abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113055981

Wat is Radio 49?
Tot op het bot voor en door FOK!kers gemaakt. Op 1 juni 2011 binnen een paar uur uit de grond gestampt en sindsdien gegroeid tot een 24-uurs webstation met deuntjes van Korn tot K3 en van 2 Unlimited tot 2 Pac. De DJs zijn net zo divers als de muziek, dus open die link en verbaas je dagelijks weer. De koffie is bruin en de hits zijn goud! Met een koekje erbij op vrijdag.
SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.

Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!

En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com

Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!

Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!

SPOILER: Het huishoudelijke hoekje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!

SPOILER: de Gupdate van Juni
pi_113055994
quote:
4s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:26 schreef Rafeiro het volgende:
Geen ontwikkelingshulp meer, totdat de crisis en het onderwijs weer op niveau is.Mijn eerste punt.
Ben ik het niet mee eens.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:29:21 #3
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_113056063
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens.
Dat mag, maar als dictator bestaan middenwegen niet, dus bezuinigen is geen optie.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_113056068
Nogmaals, omdat ik echt niet snap hoe mensen dit op facebook kunnen zetten :D

SPOILER
#TeamMiley
pi_113056088
quote:
17s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:29 schreef arachide. het volgende:

SPOILER
Wat is er dan? :')
pi_113056095
quote:
4s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:29 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Dat mag, maar als dictator bestaan middenwegen niet, dus bezuinigen is geen optie.
Waarom zouden we eerst de mensen helpen die het nog relatief goed heb in vergelijking met de ontwikkelingslanden?
pi_113056104
quote:

[..]

Hoezo niet? :P
pi_113056106
quote:

SPOILER
Wat is er mis mee dan?
pi_113056130
Voor zover ik weet is er in Griekenland nog niemand doodgegaan aan de honger hoor
pi_113056136
quote:

SPOILER
Links is oud. Maar verder wel schattige foto eigenlijk.
pi_113056166
quote:

[..]

De aanname dat middenwegen niet bestaan in een dictatuur is nergens op gebaseerd.
pi_113056185
Ik ken haar, en ze is best mooi enzo, en dan zet ze een foto van zichzelf op facebook waarbij ze op een zombie lijkt. Why?
#TeamMiley
pi_113056193
Ontwikkelingshulp kan geen kwaad. Enkel een nieuw (rechtser) beleid bij het uitgeven van ontwikkelingsgeld zou geen overbodige luxe zijn.
pi_113056199
quote:

SPOILER
Hier past de tekst 'i'm watching you masturbate' goed bij
  maandag 18 juni 2012 @ 16:31:48 #15
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_113056216
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef Snuf. het volgende:

[..]

De aanname dat middenwegen niet bestaan in een dictatuur is nergens op gebaseerd.
Die uitspraak verwerp ik, want ik ben de baas:P
pi_113056227
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voor zover ik weet is er in Griekenland nog niemand doodgegaan aan de honger hoor
vast gebeurd bij de opname van de starving games
pi_113056252
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:31 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

:')
pi_113056264
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:31 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Je bedoeld The Hunger Games? Heb je die film uberhaupt wel gezien? :') Je lult maar wat
  maandag 18 juni 2012 @ 16:32:51 #19
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_113056281
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:31 schreef Monopoly het volgende:
Ontwikkelingshulp kan geen kwaad. Enkel een nieuw (rechtser) beleid bij het uitgeven van ontwikkelingsgeld zou geen overbodige luxe zijn.
Dat is ook mijn eigenlijke mening, maar je moet soms wat polariseren :P
pi_113056291
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Hier past de tekst 'i'm watching you masturbate' goed bij
Zoiets ja.
#TeamMiley
pi_113056295
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Je bedoeld The Hunger Games? Heb je die film uberhaupt wel gezien? :') Je lult maar wat
http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=33926
en nee ik heb die film niet gezien
pi_113056320
quote:
4s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:32 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Dat is ook mijn eigenlijke mening, maar je moet soms wat polariseren :P
Polariseren lijkt me als het gaat om een land besturen niet zo'n goed idee.
#TeamMiley
pi_113056326
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[quote]ATHENE - Door de crisis kampen Griekse apotheken en ziekenhuizen met een groot medicijntekort. Dat zei het hoofd van de vereniging van apothekers op het Griekse schiereiland Attika woensdag.

Volgens hem zijn farmaceutische bedrijven niet langer geïnteresseerd in de verkoop van medicijnen aan Griekse ziekenhuizen en apotheken, omdat die schulden hebben. Hierdoor is er een groot tekort aan antibiotica, antidepressiva en insuline.
pi_113056332
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:33 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=33926
en nee ik heb die film niet gezien
Haha geniaal
  maandag 18 juni 2012 @ 16:34:01 #25
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_113056340
quote:
17s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:33 schreef arachide. het volgende:

[..]

Polariseren lijkt me als het gaat om een land besturen niet zo'n goed idee.
Gelukkig doe ik dat ook niet :P
pi_113056342
quote:
Ontwikkelingshulp is gewoon een bodemloze put. En dat weet iedereen in Den Haag. Pijplijnen vol met olie kunnen wel van Rusland naar hier worden gelegd, maar een waterleiding vanuit ons continent voor de Afrikaantjes is teveel gevraagd. :')
pi_113056370
quote:
17s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:33 schreef Snuf. het volgende:

[..]

[quote]ATHENE - Door de crisis kampen Griekse apotheken en ziekenhuizen met een groot medicijntekort. Dat zei het hoofd van de vereniging van apothekers op het Griekse schiereiland Attika woensdag.

Volgens hem zijn farmaceutische bedrijven niet langer geïnteresseerd in de verkoop van medicijnen aan Griekse ziekenhuizen en apotheken, omdat die schulden hebben. Hierdoor is er een groot tekort aan antibiotica, antidepressiva en insuline.
tekort aan medicijnen ja, ik had het over honger.
pi_113056397
quote:
Misschien wel ja, maar ik denk dat er vooral op andere dingen bezuinigd kan worden. Bijvoorbeeld de JSF. Het is ontzettend duur en het voegt verder niets toe.

Vooral het argument "maar we hebben er al een miljard euro in gestopt" barst uit zijn voegen van domheid.
pi_113056419
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Haha geniaal
voel ik nu terecht sarcasme of ligt dat aan mij :')
pi_113056437
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

tekort aan medicijnen ja, ik had het over honger.
Het komt beide voort uit de crisis in Griekenland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')