Stervende hoeren kanker ketelquote:Helaas is de ketel binnen 3 jaar nu voor d derde keer uitgevallen, vorige keer keurig opgelost door Remeha ivm productiefout, helaas geven ze nu niet thuis en wordt er door een andere servicemonteur geen service verleent omdat ze niet hebben geïnstalleerd.
Jammer dat Remeha zelf geen monteur wil langssturen, jammer dat de ketel binnen drie jaar, drie keer is opgehouden en jammer dat de kinderen niet dagelijks kunnen douchen nu het weer twee dagen duurt voordat een bereidwillige monteur langs wil komen. Jammer dat ik toen remeha heb gekozen!!! En niet ben blijven hangen in het merk waar ik een goede ervaring mee had. Begint overigens met een V…. Ik heb het idee dat ik een slechte ketel heb.
Gewenste oplossing
Ik vind het niet normaal dat een nieuwe ketel binnen 3 jaar 3 keer niet doet wat hij moet doen, nl warmte geven, ik ben het vertrouwen nu in dit merk volledig kwijt en zal het niet aanbevelen aan anderen. Ik ben benieuwd of Remeha een oplossing heeft om mij vertrouwen terug te winnen
Ik lig dubbelquote:Waar is mijn geld
Aegon heeft rendementsplan omgezet naar een belegings rekening, nu kan ik bij inloggen niet meer zien of ik nog wel geld heb ze hebben de beleggings rekening nog niet klaar zoiets moet toch klaar zijn vooraf en toch niet achteraf.
Gewenste oplossing
is nu niet meer op te lossen, graag tekst en uitleg hoe dit mogelijk is bij iedere burger die zoiets doet spreekt men van diefstal!!!!
Bitchfight tussen de koekjesquote:Ik kom al jaren bij de Deen in Purmerend & heb dan ook nooit problemen ervaren.
Vandaag op maandag 21/05/12 ging ik zoals gewoonlijk in mijn pauze boodschappen doen.
Ik liep in de winkel en op een gegeven moment wou een Winkelmedewerkster mij passeren, maar wat zei deed ze kwam voor mij staan en bleef voor mij stil staan met andere woorden moest ik (de klant) dus Opschuiven!
Toen ik haar vroeg waarom ze voor mij stil kwam staan kreeg ik een brutaal antwoord namelijk schuif gewoon op! & je moet via rechts passeren (ik heb dit nergens bij binnen komst zien staan. Toen ik zei ik moet niks begon ze te dreigen dat ik de winkel moest verlaten & ik beter terug kon gaan naar waar ik vandaan kwam! Op dit heb ik haar uitgescholden voor trut en bitch.
Vervolgens ging ze de managers/bedrijfsmanagers halen. Wat ik nog schandaliger vond is dat ik niet eens de mogelijkheid kreeg uit te leggen wat er was gebeurd, zei mij steeds onderbrak en die managers er niks van zeiden noch hen excusses aanboden. Ik werk zelf in een supermarkt & ik zou nooit zo met een klant omgaan al vanaf t moment dat zei voor mij stil kwam staan zat zei fout. & mijn manager zou dit gedrag ook nooit goedkeuren! En zeker niet schaamteloos erbij komen staan. Ik vind het dan ook zeer triest dat het zo gaat in deze winkel. Gelukkig is er nog een dekamarkt verder op
Gewenste oplossing
Ik vind dat ze die dame moeten aanspreken op haar gedrag. Het zal hun zaak ook zeker niet ten goede komen.
Hahahaha geen één kon goed nederlansquote:Ik heb reeds kontact oopgenomen met een technieker ze komen pas volgende week dinsdag eens kijken. Ik heb reeds terug gebeld op 064221631 er daar kon geen één goed nederlans verstaan.Ik heb ook een gezin en wassen is dan wel noodzakkelijk kan er geen oplossing gezocht om vlugger een technieker te laten komen. Mijn rubber van mijn trommel is verbrand en opgesmoord het is tenslotte aangekocht 9/01/2010 dus maar zes weken oud.
Gewenste oplossing
Gelieve mij zo vlug een ander wasmachine te geven want met dit was ik niet meer.Dank u
Serieus, gaat men dit echt wegen?quote:er klopt iets niet met het aantal gram in jullie pakje sjag .de inhoud is namelijk 36 gram rond i.p.v 37.5.
dit gaat over de pakjes sjag pall mall roll heavy
Gewenste oplossing
verkopen wat je beweert en dus nakijken wat er in die pakjes gaat...zonder ook al die rare stengels die erin zitten
Wie is er verantwoordelijk voor het dikgedrukte dan?quote:Mijn zoon van 13 JAAR heeft ZONDER onze toestemming op een link geklikt in de ovistore van nokia ,ik vind het al een kwalijke zaak dat de ovistore daar open voor staat .
Maar aangeven dat iets gratis is en dan toch 5 euro van je beltegoed afhalen is toch een vorm van oplichting .
Als je dan ook nog op de eerste sms die je ontvangt terug smst stop en dan als antwoord krijgt dat je dienst afneemt van 3010 en ook op de website totaal geen gegevens staat om contact te kunnen opnemen .
Dit riekt mijns inzien toch naar valsheid.
Gewenste oplossing
graag de 5 euro terug die ongevraagd en naar aanleiding bovenstaand retour .en opzeggen van zogenaamd gratis abonnenment
DIT RIEKT NAAR VALSHEID JA!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wie is er verantwoordelijk voor het dikgedrukte dan?
Dit zijn de mensen waar de PVV en de SP vandaag 14 uur lang voor aan het praten zijn over onzin ...quote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Snuf. het volgende:
Dit zijn dus ook mensen die mogen stemmen en volgens de wet gelijk zijn aan ons.
Ik word er een beetje droevig van
Inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit zijn de mensen waar de PVV en de SP vandaag 14 uur lang voor aan het praten zijn over onzin ...
Mag ik dan de baas spelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik stel voor dat we gewoon een dictatuur worden.
dit meen jequote:İk heb telefonisch mijn abonnement verlengd samen met een nieuwe toestel: iPhone 4s. Na het ophangen merkte ik op dat de medewerker mij niet heeft gevraagd welke kleur iPhone ik wilde. İk had al een vermoeden dat ze een zwarte zouden versturen en heb daarom meteen teruggebeld en gezegd dat de medewerker mij niet heeft gevraagd of ik de zwarte of de witte wilde en dat ik de witte iPhone 4s wilde. Deze medewerker heeft mij in de wacht gezet en even later zei hij dat inderdaad de zwarte besteld was maar dat hij er nu voor had gezorgd dat het gewijzigd was en ik de witte zou krijgen. Nu is vandaag ‘ toch weer’ de ZWARTE thuis bezorgd!!! İk heb mijn oude toestel al weggegeven omdat ik vandaag een nieuwe zou krijgen en als ik nu besluit om deze toestel terug te sturen en te wachten op de witte dan betekent dat dat ik een tijdje zonder mobiel zit..
Gewenste oplossing
İk heb ondertussen gebeld met t-mobile. Er is mij gezegd dat ik het toestel terug kan sturen binnen een week en dat ik nu direct een nieuwe verlenging met toestel kon aanvragen. Over twee dagen zou ik dan het toestel thuis hebben. İk ben doorverbonden en die medewerker heeft mij gezegd dat er eerst twee dagen overheen moest gaan voordat ik Een nieuwe abonnement kon aanvragen. Endat ik over twee dagen terug moest bellen! Dat betekende dus dat ik een week zonder toestel zou zitten. İk heb toen maar gezegd dat ik de zwarte wel zou gebruiken omdat het allemaal te lang duurde. Hierop werd gezegd dat dat niet meer mogelijk was omdat er een retourafspraak was gemaakt. Hierop heb ik gezegd dat ik het toestel zou terugsturen en mijn abonnement wilde beeindigen. İk moest dan maar Opmieuw bellen met de klantenservice en optie twee kiezen want hij kon mij niet doorverbinden! Heb ik gedaan.. İk heb gezegd dat ik mijn abonnement wilde beeindigen waarop de medewerker antwoordde dat mijn abonnement doorliep tot 2014! Het was dus niet uithet systeem gehaald! İk ben weer in de wacht gezet en even later vraagt de medewerker of ze mij morgen mogen terugbellen omdat dan pas de gegevens uit het systeem zullen zijn!! Afgesproken dat ik morgen wordt teruggebeld om mijn abonnement te beeindigen. Wat een gedoe allemaal! Voor mij NOOİT meer T-Mobile! Aangezien mijn man laatst ook veel problemen heeft gehad met T-Mobile gaan we allebei weg bij Tmobile.
Onzin.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:26 schreef Rafeiro het volgende:
Geen ontwikkelingshulp meer, totdat de crisis en het onderwijs weer op niveau is.Mijn eerste punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |