quote:Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef Monopoly het volgende:
Nieuwe omslagfoto en timeline cover op mijn facebook gezet
[ afbeelding ]
Hoe dan? Het lukt me alleen om tekstbestanden op te slaan, daar heb ik niets aanquote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Met iTunes kan het. Maar Spotify deed 't voor mij.
Gore baas!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef Monopoly het volgende:
Nieuwe omslagfoto en timeline cover op mijn facebook gezet
[ afbeelding ]
Als je 't apparaat aankoppelt terwijl itunes aanstaat zou hij aan moeten bieden om te synchroniseren.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe dan? Het lukt me alleen om tekstbestanden op te slaan, daar heb ik niets aan
Nee, doet ie niet. Het gaat om m'n Sony-telefoon.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je 't apparaat aankoppelt terwijl itunes aanstaat zou hij aan moeten bieden om te synchroniseren.
kusje voor jou lekker dingquote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
hey v0oiofdiodsiodspoodfsodfsoosposoiijposoij2012
geen iphone?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, doet ie niet. Het gaat om m'n Sony-telefoon.
Oei. Hedde gij effe pech!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, doet ie niet. Het gaat om m'n Sony-telefoon.
Zo'n hekel aan dit semi sociale volk op facebook.quote:wish i had time to make piccas with u guyyysssss
ga wegquote:Op maandag 18 juni 2012 19:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen zonder iphone die haten
mijn kwaliteitstopic voor deze week
mijn gift aan FOK
Wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
c:/blabl/blabla/tchock.mp3
Opslaan als
afspeellijst.m3u en dan opslaan als alle bestanden
Die had ik gelezen, kwam niet bijquote:Op maandag 18 juni 2012 19:35 schreef Intronic het volgende:
op 13 juni was ik bij mc donalds in joure bestelde er 8 kipnukkets en 8 bitterballen thuis aangekomen bleek er een bakje van 6 kipnukkets in te zitten eerst dacht ik laat maar, maar later dacht ik bel toch even met de zaak in joure, daar vetelde men mij dat de bakjes van 8 op waren en nu de 8 in bakjes van 6 deden hier was dus iets misgegaan en had niet moeten gebeuren de man boot zijn excuus aan en vertelde mij bij het volgende bezoek meld je je even met je naam en krijg je gratis 6 kipnukkes en nou niet om de nukkets maar om het gebaar geweldig en dacht geweldige zaak en van avond dacht ik even langs de mac donnalds neem iets mee voor thuis en verras mijn kinderen met de de nukkets die er gister te weinig waren komt vast bij de kinderen heel tof over…
HELAAS!!!!!!!!!!!!!!!! kwam aan de balie en de mannesjer zie ik ben hier de baas en kan me niks herinneren van die zaak en u moet gewoon ook de nukkets betalen met een beetje lachend gezicht en dit gekaanstekende gezicht zal me nog lang bij blijven en zeker als ik deze man zie draai ik me om en eet ik wel ergens anders blijkbaar word het personeel geleerd vriendelijk te zijn en de leiding niet jammer……
Gewenste oplossing
dat ook de leiding net als de rest van het personeel vriendelijk en oplossing gericht werkt kreeg 6 kipnukkets kado voor 2 euro mmmm inkoop 50 cent waar hebben wij het over en de oplossing geen idee als de leiding dit soort mensen mannagers maakt.
ik mag niet zeggen hoe of wat maar de inkoopprijs is niet 50 cent.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:35 schreef Intronic het volgende:
op 13 juni was ik bij mc donalds in joure bestelde er 8 kipnukkets en 8 bitterballen thuis aangekomen bleek er een bakje van 6 kipnukkets in te zitten eerst dacht ik laat maar, maar later dacht ik bel toch even met de zaak in joure, daar vetelde men mij dat de bakjes van 8 op waren en nu de 8 in bakjes van 6 deden hier was dus iets misgegaan en had niet moeten gebeuren de man boot zijn excuus aan en vertelde mij bij het volgende bezoek meld je je even met je naam en krijg je gratis 6 kipnukkes en nou niet om de nukkets maar om het gebaar geweldig en dacht geweldige zaak en van avond dacht ik even langs de mac donnalds neem iets mee voor thuis en verras mijn kinderen met de de nukkets die er gister te weinig waren komt vast bij de kinderen heel tof over…
HELAAS!!!!!!!!!!!!!!!! kwam aan de balie en de mannesjer zie ik ben hier de baas en kan me niks herinneren van die zaak en u moet gewoon ook de nukkets betalen met een beetje lachend gezicht en dit gekaanstekende gezicht zal me nog lang bij blijven en zeker als ik deze man zie draai ik me om en eet ik wel ergens anders blijkbaar word het personeel geleerd vriendelijk te zijn en de leiding niet jammer……
Gewenste oplossing
dat ook de leiding net als de rest van het personeel vriendelijk en oplossing gericht werkt kreeg 6 kipnukkets kado voor 2 euro mmmm inkoop 50 cent waar hebben wij het over en de oplossing geen idee als de leiding dit soort mensen mannagers maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |