abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113051797
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:57 schreef SiIk het volgende:

[..]

Niet weten waar Bergen ligt :')
Groninger :')
Ja tussen noordwijk en zandvoort toch?
pi_113051825
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:58 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Volgens mij ligt het een stuk hoger.
pi_113051838
quote:
11s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je gaat toch wel klagen bij de meester?
Nah, het was een herkansing. Ik heb 'm niet helemaal serieus gemaakt. Gewoon even voor de lol, misschien heb ik wel een hoger cijfer.
  maandag 18 juni 2012 @ 14:59:44 #244
349633 SiIk
Echt zijde
pi_113051863
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:58 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Nee :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_113051892
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Volgens mij ligt het een stuk hoger.
Nja ik kreeg een kaart met puntjes langs de westkust, en er stond onder dat de puntjes op willekeurige volgorde waren: egmond aan zee, noordwijk, zandvoort en bergen. En volgens mij ligt noordwijk helemaal bovenin, zanvoort vlakbij amsterdam en egmond aan zee een beetje halverwege zuid holland.
:')
pi_113051945
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Nja ik kreeg een kaart met puntjes langs de westkust, en er stond onder dat de puntjes op willekeurige volgorde waren: egmond aan zee, noordwijk, zandvoort en bergen. En volgens mij ligt noordwijk helemaal bovenin, zanvoort vlakbij amsterdam en egmond aan zee een beetje halverwege zuid holland.
Noordwijk ligt in Zuid Holland, onder Zandvoort en Bergen.
pi_113051952
Oh ik had het helemaal fout. Maar ik heb bergen op de plek van egmond aan zee gezet :') Wist ik veel
  maandag 18 juni 2012 @ 15:02:46 #248
349633 SiIk
Echt zijde
pi_113051984
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Oei. Ik heb het gevoel dat je alleen Zandvoor goed hebt dan ;(
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_113052002
Tchock wanneer beginnen we ons Fiscaal adviesbureau?
pi_113052020
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:03 schreef Snuf. het volgende:
Tchock wanneer beginnen we ons Fiscaal adviesbureau?
Een goed moment lijkt me zodra ik ook maar iets van belasting weet.
pi_113052043
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Een goed moment lijkt me zodra ik ook maar iets van belasting weet.
Dat is wel handig ja.
pi_113052588
Jij wordt de rekenmeester en ik de jurist en dan ownen we iedereen en dan profit
pi_113052713
Bwoh, keihard meezingen is zo leuk O+
#TeamMiley
pi_113052750
quote:
17s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:20 schreef arachide. het volgende:
Bwoh, keihard meezingen is zo leuk O+
dit _O_
pi_113052785
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:21 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

dit _O_
Ik ben aan het leren, maar het gaat niet meer. Dan maar zingen.
#TeamMiley
pi_113052810
quote:
17s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:22 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik ben aan het leren, maar het gaat niet meer. Dan maar zingen.
Hoe ging het?
pi_113052885
quote:
11s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoe ging het?
Ik kreeg een toets Swahili voor mijn neus, denk ik. :') Wat een enorme ramp. Ik heb telkens wel de formule opgeschreven, maar 4 deelopgaves heb ik compleet open gelaten. Ik wist het echt niet meer.
#TeamMiley
pi_113052923
Swahili _O_

Niets is lekkerder dan een inheemse Afrikaanse kliktaal _O_
pi_113052937
quote:
17s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:24 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik kreeg een toets Swahili voor mijn neus, denk ik. :') Wat een enorme ramp. Ik heb telkens wel de formule opgeschreven, maar 4 deelopgaves heb ik compleet open gelaten. Ik wist het echt niet meer.
Oh ;( Herkansingsmogelijkheden?
pi_113052967
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:25 schreef Monopoly het volgende:
Swahili _O_

Niets is lekkerder dan een inheemse Afrikaanse kliktaal _O_
Ik kom niet verder dan Jambo en Hakuna Matata. Niet dat je meer nodig hebt in Kenia. :D Dat is alweer 10 jaar geleden realiseer ik me nu :o
#TeamMiley
pi_113052982
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Oh ;( Herkansingsmogelijkheden?
Volgend jaar mag ik één toets van dit jaar herkansen. Wiskunde dan maar :)
#TeamMiley
pi_113053097
quote:
17s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:27 schreef arachide. het volgende:

[..]

Volgend jaar mag ik één toets van dit jaar herkansen. Wiskunde dan maar :)
Oh dit was geen herexamen? Geen stress dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 15:30:02 ]
pi_113053121
Ik leer wel voor een hertentamen -O- Eng.
pi_113053144
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh dit was geen herexamen? Geen stress dan.
Ik heb geen examens gedaan dit jaar, volgend jaar pas :D
#TeamMiley
pi_113053255
quote:
17s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:30 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik heb geen examens gedaan dit jaar, volgend jaar pas :D
Dat dacht ik al ja, dan maakt het toch niet zoveel uit? 1 verpeste toets is misschien 1/20e van je eindcijfer. :+
pi_113053305
Hoi. O+.
pi_113053361
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat dacht ik al ja, dan maakt het toch niet zoveel uit? 1 verpeste toets is misschien 1/20e van je eindcijfer. :+
Nee, maar ik wil graag met alles voldoende over. Ik sta nu een 5.9 :') Ik sta 2 zessen en daar wil ik gewoon goed op scoren.
#TeamMiley
pi_113053947
ohai.
pi_113054672
Waarom maken ze bij Fiscaal de eerste 3 blokken super interessant met toffe vakken, om vervolgens de laatste 2 blokken alleen maar achterlijke vakken te geven? ;(
pi_113054741
quote:
Ik heb eieren gekocht bij de aldi. en daar in zat nog een half gegroeid klein kuiken vol met bloed en de bloed was heel glibberig en plakkerig.

Gewenste oplossing
Ik zal tevreden worden met de oplossing als jullie niet meer bij de zelfde firma eieren kopen en dat jullie voortaan bij een andere firma eieren kopen een VERTROUWELIJKE firma!! MAAR BELANGRIJSTE IS MIJN GEZONDHEID IK HEB 2 PAKKEN EIREN GEKOCHT KOST 2,50 IK HEB TOCH 6 OF MEER GIFTIGE EEIREN GEGETEN JULLIE MOETEN AAN MIJ SCHADE VERGOEDING BETALEN.DUS MIJN GEZONDHEID ZO BELANGRIJK!!
www.klacht.nl

Wat een epische site _O_
pi_113054827
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

www.klacht.nl

Wat een epische site _O_
ik zit het ook door te lezen :')
pi_113054890
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:07 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

ik zit het ook door te lezen :')
Wat een leven moeten die mensen hebben om een klacht in te gaan dienen op een site omdat er op de bon 4 cent meer stond dan in het schap ... :')
pi_113054937
quote:
Ik wil even wat kwijt want vind dit echt niet kunnen.
Ik heb gister een pakje pall mall van ¤ 5,50 gekocht bij de albert heyn in elsloo.
Vandaag ga ik na de makado in Beek bij de primera daar koop ik ook een pakje pall mall. daar ook ¤ 5,50 voor betaald kom ik thuis zitten in het pakje van de albert heyn 22 sigaretten en wat ik bij primera heb gekocht 23 sigaretten. Ik vind dit dus echt bezeikte boel. leg mij eens het verschil uit waarom in de 22 sigaretten in zitten en bij de andere 23. allebei kosten ze ¤5,50

pi_113055004
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat een leven moeten die mensen hebben om een klacht in te gaan dienen op een site omdat er op de bon 4 cent meer stond dan in het schap ... :')
Echt he :')
quote:
Ben ik, misschien iets later op de avond een programma aam het bekijken over verslavingen, oh jeetje, seksverslavingen, wat niets met seks of opwinding te maken heeft, kiest RTL ervoor om tijdens de reclame ALLEEN maar seks reclames te laten zien! Ik ben hier echt niet van gediend!

Het heeft niets met het programma te maken, het tijdstip vroeg er ook niet om, het duurde veels te lang en de suggestieve beelden die alleen bedoeld zijn om MANNEN een duur telefoonnummer laten bellen is gênant voor alle vrouwelijke kijkers van RTL (5).

Wat een afgang deze keuze!

Gewenste oplossing
Meer kwalitatieve programma's en reclames uitzenden!Denk eens na over het imago wat hier op na gehouden wordt!
nog zo'n pareltje :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 16:11:31 ]
pi_113055098
quote:
13s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:10 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Dat kan aan de inkoop/verkoop liggen :')
dat heb ik ook nog regelmatig waneer ik bij de snack een pakje voor 10 cent minder koop dan bij de supermarkt omdat bij de supermarkt meer verkocht word dan bij de snack
pi_113055115
quote:
Helaas is de ketel binnen 3 jaar nu voor d derde keer uitgevallen, vorige keer keurig opgelost door Remeha ivm productiefout, helaas geven ze nu niet thuis en wordt er door een andere servicemonteur geen service verleent omdat ze niet hebben geïnstalleerd.
Jammer dat Remeha zelf geen monteur wil langssturen, jammer dat de ketel binnen drie jaar, drie keer is opgehouden en jammer dat de kinderen niet dagelijks kunnen douchen nu het weer twee dagen duurt voordat een bereidwillige monteur langs wil komen. Jammer dat ik toen remeha heb gekozen!!! En niet ben blijven hangen in het merk waar ik een goede ervaring mee had. Begint overigens met een V…. Ik heb het idee dat ik een slechte ketel heb.

Gewenste oplossing
Ik vind het niet normaal dat een nieuwe ketel binnen 3 jaar 3 keer niet doet wat hij moet doen, nl warmte geven, ik ben het vertrouwen nu in dit merk volledig kwijt en zal het niet aanbevelen aan anderen. Ik ben benieuwd of Remeha een oplossing heeft om mij vertrouwen terug te winnen
Stervende hoeren kanker ketel _O_
pi_113055192
quote:
Waar is mijn geld

Aegon heeft rendementsplan omgezet naar een belegings rekening, nu kan ik bij inloggen niet meer zien of ik nog wel geld heb ze hebben de beleggings rekening nog niet klaar zoiets moet toch klaar zijn vooraf en toch niet achteraf.

Gewenste oplossing
is nu niet meer op te lossen, graag tekst en uitleg hoe dit mogelijk is bij iedere burger die zoiets doet spreekt men van diefstal!!!!
Ik lig dubbel :')
pi_113055262
quote:
Ik kom al jaren bij de Deen in Purmerend & heb dan ook nooit problemen ervaren.
Vandaag op maandag 21/05/12 ging ik zoals gewoonlijk in mijn pauze boodschappen doen.
Ik liep in de winkel en op een gegeven moment wou een Winkelmedewerkster mij passeren, maar wat zei deed ze kwam voor mij staan en bleef voor mij stil staan met andere woorden moest ik (de klant) dus Opschuiven!
Toen ik haar vroeg waarom ze voor mij stil kwam staan kreeg ik een brutaal antwoord namelijk schuif gewoon op! & je moet via rechts passeren (ik heb dit nergens bij binnen komst zien staan. Toen ik zei ik moet niks begon ze te dreigen dat ik de winkel moest verlaten & ik beter terug kon gaan naar waar ik vandaan kwam! Op dit heb ik haar uitgescholden voor trut en bitch.
Vervolgens ging ze de managers/bedrijfsmanagers halen. Wat ik nog schandaliger vond is dat ik niet eens de mogelijkheid kreeg uit te leggen wat er was gebeurd, zei mij steeds onderbrak en die managers er niks van zeiden noch hen excusses aanboden. Ik werk zelf in een supermarkt & ik zou nooit zo met een klant omgaan al vanaf t moment dat zei voor mij stil kwam staan zat zei fout. & mijn manager zou dit gedrag ook nooit goedkeuren! En zeker niet schaamteloos erbij komen staan. Ik vind het dan ook zeer triest dat het zo gaat in deze winkel. Gelukkig is er nog een dekamarkt verder op

Gewenste oplossing
Ik vind dat ze die dame moeten aanspreken op haar gedrag. Het zal hun zaak ook zeker niet ten goede komen.
Bitchfight tussen de koekjes _O_
pi_113055296
quote:
Ik heb reeds kontact oopgenomen met een technieker ze komen pas volgende week dinsdag eens kijken. Ik heb reeds terug gebeld op 064221631 er daar kon geen één goed nederlans verstaan.Ik heb ook een gezin en wassen is dan wel noodzakkelijk kan er geen oplossing gezocht om vlugger een technieker te laten komen. Mijn rubber van mijn trommel is verbrand en opgesmoord het is tenslotte aangekocht 9/01/2010 dus maar zes weken oud.

Gewenste oplossing
Gelieve mij zo vlug een ander wasmachine te geven want met dit was ik niet meer.Dank u
Hahahaha geen één kon goed nederlans _O_
pi_113055334
Zat zei fout :')_!

Logisch dat die in een supermarkt werkt :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_113055455
quote:
er klopt iets niet met het aantal gram in jullie pakje sjag .de inhoud is namelijk 36 gram rond i.p.v 37.5.
dit gaat over de pakjes sjag pall mall roll heavy

Gewenste oplossing
verkopen wat je beweert en dus nakijken wat er in die pakjes gaat...zonder ook al die rare stengels die erin zitten
Serieus, gaat men dit echt wegen? :')
#TeamMiley
pi_113055491
quote:
17s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef arachide. het volgende:

[..]

Serieus, gaat men dit echt wegen? :')
Wedden dat hij de stengels er uit heeft gehaald voor het wegen? :P
pi_113055543
quote:
Mijn zoon van 13 JAAR heeft ZONDER onze toestemming op een link geklikt in de ovistore van nokia ,ik vind het al een kwalijke zaak dat de ovistore daar open voor staat .
Maar aangeven dat iets gratis is en dan toch 5 euro van je beltegoed afhalen is toch een vorm van oplichting .
Als je dan ook nog op de eerste sms die je ontvangt terug smst stop en dan als antwoord krijgt dat je dienst afneemt van 3010 en ook op de website totaal geen gegevens staat om contact te kunnen opnemen .
Dit riekt mijns inzien toch naar valsheid.

Gewenste oplossing
graag de 5 euro terug die ongevraagd en naar aanleiding bovenstaand retour .en opzeggen van zogenaamd gratis abonnenment
Wie is er verantwoordelijk voor het dikgedrukte dan? :')
#TeamMiley
pi_113055560
sjag :')_!
pi_113055593
quote:
17s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef arachide. het volgende:

[..]

Wie is er verantwoordelijk voor het dikgedrukte dan? :')
DIT RIEKT NAAR VALSHEID JA!!!
pi_113055626
Dit zijn dus ook mensen die mogen stemmen en volgens de wet gelijk zijn aan ons.

Ik word er een beetje droevig van ;(
pi_113055633
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Die gaan we er in houden :')
pi_113055664
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Ik riek naar een enkeltje Siberië voor dat soort volk O+
#TeamMiley
pi_113055669
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Snuf. het volgende:
Dit zijn dus ook mensen die mogen stemmen en volgens de wet gelijk zijn aan ons.

Ik word er een beetje droevig van ;(
Dit zijn de mensen waar de PVV en de SP vandaag 14 uur lang voor aan het praten zijn over onzin ... :')
pi_113055707
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit zijn de mensen waar de PVV en de SP vandaag 14 uur lang voor aan het praten zijn over onzin ... :')
Inderdaad :')

Ik stel voor dat we gewoon een dictatuur worden.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:24:17 #291
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_113055743
quote:
17s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Inderdaad :')

Ik stel voor dat we gewoon een dictatuur worden.
Mag ik dan de baas spelen.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_113055750
Aristocratie.
pi_113055762
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:24 schreef Tchock het volgende:
Aristocratie.
Pas als ik machtig ben dan.
#TeamMiley
pi_113055763
Iedereen maakt wel eens een typfout of vergeet een leesteken, zeker op internet. Toch heb ik het idee dat deze mensen geen vingers meer hebben en gewoon met de stompjes aan het einde van hun armen op het toetsenbord rammen.
pi_113055801
quote:
4s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:24 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Mag ik dan de baas spelen.
Dat is lastig om te bepalen ;(

Maar in een dictatuur worden er tenminste besluiten genomen.
pi_113055855
quote:
İk heb telefonisch mijn abonnement verlengd samen met een nieuwe toestel: iPhone 4s. Na het ophangen merkte ik op dat de medewerker mij niet heeft gevraagd welke kleur iPhone ik wilde. İk had al een vermoeden dat ze een zwarte zouden versturen en heb daarom meteen teruggebeld en gezegd dat de medewerker mij niet heeft gevraagd of ik de zwarte of de witte wilde en dat ik de witte iPhone 4s wilde. Deze medewerker heeft mij in de wacht gezet en even later zei hij dat inderdaad de zwarte besteld was maar dat hij er nu voor had gezorgd dat het gewijzigd was en ik de witte zou krijgen. Nu is vandaag ‘ toch weer’ de ZWARTE thuis bezorgd!!! İk heb mijn oude toestel al weggegeven omdat ik vandaag een nieuwe zou krijgen en als ik nu besluit om deze toestel terug te sturen en te wachten op de witte dan betekent dat dat ik een tijdje zonder mobiel zit..

Gewenste oplossing
İk heb ondertussen gebeld met t-mobile. Er is mij gezegd dat ik het toestel terug kan sturen binnen een week en dat ik nu direct een nieuwe verlenging met toestel kon aanvragen. Over twee dagen zou ik dan het toestel thuis hebben. İk ben doorverbonden en die medewerker heeft mij gezegd dat er eerst twee dagen overheen moest gaan voordat ik Een nieuwe abonnement kon aanvragen. Endat ik over twee dagen terug moest bellen! Dat betekende dus dat ik een week zonder toestel zou zitten. İk heb toen maar gezegd dat ik de zwarte wel zou gebruiken omdat het allemaal te lang duurde. Hierop werd gezegd dat dat niet meer mogelijk was omdat er een retourafspraak was gemaakt. Hierop heb ik gezegd dat ik het toestel zou terugsturen en mijn abonnement wilde beeindigen. İk moest dan maar Opmieuw bellen met de klantenservice en optie twee kiezen want hij kon mij niet doorverbinden! Heb ik gedaan.. İk heb gezegd dat ik mijn abonnement wilde beeindigen waarop de medewerker antwoordde dat mijn abonnement doorliep tot 2014! Het was dus niet uithet systeem gehaald! İk ben weer in de wacht gezet en even later vraagt de medewerker of ze mij morgen mogen terugbellen omdat dan pas de gegevens uit het systeem zullen zijn!! Afgesproken dat ik morgen wordt teruggebeld om mijn abonnement te beeindigen. Wat een gedoe allemaal! Voor mij NOOİT meer T-Mobile! Aangezien mijn man laatst ook veel problemen heeft gehad met T-Mobile gaan we allebei weg bij Tmobile.
dit meen je :')
pi_113055872

iiiiiiiiiiiiiiiiiek.
#TeamMiley
  maandag 18 juni 2012 @ 16:26:20 #298
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_113055875
Geen ontwikkelingshulp meer, totdat de crisis en het onderwijs weer op niveau is.Mijn eerste punt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_113055926
quote:
4s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:26 schreef Rafeiro het volgende:
Geen ontwikkelingshulp meer, totdat de crisis en het onderwijs weer op niveau is.Mijn eerste punt.
Onzin.
pi_113055939
Jouw cijfer voor Aardrijkskunde is
5,7
gebaseerd op een score van 32 uit 62 punten

Nja, beter dan een 5,2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')