Ik durref niet meer te kijken.quote:
Mijn meest favo uit-tenuequote:
Snel richting de rust!quote:
quote:
Ja spannend is hij zekerquote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef Lutte het volgende:
Toch leuk, sowieso nog een spannende wedstrijd.
Zeker, daarom extra jammer van de vorige twee.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef Lutte het volgende:
Toch leuk, sowieso nog een spannende wedstrijd.
De heilige maagd Mariaquote:
Ik vroeg me al af hoe ze Jezus geregeld had. Dat verhaal rammelde als de eierstokken van Maria.quote:
Preciesquote:Op zondag 17 juni 2012 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe ze Jezus geregeld had. Dat verhaal rammelde als de eierstokken van Maria.
Ja, het kan nog hopelijk..........quote:Op zondag 17 juni 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dan nóg maar 2 doelpunten en Duitsland ook iets?
quote:
Ja theoretisch zou Duitsland moeten winnen van Denemarken, en wij moeten kunnen winnen, we moetenquote:
Dan hebben ze chili con carne gisteren opquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hebben ze chili con carne gisteren op
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:20 schreef Lutte het volgende:
Zet eens een mannetje op dat handtasje #17miljoencoaches
Ik denk dat je meer plezier hebt danquote:Op zondag 17 juni 2012 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Boh niet om aan te zien dit, wij overwegen met de honden te gaan lopen
-1, ik kijk sytycd, ben bezig met een preview en een blogje vormt zich ondertussen in mijn hoofd. Ik overweeg het weg te laten halen.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:20 schreef Lutte het volgende:
Zet eens een mannetje op dat handtasje #17miljoencoaches
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
-1, ik kijk sytycd, ben bezig met een preview en een blogje vormt zich ondertussen in mijn hoofd. Ik overweeg het weg te laten halen.
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
-1, ik kijk sytycd, ben bezig met een preview en een blogje vormt zich ondertussen in mijn hoofd. Ik overweeg het weg te laten halen.
Nog in die 20 minuten, het is een tijdloop, een komplot ik zweer het jequote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef Lutte het volgende:
Waar is dat spel van de eerste twintig minuten?
Heb je UPC met recorder? Dan moet je terugspoelen, dan kun je het weer zien.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef Lutte het volgende:
Waar is dat spel van de eerste twintig minuten?
Ja, nee.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je UPC met recorder? Dan moet je terugspoelen, dan kun je het weer zien.
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze wedstrijd wordt gesponsord door:
[ afbeelding ]
Hey Llquote:
Itze me kallyquote:
Die staat op niveau Ronaldo bij mij, zo van ik word lichtelijk agressief als ik je ziequote:Op zondag 17 juni 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Och christus en alsof je nog niet een kater hebt, krijg jevan Halst
nog ff door je strot
Ronaldo is alleen nog beeld, maar dat gebazel en geluid van v. Halstquote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Die staat op niveau Ronaldo bij mij, zo van ik word lichtelijk agressief als ik je zie
Ja vreselijkquote:Op zondag 17 juni 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ronaldo is alleen nog beeld, maar dat gebazel en geluid van v. Halst![]()
Die kale?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ronaldo is alleen nog beeld, maar dat gebazel en geluid van v. Halst![]()
Jaquote:
Zo ken ik er nog elf!quote:
Nee, ik miste mijn oude stekkiequote:
quote:
Ja in de slechtste zijn wel jaquote:
quote:
Nee hoor, ik check Deeley nogquote:
Nou jij moet ook weer ff een schepje bovenop doenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef Pheno het volgende:
Mensen die nog serieus hoop hadden op een zooitje over het paard getilde miljonairs zonder enig greintje vaderlandsliefdeDe meeste wonen niet eens meer in Nederland
Maar die vaderlands liefde hebben wij welquote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef Pheno het volgende:
Mensen die nog serieus hoop hadden op een zooitje over het paard getilde miljonairs zonder enig greintje vaderlandsliefdeDe meeste wonen niet eens meer in Nederland
Ik heb niet eens aan vaderdag gedaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar die vaderlands liefde hebben wij wel
Ik welquote:
Yepquote:Op zondag 17 juni 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
What's up met die Duitsers? Ik heb geen tussenstand?
Oh 2-1 zegt ie.
Ik zit in beidequote:Op zondag 17 juni 2012 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Oh ik zit niet in TAL maar in VenA. Zag dat Kally hier postte dus ging er vanuit dat dit de TAL SC was![]()
je krijgt de groetjes van frezerquote:
Grote hopen.quote:
Sicherquote:Op zondag 17 juni 2012 22:27 schreef Kally het volgende:
Maar Bos, Duitsland verdiend door, eerlijk is eerlijk
Maar jij heb toch ook die leuke oranje dingen van de Appie van de voorlaatste keer?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Toch vind ik het niet erg dat we er uit liggen. Al dat geteletoeter en al die aandacht van de winkels.
Ik wacht nog even met de container buiten zettenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh god hier buiten beginnen ze flink te knallen, er zullen toch geen rellen komen omdat die knakkers niet kunnen voetballen??
Dat wel, dat is dan nog net leuk, maar ik vind het aan de andere kant ook wat overdreven allemaal.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar jij heb toch ook die leuke oranje dingen van de Appie van de voorlaatste keer?
totdat je refresht, is sinds fok nieuwe posts automatisch er achter plaktquote:Op zondag 17 juni 2012 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Vreemd, ik zag net 2 posts met allebei een andere UI
Ahquote:Op zondag 17 juni 2012 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
totdat je refresht, is sinds fok nieuwe posts automatisch er achter plakt
donkerblauwquote:Op zondag 17 juni 2012 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, wat voor kleur koffer heb je gekocht?
* Pagan meldt zich!quote:
Precies. Ik ben dan ook maar per bus naar het werk gekomen.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:38 schreef Pisces29 het volgende:
Onweer in de ochtend, dat komt niet zo vaak voor...
Ik heb haar gewhappt maar nog geen antwoordquote:Op maandag 18 juni 2012 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
Het was hier vannacht al zo benauwd dat ik er wakker van werd, nu verklaart het het
En het flits en plonst nog lekker verder hier.
Zou Qwea al bijgekomen zijn van haar kater?
Het is ook pas half 10 natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 09:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb haar gewhappt maar nog geen antwoord
Staat genoteerd.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook pas half 10 natuurlijk, ik zet in op 12:00.
Waaroverquote:Op maandag 18 juni 2012 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we er nog ff een maandagochtend feitje inknallen Muis?
Iets dat je niet hoeft te googlen, take a pickquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iets dat je niet hoeft te googlen, take a pick
Kakkerig Engels is altijd een beetje stijf Muis, it's all goodquote:Op maandag 18 juni 2012 09:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]maar dan zeggen jullie dadelijk WAT SAAI MUIS en dan is mijn reputaaaaasie eraan
Nou okee. Toen ET uitkwam mochten ze in Frankrijk geen ETpoppen verkopen omdat het verboden was poppen te verkopen zonder mensengezicht,quote:Op maandag 18 juni 2012 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kakkerig Engels is altijd een beetje stijf Muis, it's all goodNou kom door!
Nietquote:Op maandag 18 juni 2012 09:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou okee. Toen ET uitkwam mochten ze in Frankrijk geen ETpoppen verkopen omdat het verboden was poppen te verkopen zonder mensengezicht,
Kees en Sjonquote:
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:16 schreef Muis006 het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)-brwas-a-tumour.html
Damn
Tof Vaduzquote:Op maandag 18 juni 2012 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Nice, in 1x raak met de rubriek. Een vrouw die muntjes zoekt voor een ouderwetse Fisher Price kassa. Omdat haar kleinzoontje dat ding, dat nog van d'r moeder was geweest zo tof speelgoed vond.
Nee, is het een aanrader?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Nog steeds zon hier![]()
Oh Pis, heb jij Joe Speedboot gelezen?
Ik lees m expres langzaam uit, zo leuk issie
Dit ga ik gebruiken bij m'n interview. Van: een bekende van me heeft de nieuwe, maar zou willen dat.. enz.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof Vaduz![]()
Ik heb de nieuwe kassa staan, zou willen dat ik ook nog mijne oude van vroegah had gehad
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit ga ik gebruiken bij m'n interview. Van: een bekende van me heeft de nieuwe, maar zou willen dat.. enz.
Ja het is echt een heel erg leuk boek, ik had m weer van de kringloop natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, is het een aanrader?
Ik ben al dwars door Zlatan, ik ga als een trein! Ik heb ook zin om 10 boeken te bestellen bij Bol
Awwwwwwwwwwwwwwwwquote:
Vorige week over racestoelen voor autogames. Was ook een hele grappige, met mooie foto.quote:
Ja, vreemd genoeg is de acceptatie al rond hierquote:Op maandag 18 juni 2012 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
AwwwwwwwwwwwwwwwwWat leuk
Whahahaha dat muziekje er ook bij
Qwea en Pisces? Zijn jullie er al overheen?
Ik ga vandaag mijn vlaggetjes maar weghalen... Mijn Spaanse vlag hangt sinds gister al weer buitenGelukkig Engeland en Spanje nog
Ik zou een cd met die liedjes willenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Als ik toch al vlaggen had opgehangen dan had ik die gisteren na de 2-1 toch al afgehaald hoor
Als we dan door de kwalificatie heen komen.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja ik wilde het gister al doen, maar ik wil ze er netjes afhalen, zodat ik ze over 2 jaar weer kan gebruiken
Ja ik was er ook snel overheen, echt wel vaagquote:Op maandag 18 juni 2012 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, vreemd genoeg is de acceptatie al rond hierWhehe. Engeland mag van mij ook wel ver komen
![]()
Moet Spanje nog 1 keer of is hun ronde al klaar?
Tof, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je verhalen, als je de koppen op een rij zou zetten, wat de titels zouden zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 10:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vorige week over racestoelen voor autogames. Was ook een hele grappige, met mooie foto.
Whehehehequote:Op maandag 18 juni 2012 10:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als we dan door de kwalificatie heen komen.
Misschien is dit wel het begin van een ESFesque periode
Dat zou wat zijn, terwijl je een team van weet-ik-hoeveel-euri heb lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh-oh gisteren op FB over ESFquote:Op maandag 18 juni 2012 10:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hollande zero pointsquote:
Johnny Heintinga kan nu lekker relaxen op de verjaardag van zijn zoon, die zou op de dag van de finale zijnquote:
Archiefje met lijst onderwerpen moet ik nog altijd maken, was ook al zo toen Miauw hier rondsnuffelde.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je verhalen, als je de koppen op een rij zou zetten, wat de titels zouden zijn
Mijn favo chippies zijn de winkel uitquote:
*noteert*quote:Op maandag 18 juni 2012 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben gek op sensations, die groene zak. Mexican nog wattes!
Die rode sensations zijn ook lekker, of bbq ham of huismerk em te een of andere buitenlandse mix met gekke vormpjes (rode zak ook).quote:Op maandag 18 juni 2012 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn favo chippies zijn de winkel uit
Ik val in een diep dal
Ik ben gek op sensations, die groene zak. Mexican nog wattes!
Ik heb ooit de ontdekking gedaan dat de vingertjes van kleine kindjes op Nibb-its lijken. Sindsdien smaken ze stukken anders.quote:
Iets met een bear in the woodsquote:Op maandag 18 juni 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Je gaat als vega toch geen BBQ ham chips eten?
![]()
Heijaquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb ooit de ontdekking gedaan dat de vingertjes van kleine kindjes op Nibb-its lijken. Sindsdien smaken ze stukken anders.
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Nibb-its blijven altijd lekker, de staafjes en de ringoooos
die mango? ja die was lekkerquote:Op maandag 18 juni 2012 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*noteert*
Ik was gek op die ehhhhhhhh, hoe heten ze ook alweer, die try-outs ten tijde van VOH I? Sweet chili? Ook weg
Ja die rode zijn lekker pittigquote:Op maandag 18 juni 2012 10:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die rode sensations zijn ook lekker, of bbq ham of huismerk em te een of andere buitenlandse mix met gekke vormpjes (rode zak ook).
Ik houd van gekruide chips
Ja maar gewoon lekker naturel chips is ook lekkerquote:
hihi, bier ook goedquote:Op maandag 18 juni 2012 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan weer niet in saus c_a, gewoon bij bier.
Oh jaaaa, die paté royalquote:Op maandag 18 juni 2012 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die rode zijn lekker pittig
[..]
Ja maar gewoon lekker naturel chips is ook lekker
Dippen in Pate Royal sausje.... hmmmmm
Ja chips is Spanje is bahquote:Op maandag 18 juni 2012 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het met chips in Spanje, ik denk dat wij hier dik winnen he?
ja die je aanmaakt met mayonaisequote:Op maandag 18 juni 2012 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jaaaa, die paté royal![]()
Of sambal met mayo.
Of zelfgemaakte tzaziki
Ja die is echt lekker, dat is van die zakjes van Duyvis echt mn favoquote:Op maandag 18 juni 2012 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die je aanmaakt met mayonaise
Die bedoel ik, dat zakje
Yammie
Rottumerplaat?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit dan ook lekker in het noordelijkste puntje van Groningen
Ja, dat wordt dan zuinig doen met de zakken die je telkens hebt.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja chips is Spanje is bah
Ik ga het nog moeilijk krijgen als ik ooit ga emigreren
Maar dan laat ik mijn mama gewoon chips opsturen
Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die is echt lekker, dat is van die zakjes van Duyvis echt mn favo
ja dat denk ik ookquote:Op maandag 18 juni 2012 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat wordt dan zuinig doen met de zakken die je telkens hebt.
Een fokster heeft een webwinkel waar ze UK-producten verkoopt, alleen weet ik niet of de site hier linken onder spam valt. Staan 2 soorten chips op, bedrijf zit nog in de startfase en heeft dus nog niet een erg groot assortiment..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook leden van het koninklijk huis zitten op Fok.
Prinses Irene!quote:
Hufterig zegquote:
Yep, Van Lotusss (en haar vriend ErwinRommel)quote:Op maandag 18 juni 2012 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh die ken ik van FB, ik wist niet dat die van een fokster was
Ik dacht dat je hem wel kon hebben.quote:
Oh die ken ik totaal nietquote:Op maandag 18 juni 2012 11:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yep, Van Lotusss (en haar vriend ErwinRommel)
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:29 schreef Bos81 het volgende:
Wat ik me kan herinneren van foto's is prinses Juliana (van ik dacht Marijke/Christina) ook wel een mooie meid geworden. Maar die is dus niet vaak te zien in de spotlights en staat dacht ik ook niet in de lijn der opvolging![]()
![]()
Dat wel ja..quote:Op maandag 18 juni 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Jammer dat ze dr niks van ziet he, van dr knappe chica
Fanta in Spanje, die is meer oranje dan die gele hier toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het met chips in Spanje, ik denk dat wij hier dik winnen he?
De Fanta hier is door de jaren heen wat verpest qua smaak. Dat weet ik wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fanta in Spanje, die is meer oranje dan die gele hier toch?
Dafuqquote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Gaan we weer, zuslief heeft weer zomervakantiestress, want waar kom je al die kinderen dan toch maar kwijt, vraagt ze weer of ik er vrij voor wil nemen toevallig
FOEI PERCYquote:Op maandag 18 juni 2012 11:29 schreef Muis006 het volgende:
Bohh ik kan niets verbouwen dit jaar en ik mis mijn stekjesen Percy die in mijn moestuin schijt.
/nostalgie
http://www.zomerkampen.net/quote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Gaan we weer, zuslief heeft weer zomervakantiestress, want waar kom je al die kinderen dan toch maar kwijt, vraagt ze weer of ik er vrij voor wil nemen toevallig
Mohhhh gertjequote:
Maar, ze wilt dus kinderloos met man op vakantie?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik had al het idee dat hij steeds minder zoet werd, maar niemand merkte het op, jij dus ook zoiets?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Fanta hier is door de jaren heen wat verpest qua smaak. Dat weet ik wel.
Ik vond het vroeger fantastisch. Beetje steviger, zoeter, nu vind ik die van de Aldi misschien nog wel beter. Al drink ik bijna geen fris met prik meer.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had al het idee dat hij steeds minder zoet werd, maar niemand merkte het op, jij dus ook zoiets?
Nee nee, ze moeten ZZP-en he, je weetsquote:Op maandag 18 juni 2012 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar, ze wilt dus kinderloos met man op vakantie?
Je huisdieren zijn dan nog tot daar aan toequote:Op maandag 18 juni 2012 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kinderen willen dumpen voor een vakantie.
Kinderen aan een boom. Slechte visual.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je huisdieren zijn dan nog tot daar aan toe
Aldi cola en cassis zijn ookquote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger fantastisch. Beetje steviger, zoeter, nu vind ik die van de Aldi misschien nog wel beter. Al drink ik bijna geen fris met prik meer.
Ohquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
En dit is post 100.000 van mij. Die draag ik op aan alle leuke mensen op de wereld!
quote:
Congratz!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
En dit is post 100.000 van mij. Die draag ik op aan alle leuke mensen op de wereld!
Mwah 3 krijg je niet bij een pakje boter tochquote:
Nice score!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah 3 krijg je niet bij een pakje boter toch
jezus wat veelquote:Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie mijlpaalquote:Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kinderen aan een boom. Slechte visual.
Blij dat ik sinds gister hier dan ook postquote:Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat voelde je Vaduschk? [/Vivamomentje]quote:Op maandag 18 juni 2012 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch ging ik er tegenaanhikken.Had ik ook bij de 10.000e op Twitter.
Nog minder dan 2000 zelfs, dacht dat ik er nog iets verder vandaan zatquote:Op maandag 18 juni 2012 11:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooie mijlpaal
Ik ga dat als het goed is dit jaar ook behalen. Lig iig daarvoor op schema..
Het was hier wat drukker en ik houd van aandacht he! Leuk dat je em ook meepakt!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Blij dat ik sinds gister hier dan ook post
Jij zit op de achterste rij met Patriekje en Zwab, dieseltjes!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:54 schreef Lutte het volgende:
Ik ben nog een beginner vergeleken met jullie spamsletjes
Wat dacht je van Benny, die is slechts 3 jaar lid en staat in de top15quote:
M'n tenen krulden op en ik dacht tegelijk aan Aisha Marghadi en Waldemar Torenstra.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voelde je Vaduschk? [/Vivamomentje]
Waldemarquote:Op maandag 18 juni 2012 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n tenen krulden op en ik dacht tegelijk aan Aisha Marghadi en Waldemar Torenstra.
Wowsersquote:Op maandag 18 juni 2012 11:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Benny, die is slechts 3 jaar lid en staat in de top15![]()
Ik had het ook liever anders gehad. Als het leven ooit aan me voorbij gaat hoop ik dat hij geen rol meer heeft.quote:
Grrr.. Ff een extra SC zoeken!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb ongeveer 500 posts meer dan Lutte![]()
![]()
Ehhhhhhquote:Op maandag 18 juni 2012 11:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Grrr.. Ff een extra SC zoeken!
Zullen we met Knetter en JJH naar de SEX SC?
Ik ben net de Penny aan het doorbladeren Lut.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:02 schreef Lutte het volgende:
Haha kijk jij wat ik denk dat je kijkt Duz?
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wowsers
Ik heb nog aan je gedacht bij de ontbijtkoekjes Bosje
Die paarden hebben wel lekkere billen hèquote:Op maandag 18 juni 2012 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben net de Penny aan het doorbladeren Lut.
Postvrouwkequote:Op maandag 18 juni 2012 12:03 schreef oh-oh het volgende:
B. noemde me net vrouwke aan de telefoon.
Dat gaat ie niet snel nog eens doen![]()
![]()
Die duif van Qwea moet wel iets harder vliegen trouwensquote:Op maandag 18 juni 2012 12:03 schreef oh-oh het volgende:
B. noemde me net vrouwke aan de telefoon.
Dat gaat ie niet snel nog eens doen![]()
![]()
Ik zie er ook een paar die wat meer dressuur nodig hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die paarden hebben wel lekkere billen hè
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie er ook een paar die wat meer dressuur nodig hebben.
Het was dat de kar al zo vol was, anders krijg ik het niet mee op de fiets, deze week maar eentje halen in de aanbiedingquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die duif van Qwea moet wel iets harder vliegen trouwens
Dood zou op dit moment een mooi alternatief zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 12:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, als vaduz deaudt is, is dat mijn schuld!
Die Anaalposter die graait als een malle daar bij Qwea, that's for surequote:Op maandag 18 juni 2012 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jij hebt ook nog steeds niks?
Ik ook niet, en ik heb al drie keer ibu 600 mg geslikt tegen de hoofdpijn, doodzonde, die pillen van Q doen het ook, maar ja, die moeten wel es komen of zo zeg
Oehquote:Op maandag 18 juni 2012 12:08 schreef Lutte het volgende:
Broer had zelf kaaskroketten gemaakt, zo absurd lekkerDus nu vind ik dat we vanmiddag de keuken in gaan
Op de brievenbus staat 'PostNL bezorgt jaarlijks 95% van de post de volgende dag.'quote:Op maandag 18 juni 2012 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Anaalposter die graait als een malle daar bij Qwea, that's for sure
Op Maandag is het wel altijd minimaal hier, maar Zaterdag ook niks, als het morgen niet komt dan is het een week onderweg.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:10 schreef Qwea het volgende:
nou nog geen post???????
Dat is niet nromaal hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |