Ik durref niet meer te kijken.quote:
Mijn meest favo uit-tenuequote:
Snel richting de rust!quote:
quote:
Ja spannend is hij zekerquote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef Lutte het volgende:
Toch leuk, sowieso nog een spannende wedstrijd.
Zeker, daarom extra jammer van de vorige twee.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef Lutte het volgende:
Toch leuk, sowieso nog een spannende wedstrijd.
De heilige maagd Mariaquote:
Ik vroeg me al af hoe ze Jezus geregeld had. Dat verhaal rammelde als de eierstokken van Maria.quote:
Preciesquote:Op zondag 17 juni 2012 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe ze Jezus geregeld had. Dat verhaal rammelde als de eierstokken van Maria.
Ja, het kan nog hopelijk..........quote:Op zondag 17 juni 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dan nóg maar 2 doelpunten en Duitsland ook iets?
quote:
Ja theoretisch zou Duitsland moeten winnen van Denemarken, en wij moeten kunnen winnen, we moetenquote:
Dan hebben ze chili con carne gisteren opquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hebben ze chili con carne gisteren op
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:20 schreef Lutte het volgende:
Zet eens een mannetje op dat handtasje #17miljoencoaches
Ik denk dat je meer plezier hebt danquote:Op zondag 17 juni 2012 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Boh niet om aan te zien dit, wij overwegen met de honden te gaan lopen
-1, ik kijk sytycd, ben bezig met een preview en een blogje vormt zich ondertussen in mijn hoofd. Ik overweeg het weg te laten halen.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:20 schreef Lutte het volgende:
Zet eens een mannetje op dat handtasje #17miljoencoaches
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
-1, ik kijk sytycd, ben bezig met een preview en een blogje vormt zich ondertussen in mijn hoofd. Ik overweeg het weg te laten halen.
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
-1, ik kijk sytycd, ben bezig met een preview en een blogje vormt zich ondertussen in mijn hoofd. Ik overweeg het weg te laten halen.
Nog in die 20 minuten, het is een tijdloop, een komplot ik zweer het jequote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef Lutte het volgende:
Waar is dat spel van de eerste twintig minuten?
Heb je UPC met recorder? Dan moet je terugspoelen, dan kun je het weer zien.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef Lutte het volgende:
Waar is dat spel van de eerste twintig minuten?
Ja, nee.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je UPC met recorder? Dan moet je terugspoelen, dan kun je het weer zien.
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze wedstrijd wordt gesponsord door:
[ afbeelding ]
Hey Llquote:
Itze me kallyquote:
Die staat op niveau Ronaldo bij mij, zo van ik word lichtelijk agressief als ik je ziequote:Op zondag 17 juni 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Och christus en alsof je nog niet een kater hebt, krijg jevan Halst
nog ff door je strot
Ronaldo is alleen nog beeld, maar dat gebazel en geluid van v. Halstquote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Die staat op niveau Ronaldo bij mij, zo van ik word lichtelijk agressief als ik je zie
Ja vreselijkquote:Op zondag 17 juni 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ronaldo is alleen nog beeld, maar dat gebazel en geluid van v. Halst![]()
Die kale?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ronaldo is alleen nog beeld, maar dat gebazel en geluid van v. Halst![]()
Jaquote:
Zo ken ik er nog elf!quote:
Nee, ik miste mijn oude stekkiequote:
quote:
Ja in de slechtste zijn wel jaquote:
quote:
Nee hoor, ik check Deeley nogquote:
Nou jij moet ook weer ff een schepje bovenop doenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef Pheno het volgende:
Mensen die nog serieus hoop hadden op een zooitje over het paard getilde miljonairs zonder enig greintje vaderlandsliefdeDe meeste wonen niet eens meer in Nederland
Maar die vaderlands liefde hebben wij welquote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef Pheno het volgende:
Mensen die nog serieus hoop hadden op een zooitje over het paard getilde miljonairs zonder enig greintje vaderlandsliefdeDe meeste wonen niet eens meer in Nederland
Ik heb niet eens aan vaderdag gedaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar die vaderlands liefde hebben wij wel
Ik welquote:
Yepquote:Op zondag 17 juni 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
What's up met die Duitsers? Ik heb geen tussenstand?
Oh 2-1 zegt ie.
Ik zit in beidequote:Op zondag 17 juni 2012 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Oh ik zit niet in TAL maar in VenA. Zag dat Kally hier postte dus ging er vanuit dat dit de TAL SC was![]()
je krijgt de groetjes van frezerquote:
Grote hopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |