Dan zal je nog wel een jaar of 2 moeten wachten, maar prima.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Alleen als ik een keer mee mag met de trein
Mono, krijg ik ook kans om je een keer tegen het lijf te lopen in of om een trein of zit dat er niet in?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan zal je nog wel een jaar of 2 moeten wachten, maar prima.
Op een goederentrein?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan zal je nog wel een jaar of 2 moeten wachten, maar prima.
Oh jawel, misschien ga ik wel bij NS werken ooit, dan lukt het welquote:Op maandag 18 juni 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mono, krijg ik ook kans om je een keer tegen het lijf te lopen in of om een trein of zit dat er niet in?
Dan kan ik tenminste rustig zwartrijden als je dat doetquote:Op maandag 18 juni 2012 17:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh jawel, misschien ga ik wel bij NS werken ooit, dan lukt het wel
Probeer sowieso volgende stage bij een infra bedrijf te werken, daar kan meerijden absoluut niet.
Dan kom je gewoon in de cabine chillen. Gaan we katten dood rijden met de trein en keihard hoer roepen bij elk stationquote:Op maandag 18 juni 2012 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan kan ik tenminste rustig zwartrijden als je dat doet
Mag ik ook sturen dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon in de cabine chillen. Gaan we katten dood rijden met de trein en keihard hoer roepen bij elk station
Ik wil gewoon de trein besturenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAT KAN HELEMAAL NIET DWAAS, ER ZIT GEEN STUUR IN DEBIEL
Mag ik wel bier drinken dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kan niet. Het is een veiligheidsfunctie.
Hoe doe je dat als je moet pissen of kakken?quote:
Kakken gewoon vantevoren doenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je moet pissen of kakken?
Gelukkig kan je altijd plannen wanneer er hoge nood isquote:Op maandag 18 juni 2012 17:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kakken gewoon vantevoren doen
Pissen kan altijd wel als je voor een rood sein staat te wachten. Even uitstappen en pissen
thanksquote:
dat kan niet want jij bent kaalquote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Even een foto van mij hoe ik er gisteren aan toe was
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |