![]()
![]()
geen iphone?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, doet ie niet. Het gaat om m'n Sony-telefoon.![]()
![]()
![]()
![]()
Oei. Hedde gij effe pech!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, doet ie niet. Het gaat om m'n Sony-telefoon.
Nee euh, dan zou ik 't ook niet weten...WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Zo'n hekel aan dit semi sociale volk op facebook.quote:wish i had time to make piccas with u guyyysssss#TeamMiley![]()
ga wegquote:Op maandag 18 juni 2012 19:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen zonder iphone die haten
mijn kwaliteitstopic voor deze week
mijn gift aan FOK![]()
Wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
c:/blabl/blabla/tchock.mp3
Opslaan als
afspeellijst.m3u en dan opslaan als alle bestanden![]()
![]()
op 13 juni was ik bij mc donalds in joure bestelde er 8 kipnukkets en 8 bitterballen thuis aangekomen bleek er een bakje van 6 kipnukkets in te zitten eerst dacht ik laat maar, maar later dacht ik bel toch even met de zaak in joure, daar vetelde men mij dat de bakjes van 8 op waren en nu de 8 in bakjes van 6 deden hier was dus iets misgegaan en had niet moeten gebeuren de man boot zijn excuus aan en vertelde mij bij het volgende bezoek meld je je even met je naam en krijg je gratis 6 kipnukkes en nou niet om de nukkets maar om het gebaar geweldig en dacht geweldige zaak en van avond dacht ik even langs de mac donnalds neem iets mee voor thuis en verras mijn kinderen met de de nukkets die er gister te weinig waren komt vast bij de kinderen heel tof over…
HELAAS!!!!!!!!!!!!!!!! kwam aan de balie en de mannesjer zie ik ben hier de baas en kan me niks herinneren van die zaak en u moet gewoon ook de nukkets betalen met een beetje lachend gezicht en dit gekaanstekende gezicht zal me nog lang bij blijven en zeker als ik deze man zie draai ik me om en eet ik wel ergens anders blijkbaar word het personeel geleerd vriendelijk te zijn en de leiding niet jammer……
Gewenste oplossing
dat ook de leiding net als de rest van het personeel vriendelijk en oplossing gericht werkt kreeg 6 kipnukkets kado voor 2 euro mmmm inkoop 50 cent waar hebben wij het over en de oplossing geen idee als de leiding dit soort mensen mannagers maakt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 19:35:48 ]![]()
Die had ik gelezen, kwam niet bijquote:Op maandag 18 juni 2012 19:35 schreef Intronic het volgende:
op 13 juni was ik bij mc donalds in joure bestelde er 8 kipnukkets en 8 bitterballen thuis aangekomen bleek er een bakje van 6 kipnukkets in te zitten eerst dacht ik laat maar, maar later dacht ik bel toch even met de zaak in joure, daar vetelde men mij dat de bakjes van 8 op waren en nu de 8 in bakjes van 6 deden hier was dus iets misgegaan en had niet moeten gebeuren de man boot zijn excuus aan en vertelde mij bij het volgende bezoek meld je je even met je naam en krijg je gratis 6 kipnukkes en nou niet om de nukkets maar om het gebaar geweldig en dacht geweldige zaak en van avond dacht ik even langs de mac donnalds neem iets mee voor thuis en verras mijn kinderen met de de nukkets die er gister te weinig waren komt vast bij de kinderen heel tof over…
HELAAS!!!!!!!!!!!!!!!! kwam aan de balie en de mannesjer zie ik ben hier de baas en kan me niks herinneren van die zaak en u moet gewoon ook de nukkets betalen met een beetje lachend gezicht en dit gekaanstekende gezicht zal me nog lang bij blijven en zeker als ik deze man zie draai ik me om en eet ik wel ergens anders blijkbaar word het personeel geleerd vriendelijk te zijn en de leiding niet jammer……
Gewenste oplossing
dat ook de leiding net als de rest van het personeel vriendelijk en oplossing gericht werkt kreeg 6 kipnukkets kado voor 2 euro mmmm inkoop 50 cent waar hebben wij het over en de oplossing geen idee als de leiding dit soort mensen mannagers maakt.![]()
![]()
ik mag niet zeggen hoe of wat maar de inkoopprijs is niet 50 cent.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:35 schreef Intronic het volgende:
Gewenste oplossing
dat ook de leiding net als de rest van het personeel vriendelijk en oplossing gericht werkt kreeg 6 kipnukkets kado voor 2 euro mmmm inkoop 50 cent waar hebben wij het over en de oplossing geen idee als de leiding dit soort mensen mannagers maakt.![]()
om de 5 minuten wordt ik gebeld door uw SMS service 067364444400 ik wil dat dit onmiddellijk stopt
Gewenste oplossing
onmiddellijk stoppen![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen op klacht.nlquote:Op maandag 18 juni 2012 19:37 schreef Intronic het volgende:
om de 5 minuten wordt ik gebeld door uw SMS service 067364444400 ik wil dat dit onmiddellijk stopt
Gewenste oplossing
onmiddellijk stoppen![]()
![]()
Kan je ook hier gewoon postenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Mijn proefwerken vandaag gingen volgens mij best goed.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
als je mij aftrekt van het totaal hou je normaal overquote:
dat zij mijn juf altijd
en zij kon het weten![]()
![]()
jouw juf werd afgetrokken?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je mij aftrekt van het totaal hou je normaal over
dat zij mijn juf altijd
en zij kon het weten![]()
Zei* en dit:quote:Op maandag 18 juni 2012 19:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je mij aftrekt van het totaal hou je normaal over
dat zij mijn juf altijd
en zij kon het wetenquote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
I am the Sherminator, a sophisticated Sex Robot sent through time to change the future for one lucky lady.![]()
dv is lucky lady?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:19 schreef Snuf. het volgende:
I am the Sherminator, a sophisticated Sex Robot sent through time to change the future for one lucky lady.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Neen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
En hedde gij die chick al gehosseld ofwa?Verliefdheid is voor de dommen![]()
Nog gloednieuw in de verpakking zo maagd?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:19 schreef Snuf. het volgende:
I am the Sherminator, a sophisticated Sex Robot sent through time to change the future for one lucky lady.#TeamMiley![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nog gloednieuw in de verpakking zo maagd?
Kennen jullie deze quote niet?![]()
![]()
american piequote:Op maandag 18 juni 2012 20:19 schreef Snuf. het volgende:
I am the Sherminator, a sophisticated Sex Robot sent through time to change the future for one lucky lady.![]()
![]()
Stop the hate.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kende em wel, maar ik ga er graag op in.![]()
Waar is the stiffmeister danquote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
EINDELIJK
Sjonge jonge dat duurde even hoor. Eindelijk iemand die me begrijpt![]()
Cummingquote:Op maandag 18 juni 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Begin maar vast met je ballen harsen, SZIGET IS COMMING/COMING/COMMMMMMMMMING?Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ik vind het wel een beetje onrealistisch. Net als Star Wars.quote:![]()
Voor als jij in het tentje naast hem uit elkaar getrokken wordt?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat hoop je. Ohja, neem je wel oordopjes mee?![]()
Maak nog maar eens van die grapjes als DV je keihard in een bips neemt met een komkommer.quote:#TeamMiley![]()
Zoiets ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Voor als jij in het tentje naast hem uit elkaar getrokken wordt?#TeamMiley![]()
Ik ga 200 meter verderop staan met mijn tent, duh.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat hoop je. Ohja, neem je wel oordopjes mee?Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ga wegquote:Op maandag 18 juni 2012 20:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje onrealistisch. Net als Star Wars.![]()
Klinkt niet fijnquote:Op maandag 18 juni 2012 20:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maak nog maar eens van die grapjes als DV je keihard in een bips neemt met een komkommer.quote:Dat is best wel slim.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:28 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ga 200 meter verderop staan met mijn tent, duh.
Over 9 dagen ga ik naar Werchter omg.![]()
Monopoly we moeten twee bika's voor je regelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:31 schreef Monopoly het volgende:
Snuf, ik ga nu koken. Ben rond 22.00 - 22.30 wel bij jou met die bike ouwe!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Is helemaal mooi.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:31 schreef Monopoly het volgende:
Snuf, ik ga nu koken. Ben rond 22.00 - 22.30 wel bij jou met die bike ouwe!![]()
Fietsenzwerversquote:Op maandag 18 juni 2012 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Monopoly we moeten twee bika's voor je regelen.![]()
![]()
Buienradar zegt dat het kutweer wordt op Werchter. Godverdomme wat is het toch kut hier in de Benelux![]()
![]()
Je bent gewoon jaloers omdat je je hogwarts brief niet hebt gekregenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vind je niet? Vliegende auto's en shit. Ik geloof het gewoon niet.![]()
Zwaar leven in Noord-Europaquote:Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef Snuf. het volgende:
Buienradar zegt dat het kutweer wordt op Werchter. Godverdomme wat is het toch kut hier in de BeneluxVerliefdheid is voor de dommen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: