Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die is echt lekker, dat is van die zakjes van Duyvis echt mn favo
ja dat denk ik ookquote:Op maandag 18 juni 2012 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat wordt dan zuinig doen met de zakken die je telkens hebt.
Een fokster heeft een webwinkel waar ze UK-producten verkoopt, alleen weet ik niet of de site hier linken onder spam valt. Staan 2 soorten chips op, bedrijf zit nog in de startfase en heeft dus nog niet een erg groot assortiment..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook leden van het koninklijk huis zitten op Fok.
Prinses Irene!quote:
Hufterig zegquote:
Yep, Van Lotusss (en haar vriend ErwinRommel)quote:Op maandag 18 juni 2012 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh die ken ik van FB, ik wist niet dat die van een fokster was
Ik dacht dat je hem wel kon hebben.quote:
Oh die ken ik totaal nietquote:Op maandag 18 juni 2012 11:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yep, Van Lotusss (en haar vriend ErwinRommel)
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:29 schreef Bos81 het volgende:
Wat ik me kan herinneren van foto's is prinses Juliana (van ik dacht Marijke/Christina) ook wel een mooie meid geworden. Maar die is dus niet vaak te zien in de spotlights en staat dacht ik ook niet in de lijn der opvolging![]()
![]()
Dat wel ja..quote:Op maandag 18 juni 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Jammer dat ze dr niks van ziet he, van dr knappe chica
Fanta in Spanje, die is meer oranje dan die gele hier toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het met chips in Spanje, ik denk dat wij hier dik winnen he?
De Fanta hier is door de jaren heen wat verpest qua smaak. Dat weet ik wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fanta in Spanje, die is meer oranje dan die gele hier toch?
Dafuqquote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Gaan we weer, zuslief heeft weer zomervakantiestress, want waar kom je al die kinderen dan toch maar kwijt, vraagt ze weer of ik er vrij voor wil nemen toevallig
FOEI PERCYquote:Op maandag 18 juni 2012 11:29 schreef Muis006 het volgende:
Bohh ik kan niets verbouwen dit jaar en ik mis mijn stekjesen Percy die in mijn moestuin schijt.
/nostalgie
http://www.zomerkampen.net/quote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Gaan we weer, zuslief heeft weer zomervakantiestress, want waar kom je al die kinderen dan toch maar kwijt, vraagt ze weer of ik er vrij voor wil nemen toevallig
Mohhhh gertjequote:
Maar, ze wilt dus kinderloos met man op vakantie?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik had al het idee dat hij steeds minder zoet werd, maar niemand merkte het op, jij dus ook zoiets?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Fanta hier is door de jaren heen wat verpest qua smaak. Dat weet ik wel.
Ik vond het vroeger fantastisch. Beetje steviger, zoeter, nu vind ik die van de Aldi misschien nog wel beter. Al drink ik bijna geen fris met prik meer.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had al het idee dat hij steeds minder zoet werd, maar niemand merkte het op, jij dus ook zoiets?
Nee nee, ze moeten ZZP-en he, je weetsquote:Op maandag 18 juni 2012 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar, ze wilt dus kinderloos met man op vakantie?
Je huisdieren zijn dan nog tot daar aan toequote:Op maandag 18 juni 2012 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kinderen willen dumpen voor een vakantie.
Kinderen aan een boom. Slechte visual.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je huisdieren zijn dan nog tot daar aan toe
Aldi cola en cassis zijn ookquote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger fantastisch. Beetje steviger, zoeter, nu vind ik die van de Aldi misschien nog wel beter. Al drink ik bijna geen fris met prik meer.
Ohquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
En dit is post 100.000 van mij. Die draag ik op aan alle leuke mensen op de wereld!
quote:
Congratz!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
En dit is post 100.000 van mij. Die draag ik op aan alle leuke mensen op de wereld!
Mwah 3 krijg je niet bij een pakje boter tochquote:
Nice score!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah 3 krijg je niet bij een pakje boter toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |