Uiteraard mijn broeder. Even de financiėle injectie ontvangen voor vandaag, en dan kom ik jou kant op.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:25 schreef Snuf. het volgende:
Mono, wil jij die fiets nog even droppen vandaag als het kan?
Of toen er mensen voor het raam stonden te praten tegen 09;00 en toen ik vroeg of het wat stiller kon omdat we lagen te slapen keken ze me raar aanquote:Op maandag 18 juni 2012 18:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik woon in een voormalig pakhuis en vet vaak komen er toeristen foto's maken van het gebouw. Ik kan het gewoon niet waarderen als mensen foto's maken door de deur heen terwijl ik daar sta
Dat was wel echt prachtig jaquote:Op maandag 18 juni 2012 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of toen er mensen voor het raam stonden te praten tegen 09;00 en toen ik vroeg of het wat stiller kon omdat we lagen te slapen keken ze me raar aanAlsof ze niet wisten dat er mensen woonden in zo'n pakhuis
Is het een leuke meid?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:27 schreef arachide. het volgende:
Tevens is mijn zusje bijna 16 en ze tekent nog steeds hetzelfde als toen ze 10 was.
Kijk maar op mijn facebookquote:Op maandag 18 juni 2012 18:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat was wel echt prachtig ja
[..]
Is het een leuke meid?
Ruilen voor DV?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh mijn. Dat zijn er best veel.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:35 schreef arachide. het volgende:
Voor de onwetende: ik heb geen 'hele' broertjes of zusjes. Ik heb 3 halfbroertjes (4, 3 en 1) waarvan ik de jongste nog nooit heb gezien. Een stiefzusje(15) en broertje (13, vandaag jarig trouwens! Of gister..) die ik niet meer zie en een stiefzus (21)
Waarheid.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een superleuke vriendin, dat maakt aaaaaaaaaaalles weer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |