Ik heb ooit de ontdekking gedaan dat de vingertjes van kleine kindjes op Nibb-its lijken. Sindsdien smaken ze stukken anders.quote:
Iets met een bear in the woodsquote:Op maandag 18 juni 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Je gaat als vega toch geen BBQ ham chips eten?
![]()
Heijaquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb ooit de ontdekking gedaan dat de vingertjes van kleine kindjes op Nibb-its lijken. Sindsdien smaken ze stukken anders.
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Nibb-its blijven altijd lekker, de staafjes en de ringoooos
die mango? ja die was lekkerquote:Op maandag 18 juni 2012 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*noteert*
Ik was gek op die ehhhhhhhh, hoe heten ze ook alweer, die try-outs ten tijde van VOH I? Sweet chili? Ook weg
Ja die rode zijn lekker pittigquote:Op maandag 18 juni 2012 10:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die rode sensations zijn ook lekker, of bbq ham of huismerk em te een of andere buitenlandse mix met gekke vormpjes (rode zak ook).
Ik houd van gekruide chips
Ja maar gewoon lekker naturel chips is ook lekkerquote:
hihi, bier ook goedquote:Op maandag 18 juni 2012 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan weer niet in saus c_a, gewoon bij bier.
Oh jaaaa, die paté royalquote:Op maandag 18 juni 2012 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die rode zijn lekker pittig
[..]
Ja maar gewoon lekker naturel chips is ook lekker
Dippen in Pate Royal sausje.... hmmmmm
Ja chips is Spanje is bahquote:Op maandag 18 juni 2012 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het met chips in Spanje, ik denk dat wij hier dik winnen he?
ja die je aanmaakt met mayonaisequote:Op maandag 18 juni 2012 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jaaaa, die paté royal![]()
Of sambal met mayo.
Of zelfgemaakte tzaziki
Ja die is echt lekker, dat is van die zakjes van Duyvis echt mn favoquote:Op maandag 18 juni 2012 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die je aanmaakt met mayonaise
Die bedoel ik, dat zakje
Yammie
Rottumerplaat?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit dan ook lekker in het noordelijkste puntje van Groningen
Ja, dat wordt dan zuinig doen met de zakken die je telkens hebt.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja chips is Spanje is bah
Ik ga het nog moeilijk krijgen als ik ooit ga emigreren
Maar dan laat ik mijn mama gewoon chips opsturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |