Heb je daar cijfers bij? Tienjaarsleningen gaan iets omhoog, maar absoluut geen procent:quote:Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Deze maand wel ja, maar na het vallen van het kabinet steeg de rente. Die stijging is redelijk gedrukt door de omstandigheden in andere landen, maar dat neemt niet weg dat de val van het kabinet geld kost.
http://www.independent.co(...)er-ever-1289248.htmlquote:The police can expect to be busy in the spring. When the snow melts each year, they find the corpses of homeless or drunk people who are among the dozens who freeze to death in the open air. These, in the grim argot of the force, are known as "snowdrops". This year is certain to be no exception
http://www.snowdropsthenovel.com/book/snowdrops/snow-in-moscowquote:ON THE wall of Andrei Pentukhov's office is a large map of Moscow. Black marks are scattered across it, clustering especially around the railway stations to the north-east of the city centre. Each black spot represents a person found dead of hypothermia in the streets. Mr Pentukhov, who works for the municipal social-services department, explains that hypothermic corpses turn up even in August, after drunks tumble into puddles. Most of the black spots, however, appear on the map during the winter. Muscovites have a name for the bodies that emerge when the snow thaws; they call them "snowdrops"
Lijkt me leukquote:Op maandag 18 juni 2012 16:56 schreef arachide. het volgende:
DVtje, kom in de vakantie eens een dagje mijn kant op dan
De stijging toen het kabinet viel van 0,1 procent inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je daar cijfers bij? Tienjaarsleningen gaan iets omhoog, maar absoluut geen procent:
[ afbeelding ]
Ja, dat is waar. Maar in 2009 zaten we nog boven de 4%. Ik vind het echt allemaal reuze meevallenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De stijging toen het kabinet viel van 0,1 procent inderdaad.
Je ziet dat de rente is gestegen na de val van het kabinet (eind april). Deze stijging is teniet gedaan door het drama in de zuidelijke Europese landen. Aan de ene kant een "gelukje" voor Nederland, omdat zo de rente op onze staatsschuld daalt. Aan de andere kant kosten de problemen in het zuiden natuurlijk handen vol geld, dus echt blij kun je er niet mee zijn.
De stijging was inderdaad slechts 0,25 procent ofzo, maar dat is toch al 250 miljoen euro die er extra bezuinigd mag worden en dat is ontstaan in slechts enkele weken tijd.
Dan zal je nog wel een jaar of 2 moeten wachten, maar prima.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Alleen als ik een keer mee mag met de trein
Mono, krijg ik ook kans om je een keer tegen het lijf te lopen in of om een trein of zit dat er niet in?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan zal je nog wel een jaar of 2 moeten wachten, maar prima.
Op een goederentrein?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan zal je nog wel een jaar of 2 moeten wachten, maar prima.
Oh jawel, misschien ga ik wel bij NS werken ooit, dan lukt het welquote:Op maandag 18 juni 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mono, krijg ik ook kans om je een keer tegen het lijf te lopen in of om een trein of zit dat er niet in?
Dan kan ik tenminste rustig zwartrijden als je dat doetquote:Op maandag 18 juni 2012 17:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh jawel, misschien ga ik wel bij NS werken ooit, dan lukt het wel
Probeer sowieso volgende stage bij een infra bedrijf te werken, daar kan meerijden absoluut niet.
Dan kom je gewoon in de cabine chillen. Gaan we katten dood rijden met de trein en keihard hoer roepen bij elk stationquote:Op maandag 18 juni 2012 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan kan ik tenminste rustig zwartrijden als je dat doet
Mag ik ook sturen dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon in de cabine chillen. Gaan we katten dood rijden met de trein en keihard hoer roepen bij elk station
Ik wil gewoon de trein besturenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAT KAN HELEMAAL NIET DWAAS, ER ZIT GEEN STUUR IN DEBIEL
Mag ik wel bier drinken dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kan niet. Het is een veiligheidsfunctie.
Hoe doe je dat als je moet pissen of kakken?quote:
Kakken gewoon vantevoren doenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je moet pissen of kakken?
Gelukkig kan je altijd plannen wanneer er hoge nood isquote:Op maandag 18 juni 2012 17:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kakken gewoon vantevoren doen
Pissen kan altijd wel als je voor een rood sein staat te wachten. Even uitstappen en pissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |