Dat is wel handig ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een goed moment lijkt me zodra ik ook maar iets van belasting weet.
Hoe ging het?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben aan het leren, maar het gaat niet meer. Dan maar zingen.
Ik kreeg een toets Swahili voor mijn neus, denk ik.quote:
Ohquote:Op maandag 18 juni 2012 15:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kreeg een toets Swahili voor mijn neus, denk ik.Wat een enorme ramp. Ik heb telkens wel de formule opgeschreven, maar 4 deelopgaves heb ik compleet open gelaten. Ik wist het echt niet meer.
Ik kom niet verder dan Jambo en Hakuna Matata. Niet dat je meer nodig hebt in Kenia.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:25 schreef Monopoly het volgende:
Swahili
Niets is lekkerder dan een inheemse Afrikaanse kliktaal
Oh dit was geen herexamen? Geen stress dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgend jaar mag ik één toets van dit jaar herkansen. Wiskunde dan maar
Ik heb geen examens gedaan dit jaar, volgend jaar pasquote:Op maandag 18 juni 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh dit was geen herexamen? Geen stress dan.
Dat dacht ik al ja, dan maakt het toch niet zoveel uit? 1 verpeste toets is misschien 1/20e van je eindcijfer.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb geen examens gedaan dit jaar, volgend jaar pas
Nee, maar ik wil graag met alles voldoende over. Ik sta nu een 5.9quote:Op maandag 18 juni 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja, dan maakt het toch niet zoveel uit? 1 verpeste toets is misschien 1/20e van je eindcijfer.
www.klacht.nlquote:Ik heb eieren gekocht bij de aldi. en daar in zat nog een half gegroeid klein kuiken vol met bloed en de bloed was heel glibberig en plakkerig.
Gewenste oplossing
Ik zal tevreden worden met de oplossing als jullie niet meer bij de zelfde firma eieren kopen en dat jullie voortaan bij een andere firma eieren kopen een VERTROUWELIJKE firma!! MAAR BELANGRIJSTE IS MIJN GEZONDHEID IK HEB 2 PAKKEN EIREN GEKOCHT KOST 2,50 IK HEB TOCH 6 OF MEER GIFTIGE EEIREN GEGETEN JULLIE MOETEN AAN MIJ SCHADE VERGOEDING BETALEN.DUS MIJN GEZONDHEID ZO BELANGRIJK!!
Wat een leven moeten die mensen hebben om een klacht in te gaan dienen op een site omdat er op de bon 4 cent meer stond dan in het schap ...quote:
quote:Ik wil even wat kwijt want vind dit echt niet kunnen.
Ik heb gister een pakje pall mall van ¤ 5,50 gekocht bij de albert heyn in elsloo.
Vandaag ga ik na de makado in Beek bij de primera daar koop ik ook een pakje pall mall. daar ook ¤ 5,50 voor betaald kom ik thuis zitten in het pakje van de albert heyn 22 sigaretten en wat ik bij primera heb gekocht 23 sigaretten. Ik vind dit dus echt bezeikte boel. leg mij eens het verschil uit waarom in de 22 sigaretten in zitten en bij de andere 23. allebei kosten ze ¤5,50
Echt hequote:Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een leven moeten die mensen hebben om een klacht in te gaan dienen op een site omdat er op de bon 4 cent meer stond dan in het schap ...
nog zo'n pareltjequote:Ben ik, misschien iets later op de avond een programma aam het bekijken over verslavingen, oh jeetje, seksverslavingen, wat niets met seks of opwinding te maken heeft, kiest RTL ervoor om tijdens de reclame ALLEEN maar seks reclames te laten zien! Ik ben hier echt niet van gediend!
Het heeft niets met het programma te maken, het tijdstip vroeg er ook niet om, het duurde veels te lang en de suggestieve beelden die alleen bedoeld zijn om MANNEN een duur telefoonnummer laten bellen is gênant voor alle vrouwelijke kijkers van RTL (5).
Wat een afgang deze keuze!
Gewenste oplossing
Meer kwalitatieve programma's en reclames uitzenden!Denk eens na over het imago wat hier op na gehouden wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |