Ik durref niet meer te kijken.quote:
Mijn meest favo uit-tenuequote:
Snel richting de rust!quote:
quote:
Ja spannend is hij zekerquote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef Lutte het volgende:
Toch leuk, sowieso nog een spannende wedstrijd.
Zeker, daarom extra jammer van de vorige twee.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef Lutte het volgende:
Toch leuk, sowieso nog een spannende wedstrijd.
De heilige maagd Mariaquote:
Ik vroeg me al af hoe ze Jezus geregeld had. Dat verhaal rammelde als de eierstokken van Maria.quote:
Preciesquote:Op zondag 17 juni 2012 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe ze Jezus geregeld had. Dat verhaal rammelde als de eierstokken van Maria.
Ja, het kan nog hopelijk..........quote:Op zondag 17 juni 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dan nóg maar 2 doelpunten en Duitsland ook iets?
quote:
Ja theoretisch zou Duitsland moeten winnen van Denemarken, en wij moeten kunnen winnen, we moetenquote:
Dan hebben ze chili con carne gisteren opquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hebben ze chili con carne gisteren op
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:20 schreef Lutte het volgende:
Zet eens een mannetje op dat handtasje #17miljoencoaches
Ik denk dat je meer plezier hebt danquote:Op zondag 17 juni 2012 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Boh niet om aan te zien dit, wij overwegen met de honden te gaan lopen
-1, ik kijk sytycd, ben bezig met een preview en een blogje vormt zich ondertussen in mijn hoofd. Ik overweeg het weg te laten halen.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:20 schreef Lutte het volgende:
Zet eens een mannetje op dat handtasje #17miljoencoaches
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
-1, ik kijk sytycd, ben bezig met een preview en een blogje vormt zich ondertussen in mijn hoofd. Ik overweeg het weg te laten halen.
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
-1, ik kijk sytycd, ben bezig met een preview en een blogje vormt zich ondertussen in mijn hoofd. Ik overweeg het weg te laten halen.
Nog in die 20 minuten, het is een tijdloop, een komplot ik zweer het jequote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef Lutte het volgende:
Waar is dat spel van de eerste twintig minuten?
Heb je UPC met recorder? Dan moet je terugspoelen, dan kun je het weer zien.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef Lutte het volgende:
Waar is dat spel van de eerste twintig minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |